Jeetje Randa, de 27e jarig, dat lijkt me helemaal niet leuk. Randy is de 31e jarig (was mijn vuurpijl net voor de jaarwisseling!) maar ik wil dus al de kerstversiering ruim voor zijn verjaardag uit huis hebben, zodat de versiering voor zijn verjaardag de toon voert. Maar dat is voor jou dus niet te doen!quote:Op zondag 9 december 2007 11:27 schreef Randa_v het volgende:
-knip- Merlijn is de 27ste jarig -knip-
Vannacht eindelijk ook weer eens een betere nacht gehad. In iedergeval geen nacht met 2 a 3 keer naar de wc lopen.Bah. Wel een ziek kindje in bed dat nogal aan mamma hangt, maar ook dat ging vannacht beter hoefde alleen maar een paar keer zijn water aan te geven.
Vivi wat doe je nu...quote:Op zondag 9 december 2007 20:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Bar, mag ik jou even een veer in je achterste steken, het is echt zo knap van jou hoe je, ondanks dat wat er allemaal op je pad komt, je nooit zeurt, klaagt of zelfmedelijden hebt/tentoon spreidt, terwijl je er, in tegenstelling tot een aantal anderen hier die dat dus wél doen, echt wel reden toe hebt. En nog heb je altijd interesse en een vriendelijk woord voor een ander, ik vind dat echt knap.
Er ligt hier een rietjes beker in bed maar meneer is altijd zijn beker kwijt en wordt dan met veel lawaai wakkerquote:Op zondag 9 december 2007 22:38 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Jeetje Randa, de 27e jarig, dat lijkt me helemaal niet leuk. Randy is de 31e jarig (was mijn vuurpijl net voor de jaarwisseling!) maar ik wil dus al de kerstversiering ruim voor zijn verjaardag uit huis hebben, zodat de versiering voor zijn verjaardag de toon voert. Maar dat is voor jou dus niet te doen!Zo heb ik dit jaar ook de kerstviering met ouders en schoonouders afgezegd (ook mede door rotreacties op mijn zwangerschap
) omdat je een week later alweer met dezelfde koppen om de tafel zit. Hoe doe jij dat?
![]()
Ow, overigens nog tipje: een antilekbeker met water in bed, scheelt je weer een paar keer wakker worden!![]()
Haha, kan me hier volledig in vindenquote:Op maandag 10 december 2007 10:10 schreef DeLiedje het volgende:
Het is weer ochtend![]()
Ik zou best wel eens origineel uit de hoek willen komen... Maar helaas...
Waarom? Omdat je nog niet bent bevallen?quote:Op maandag 10 december 2007 10:45 schreef Droeke het volgende:
Ik vind het gewoon stom dat mensen in het weekend massaal gaan bellen en dan ook nog boos zijn! Dat slaat natuurlijk nergens op... Aan de andere kant: komend weekend ben ik zowiezo aan het bevallen
quote:Op maandag 10 december 2007 10:45 schreef Droeke het volgende:
komend weekend ben ik zowiezo aan het bevallen
Ja, mensen denken dat ik ze 'vergeten' ben in te lichten.... En dan zijn ze dus boos....quote:Op maandag 10 december 2007 10:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waarom? Omdat je nog niet bent bevallen?![]()
hadden wij ook ja...quote:Op maandag 10 december 2007 11:02 schreef Droeke het volgende:
[..]
Ja, mensen denken dat ik ze 'vergeten' ben in te lichten.... En dan zijn ze dus boos....
LOLquote:Op maandag 10 december 2007 11:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou je stond wel op de lijst, maar na de ze motie van wantrouwen zijn we helaas genoodzaakt u te schrappen...![]()
Serieus? Oh, men, wat raaaaarquote:Op maandag 10 december 2007 11:02 schreef Droeke het volgende:
[..]
Ja, mensen denken dat ik ze 'vergeten' ben in te lichten.... En dan zijn ze dus boos....
hihi BE, dat zei ik ook.... Een dag later had ik een klein hummeltje in mijn handenquote:Op maandag 10 december 2007 10:44 schreef Brighteyes het volgende:
Het is zo stil in mijn buik, die zie ik echt nog niet komen voorlopig.
* Droeke hoop krijgt....quote:Op maandag 10 december 2007 11:21 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
hihi BE, dat zei ik ook.... Een dag later had ik een klein hummeltje in mijn handen
Ghehehe.... Ik word hier van verschillende kanten gefeliciteerd....quote:Op maandag 10 december 2007 11:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Serieus? Oh, men, wat raaaaarAlsof het krijgen van een kind iets is dat je 'vergeet' te melden
Je zou natuurlijk wel kunnen doen alsof he
hahaquote:Op maandag 10 december 2007 11:56 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ghehehe.... Ik word hier van verschillende kanten gefeliciteerd....
WAT LEUK..... TOCH EEN MEISJE!!!!
En dan een verbaasde blik op mijn dikke buik...
Uhm... Mevrouwtjemonster vertelde dat ze een zusje had gekrgen....??!!
Klopt... Maar niet bij mij, bij dr vader!!
Hier moet ze (als het goed is) nog ongeveer een maandje wachten op dr broertje!
Ghehehe... Ze waren eigenlijk net een paar dagen voor ons uitgerekend, maar die eigenwijze dame besloot dus wat eerder te komen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |