en 15 gulden voor een paraplu en de mensen maar kopen die zooiquote:Op maandag 10 december 2007 16:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die was toen wel tofDikke rollercoasters maken en die laten crashen
De 120GB HDD wellicht?quote:Op maandag 10 december 2007 15:52 schreef koen_pijl het volgende:
Kennissen van mijn gaan met de kerst naar de VS en ze vroegen of ze nog iets voor me mee moesten nemen. .
Daar waarschuwen ze nadrukkelijk voor voor je gaat downloaden dus ik je weinig kans....quote:Op maandag 10 december 2007 16:05 schreef zatoichi het volgende:
Onlangs Halo gekocht via marketplace - xbox originals, en nu krijg ik de melding dat ik ipv VGA kabel een scart kabel moet gebruiken... Ja dat gaat natuurlijk niet lukken op een TFT scherm...
Maar eens bellen met de MS helpdesk en mijn geld terug eisen...
Damn, de manier waarop je dat post lijkt het alsof Halo een oeroude klassieker is, voel me zo oud plotsquote:Op maandag 10 december 2007 17:14 schreef Haijo het volgende:
[..]
Daar waarschuwen ze nadrukkelijk voor voor je gaat downloaden dus ik je weinig kans....
Ik heb hem ook gekocht trouwens, heerlijk spel, vooral The Control Room waarbij je die Beach landing maakt is erg leuk.
aanwezig !quote:Op maandag 10 december 2007 15:42 schreef koen_pijl het volgende:
The Simpsons The Game is echt vet![]()
Hebben meer mensen het spel?
Halo heeft mij gelukkig nooit aangesproken.quote:Op maandag 10 december 2007 17:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
Damn, de manier waarop je dat post lijkt het alsof Halo een oeroude klassieker is, voel me zo oud plots
Leuk idee Cybquote:
Stop de persen! AQuila vindt dat Cyb een tof idee heeft!quote:
Dat vind ik wel vakerquote:Op maandag 10 december 2007 20:03 schreef Egamer het volgende:
[..]
Stop de persen! AQuila vindt dat Cyb een tof idee heeft!
Lol.. met je GTA 4!quote:Op maandag 10 december 2007 20:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel vakerIk kan Cyb wel waarderen
![]()
Kijkt allemaal snel wat mijn teleurstelling van 2007 is!
Wtf? Teenage Mutant Ninja Turtles???quote:Op maandag 10 december 2007 20:26 schreef Leonos het volgende:
Iemand nu voor TMNT?
Ik ga nu me xbox aanzetten.
Gamertag: Leonos NL
GTA 4?quote:
Grote Theepauze van AQuila360 4 ja.quote:
GAM-Awardsquote:Op maandag 10 december 2007 20:47 schreef AQuila360 het volgende:
Wat is er met GTA 4?
Komt er ook nog een andere GOTY (Gamer of the Year)
Dan kan ik een aantal mensen hier een beoordeling geven:![]()
Exi zou er mee aan de gang gaan! Maar die heeft het te druk met bier drinkenquote:Op maandag 10 december 2007 20:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
GAM-Awards!
Daar had laatst iemand toch ook al wat ideetjes voor?
Leuk! Ingevuld!quote:
hmm eerste keer dat ik er uit ging, hing me beeld.quote:Op maandag 10 december 2007 20:26 schreef Leonos het volgende:
Iemand nu voor TMNT?
Ik ga nu me xbox aanzetten.
Gamertag: Leonos NL
Naja, wij hadden het einde ook niet gehaaldquote:Op maandag 10 december 2007 21:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hmm eerste keer dat ik er uit ging, hing me beeld.
opnieuw aanzetten, en kreeg rrod. ff surround geluid uit gezet (ja ik heb ook keer tijdens forza2 een rrod gekregen door me surround, staat er denk iets te dichtbij)
opnieuw aanzetten, en weer ff tmnt singleplayer. 3de level loopt weer vast. en jawel weer rrod.
nu blijft ie rrod geven.
zelfde probleem weer, weer moederbord.
goed gemaakt door die duitsers daar.
als ik hem nu opstuur, zou ik wel willen weten of ik me faceplate die erbij zit, wel terug krijg.
wacht nog steeds op me orginele.
veel plezier jongens, ik heb het voorlopig wel gehad met dat kut ding.
of je haalt je faceplate er van afquote:Op maandag 10 december 2007 21:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
opnieuw aanzetten, en kreeg rrod. ff surround geluid uit gezet (ja ik heb ook keer tijdens forza2 een rrod gekregen door me surround, staat er denk iets te dichtbij)
opnieuw aanzetten, en weer ff tmnt singleplayer. 3de level loopt weer vast. en jawel weer rrod.
nu blijft ie rrod geven.
als ik hem nu opstuur, zou ik wel willen weten of ik me faceplate die erbij zit, wel terug krijg.
Hmm, kut voor je zeg!quote:Op maandag 10 december 2007 21:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
nu blijft ie rrod geven.
Oh jaquote:Op maandag 10 december 2007 21:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Exi zou er mee aan de gang gaan! Maar die heeft het te druk met bier drinken![]()
Maar het zou wel tof zijn ja
ach hij besteed zijn tijd iig nuttig hij had ook kunnen lerenquote:Op maandag 10 december 2007 21:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Exi zou er mee aan de gang gaan! Maar die heeft het te druk met bier drinken![]()
Maar het zou wel tof zijn ja
kom naar apeldoorn tis beernight hier de 15e 2 bier voor 1 muntjequote:Op maandag 10 december 2007 22:41 schreef existenz het volgende:
Daar begin ik komend weekend wel aan. Dan is het geen bier zuipen namelijk.
Klinkt goedquote:Op maandag 10 december 2007 22:47 schreef DJ_ het volgende:
[..]
kom naar apeldoorn tis beernight hier de 15e 2 bier voor 1 muntje
das kutquote:Op maandag 10 december 2007 22:53 schreef existenz het volgende:
Het idee is niet dat ik niet wil zuipen, maar dat ik niet kan zuipen, want ik ben bob.
Ik hou ook van jou!quote:Op maandag 10 december 2007 22:34 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Hmm, kut voor je zeg!![]()
We mistten je idd al.
@ Leonos
Leuke potjes met je gespeeld!
Was zostraks even op visite. Vandaag en morgen wordt ook lastig ivm Champions League (quote:Op maandag 10 december 2007 21:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Leuk! Ingevuld!
Straks nog CoD4 online?
De Wireless headset vind ik zelf echt heerlijk, werkt echt perfect en zit zo veel lekkerder dan dat goedkope standaard ding. Er zit een adapter bij om hem op te laden.quote:Op dinsdag 11 december 2007 05:52 schreef Revenge2005 het volgende:
even een klein vraagje tussendoor , nu ik live heb , zoek ik nog wat accesoires
uiteraard is het 60 euro kostende jaartje live het belangrijkste
Is die messenger kit en de Wireless headset het geld waard ?
kan ik de messenger kit ook anders gebruiken dan chatten ( bijvoorbeeld met profielnamen aanmaken in games) , en die wireless headset , zit daar gewoon een controller batterij in die ik kan laden via het laadstation ?
Je kunt als je goed zoekt (ebay ed. ) live 12 maanden voor 34 euro ofzo aanschaffen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 05:52 schreef Revenge2005 het volgende:
even een klein vraagje tussendoor , nu ik live heb , zoek ik nog wat accesoires
uiteraard is het 60 euro kostende jaartje live het belangrijkste
Is die messenger kit en de Wireless headset het geld waard ?
kan ik de messenger kit ook anders gebruiken dan chatten ( bijvoorbeeld met profielnamen aanmaken in games) , en die wireless headset , zit daar gewoon een controller batterij in die ik kan laden via het laadstation ?
Ik ben alleen maar een waarschuwing tegengekomen dat er wat vertraging kan optreden bij cinematics, maar meer niet...Misschien stond het ergens anders?quote:Op maandag 10 december 2007 17:14 schreef Haijo het volgende:
[..]
Daar waarschuwen ze nadrukkelijk voor voor je gaat downloaden dus ik je weinig kans....
Ik heb hem ook gekocht trouwens, heerlijk spel, vooral The Control Room waarbij je die Beach landing maakt is erg leuk.
Daar staat het ook bij maar het is nogal een lap tekst maar als je verder naar beneden gaat kom je idd de VGA waarschuwing tegen. Dus geld terug ofzo gaat niet lukken.quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:50 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar een waarschuwing tegengekomen dat er wat vertraging kan optreden bij cinematics, maar meer niet...Misschien stond het ergens anders?
Als je Bombeman dubbel hebt, ik hou me aanbevolen!quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:30 schreef Pronk het volgende:
Woot! Ik heb gisteravond (via email) mijn 10 gratis XBLA games ontvangen!
Zolang je deel 1 maar koestert.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:03 schreef AQuila360 het volgende:
KoTOR 2 net verkocht... Nu voel ik me leeg en een slecht mens
Die is misschien ook bijna wegquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zolang je deel 1 maar koestert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |