Fout!quote:
Kut spelquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:27 schreef AQuila360 het volgende:
Tot ieders grote verrassing![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Je hebt het niet gespeeldquote:
ninja gaiden 2 > gta4quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:30 schreef Cyberia18 het volgende:
De GOTY voor volgend staat al vast:
GTA IV 'Trailer 3 Analysis'
Daar zit je dan wel gruwelijk fout mee Leonosquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:36 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ziet er gewoon bagger uit.
En mijn eerste gevoel is altijd goed
quote:
Met kerst CoD 4. GOTY !quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Daar zit je dan wel gruwelijk fout mee Leonos
Ninja Gaiden is niet moeilijk, je moet alleen de tijd nemen om het spel te beheersen. Als je het niet benadert als een button-masher maar als een tactisch vechtspel kom je al een heel eind.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:45 schreef Koentje3 het volgende:
NG II zal voor mij te moeilijk worden.. Als het nou iets makkelijker was allemaal dan is dat echt hét spel voor mij.. Ik hou alleen niet van (zo'n) moeilijke spellen
vreemd ik verveel me juist gigantisch snel met gta dat ik ze niet eens meer koopquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Replay value GTA IV >> Ninja Gaiden 2![]()
Ninja Gaiden II wordt natuurlijk ook vet, maar ik kan lang niet zo snel een titel opnoemen waar ik zooooooo lang zoet mee ben als met GTA.
Vervelen in GTA?quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:47 schreef DJ_ het volgende:
[..]
vreemd ik verveel me juist gigantisch snel met gta dat ik ze niet eens meer koop![]()
Ubisoft kennende zal het wel veel meer van hetzelfde zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:47 schreef Scarface2004 het volgende:
Ben ook benieuwd naar Rainbow Six Vegas II
Net als GRAW IIquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ubisoft kennende zal het wel veel meer van hetzelfde zijn.
Veels te snelquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:04 schreef Strolie75 het volgende:
Review van Assassin's Creed door Yahtzee Croshaw
http://www.escapistmagazi(...)ion-Assassin-s-Creed
Hij is weer briljant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja lekker!
Ik hou van die man... ik kijk al z'n reviewsquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:04 schreef Strolie75 het volgende:
Hij is weer briljant
Shitzu motor?quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:11 schreef Bastard het volgende:
GOTY 2008 .. UT3
Maar GTA word ook grappig[ afbeelding ]
nooit gespeeld dusquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bagger TT
Je kan ook overdrijven AQuila, ik ga bijna denken dat je er een grote staafmixer van krijgt
Ninja Gaiden 2 GOTY 2008 noemen! HahaAfgaande op de filmpjes is dat spel zo eentonig als de -vul zelf maar in-
Dat onwetendequote:Op vrijdag 7 december 2007 15:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ninja Gaiden 2 GOTY 2008 noemen! HahaAfgaande op de filmpjes is dat spel zo eentonig als de -vul zelf maar in-
hij zal het wel te moeilijk vinden en zijn gestopt bij de eerste boss met ninja gaiden 1quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat onwetende
Eentonig...elk gevecht is een uitdaging. Elke eindbaas een level op zich.
En dat had jij met GTA IV toch? Nou is Ninja Gaiden niet zijn ding, so be it...quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:26 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hij zal het wel te moeilijk vinden en zijn gestopt bij de eerste boss met ninja gaiden 1
quote:- Grafisch zal het spel niet zo worden als in de eerste teaser. Hoewel het spel er zeker goed uitziet hoeven we dus geen intvlekken te verwachten zoals deze in de teaser voor kwamen. In tegenstelling tot veel andere 3D fighters willen de ontwikkelaars dan ook geen fotorealistische game neerzetten.
- Het spel draait op zestig frames per seconde.
- Online gameplay zal niet ontbreken.
- Het verhaal speelt zich af tussen Super Street Fighter II Turbo en Street Fighter III.
- We zullen veel karakters uit het verleden zien, maar ook enkele nieuwe toevoegingen. Onder deze nieuwe karakters zien we onder andere twee vrouwen. Waarschijnlijk zullen we echter geen karakters uit Street Fighter III tegen gaan komen.
- De stage die we tot nu toe zagen, waaronder die op de bovenstaande screens, zijn afkomstig van Chun-Li's stage ... maar dat had je uiteraard al door.
- Het Parry systeem uit Street Fighter III is verdwenen, in plaats daarvan is er een nieuw systeem dat Savin of Revenge zal heten. Veel over dit systeem is nog niet bekend.
- Nieuw in het vierde deel zijn moves die Ultra's heten. Het gebruik hiervan laat je karakter automatisch vele moves uitvoeren. Het is dus als een custom combo ... zonder het custom gedeelte.
- Shen Long zal in het spel zitten ... en dat is dan weer geen grapje.
- Het is nog niet vastgesteld naar welke systemen de game zal komen. Gezien het online gedeelte lijken de PlayStation 3 en Xbox 360 logische keuzes.
- Capcom wil in het tweede kwartaal testmachines beschikbaar stellen.
niet gestopt omdat gta te moeilijk is maar omdat ik me er zeer snel mee verveelquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En dat had jij met GTA IV toch? Nou is Ninja Gaiden niet zijn ding, so be it...
[ afbeelding ]
[..]
vraag het hier nog maar een keerquote:hmm zit zelf nu ook aan guitar hero te denken..
bij zuiderpark zag ik dat gh3 + gitaar 80 euro was. (gh2 en gitaar is ook 80 euro :/)
alleen verzenden ze hem niet, weet iemand nog meer waar ie zo ergens rond die koers kost?
GCshop.nlquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
dacht al dat het een topic van AQ (is makkelijk zo) was.
maar goed, geef maar een keer een invite, en ik doe wel een potje mee
btw :
[..]
vraag het hier nog maar een keer
dankuquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:51 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
GCshop.nl
gamepartyshop.nl
Bestelstudio.nl (85,-)
Hij is nog mildquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:04 schreef Strolie75 het volgende:
Hij is weer briljant
Dat zeg ik, een eentonig spel. Dat overdreven bloed en die lelijke monsters is al helemaal lachwekkend.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat onwetende
Eentonig...elk gevecht is een uitdaging. Elke eindbaas een level op zich.
Ik kwam tot die gast op het luchtschip als hij dat kanon van hem begon af te vuren. ;')quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:32 schreef koen_pijl het volgende:
BIj Ninja Gaiden ben ik nooit voorbij de eerste eind baas gekomen
Als jij de game op easy doet, dan doe ik em op Master ninja ok?quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:42 schreef Strolie75 het volgende:
GOTY wordt opzeker Ninja Gaiden II. Kan ik mijn übergamer Ninja pak weer uit de kast halen.
Ben met de SP bezig echt bruut manquote:
All Ghillied Up al gespeeld?quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ben met de SP bezig echt bruut man![]()
![]()
Neen nog nietquote:
Heb ik, als we samen spelen krijgen je 50 punten achievementquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Linebear heb je ook gold? Doe dan een keer mee een potje Carcassonne
Oh boy...maak je maar alvast op...quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Neen nog nietMaar zitten echt toffe stukjes en de wapens zijn stuk voor stuk mega bruut!
Heb ik jou al in me lijst? Voeg me anders ff toe een keer!quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:08 schreef linebear het volgende:
[..]
Heb ik, als we samen spelen krijgen je 50 punten achievement
Bij Carcassone dus, ben ik echt de enige?quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:49 schreef Haijo het volgende:
Ben ik de enige waarbij het onmogelijk lijkt te zijn om een Ranked game te joinen? Of het is timed out of the game is full maar het lukt mij echt nooit!
Mij lukt het wel? soms moet ik wel 3 keer proberen dan zegt die steeds dat het vol zit ofzo.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:21 schreef Haijo het volgende:
[..]
Bij Carcassone dus, ben ik echt de enige?
Ja, dat krijg ik dus 15 keer achter elkaar. En als een game host komt er niemand bij!quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mij lukt het wel? soms moet ik wel 3 keer proberen dan zegt die steeds dat het vol zit ofzo.
Ouch...quote:It seems that one year of extra development above last year's demo may not have been enough. The final game opens up exactly as the demo does, with Kaim in the middle of a fierce battle. One year later, and this sequence is still impressive-enough to sell someone on a 360. But you'll still have to stop playing right after the meteor strike and before you start taking full control of Kaim, because like the demo, the final game engine starts falling apart right there.
In the six hours that I've played so far, Lost Odyssey has been a technical mess, with framerate problems in just about every cinema and on most maps, an animation system that looks like it was ported straight from a PS2 engine, and frequent, inconsistent load times accompanied by visual stuttering as new data loads in.
Heel snel drukken dat je mee doet, of zelf hosten.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:49 schreef Haijo het volgende:
Ben ik de enige waarbij het onmogelijk lijkt te zijn om een Ranked game te joinen? Of het is timed out of the game is full maar het lukt mij echt nooit!
In het hoofdmenu bij options/achievements. Bij degene die vrijgespeeld zijn staat wat je bonusreward is. Completionist geeft bv. 10% meer experience, pistol expert laat marksman ability 10% langer duren en met biotic achievements kan je de bjbehorende biotic power als bonus ability kiezen als je een nieuw karakter aanmaakt (dus ook iemand die normaal gesproken helemaal geen biotic of tech abilities heeft, zoals de soldier)quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:30 schreef Jessah het volgende:
[..]
Waar kan ik dat zien dan? Heb het spel nog niet uitgespeeld, maar ben wel benieuwd wat je bedoelt.
Moet tot maandag wachten tot ik weer kan spelen
Laat dat bier eens een keer staan en doe mee met Carcassonnequote:Op zaterdag 8 december 2007 00:40 schreef existenz het volgende:
Ik heb niet nauwelijks gezopen, maar ik zie wel dubbel?
misschien je mac address filter uitzetten in je router ?quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:10 schreef Enchanter het volgende:
Sinds ik m'n XBOX weer terug heb is het me nog nietgelukt om verbinding te krijgen met Live (geen verstand van computers)
Maar is World of Sensible Soccer al uit ?
ik ben ook altijd bang dat ik heel ver terug moet lopen om iets te pakken dat ik toch nodig had. nu moet ik een deur openmaken maar heb ik insuffiient van iets ofzo om die open te krijgen. zal al wel iets gemist hebbenquote:Op zaterdag 8 december 2007 09:52 schreef Boef het volgende:
Het viel me ook op dat je niet elk hoekje of gaatje moet uitkammen om alle collection quests te voltooien. Voor Matriarch Writings moest je er bijvoorbeeld 10 vinden om de quest te voltooien maar ik had er uiteindelijk 15 of 16. Bij de mineralen/gassen quest had ik op een gegeven moment een stuk of 14 terwijl je er maar 6 hoeft te vinden.
TIP: Veel survey'en op de galactic map, kost weinig tijd en levert veel collection quest items, geld en xp op. Ga ook met je cursor over de asteroid belts want daar zitten regelmatig verborgen asteroïden in met zie vorige zin.
Bovendien zat mijn Paragon meter al vol terwijl ik misschien op 60% was. Daar je maar 75% van de meter nodig hebt voor de achievement heb ik zelfs het idee dat het mogelijk is om zowel de Paragon als Renegade achievement in één keer spelen te behalen.
Ik vond Blue Dragon anders een prima game.quote:Op zaterdag 8 december 2007 03:13 schreef Cyberia18 het volgende:
IGN Hands-on Lost Odyssey
[..]
