Dat verklaard wel je soms afschuwelijke gamessmaak.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jan
![]()
Die kerel beschouw ik als een orakel en ik ben zijn volgeling![]()
ik heb ook alle pu & gamekings dvdtjes![]()
Maar dat is een leugenquote:Op zondag 9 december 2007 09:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat verklaard wel je soms afschuwelijke gamessmaak.
Gamen is geen uitgaanquote:Op zondag 9 december 2007 06:44 schreef MMaRsu het volgende:
Whehe net terug van uitgaan geweldige avond lekker Pro Evo, zuipen, Smash Bros
Serieus,............ dit is inderdaad vreselijk slecht. Die jongens van Insidegamer hebben dat een stuk beter voor elkaar. Dramatische review!quote:Op zondag 9 december 2007 03:12 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.gamez.nl/web/P(...).htm?contentid=85588
Gamez![]()
![]()
![]()
De video reviews blijven van hun toch altijd een grote joke. Lekker dat onderlinge geneuzel en waarbij je grotendeels alleen maar beelden krijgt te zien ipv commentaar
Hoe bedoel je je items lekker opvullen
doen we !quote:
Er lopen weer wat terroristen rond op de aarde en deze keer mag jij ze doodmaken met call of duty 4quote:Op zondag 9 december 2007 13:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus,............ dit is inderdaad vreselijk slecht. Die jongens van Insidegamer hebben dat een stuk beter voor elkaar. Dramatische review!
Ik weet niet hoe het NU zit, maar de eerste elites niet..quote:Op zondag 9 december 2007 12:40 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Sorry als dit al 40x gevraagd is... maar als ik nu een Elite koop, heeft deze dan die nieuwe "stillere" 65nm processor?
tja veel werk en gister was er een malibu party , volgende week is er een bier party en de 21st is er een hardcore night in apeldoorn dus daar gaan zo ongeveer al mijn vrije dagen in zittenquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
DJ stop er mee man wat is er toch met je de laatste tijd![]()
Kom op de 360 jong!
Ik heb de Zuma trial gedownload en even geprobeerd. Staat er niet tussen...quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:55 schreef Boef het volgende:
Heeft iemand al kunnen bevestigen dat XBLA trial games niet in je played games list komen als je 'm niet aanschaft?
Doe de training tutorialquote:Op zondag 9 december 2007 13:46 schreef ijsmeis het volgende:
Ik snap geen zak van dat vechten in Assassin's Creed![]()
.
Ja , als je Surround set optisch ondersteunt kun je em gewoon met een optische kabel verbindenquote:Op zondag 9 december 2007 17:13 schreef DJ_ het volgende:
het toch alleen maar mogelijk om surround te krijgen met je 360 via een optische kabel ?
inmiddels gedaan , bedanktquote:Op zondag 9 december 2007 17:20 schreef DJ_ het volgende:
van mij mag je me toevoegen maar ik ben niet gek veel online de laatste tijd , gamertag is DJerize
heb hem geaccept , nu maar weer is werken zuchtquote:Op zondag 9 december 2007 18:06 schreef Revenge2005 het volgende:
[..]
Ja , als je Surround set optisch ondersteunt kun je em gewoon met een optische kabel verbinden
anders moet je dat via je versterker/decoder doen
[..]
inmiddels gedaan , bedankt
quote:
Wij een potje pro evo, met alle lag van dien?quote:Op zondag 9 december 2007 19:41 schreef Egamer het volgende:
Pro Evolution Soccer
Ik ben eindelijk écht goed in deze game.
Oh, Hansje, ik kan je niet toevoegen op Xbox Live.
Ik ben momenteel druk, later misschien?quote:Op zondag 9 december 2007 19:43 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Wij een potje pro evo, met alle lag van dien?
quote:Op zondag 9 december 2007 19:45 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ik ben momenteel druk, later misschien?
quote:Op zondag 9 december 2007 18:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sarcastic remark :" eerst gamen / zuipen dan de stad in"
Neequote:Op zondag 9 december 2007 21:25 schreef SpaRood het volgende:
Kunnen mensen met Call Of Duty 4 op XBox360 ook spelen met de mensen die het spel op de PC spelen?
Nee, en ook niet tegen PS3 mensen.quote:Op zondag 9 december 2007 21:25 schreef SpaRood het volgende:
Kunnen mensen met Call Of Duty 4 op XBox360 ook spelen met de mensen die het spel op de PC spelen?
Neequote:Op zondag 9 december 2007 21:25 schreef SpaRood het volgende:
aquilla is bang voor meisjes daarom zegt die niksquote:Op zondag 9 december 2007 22:07 schreef ijsmeis het volgende:
Tsss. Edits. AQuila
.
En ik heb al gevraagd of ik een keer mee mag doen![]()
.
quote:
Tuurlijk mag datquote:En ik heb al gevraagd of ik een keer mee mag doen![]()
.
Zolang je me naam niet goed typt zeg ik geen woord meer tegen jequote:Op zondag 9 december 2007 22:19 schreef DJ_ het volgende:
[..]
aquilla is bang voor meisjes daarom zegt die niks
aquilaquote:Op zondag 9 december 2007 22:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zolang je me naam niet goed typt zeg ik geen woord meer tegen je
Ben nog niet helemaal tevredenquote:
fuck it danquote:
Je naam is genoteerd in mijn schriftjequote:
hoeveel namen staan er nu in ?quote:Op zondag 9 december 2007 22:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je naam is genoteerd in mijn schriftje![]()
CoD4 gaat morgen weer op de bus het was leuk voor zo lang het duurde
Ik als je even wat langer opblijft dan na sesamstraat naar bed te gaanquote:Op zondag 9 december 2007 22:06 schreef AQuila360 het volgende:
Morgenavond Carcassonne spelen wie doet er nu eindelijk eens mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |