abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55172617
Spannend sonnetje! Geniet van de komende tijd!
Heerlijk dat je zo meeleeft met je zus, ik herken mijn zusje (is gok ik ook ong even oud aan je nick te zien ) een beetje in je
pi_55172629
Wat bedoelen jullie met "gerommel" in de buik?
Lees het vaak in dit topic maar wat bedoelen jullie ermee?
  maandag 10 december 2007 @ 17:41:22 #203
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55172672
Spannend Sonnetje!

Ardenlyn, volgens mij bedoelt men daar op het eind harde buiken en een wat kramperig gevoel mee. Voorweeen etc.
pi_55172996
Dankje
Ik dacht van misschien drukke baby oid.
pi_55173083
quote:
Op maandag 10 december 2007 17:37 schreef DeLiedje het volgende:
Spannend sonnetje! Geniet van de komende tijd!
Heerlijk dat je zo meeleeft met je zus, ik herken mijn zusje (is gok ik ook ong even oud aan je nick te zien ) een beetje in je
hehe, is echt zo leuk
is mijn allereerste nichtje enzo. Heb verder niet zoveel kleine kindjes in mijn omgeving, dus zit al jaren te zeuren bij mijn zus
En ben gewoon gek van baby's
  maandag 10 december 2007 @ 18:07:15 #206
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_55173257
Mijn zus is al een tikkie ouder, maar die was nog enthousiaster dan alle oma's, opa's en wijzelf bij elkaar Ik vond dat echt heel erg kicken, nu nog steeds trouwens als ze ons helemaal vertederd wijst op iets wat Ethan doet. Fijn dat je zo mee kan leven Sonnetje

LLM.. allemaal veel sterkte en succes met die laatste loodjes gewenst.. zet 'm op!!
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_55173422
Hehe wel grappig. Zit net glashard te liegen tegen een (soort van) vriendin van mijn zus. En is ze al in t ziekenhuis (ik zeg dus dat ik t niet weet, want ze zegt al maanden dat ze dan echt neits gaat zeggen. Dat ze t uiteindelijk toch deed tja... ). Heb zo t idee dat ze geen zin heeft dat alles en iedereen t weet en dr gaat bellen ofzo.
Mja is een beetje afwachten dus.

Iedereen die trouwens op t eind loopt ook veel sterkte met wachten enzo Lijkt me echt erg als je zwanger ben haha. Ik heb t zelfs met niet zwanger zijn
  maandag 10 december 2007 @ 18:16:40 #208
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_55173504
Son!! Spannend!!
pi_55174660
Dag dames, nu er nog geen nieuwe baby's zijn dan maar een nieuwe zwangere!

Ik ben na de 2e ISCI-poging zwanger geworden en heb vandaag de 1e echo gehad. Ben pas 5 weken dus dit was alleen om te zien of het vruchtzakje op de juiste plaats zat en dat was het geval!
Ik vind het vreselijk spannend of alles wel goed gaat maar probeer er toch ook alvast van te genieten..
Op 27 december is de volgende echo en dan moet het hartje zichtbaar zijn.
De uitgerekende datum weet ik nog niet precies, zal ergens rond 10 augustus zijn, hoop ik bij de volgende echo mee te krijgen.

Ik hoop dat alle dames uit het "als zwanger worden niet zo makkelijk gaat" topic waar ik nu vandaag kom heel snel hier volgen!
pi_55174698

Madelieve!
Hardloper.
IG @webkim
  maandag 10 december 2007 @ 20:13:26 #211
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55176106
Welkom Madelieve.
Wil je met 10 aug in het lijstje? Of zullen we nog even wachten tot je een datum hebt?
pi_55176312
Gefeliciteerd Madelieve
  maandag 10 december 2007 @ 20:21:46 #213
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_55176315
welkom madelieve

Hier is de dag rustig voorbij gegaan , eindelijk weer wat gerommel, maar nu is het alweer weg.
Och.. zolang ik mezelf bezig houd gaat het allemaal wel dat wachten.
We hebben de kerstboom woudreus opgezet en dat geeft toch wel een beetje bevrediging bij mijn hormonsters.
Zo'n klein dreumesgezichtje wat '.. in het schijnsel van de lichtjes opkijkt naar de kerstballen.. ' is helemaal week natuurlijk

Alle december-dames succes! we gaan gewoon voor 2007
pi_55176389
Madelieve gefeliciteerd!!!
Wel nog spannend tot 27 december. Maar hopelijk dan nog een keer goed nieuws Een verlaat kerstkadootje voor je is t dan
pi_55176467
Nu iedereen in m'n omgeving op de hoogte is, vind ik het tijd om onder m'n "eigen" naam te posten
De laatste tijd niet zoveel gebruikt, maar voelt vertrouwder dan Tuc..

Zoals beloofd ook nog een foto van de echo van afgelopen dinsdag

Zou ik in het lijstje aangepast kunnen worden van Tuc naar Mrien?

Alles gaat verder hardstikke goed tot nu toe, morgen weer naar de VK toe.
Merk wel dat als ik actiever op een dag ben dan ik normaal ben, ik dan meer last van m'n buik heb..
Niet te veel tegelijk willen dus..

Madelieve, welkom in Z&G en nog gefeliciteerd!
pi_55176776
Madelieve welkom in Z&G.

Hier is manlief naar een vriend toe vanavond voor een avondje WII spelen. Mijn kleine zeehond ligt rustig te slapen en ik denk dat ik het ook niet laat maak vanavond, alhoewel die tortilla chips van de Lidl me wel erg lekker smaakt momenteel.
  maandag 10 december 2007 @ 20:50:19 #217
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_55177108
welkom madelieve...

mmm faja zwijg..

ik wil iedereen een fijne nacht toewensen en hopelijk morgen meer nieuws

liefs lunastar
  maandag 10 december 2007 @ 21:03:12 #218
74310 nanalune
pi_55177420
Mrien! een heus Beebje! mooi hoor!
  maandag 10 december 2007 @ 21:09:39 #219
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55177562
quote:
Op maandag 10 december 2007 10:45 schreef Droeke het volgende:

[..]

bevallen
Ik gok er dan op dat je hoofd niet echt zo staat als die smiley daar
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 10 december 2007 @ 21:22:55 #220
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55177865
Hoi Mrien!
Ik ga het gelijk even aanpassen.

Mooie echo!
pi_55178419
Madelieve, gefeliciteerd en welkom hier! Ik hoop met je mee dat de dames uit dat topic maar snel mogen volgen.
Wel raar om mensen te zien melden met uitgerekende datum in augustus... Ik had het idee dat ik nog hartstikke vers was met eind mei, maar realiseer me nu dat het zo lekker opschiet al...
pi_55178842
Madelieve gefeliciteerd!!

Ik heb morgen de 2e echo + combinatietest, spannend!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  maandag 10 december 2007 @ 22:09:08 #223
593 sjak
Juffie Bloem
pi_55179168
Spannend Llewella.
Wat leuk Madelieve, gefeliciteerd en welkom.
Lekker douchen!
pi_55179387
quote:
Op maandag 10 december 2007 18:16 schreef Suzziieee het volgende:
Son!! Spannend!!
ja zeker, duurt alleen zo lang haha. En dan moet ik zo gaan slapen, want morgen half 6 op...
(wie verzint t om om 7 uur te beginnen met werken, wel tot 15 uur dus das wel beter, maar toch half 6 opstaan... )
Heb verder niets meer gehoord, maar goed ga ook maar niet bellen, lijkt me vervelend voor dr
  maandag 10 december 2007 @ 22:28:28 #225
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_55179775
TVP!!!

Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_55181060
Madelieve, gefeliciteerd!
Mama van Floris, Leonore en ?
  maandag 10 december 2007 @ 23:49:16 #227
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55181988
Meiden, ik wil op z'n minst 1 vers babietje morgen hoor!
Maak zelf maar uit wie van jullie het doet, ik iig nog even niet, dat zie ik niet gebeuren, maar kom... stel me niet teleur.

pi_55182251
Ik wil ook wel graag een verse baby zien
pi_55182683
Pfff... Hele discussies hier thuis.
Naarmate mijn zwangerschap vordert en ik meer lees en hoor, neig ik steeds meer naar een thuisbevalling. Terwijl ik in het begin nogal stellig was over poliklinisch; om alle risico's uit te sluiten, omdat deze zwangerschap zo moeizaam tot stand gekomen is.