Ouch...
Ik vrees na Blue Dragon nu weer het ergste voor Mistwalker.
Volgens mij zit ik nog in level 2, dat je die heuvel af moet.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Je moet wel altijd zorgen dat je een engineer in je squad hebt met zoveel mogelijk punten de in decryption en electronics skills om alles te kunnen openen. Dat is niet echt problematisch want je kan het spel wel zes keer uitspelen als elke keer één van de zes beschikbare klassen en wisselende squad samenstellingen en altijd daaraan voldoen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 09:54 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik ben ook altijd bang dat ik heel ver terug moet lopen om iets te pakken dat ik toch nodig had. nu moet ik een deur openmaken maar heb ik insuffiient van iets ofzo om die open te krijgen. zal al wel iets gemist hebben
SWOSquote:Op zaterdag 8 december 2007 09:49 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en WOSS komt 19 december volgens mij
speelde dat vaak met m'n broer. en inderdaad. een lobje vanaf de middellijn. daar kon hij niet tegenquote:Op zaterdag 8 december 2007 10:42 schreef Boef het volgende:
[..]
SWOS![]()
Ik was daar echt dodelijk goed in destijds op mijn Commodore Amiga 1200 met 20 MB HD geloof ik![]()
45-0 met 10 minuten per speelhelft, bal in de kruising krullen vanaf de middellijn. Als dat nog steeds kan, ga ik zeker online spelen (doe ik niet vaak, vond alleen Battlestations: Midway leuk genoeg om m'n headset voor uit de kast te pakken)
Ik had een of ander pongspelletje (ook op de Amiga) met gare voice samples als je de 'bal' liet passeren en één daarvan was 'Wat een KUTSPEL, het lijkt Kick-off wel!' Daar heb ik echt buikkrampen van gekregen van het lachen want Kick-off wás ook echt een kutspelquote:Op zaterdag 8 december 2007 10:48 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
speelde dat vaak met m'n broer. en inderdaad. een lobje vanaf de middellijn. daar kon hij niet tegen
of was dat nou bij kickoff...in ieder geval...mooie tijd
Gewoon avi bestanden op usb stick zetten en usb aan je xbox doet hij het dan?quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:09 schreef HassieBassie het volgende:
Geil ding, die laatste update. Eindelijk filmdownloads op een memstickie zetten en afspelen op de xbox
Ding maakt overuren de laatste tijd.. als dat maar goed gaat, eerste lichting ftw
Staan nog vol in mijn played and games list..... werkt dus nietquote:Op zaterdag 8 december 2007 10:55 schreef Boef het volgende:
Heeft iemand al kunnen bevestigen dat XBLA trial games niet in je played games list komen als je 'm niet aanschaft?
Afgezien van dat de menu's verschillen in verscheidene regio's (zoals de friends en messages op één regel op de US account) viel het mij ook al op dat de optie 'turn off controller' bij het lang indrukken van de guide knop nog steeds aanwezig is terwijl de lijst van update features aankondigde dat die zou verdwijnen.
Daarom vroeg ik mij af of we niet ook wat betreft de trial games in je game list aan het kortere eind hebben getrokken. Mijn account is namelijk nog niet vervuild met talloze arcade trials dus ik ben er een beetje huiverig voor om dat uit te gaan proberen aangezien er momenteel ff geen spel is wat ik toch wel wil aanschaffen en dus uit zou kunnen testen door eerst de trial te downloaden...
http://www.xbox.com/en-US/games/arcadehits/default.htmquote:Op zaterdag 8 december 2007 13:02 schreef Henk-B het volgende:
Weet iemand al iets over die budget xbla titels?
Trials die je voor de update hebt aangeschaft blijven er in staan.quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Staan nog vol in mijn played and games list..... werkt dus niet
Hier speciaal voor jou,omdat je me altijd helpt !quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
http://www.xbox.com/en-US/games/arcadehits/default.htm
Ja, de trials gespeeld voor de update zouden er sowieso in blijven staan, dat was al bekend. Maar trials die je nu download en niet al in je lijst stonden ZOUDEN er ook niet in komen als het alleen bij de trial bleef.quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Staan nog vol in mijn played and games list..... werkt dus niet
Worms wordt nog veel gespeeld!quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:07 schreef Henk-B het volgende:
Waar kan je zien welke Arcade games het meest gespeeld worden?
Ik wil streetfighter 2, Bomberman en Tmnt halen, maar dan wil ik wel tegenstanders vinden.
Dat is een spel, wat ik altijd overgeslagen heb.quote:
Dan werkt het,... dat Carcas spul met die torens en groene grasplaten staat niet in mijn lijst en heb het wel geprobeerd gisterenquote:Op zaterdag 8 december 2007 14:01 schreef Boef het volgende:
[..]
Ja, de trials gespeeld voor de update zouden er sowieso in blijven staan, dat was al bekend. Maar trials die je nu download en niet al in je lijst stonden ZOUDEN er ook niet in komen als het alleen bij de trial bleef.
Dat is wat ik me nu dus afvroeg, werkt dat zoals beloofd?
CoD 4 ftw?quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:43 schreef AQuila360 het volgende:
Wat een kutmissies bij CoD 4 man!
Spel gaat weer weg want ik heb geen zin in die gare shit
Als dat all ghillied up is en dan het 2de gedeelte ervan spoor je niet als je het kut noemt.quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:05 schreef AQuila360 het volgende:
Ik doe nu normal en ben nu bij dat stukje dat je op die heli moet wachten
WTF?quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Als dat all ghillied up is en dan het 2de gedeelte ervan spoor je niet als je het kut noemt.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:00 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Hier speciaal voor jou,omdat je me altijd helpt !
[ afbeelding ]
Er is een missie bij CoD 4 die All Ghillied up heet, dat is imo 1 van de vetste game levels die ik in tijden gespeeld heb.quote:
Ik zal hem zo eens een message sturenquote:Op zaterdag 8 december 2007 16:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Aangezien mijn vriend hier nu toch naast mij Assassin's Creed zit te spelen en hier dus niet mee leest en zal lezen, ik heb een kerstcadeau voor 'm, eindelijk. De HD DVD speler voor de 360.
Het begin is zeker vet alleen die 1e keer ontsnappen door een zee van vijanden is kut en die 2de keer helemaal. Dat stuk dat je op de heli wacht is gewoon echt klote. Snap niet waarom dat soort tergende stukjes er in moeten.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Er is een missie bij CoD 4 die All Ghillied up heet, dat is imo 1 van de vetste game levels die ik in tijden gespeeld heb.
Ik snap echt niet waarom ze dat er in stoppen. Ze hadden al een paar vette dingen er in zoals uit dat vliegtuig schieten dat was echt ultiem vetquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:31 schreef MMaRsu het volgende:
Op youtube is een filmpje te zien hoe je dat het makkelijkst kan doen, is idd een kutstuk. Gelukkig heb ik em zonder dat filmpje in 1x gehaald
quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Aangezien mijn vriend hier nu toch naast mij Assassin's Creed zit te spelen en hier dus niet mee leest en zal lezen, ik heb een kerstcadeau voor 'm, eindelijk. De HD DVD speler voor de 360.
Waar ben jij toch mee bezigquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:23 schreef DJ_ het volgende:
wie kan mij vertellen wie dit is ? , ze komt me bekend voor maar ik kom er maar niet op
[ afbeelding ]
Een Square CGI character?quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:23 schreef DJ_ het volgende:
wie kan mij vertellen wie dit is ? , ze komt me bekend voor maar ik kom er maar niet op
[ afbeelding ]
was bankshot niet altijd al 800 punten?quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
http://www.xbox.com/en-US/games/arcadehits/default.htm
meld zich..quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:07 schreef Henk-B het volgende:
Waar kan je zien welke Arcade games het meest gespeeld worden?
Ik wil streetfighter 2, Bomberman en Tmnt halen, maar dan wil ik wel tegenstanders vinden.
Van een square game denk ik..Parasite Eve?quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:23 schreef DJ_ het volgende:
[ afbeelding ]
neequote:Op zaterdag 8 december 2007 18:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waar ben jij toch mee bezig![]()
Kom eens op die 360 van je ipv al die crap dingen![]()
Ben je er strax weer niet op?
aya was toch blond ?quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Van een square game denk ik..Parasite Eve?
quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
AQuila wordt geowned door CoD4 op normal?
Laat je gelden als een echte soldier, pussy.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:43 schreef AQuila360 het volgende:
Spel gaat weer weg want ik heb geen zin in die gare shit
quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:23 schreef DJ_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Trouwens Jan (die hapsnurk van de PU) deed 12 uur om het spel op normal uit te spelen![]()
Meld zich 100% voor TMNT ! Voeg me toe, leonos NLquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
was bankshot niet altijd al 800 punten?
tenminste volgens mij was ie ook zo duur, toen ik me xbox360 kocht
[..]
meld zich..
voor streetfighter2 en tmnt dan(tmnt kan alleen co-op dacht ik, niet tegen elkaar)
Heb je Carcassonne? Kom dan nu ff onlinequote:Op zaterdag 8 december 2007 22:35 schreef Leonos het volgende:
[..]
Meld zich 100% voor TMNT ! Voeg me toe, leonos NL
SPGOTY
lijkt er wel wat op maar yuna is donkerder en heeft 2 verschillende kleuren ogenquote:
DJ stop er mee man wat is er toch met je de laatste tijdquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:59 schreef DJ_ het volgende:
[..]
lijkt er wel wat op maar yuna is donkerder en heeft 2 verschillende kleuren ogen
haha ja, en die krijg je ook als je op A drukt ipv startquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:16 schreef koen_pijl het volgende:
Ik heb the simpsons gehad van sinterklaasen 3 maanden xbox live! Zwaar relax
1. Press START to Play
Easiest achievement... ever.
quote:Op zondag 9 december 2007 00:31 schreef ach het volgende:
[..]
haha ja, en die krijg je ook als je op A drukt ipv start
gedaan!quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:35 schreef Leonos het volgende:
[..]
Meld zich 100% voor TMNT ! Voeg me toe, leonos NL
SPGOTY
Morgenavond rond uur of 7?quote:Op zondag 9 december 2007 00:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
gedaan!
word wel morgen ok? dadelijk slapen
Hier wil ie de video nog geeneens afspelen, maar ik mis weinig zo te merkenquote:Op zondag 9 december 2007 03:12 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.gamez.nl/web/P(...).htm?contentid=85588
Gamez![]()
![]()
![]()
De video reviews blijven van hun toch altijd een grote joke. Lekker dat onderlinge geneuzel en waarbij je grotendeels alleen maar beelden krijgt te zien ipv commentaar
Hoe bedoel je je items lekker opvullen
Dat verklaard wel je soms afschuwelijke gamessmaak.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jan
![]()
Die kerel beschouw ik als een orakel en ik ben zijn volgeling![]()
ik heb ook alle pu & gamekings dvdtjes![]()
Maar dat is een leugenquote:Op zondag 9 december 2007 09:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat verklaard wel je soms afschuwelijke gamessmaak.