Maar aangezien je hier pas met een cm. of 6 naar het ziekenhuis mag denk ik nu: als het te houden is maak ik het liever in mijn eigen omgeving af. Helemaal nadat ik afgelopen weekend voor een ctg moest en dus die kille verloslamer al even heb gezien.

Lief staat absoluut niet achter een thuisbevalling. Dat doe je jezelf toch niet aan. Thuis krijg je geen pijnbestrijding. Dat is toch veel te riskant. En vanavond, na de bv-cursus, toen ik er nog even op terugkwam: Ik vind het zo jammer dat je je zo laat indoctrineren door de kraamzorg en de verloskundige.

Parrrrdon?! Ik heb me suf gelezen, gepraat en geforumt. En per slot van rekening ben ik degene die het allemaal moet gaan doen straks. Maar als hij er niet achter staat... Hoe krijg ik hem nou aan zijn verstand gepulkt dat een thuisbevalling echt geen hel op aarde is?
Hardloper.
IG @webkim
pi_55184389
Of....hoe krijgt hij jouw aan je verstand gepeuterd dat in het zkh bevallen geen hel op aarde is ?

Hij is gewoon bezorgd en wil alle risico's vermijden.
pi_55184488
Ik heb juist precies het tegenovergestelde van jou webkim. Ik wil heel graag thuis bevallen maar ben inmiddels al 40 weken en 3 dagen en hoe meer volgende week zaterdag nadert (dan wordt ik officieel overgedragen aan de gyneacoloog) hoe meer ik denk ach ja, vorige keer was het ziekenhuis ook prima. Helaas hier dus nog altijd geen baby. Wel had ik vannacht een of andere idioot die het leuk vond om me om 02.16 wakker te bellen op mijn mobiel met onderdrukt nummer. Ik dacht alleen dat het mijn wekker was en heb die persoon dus doodleuk weg gedrukt. Ik hoop maar dat er niks ernstigs aan de hand was.
  dinsdag 11 december 2007 @ 07:21:59 #232
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_55184514
Webkim, het is waar wat je zelft zegt. Je zit tot 6cm thuis (in principe). Tegen de tijd dat je zover bent, heb je al een goed idee wat het inhoudt om weeen te hebben en in hoeverre je ze kan opvangen en of je pijnbestrijding wilt. Dus je zou ook kunnen beslissen dat als het voorspoedig gaat en je je goed voelt op deze manier, dat je dan thuis blijft, en als je twijfels hebt of het zwaar niet trekt, dat jullie dan naar het zkh gaan. Hoeft geen principiele keuze te zijn die je vantevoren maakt. Mensen die vantevoren zweren bij thuisbevalling kunnen bv. groen vruchtwater hebben, of mensen die zweren bij een zkh-bevalling kunnen achteraf zeggen dat het thuis ook wel had gekund. Het gaat om het gevoel waar JIJ je op dat moment het prettigst voelt.
Geloof me, tijdens de bevalling ben je op je "instinctiefst", je moet daar zijn waar je je op DAT moment het prettigst voelt (medische indicaties daargelaten).

Trouwens, nieuwe zwangeren, gefeliciteerd!!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_55184584
Ik ben het helemaal met Davinia eens!
Saartje
  dinsdag 11 december 2007 @ 07:45:24 #234
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_55184599
DeLiedje, Faja, Klein_spookje, Nanalune en BE ook, hou vol, die laatste loodjes. Ik hoop snel een babietje te zien hier!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_55184966
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 00:18 schreef Webkim het volgende:
Pfff... Hele discussies hier thuis.
Naarmate mijn zwangerschap vordert en ik meer lees en hoor, neig ik steeds meer naar een thuisbevalling. Terwijl ik in het begin nogal stellig was over poliklinisch; om alle risico's uit te sluiten, omdat deze zwangerschap zo moeizaam tot stand gekomen is.

Maar aangezien je hier pas met een cm. of 6 naar het ziekenhuis mag denk ik nu: als het te houden is maak ik het liever in mijn eigen omgeving af. Helemaal nadat ik afgelopen weekend voor een ctg moest en dus die kille verloslamer al even heb gezien.

Lief staat absoluut niet achter een thuisbevalling. Dat doe je jezelf toch niet aan. Thuis krijg je geen pijnbestrijding. Dat is toch veel te riskant. En vanavond, na de bv-cursus, toen ik er nog even op terugkwam: Ik vind het zo jammer dat je je zo laat indoctrineren door de kraamzorg en de verloskundige.

Parrrrdon?! Ik heb me suf gelezen, gepraat en geforumt. En per slot van rekening ben ik degene die het allemaal moet gaan doen straks. Maar als hij er niet achter staat... Hoe krijg ik hem nou aan zijn verstand gepulkt dat een thuisbevalling echt geen hel op aarde is?
Ik heb wel hetzelfde hoor.

Ik moest en zou naar het ziekenhuis... Nou ik heb zo'n rondleiding gehad en ben er toch wel op terug gekomen. Vanavond ga ik nog kijken in een ander ziekenhuis. Maar als dat ook tegenvalt dan blijf ik mooi thuis.

Thuis heb je trouwens wel pijnbestrijding hoor... Je mag TENS gebruiken, sommige ziektenkostenverzekeraars vergoeden dat ook.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_55185306
Webkim, je hoeft niet nu definitief de knoop door te hakken. Ik denk dat je wel moet doen waar jij je het prettigst bij voelt. Misschien kan je met lief afspreken dat je in principe thuis wilt bevallen, maar mocht je toch pijnbestrijding willen ofzo, dan kunnen jullie altijd nog naar het ziekenhuis... Misschien voor hem een mooi compromis?

Mijn lief voelde meer voor een ziekenhuisbevalling, ikzelf overigens ook. Maar nu heeft hij zoiets van: goh bij een eventueel volgende kan het misschien best wel thuis. Terwijl ik toch blijf neigen naar het ziekenhuis. Het is mij prima bevallen, alleen de rit erheen was wat minder. Maar goed, mocht er ooit nog een tweede komen dan zien we dat tegen die tijd wel.
Nu eerst maar lekker genieten van nummer 1 .

LLM, ben benieuwd of er vandaag verse beebjes buiten komen spelen...
Fake it till you make it...
  dinsdag 11 december 2007 @ 09:20:46 #237
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55185389
Webkim, ook hier die discussie (kort) gehad.
Hij wilde ziekenhuis, ik niet. Hij wilde dat overigens voornamelijk vanwege de 'rotzooi' thuis. Dat heb ik hem dus uit zijn hoofd weten te praten. En daarnaast hielp mijn argument dat we hier toch idd tot een cm of 5-6 thuis moeten blijven ook nog wel.

Is het enigszins mogelijk om hem gerust te stellen met 'we kijken op die 6cm gewoon wat we doen, thuis of ziekenhuis'?

Oh, enneh... goedemorgen!
Hier iig geen babynieuws.
* Brighteyes wacht vol verwachting de rest van het lijstje af.
pi_55185491
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 09:20 schreef Brighteyes het volgende:
Webkim, ook hier die discussie (kort) gehad.
Hij wilde ziekenhuis, ik niet. Hij wilde dat overigens voornamelijk vanwege de 'rotzooi' thuis. Dat heb ik hem dus uit zijn hoofd weten te praten. En daarnaast hielp mijn argument dat we hier toch idd tot een cm of 5-6 thuis moeten blijven ook nog wel.

Is het enigszins mogelijk om hem gerust te stellen met 'we kijken op die 6cm gewoon wat we doen, thuis of ziekenhuis'?

Oh, enneh... goedemorgen!
Hier iig geen babynieuws.
* Brighteyes wacht vol verwachting de rest van het lijstje af.
Ik denk ook dat ik het zo doe. Is het niet te houden dan naar het ziekenhuis. Voor het zelfde geld zeg ik die andere 4cm doe ik ook wel gewoon thuis.

Edit- Dan kan lief ook gewoon een milkshake halen als ik klaar ben...
  dinsdag 11 december 2007 @ 09:48:07 #239
74310 nanalune
pi_55185792
ik had mijn afspraak bij de vlos gemist vorige week, maar no way dat ze bereikbaar zijn voor een nieuwe afspraak.
Dat ene uurtje in de morgen dat ze spreekuur hebben gooien ze het antwoordapparaat er een kwartier te vroeg op.. en cónstánt in gesprek..
' hoe-moet-dat-nou-als-de-groei-te-snel-te-langzaam-gaat-en-mijn-bloeddruk-dan -modus'....

Nou ja, probeer het morgen wel weer.. hier gaat alles verder rustig. Hoop erg dat er vandaag verse aanvoer is
pi_55185956
Vandaag weer helemaal goedgekeurd bij de VK.
Baby is gedaald
Begin nu wel onwijs last te krijgen van vocht.

Kan echt niet wachten tot ik kan bevallen.
Maar blijft altijd afwachten wanneer hij eruit wil komen.
Lijkt mij ook zo mooi om te zien dat mijn man hem eindelijk in z'n armen kan houden

Ik wil thuis bevallen en mijn man heeft zoiets van als jij in het ziekenhuis wil dan doen we dat en wil je thuis dan ook goed
Hij heeft zoiets van wat jij wil.
pi_55186014
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 09:58 schreef Ardenlyn het volgende:
Vandaag weer helemaal goedgekeurd bij de VK.
Baby is gedaald
Begin nu wel onwijs last te krijgen van vocht.

Kan echt niet wachten tot ik kan bevallen.
Maar blijft altijd afwachten wanneer hij eruit wil komen.
Lijkt mij ook zo mooi om te zien dat mijn man hem eindelijk in z'n armen kan houden

Ik wil thuis bevallen en mijn man heeft zoiets van als jij in het ziekenhuis wil dan doen we dat en wil je thuis dan ook goed
Hij heeft zoiets van wat jij wil.
En zo hoort het ook, vind ik

Jij gaat bevallen, hij staat er eigenlijk maar een beetje bij, en mag wat meepuffen. Maar verder moet jij (en ik dus ook) je het prettigste voelen. Spanning is ook niet goed voor de bevalling.
  dinsdag 11 december 2007 @ 10:05:31 #242
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55186074
Dat laatste ben ik niet helemaal met je eens hoor.
Het gaat ook om zijn kind en hij moet zich ook wel prettig voelen bij het hele idee.
Dat was voor mij dus de reden om in eerste instantie toch ziekenhuis te zeggen. Want wat maakt het nou helemaal uit. Een enorm hoog percentage van de thuisbevallingen eindigt uiteindelijk toch in het ziekenhuis en als alles zonder complicaties verloopt sta je in no time weer buiten. En als dat je man geruststeld... mwoah, vind ik toch ook wel wat waard hoor... Het is voor hem toch allemaal al zo ongrijpbaar en met een beetje pech wordt hij idd gedegradeerd tot 'ik stond erbij en keek ernaar'.

Stel nou...
Stel hij is echt pertinent tegen thuisbevallen, en jij doet dat toch, en er gaat iets mis...
Ik weet het niet, liever zou ik dan toch van te voren zorgen dat er iig enige overeenstemming is.
  Moderator dinsdag 11 december 2007 @ 10:07:12 #243
5428 crew  miss_sly
pi_55186095
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 10:01 schreef Ticootje het volgende:

[..]

En zo hoort het ook, vind ik

Jij gaat bevallen, hij staat er eigenlijk maar een beetje bij, en mag wat meepuffen. Maar verder moet jij (en ik dus ook) je het prettigste voelen. Spanning is ook niet goed voor de bevalling.
Natuurlijk moet de aanstaande moeder zich het prettigste voelen, maar ik kan me voorstellen dat zo'n bevalling voor de aanstaande papa ook neit niks is. Die maken zich ook zorgen, kunnen zich ook allerlei rampscanrio's in hun hoofd halen en weten niet wat te doen als hun vrouw/vriendin pijn lijdt en hopen dat het ziekenhuis daarin kan helpen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_55186134
Be, je hebt eigenlijk wel een beetje gelijk.

Tja, gelukkig doet mijn lieverd niet zo moeilijk. Wat ik wil....

Hij vind het ziekenhuis een veilig idee, maar als ik me helemaal niet prettig voel in een ziekenhuis dan zal hij er ook niet op staan om er toch heen te gaan.

En thuis... Ja lekker mijn eigen huisje. Ik kan lekker onder de douche, in bad. Ik kan een tosti maken als ik daar trek in heb. Ik kan zonder gezeur rondlopen... Tja, ik neig echt steeds meer naar lekker thuis blijven.
pi_55186135
had hier problemen met thuis bevallen omdat het hier simpelweg niet mogelijk is om met een brancard de trap af te gaan. Nou heb ik sowieso al geen keuze, maar ik vond dat inderdaad zelf ook wel een punt even van "mjah, en op een bed in de woonkamer lijkt me ook niet echt je van het".

Wat betreft die TENS Ticootje, dat zijn behoorlijk lastige apparaatjes en dat werkt lang niet bij iedereen. Bovendien zit er een nogal uitgebreide gebruiksaanwijzing bij, je mag het alleen tijdens een wee gebruiken en noem maar op. Dus heel erg makkelijk is dat niet
pi_55186172
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 10:09 schreef Ticootje het volgende:
Be, je hebt eigenlijk wel een beetje gelijk.

Tja, gelukkig doet mijn lieverd niet zo moeilijk. Wat ik wil....

Hij vind het ziekenhuis een veilig idee, maar als ik me helemaal niet prettig voel in een ziekenhuis dan zal hij er ook niet op staan om er toch heen te gaan.

En thuis... Ja lekker mijn eigen huisje. Ik kan lekker onder de douche, in bad. Ik kan een tosti maken als ik daar trek in heb. Ik kan zonder gezeur rondlopen... Tja, ik neig echt steeds meer naar lekker thuis blijven.
In het ziekenhuis kan ik tegen een knuffelmuur aan gaan staan, dat kan ik thuis niet. Daarnaast kan ik daar ook een tosti klaar laten maken
Maar dan zijn de verloskamers bij ons bijna kleine woonkamers, met koelkast en alles erop en eraan
pi_55186228
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 10:07 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Natuurlijk moet de aanstaande moeder zich het prettigste voelen, maar ik kan me voorstellen dat zo'n bevalling voor de aanstaande papa ook neit niks is. Die maken zich ook zorgen, kunnen zich ook allerlei rampscanrio's in hun hoofd halen en weten niet wat te doen als hun vrouw/vriendin pijn lijdt en hopen dat het ziekenhuis daarin kan helpen.
Dat dus. Een beetje egoistisch is prima, maar kostte wat het kost een thuisbevalling willen terwijl de man zich daar niet prettig bij voelt, nee, dat lijkt me niets. Dan zou ik zoeken naar een compromis zoals bijvoorbeeld een kraamhotel, waar je wel een fijne verloskamer hebt en van alles kan doen, maar ook de medische zorg!
pi_55186306
Voor mijn situatie is het ideaal dat hij de keus aan mij overlaat en daar ben ik ook onwijs blij mee.
Maar stel hij zei van ik wil echt liever in het ziekenhuis dan ben ik echt niet zo van omdat ik beval dat ik het persee wil beslissen.
Het is zoals BE ook al zei ook zijn kind en tja het zal ook behoorlijk moeilijk zijn voor de man om je vrouw zo te zien liggen hijgen, puffen en pijn hebben lijkt mij en dat je zo machteloos erbij staat.

Kan mij voorstellen dat het voor de man ook fijner kan zijn als het in het ziekehuis gebeurd. Maar zoals het hier nu is dan is thuis bevallen onze keuze.
  dinsdag 11 december 2007 @ 10:31:48 #249
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_55186532
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 10:09 schreef Pruk het volgende:
Wat betreft die TENS Ticootje, dat zijn behoorlijk lastige apparaatjes en dat werkt lang niet bij iedereen. Bovendien zit er een nogal uitgebreide gebruiksaanwijzing bij, je mag het alleen tijdens een wee gebruiken en noem maar op. Dus heel erg makkelijk is dat niet
Volgens een verloskundige van een informatie avond was dat juist de kracht van het apparaat. Dat vrouwen er zó druk mee bezig waren dat ze voor het gemak maar even vergaten dat ze pijn hadden .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 11 december 2007 @ 10:35:41 #250
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55186611

Iig gaat een vergelijking met een ruggeprik of pethidine niet op volgens mij hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')