Gamen is geen uitgaanquote:Op zondag 9 december 2007 06:44 schreef MMaRsu het volgende:
Whehe net terug van uitgaan geweldige avond lekker Pro Evo, zuipen, Smash Bros
Serieus,............ dit is inderdaad vreselijk slecht. Die jongens van Insidegamer hebben dat een stuk beter voor elkaar. Dramatische review!quote:Op zondag 9 december 2007 03:12 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.gamez.nl/web/P(...).htm?contentid=85588
Gamez![]()
![]()
![]()
De video reviews blijven van hun toch altijd een grote joke. Lekker dat onderlinge geneuzel en waarbij je grotendeels alleen maar beelden krijgt te zien ipv commentaar
Hoe bedoel je je items lekker opvullen
doen we !quote:
Er lopen weer wat terroristen rond op de aarde en deze keer mag jij ze doodmaken met call of duty 4quote:Op zondag 9 december 2007 13:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus,............ dit is inderdaad vreselijk slecht. Die jongens van Insidegamer hebben dat een stuk beter voor elkaar. Dramatische review!
Ik weet niet hoe het NU zit, maar de eerste elites niet..quote:Op zondag 9 december 2007 12:40 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Sorry als dit al 40x gevraagd is... maar als ik nu een Elite koop, heeft deze dan die nieuwe "stillere" 65nm processor?
tja veel werk en gister was er een malibu party , volgende week is er een bier party en de 21st is er een hardcore night in apeldoorn dus daar gaan zo ongeveer al mijn vrije dagen in zittenquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
DJ stop er mee man wat is er toch met je de laatste tijd![]()
Kom op de 360 jong!
Ik heb de Zuma trial gedownload en even geprobeerd. Staat er niet tussen...quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:55 schreef Boef het volgende:
Heeft iemand al kunnen bevestigen dat XBLA trial games niet in je played games list komen als je 'm niet aanschaft?
Doe de training tutorialquote:Op zondag 9 december 2007 13:46 schreef ijsmeis het volgende:
Ik snap geen zak van dat vechten in Assassin's Creed![]()
.
Ja , als je Surround set optisch ondersteunt kun je em gewoon met een optische kabel verbindenquote:Op zondag 9 december 2007 17:13 schreef DJ_ het volgende:
het toch alleen maar mogelijk om surround te krijgen met je 360 via een optische kabel ?
inmiddels gedaan , bedanktquote:Op zondag 9 december 2007 17:20 schreef DJ_ het volgende:
van mij mag je me toevoegen maar ik ben niet gek veel online de laatste tijd , gamertag is DJerize
heb hem geaccept , nu maar weer is werken zuchtquote:Op zondag 9 december 2007 18:06 schreef Revenge2005 het volgende:
[..]
Ja , als je Surround set optisch ondersteunt kun je em gewoon met een optische kabel verbinden
anders moet je dat via je versterker/decoder doen
[..]
inmiddels gedaan , bedankt
quote:
Wij een potje pro evo, met alle lag van dien?quote:Op zondag 9 december 2007 19:41 schreef Egamer het volgende:
Pro Evolution Soccer
Ik ben eindelijk écht goed in deze game.
Oh, Hansje, ik kan je niet toevoegen op Xbox Live.
Ik ben momenteel druk, later misschien?quote:Op zondag 9 december 2007 19:43 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Wij een potje pro evo, met alle lag van dien?
quote:Op zondag 9 december 2007 19:45 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ik ben momenteel druk, later misschien?
quote:Op zondag 9 december 2007 18:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sarcastic remark :" eerst gamen / zuipen dan de stad in"
Neequote:Op zondag 9 december 2007 21:25 schreef SpaRood het volgende:
Kunnen mensen met Call Of Duty 4 op XBox360 ook spelen met de mensen die het spel op de PC spelen?
Nee, en ook niet tegen PS3 mensen.quote:Op zondag 9 december 2007 21:25 schreef SpaRood het volgende:
Kunnen mensen met Call Of Duty 4 op XBox360 ook spelen met de mensen die het spel op de PC spelen?
Neequote:Op zondag 9 december 2007 21:25 schreef SpaRood het volgende:
aquilla is bang voor meisjes daarom zegt die niksquote:Op zondag 9 december 2007 22:07 schreef ijsmeis het volgende:
Tsss. Edits. AQuila
.
En ik heb al gevraagd of ik een keer mee mag doen![]()
.
quote:
Tuurlijk mag datquote:En ik heb al gevraagd of ik een keer mee mag doen![]()
.
Zolang je me naam niet goed typt zeg ik geen woord meer tegen jequote:Op zondag 9 december 2007 22:19 schreef DJ_ het volgende:
[..]
aquilla is bang voor meisjes daarom zegt die niks
aquilaquote:Op zondag 9 december 2007 22:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zolang je me naam niet goed typt zeg ik geen woord meer tegen je
Ben nog niet helemaal tevredenquote:
fuck it danquote:
Je naam is genoteerd in mijn schriftjequote:
hoeveel namen staan er nu in ?quote:Op zondag 9 december 2007 22:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je naam is genoteerd in mijn schriftje![]()
CoD4 gaat morgen weer op de bus het was leuk voor zo lang het duurde
Ik als je even wat langer opblijft dan na sesamstraat naar bed te gaanquote:Op zondag 9 december 2007 22:06 schreef AQuila360 het volgende:
Morgenavond Carcassonne spelen wie doet er nu eindelijk eens mee
sweet mozes wat is dat voor een ding ?quote:
wat een doorzettingsvermogenquote:Op zondag 9 december 2007 22:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
voeg maar toe, en ik doe wel mee..quote:Op zondag 9 december 2007 22:06 schreef AQuila360 het volgende:
Morgenavond Carcassonne spelen wie doet er nu eindelijk eens mee
Ik was voetbal kijken.quote:Op maandag 10 december 2007 00:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
voeg maar toe, en ik doe wel mee..
@Leonos ,hm ik zou er om 7 uur zijn, maar moest uiteten
dus dat tmnt doe we een andere keer oke?
Sp gisteren uit gespeeld.quote:Op zondag 9 december 2007 22:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En Mass Effect moet je nog gaan spelenquote:Op maandag 10 december 2007 08:29 schreef Strolie75 het volgende:
Afgelopen weekend Episode 2 en Portal uitgespeeld. Fantastisch. Hierdoor heeft The Orange Box Bioshock toch echt verdreven als mijn GOTY!
Met de kerst 2 weken vrij genomen, waarbij de tweede week bedoelt is om Mass Effect te spelen.quote:Op maandag 10 december 2007 08:30 schreef Bastard het volgende:
En Mass Effect moet je nog gaan spelen
Alsof je daar genoeg tijd aan hebtquote:Op maandag 10 december 2007 08:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Met de kerst 2 weken vrij genomen, waarbij de tweede week bedoelt is om Mass Effect te spelen.
In ieder geval kan ik een goed begin maken!quote:
Die zie je bij 60 fps niet.quote:
Ik ga het de 1e week spelenquote:Op maandag 10 december 2007 08:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Met de kerst 2 weken vrij genomen, waarbij de tweede week bedoelt is om Mass Effect te spelen.
Ik ga ook CoD4 halen, voor als ik het geouwehoer zat ben.quote:Op maandag 10 december 2007 09:24 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ga het de 1e week spelenVolgens mij kom je in een week ver als je paar uurtjes per dag kunt spelen
Die heb ik net verkocht of tenminste kreeg net mailtje dat het niet doorgingquote:Op maandag 10 december 2007 09:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga ook CoD4 halen, voor als ik het geouwehoer zat ben.
Wat bod de tweede bieder? Misschien ga ik er wel overheen!quote:Op maandag 10 december 2007 09:32 schreef AQuila360 het volgende:
Die heb ik net verkocht of tenminste kreeg net mailtje dat het niet doorging![]()
Nu heb ik de 2de bieder maar even een PM gestuurd.
En nu 3 uur in de trein voor 15 min les![]()
....
Ik was net weg.quote:
Ik heb jullie allebei toegevoegd, als jullie TMNT gaan doen geef me dan ook een invite als ik ook mee mag doenquote:Op maandag 10 december 2007 00:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
voeg maar toe, en ik doe wel mee..
@Leonos ,hm ik zou er om 7 uur zijn, maar moest uiteten
dus dat tmnt doe we een andere keer oke?
Je kunt met X door die dialogen heenklikkenquote:Op maandag 10 december 2007 11:46 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Mass Effect gisternacht utgespeeld (om 5:30)
Wat een spel... echt heel gaaf en echt niet te kort zoals sommigen beweren. Heb er ongeveer 42 uur over gedaan en echt bijna alle side missions. Eentje had ik nog over. Ik heb alleen geen zin om hem nog een keer uit te spelen.
Was nu een Infiltrator en heb alles met pistol en heel soms met sniper gedaan, dus al die achievements voor 75 keer bepaalde biotics zal ik nooit halen. Ik heb gewoon geen zin in al die dialogen nog een keer. Duurt zo lang.
Heb hem trouwens op Renegade uitgespeeld als level 47 op het eind ongeveer.
Edit: Dacht dat ik in het Mass Effect topic zat, iets teveel tabs open![]()
Spuit 11quote:Op maandag 10 december 2007 14:50 schreef Rossdale het volgende:
Misschien moet ik die game toch ook maar een keer gaan kopen dan binnenkortBegin steeds benieuwder te raken naar ME
Ja okquote:Op maandag 10 december 2007 12:40 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je kunt met X door die dialogen heenklikken
Ja, is goed.quote:Op maandag 10 december 2007 11:27 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ik was net weg.
Misschien vanavond?
[..]
Ik heb jullie allebei toegevoegd, als jullie TMNT gaan doen geef me dan ook een invite als ik ook mee mag doen
PS AQuila ik heb jou ook toegevoegd als je het goed viind?
Dank. Na positieve meldingen van jou en Chocobo inmiddels ook zelf ff geprobeerd met Exit. Mijn account is nog schoon (op Hexic HD na, want ik had m'n HD geformatteerd zonder te beseffen dat ie niet opnieuw te downloaden is) en zal het nu dus ook blijven, maar het is wel jammer dat de mensen die de afgelopen 2 jaar al 50 trials hebben gespeeld (én zich er aan storen) er wel mee moeten blijven zitten.quote:Op zondag 9 december 2007 15:29 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ik heb de Zuma trial gedownload en even geprobeerd. Staat er niet tussen...
quote:
Je moet doosjes lucifers vragen die zijn daar erg goedkoop en die kun je hier dan met winst doorverkopenquote:Op maandag 10 december 2007 15:52 schreef koen_pijl het volgende:
Hey iedereen,
Kennissen van mijn gaan met de kerst naar de VS en ze vroegen of ze nog iets voor me mee moesten nemen. Nu de dollar zo laag staat is het erg voordelig om daar een xbox spel mee te laten meenemen. Nou dacht ik aan guitar hero, is die regio vrij? En Mass Effect?
Alvast bedankt.
Er zijn lijsten beschikbaar waar je kunt zien welke games je waar kunt spelen.quote:Op maandag 10 december 2007 15:52 schreef koen_pijl het volgende:
Hey iedereen,
Kennissen van mijn gaan met de kerst naar de VS en ze vroegen of ze nog iets voor me mee moesten nemen. Nu de dollar zo laag staat is het erg voordelig om daar een xbox spel mee te laten meenemen. Nou dacht ik aan guitar hero, is die regio vrij? En Mass Effect?
Alvast bedankt.
mass effect is regio vrij jaquote:Op maandag 10 december 2007 15:52 schreef koen_pijl het volgende:
Hey iedereen,
Alvast bedankt.
Die was toen wel tofquote:Op maandag 10 december 2007 16:05 schreef DJ_ het volgende:
ik heb een heel stoer spel gevonden in mijn doos met troep die hier ergens stof staat te verzamelen
de originele rollercoaster tycoon 1 cd-rom die ik voor 50 gulden heb gekocht jaren geleden
Ik was level 50 (was de cap, 51-60 unlock je pas na de eerste keer uitspelen) en had ook alles, inclusief achievements voor alle Biotic powers, ally achievements etc. en speelde als Paragon. Was 56 uur zoet.quote:Op maandag 10 december 2007 15:34 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Ja ok
Maar ook iedere keer dat reizen door die stelsels en iedere keer met je mako over die planeten, heb ik nu wel even gehad. Ik heb het trouwens paragon gedaan, niet renegade zoals ik net zei, heb het ge-edit.
Maar goed, het was echt een top game! Er zou toch ook Downloadable content zijn? Gaat het verhaal verder?
Juiced 2 was gratis jaquote:Op maandag 10 december 2007 14:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Spuit 11Heel den wereld vind Mass Effect het einde en jij verdoet je tijd met Juiced 2.
Je moet het gewoon echt kopen idd
Whehequote:Op maandag 10 december 2007 16:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
MORP
![]()
Je krijgt er geen spijt van dat zweer ik!
geld boeit sowieso niet in de game. Tegen het einde van een run stond ik al op het maximum 9.999.999quote:Op maandag 10 december 2007 16:10 schreef Boef het volgende:
[..]
Ik was level 50 (was de cap, 51-60 unlock je pas na de eerste keer uitspelen) en had ook alles, inclusief achievements voor alle Biotic powers, ally achievements etc. en speelde als Paragon. Was 56 uur zoet.
Bij de 2e keer hoef je ook niet alle side-quests af. Ik doe nu, als Renegade en andere klasse, alle main-quest missies plus bijbehorende side-quests (zijn toch meestal on-site) tot de laatste keer dat ik rond kan vliegen en dan doe ik nog een paar UNC missies tot ik de Ally achievements en evt. die van Sniper of Shotgun heb. Die collectie missies kan je sowieso laten schieten. Dan race je na het landen gelijk naar de side-quest bestemming, zo gepiept. Op een gegeven moment kreeg ik 15.000 credits voor een mineraal of een medaille maar ik had toch al 4 miljoen op de bank met alle spectre gear in huis en de XP punten zijn ook verwaarloosbaar, beter ga je een robbertje vechtenBovendien had ik, zo tegen het einde, van alles 5 meer dan je nodig had om de collectie quest te voltooien. Echt een meesterlijk spel
en 15 gulden voor een paraplu en de mensen maar kopen die zooiquote:Op maandag 10 december 2007 16:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die was toen wel tofDikke rollercoasters maken en die laten crashen
De 120GB HDD wellicht?quote:Op maandag 10 december 2007 15:52 schreef koen_pijl het volgende:
Kennissen van mijn gaan met de kerst naar de VS en ze vroegen of ze nog iets voor me mee moesten nemen. .
Daar waarschuwen ze nadrukkelijk voor voor je gaat downloaden dus ik je weinig kans....quote:Op maandag 10 december 2007 16:05 schreef zatoichi het volgende:
Onlangs Halo gekocht via marketplace - xbox originals, en nu krijg ik de melding dat ik ipv VGA kabel een scart kabel moet gebruiken... Ja dat gaat natuurlijk niet lukken op een TFT scherm...
Maar eens bellen met de MS helpdesk en mijn geld terug eisen...
Damn, de manier waarop je dat post lijkt het alsof Halo een oeroude klassieker is, voel me zo oud plotsquote:Op maandag 10 december 2007 17:14 schreef Haijo het volgende:
[..]
Daar waarschuwen ze nadrukkelijk voor voor je gaat downloaden dus ik je weinig kans....
Ik heb hem ook gekocht trouwens, heerlijk spel, vooral The Control Room waarbij je die Beach landing maakt is erg leuk.
aanwezig !quote:Op maandag 10 december 2007 15:42 schreef koen_pijl het volgende:
The Simpsons The Game is echt vet![]()
Hebben meer mensen het spel?
Halo heeft mij gelukkig nooit aangesproken.quote:Op maandag 10 december 2007 17:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
Damn, de manier waarop je dat post lijkt het alsof Halo een oeroude klassieker is, voel me zo oud plots
Leuk idee Cybquote:
Stop de persen! AQuila vindt dat Cyb een tof idee heeft!quote:
Dat vind ik wel vakerquote:Op maandag 10 december 2007 20:03 schreef Egamer het volgende:
[..]
Stop de persen! AQuila vindt dat Cyb een tof idee heeft!
Lol.. met je GTA 4!quote:Op maandag 10 december 2007 20:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel vakerIk kan Cyb wel waarderen
![]()
Kijkt allemaal snel wat mijn teleurstelling van 2007 is!
Wtf? Teenage Mutant Ninja Turtles???quote:Op maandag 10 december 2007 20:26 schreef Leonos het volgende:
Iemand nu voor TMNT?
Ik ga nu me xbox aanzetten.
Gamertag: Leonos NL
GTA 4?quote:
Grote Theepauze van AQuila360 4 ja.quote:
GAM-Awardsquote:Op maandag 10 december 2007 20:47 schreef AQuila360 het volgende:
Wat is er met GTA 4?
Komt er ook nog een andere GOTY (Gamer of the Year)
Dan kan ik een aantal mensen hier een beoordeling geven:![]()
Exi zou er mee aan de gang gaan! Maar die heeft het te druk met bier drinkenquote:Op maandag 10 december 2007 20:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
GAM-Awards!
Daar had laatst iemand toch ook al wat ideetjes voor?
Leuk! Ingevuld!quote:
hmm eerste keer dat ik er uit ging, hing me beeld.quote:Op maandag 10 december 2007 20:26 schreef Leonos het volgende:
Iemand nu voor TMNT?
Ik ga nu me xbox aanzetten.
Gamertag: Leonos NL
Naja, wij hadden het einde ook niet gehaaldquote:Op maandag 10 december 2007 21:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hmm eerste keer dat ik er uit ging, hing me beeld.
opnieuw aanzetten, en kreeg rrod. ff surround geluid uit gezet (ja ik heb ook keer tijdens forza2 een rrod gekregen door me surround, staat er denk iets te dichtbij)
opnieuw aanzetten, en weer ff tmnt singleplayer. 3de level loopt weer vast. en jawel weer rrod.
nu blijft ie rrod geven.
zelfde probleem weer, weer moederbord.
goed gemaakt door die duitsers daar.
als ik hem nu opstuur, zou ik wel willen weten of ik me faceplate die erbij zit, wel terug krijg.
wacht nog steeds op me orginele.
veel plezier jongens, ik heb het voorlopig wel gehad met dat kut ding.
of je haalt je faceplate er van afquote:Op maandag 10 december 2007 21:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
opnieuw aanzetten, en kreeg rrod. ff surround geluid uit gezet (ja ik heb ook keer tijdens forza2 een rrod gekregen door me surround, staat er denk iets te dichtbij)
opnieuw aanzetten, en weer ff tmnt singleplayer. 3de level loopt weer vast. en jawel weer rrod.
nu blijft ie rrod geven.
als ik hem nu opstuur, zou ik wel willen weten of ik me faceplate die erbij zit, wel terug krijg.
Hmm, kut voor je zeg!quote:Op maandag 10 december 2007 21:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
nu blijft ie rrod geven.
Oh jaquote:Op maandag 10 december 2007 21:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Exi zou er mee aan de gang gaan! Maar die heeft het te druk met bier drinken![]()
Maar het zou wel tof zijn ja
ach hij besteed zijn tijd iig nuttig hij had ook kunnen lerenquote:Op maandag 10 december 2007 21:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Exi zou er mee aan de gang gaan! Maar die heeft het te druk met bier drinken![]()
Maar het zou wel tof zijn ja
kom naar apeldoorn tis beernight hier de 15e 2 bier voor 1 muntjequote:Op maandag 10 december 2007 22:41 schreef existenz het volgende:
Daar begin ik komend weekend wel aan. Dan is het geen bier zuipen namelijk.
Klinkt goedquote:Op maandag 10 december 2007 22:47 schreef DJ_ het volgende:
[..]
kom naar apeldoorn tis beernight hier de 15e 2 bier voor 1 muntje
das kutquote:Op maandag 10 december 2007 22:53 schreef existenz het volgende:
Het idee is niet dat ik niet wil zuipen, maar dat ik niet kan zuipen, want ik ben bob.
Ik hou ook van jou!quote:Op maandag 10 december 2007 22:34 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Hmm, kut voor je zeg!![]()
We mistten je idd al.
@ Leonos
Leuke potjes met je gespeeld!
Was zostraks even op visite. Vandaag en morgen wordt ook lastig ivm Champions League (quote:Op maandag 10 december 2007 21:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Leuk! Ingevuld!
Straks nog CoD4 online?
De Wireless headset vind ik zelf echt heerlijk, werkt echt perfect en zit zo veel lekkerder dan dat goedkope standaard ding. Er zit een adapter bij om hem op te laden.quote:Op dinsdag 11 december 2007 05:52 schreef Revenge2005 het volgende:
even een klein vraagje tussendoor , nu ik live heb , zoek ik nog wat accesoires
uiteraard is het 60 euro kostende jaartje live het belangrijkste
Is die messenger kit en de Wireless headset het geld waard ?
kan ik de messenger kit ook anders gebruiken dan chatten ( bijvoorbeeld met profielnamen aanmaken in games) , en die wireless headset , zit daar gewoon een controller batterij in die ik kan laden via het laadstation ?
Je kunt als je goed zoekt (ebay ed. ) live 12 maanden voor 34 euro ofzo aanschaffen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 05:52 schreef Revenge2005 het volgende:
even een klein vraagje tussendoor , nu ik live heb , zoek ik nog wat accesoires
uiteraard is het 60 euro kostende jaartje live het belangrijkste
Is die messenger kit en de Wireless headset het geld waard ?
kan ik de messenger kit ook anders gebruiken dan chatten ( bijvoorbeeld met profielnamen aanmaken in games) , en die wireless headset , zit daar gewoon een controller batterij in die ik kan laden via het laadstation ?
Ik ben alleen maar een waarschuwing tegengekomen dat er wat vertraging kan optreden bij cinematics, maar meer niet...Misschien stond het ergens anders?quote:Op maandag 10 december 2007 17:14 schreef Haijo het volgende:
[..]
Daar waarschuwen ze nadrukkelijk voor voor je gaat downloaden dus ik je weinig kans....
Ik heb hem ook gekocht trouwens, heerlijk spel, vooral The Control Room waarbij je die Beach landing maakt is erg leuk.
Daar staat het ook bij maar het is nogal een lap tekst maar als je verder naar beneden gaat kom je idd de VGA waarschuwing tegen. Dus geld terug ofzo gaat niet lukken.quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:50 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar een waarschuwing tegengekomen dat er wat vertraging kan optreden bij cinematics, maar meer niet...Misschien stond het ergens anders?
Als je Bombeman dubbel hebt, ik hou me aanbevolen!quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:30 schreef Pronk het volgende:
Woot! Ik heb gisteravond (via email) mijn 10 gratis XBLA games ontvangen!
Zolang je deel 1 maar koestert.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:03 schreef AQuila360 het volgende:
KoTOR 2 net verkocht... Nu voel ik me leeg en een slecht mens
Die is misschien ook bijna wegquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zolang je deel 1 maar koestert.
Misschien als troost deze week maar de 'win met minstens 50 punten' achievement bij Carcassone van me krijgen !?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |