abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 december 2007 @ 21:01:27 #151
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55153792
Ach, ik zeg altijd maar "A clean house is a sign of a wasted life"
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 9 december 2007 @ 21:10:13 #152
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_55154039
Ik ga zo maar vast lekker naar bed, ben moe...

Heb wel wat last van mijn buik, maar heb vandaag nog best een stukkie gewandeld (Lishe was erbij, 41 weken zwanger he! ) dus misschien komt het daar van...

Heb ook nog even een buik foto in het buikentopic geplaatst, wie weet is het de laatst keer!
  zondag 9 december 2007 @ 21:14:18 #153
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55154140
Dapper Liedje, ik doe het je niet na! (Het is een superzwangere hoor! Niet 1 keer geklaagd!!!! En sorry voor mijn ongeduld hoor.... Kus!)
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zondag 9 december 2007 @ 21:25:36 #154
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_55154440
terug!

Je hoeft heus geen sorrie te zeggen, jij bent er juist voor die hoognodige afleiding die ik nodig heb om de tijd door te komen!!
En dat je ongeduldig bent kan ik me zó voorstellen... Ik heb al 2 kindjes van jou waar ik dol op ben, jij mag heus ongeduldig wachten op eentje van ons voor jou!
pi_55156663
quote:
Op zondag 9 december 2007 11:27 schreef Randa_v het volgende:
-knip- Merlijn is de 27ste jarig -knip-
Vannacht eindelijk ook weer eens een betere nacht gehad. In iedergeval geen nacht met 2 a 3 keer naar de wc lopen. Bah. Wel een ziek kindje in bed dat nogal aan mamma hangt, maar ook dat ging vannacht beter hoefde alleen maar een paar keer zijn water aan te geven.
Jeetje Randa, de 27e jarig, dat lijkt me helemaal niet leuk. Randy is de 31e jarig (was mijn vuurpijl net voor de jaarwisseling!) maar ik wil dus al de kerstversiering ruim voor zijn verjaardag uit huis hebben, zodat de versiering voor zijn verjaardag de toon voert. Maar dat is voor jou dus niet te doen! Zo heb ik dit jaar ook de kerstviering met ouders en schoonouders afgezegd (ook mede door rotreacties op mijn zwangerschap ) omdat je een week later alweer met dezelfde koppen om de tafel zit. Hoe doe jij dat?
Ow, overigens nog tipje: een antilekbeker met water in bed, scheelt je weer een paar keer wakker worden!

Ik maak me ietsiepietsie zorgen. Heb regelmatig dat ik tegen harde buiken aanhang, terwijl ik nog maar ruim 15 weken zwanger ben. Maar toen ik gisteravond de kerstboom aan het optuigen was, moest ik er echt mee stoppen omdat ik een echt harde buik kreeg en ook vandaag had ik er meerdere terwijl ik niets geks gedaan heb. Heb wat gegoogled en kan er niets verontrustends over vinden, maar het zit me toch niet helemaal lekker. (Baal er ook van dat ik de kleine nog helemaal niet voel, met die andere 2 was dat veel eerder! ) Vandaag paar keer goed misselijk, terwijl dat al een poosje voorbij was, maar misschien dat mijn maag wat in de verdrukking zit ofzo... Mijn buik lijkt dit weekend wel een groeispurtje te hebben gemaakt. Vorige week als ik onderuit hing/lag op de bank had ik gewoon een pens die nog wat inzakte, nu is het ook dan gewoon ronduit een zwangere buik.
Tot zover het geklaag. Verder geniet ik van de kerstsfeer waar ik mezelf in gehuld heb!
pi_55156932
mammietje, ik heb deze zwangerschap al vanaf 6 weken last van harde buiken. Voorlopig zit Saar nog steeds binnen dus geen paniek
Saartje
pi_55157200
Bedankt voor je reactie, Maneki... Dit soort geluiden wilde ik even horen! Heppie ook nog tips behalve het gebruikelijke 'rustiger aan doen'?
pi_55157450
Nou euh..
Saartje
pi_55157487
Ik heb op slechte dagen ruim 10 harde buiken per uur..op de betere dagen zijn het er totaal een stuk of 10. Merk echt wel dat het beter gaat als ik rustig aan doe en zorg dat k het niet te koud heb of m`n blaas niet te vol is
Verder moet je gewoon je tijd maar uitdienen
Saartje
pi_55157992
ruim 10 per uur?! Ik ga het maar eens rustiger aan doen!!!

Ben net ff aan het surfen op de knalrode wangen die mijn peuter sinds een paar dagen vertoont, maar kom op 5e ziekte terecht... Hmmm, maar even de dokter morgen bellen wat voor gevolgen dat voor mij heeft...
  zondag 9 december 2007 @ 23:41:31 #161
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55158443
quote:
Op zondag 9 december 2007 20:50 schreef Vivi het volgende:

[..]

Bar, mag ik jou even een veer in je achterste steken, het is echt zo knap van jou hoe je, ondanks dat wat er allemaal op je pad komt, je nooit zeurt, klaagt of zelfmedelijden hebt/tentoon spreidt, terwijl je er, in tegenstelling tot een aantal anderen hier die dat dus wél doen, echt wel reden toe hebt. En nog heb je altijd interesse en een vriendelijk woord voor een ander, ik vind dat echt knap.
Vivi wat doe je nu... ik word er letterlijk helemaal week van
En je moest eens weten wat er allemaal door mijn koppie omgaat, momenteel is het weer een achtbaan, en hang ergens midden in de looping...
Weet zelf nog maar amper wat ik hier mee aan moet, en waarom het juist nu op mijn pad moet komen...

Maar ik ben gewoon heel erg begaan met de mensen om mij heen, soms kom ik wat lomp en ontacktisch uit de hoek, maar ben en blijf begaan.
En kan gewoon genieten van hoe het met de anderen gaat.

En hoe ik hier ben, eigenlijk gewoon 100% mezelf
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_55161853
* Webkim wenst iedereen een goedemorgen en gaat nu een foute vraag stellen:

"En?
Zijn er al verse babies?"

Slapen is overigens sinds gisteren geen doen meer geloof ik. Ik krijg mijn draai maar niet gevonden en omdraaien is zo'n gedoe dat ik daar echt klaarwakker van word. En over dat plassen heb ik het maar niet eens. Maar het kan me lekker niet schelen; ik ben gewoon hartstikkede zwanger!
Hardloper.
IG @webkim
pi_55161960
Ik mag me om 9 uur weer eens melden in het ziekenhuis, helaas niet bij mijn eigen gyn, maar bij een ander. Ben benieuwd
Vooral ook omdat als het goed is de bloeduitslagen van mijn 15 buisjes er zijn
pi_55161991
*schudt webkim de hand*
Saartje
pi_55162017
quote:
Op zondag 9 december 2007 22:38 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Jeetje Randa, de 27e jarig, dat lijkt me helemaal niet leuk. Randy is de 31e jarig (was mijn vuurpijl net voor de jaarwisseling!) maar ik wil dus al de kerstversiering ruim voor zijn verjaardag uit huis hebben, zodat de versiering voor zijn verjaardag de toon voert. Maar dat is voor jou dus niet te doen! Zo heb ik dit jaar ook de kerstviering met ouders en schoonouders afgezegd (ook mede door rotreacties op mijn zwangerschap ) omdat je een week later alweer met dezelfde koppen om de tafel zit. Hoe doe jij dat?
Ow, overigens nog tipje: een antilekbeker met water in bed, scheelt je weer een paar keer wakker worden!
Er ligt hier een rietjes beker in bed maar meneer is altijd zijn beker kwijt en wordt dan met veel lawaai wakker .

Voor Merlijns verjaardag is het bezoek ws al wel wat verdeeld. De familie van Magneet komt meestal overdag, de kinders zijn nogal druk vind ik. En 's avonds komt mijn familie en daar zijn nog geen kindjes verder. Ik mag verder voor kerst de boel niet eens versieren eigenlijk, maar doe ik toch wel. Kerstvieren doen we verder ook niet buiten de deur, iedereen zien we toch de 27ste is de stelling van Magneet dus. Is ook niet onze eerste keer dat we weigeren om met de "verplichtingen" mee te doen. Tja, ik ben dan 34/35 weken zwanger ofzo, we zien wel hoe het loopt verder. Nieuwjaarsdag is ook al zo een dag die we altijd voor ons zelf houden, er zitten nog een paar verjaardagen begin januari. Ach ja.
pi_55162136
Pfffff...
Vannacht EI-NDE-LIJK een beetje geslapen... Of, beter gezegd..Iets minder vaak wakker geweest...
Nu wel barstende koppijn en kotsmisselijk....

Kreeg net 2 armpjes van minimonster om mn nek.... Dat ging bijna fout!
Ik moet pas vrijdag naar de verloskundige... Heb zo'n ontzettend last van mn onderrug, bekken en kont!! Misschien toch maar wat eerder even aan de bel trekken...
Het doet ook constant pijn! En als ik mn rug wil ontzien, gaat mn buik pijn doen.... Zucht....

Klaar met klagen voor vandaag

(hoop ik....)
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  maandag 10 december 2007 @ 08:10:18 #167
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_55162154
Rustige nacht gehad, goed geslapen, geen bijzonderheden.

alle dames, succes!
pi_55162421
Ik moet vanmiddag langs de vk...

Nog steeds geen baby's hier.... Jullie gaan straks allemaal tegelijk denk ik.. Het wordt een soort babyboom..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 10 december 2007 @ 09:10:15 #169
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_55162616
oke doe er niet echt aan maar ik *meld* me vandaag. Het is DE dag vandaag, dussss beeeeebje kom er maar uit je mag vandaag!.

Geloof er geen drol van ik denk dat deze baby heerlijk blijft zitten tot het voorjaar. Veel te koud, nat en te veel wind.

Goed geslapen alleen om 5 uur al wakker. Een stuk harry potter gelezen en daarna weer gaan slapen. Mara om 8 uur uit bed geplukt en naar school gebracht en denk dat ik vanmiddag maar naar mijn moedertje ga op de fiets (ja doe alles nog op dat kreng met kind voor op ) lang leve de moederfiets. Gaan we daar even helpen de kerstboom neer te zetten als dat mag van mijn moeder.

Leuk be! En die tafel die had je er een stukje af moeten knippen joh. Hier gooi ik alle zooi altijd strategisch in de hoek waar ik geen foto van neem. Zo opgeruimd is het hier soms. Los speelgoed enz. En ach joh iedereen heeft zooi wen er maar aan straks als jullie knul mobiel word breek je je nek er over en heb je een poolstok nodig om te springen als je de kamer in wilt.

Ticootje geen je hebt je award binnen zie ik gefeliciteerd en een babyboom wie weet allemaal tegelijk. Alhoewel ik wil niet wachten, *stap stam stamp*

liefs
pi_55162683
Jullie houden het wel spannend hier!
pi_55163551
Het is weer ochtend
Ik zou best wel eens origineel uit de hoek willen komen... Maar helaas...
pi_55163562
Geen verse baby hier hoor.

Slechts een opstandige peuter die ik vanmorgen op de creche heb afgezet en daarna uitgebreid ontbeten met mijn man. Straks na 12 uur langs de verloskundige.
pi_55163597
Meiden, sterkte met de laatste dagen! Ik kan me voorstellen dat jullie er genoeg van hebben en vreselijk nieuwsgierig zijn naar dat guppie in je buik.

Vamp, dat klinkt niet fijn! En willen de dames met de harde buiken rustig aan doen? Vreemde ervaring lijken die harde buiken me.
  maandag 10 december 2007 @ 10:24:03 #174
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55163821
Even een hart onder de riem voor alle LLM Meiden, ik weet hoe het is, de dagen gaan nu maanden op zich lijken.... Hou vol! online Patience iemand?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_55164114
BE joehoe waar ben jij eigenlijk... stiekem aan het bevallen?
pi_55164158
die is nog gewoon gif aan 't mengen eh... zoeken
pi_55164178
Ik zag inderdaad al een postje van nog geen uur geleden
  maandag 10 december 2007 @ 10:44:54 #178
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55164216
Nee hoor... niks bevallen hier. Ik ging er alleen wel vanuit dat jullie me wel ergens anders in OUD zouden spotten.

Verwacht van mij maar niks, na kerst... eerder komt hij niet. Het is zo stil in mijn buik, die zie ik echt nog niet komen voorlopig.
Dus dat van die datum-twee/drie/vier/meerlingen sla ik wel gewoon over.
  maandag 10 december 2007 @ 10:45:43 #179
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_55164230
quote:
Op maandag 10 december 2007 10:10 schreef DeLiedje het volgende:
Het is weer ochtend
Ik zou best wel eens origineel uit de hoek willen komen... Maar helaas...
Haha, kan me hier volledig in vinden Er is volgens mij echt geen orginele manier meer te bedenken om te zeggen dat er niks aan dehand is en nog geen verse babietjes zijn...

Even voor de goede orde: ik heb er helemaal geen moeitje mee dat HIER gevraagd wordt om verse babietjes. Ik vind het hier leuk om mee te lurken met alle zwangerschappen en het houdt me tenminste lekker bezig. Ik vind het juist leuk ook mee te leven met de mensen die net zwanger zijn, al lijkt het best al lang geleden voor mij. Maar al die onzekerheden en vragen vind ik juist leuk!

Ik vind het gewoon stom dat mensen in het weekend massaal gaan bellen en dan ook nog boos zijn! Dat slaat natuurlijk nergens op... Aan de andere kant: komend weekend ben ik zowiezo aan het bevallen
A cat is a lion in a jungle of small bushes
  † In Memoriam † maandag 10 december 2007 @ 10:58:20 #180
43556 miss_dynastie
pi_55164522
quote:
Op maandag 10 december 2007 10:45 schreef Droeke het volgende:
Ik vind het gewoon stom dat mensen in het weekend massaal gaan bellen en dan ook nog boos zijn! Dat slaat natuurlijk nergens op... Aan de andere kant: komend weekend ben ik zowiezo aan het bevallen
Waarom? Omdat je nog niet bent bevallen?
pi_55164576
BEN JE NOU NOG NIET BEVALLEN DROEKE!? BELACHELIJK!
quote:
Op maandag 10 december 2007 10:45 schreef Droeke het volgende:
komend weekend ben ik zowiezo aan het bevallen
ah, had je ze dat niet meteen kunnen vertellen!
  maandag 10 december 2007 @ 11:02:39 #182
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_55164620
quote:
Op maandag 10 december 2007 10:58 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Waarom? Omdat je nog niet bent bevallen?
Ja, mensen denken dat ik ze 'vergeten' ben in te lichten.... En dan zijn ze dus boos....
  maandag 10 december 2007 @ 11:05:08 #183
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55164664
quote:
Op maandag 10 december 2007 11:02 schreef Droeke het volgende:

[..]

Ja, mensen denken dat ik ze 'vergeten' ben in te lichten.... En dan zijn ze dus boos....
hadden wij ook ja... Belachelijk...
krijgen wij geen geboortekaartje ofzo??
nou je stond wel op de lijst, maar na de ze motie van wantrouwen zijn we helaas genoodzaakt u te schrappen...
pfffff, alsof het zonder al dat soort gemekker niet al lang genoeg duurt...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 10 december 2007 @ 11:11:14 #184
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_55164782
quote:
Op maandag 10 december 2007 11:05 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]
nou je stond wel op de lijst, maar na de ze motie van wantrouwen zijn we helaas genoodzaakt u te schrappen...
LOL Ik lig echt helemaal in een deuk!!!

Ja misschien moeten we dat maar doen, alle enveloppen van 'boze' mensen vast weggooien. Dan hebben ze tenminste echt iets om te zeuren...

Ik ben zelfs pogingen aan het doen om BUIK te laten kijken naar het 'verse babietjes topic' om te laten zien dat buiten spelen echt heel leuk kan zijn
  maandag 10 december 2007 @ 11:12:35 #185
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_55164805
Hier zijn de mensnen ook ongeduldiger dan ik ben.

Bij mijn schoonzusje op het werk vragen of roepen ze zelfs dat ik maar moet vragen of ze het al willen halen. Dat roepen ze al ruim een week hallo ik ben nu vandaag (pas) 40 wk. Hoe ongeduldig moet ik dan wel niet zijn als vreemde zo reageren. pfff
  maandag 10 december 2007 @ 11:16:13 #186
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_55164868
Ik kan het me helemaal voorstellen, en dan opmerkingen zoals:
"er is er nog nooit eentje blijven zitten hoor"
"wat er in gaat moet er ook weer uit"
"het is alleen maar goed als je over tijd loopt"
"ik heb wel 44 weken gelopen"
  † In Memoriam † maandag 10 december 2007 @ 11:17:56 #187
43556 miss_dynastie
pi_55164903
quote:
Op maandag 10 december 2007 11:02 schreef Droeke het volgende:

[..]

Serieus? Oh, men, wat raaaaar Alsof het krijgen van een kind iets is dat je 'vergeet' te melden Je zou natuurlijk wel kunnen doen alsof he
pi_55164986
quote:
Op maandag 10 december 2007 10:44 schreef Brighteyes het volgende:
Het is zo stil in mijn buik, die zie ik echt nog niet komen voorlopig.
hihi BE, dat zei ik ook.... Een dag later had ik een klein hummeltje in mijn handen
  maandag 10 december 2007 @ 11:23:57 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55165028
Ik herken trouwens ook wel een beetje nu de gelatenheid die sommige meiden krijgen als ze echt richting die 42 weken gaan lopen 'ik zie het allemaal wel hoor, ik geloof er niet meer zo in'.
Dat heb ik nu dus ook een beetje, hoewel ik nog lang niet in de buurt van de 42 zit trouwens.
Ik was toch wel in die 37 weken val gelopen, maar nu heb ik echt zoiets van 'who am I kidding, die komt voorlopig echt nog niet'.

Was net even op zoek naar een oude foto en keek even mijn photobucket account door. Schiet gelijk in een melancholische emo-bui 'oh, dat was toen zo leuk... en dat ook, en dat, en zus, en zo'.
  maandag 10 december 2007 @ 11:33:35 #190
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_55165179
quote:
Op maandag 10 december 2007 11:21 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]

hihi BE, dat zei ik ook.... Een dag later had ik een klein hummeltje in mijn handen
* Droeke hoop krijgt....
pi_55165384
Die beebjes houden het lang uit in de buiken van de mama's hier, ik kan me er wat bij voorstellen met het gure winderige weer. Maar toch... Beebjes, binnen is het lekker warm hoor! Kom jullie mama's maar gauw bekijken!

LLM
Fake it till you make it...
pi_55165549
quote:
Op maandag 10 december 2007 11:17 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Serieus? Oh, men, wat raaaaar Alsof het krijgen van een kind iets is dat je 'vergeet' te melden Je zou natuurlijk wel kunnen doen alsof he
Ghehehe.... Ik word hier van verschillende kanten gefeliciteerd....
WAT LEUK..... TOCH EEN MEISJE!!!!

En dan een verbaasde blik op mijn dikke buik...

Uhm... Mevrouwtjemonster vertelde dat ze een zusje had gekrgen....??!!

Klopt... Maar niet bij mij, bij dr vader!!
Hier moet ze (als het goed is) nog ongeveer een maandje wachten op dr broertje!
  maandag 10 december 2007 @ 12:09:06 #193
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_55165760
quote:
Op maandag 10 december 2007 11:56 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Ghehehe.... Ik word hier van verschillende kanten gefeliciteerd....
WAT LEUK..... TOCH EEN MEISJE!!!!

En dan een verbaasde blik op mijn dikke buik...

Uhm... Mevrouwtjemonster vertelde dat ze een zusje had gekrgen....??!!

Klopt... Maar niet bij mij, bij dr vader!!
Hier moet ze (als het goed is) nog ongeveer een maandje wachten op dr broertje!
haha
pi_55165852
Alles was goed bij de gyn, dit keer was deze man zowaar aardig (of kwam dat door de leuke student )

Als ik nog een keer zo'n aanval heb als wat ik vrijdag had (weer zo'n hoge hartslag en tintelende vingers), moet ik echter wel meteen bellen zodat ze het in de gaten kunnen houden, want dan kunnen ze me laten zien dat het alleen voor mij vervelend is en niet voor de baby, zodat ik me geen zorgen hoef te maken.
pi_55166010
vamp, da's bizar!
pi_55166257
quote:
Op maandag 10 december 2007 12:23 schreef bixister het volgende:
vamp, da's bizar!
Ghehehe... Ze waren eigenlijk net een paar dagen voor ons uitgerekend, maar die eigenwijze dame besloot dus wat eerder te komen...

Gelukig gaat alles goed
Ben wel blij dat we straks niet om "pasgeborenbaby'tjesaandacht" hoeven te vechten!
pi_55167486
Zo zijn weer goed gekeurd door de verloskundige en nieuwe afspraak gemaakt voor als ik 41 weken en 3 dagen zwanger ben. Ik hoop alleen zo dat ik die afspraak niet ga halen.
pi_55168020
Nou ik ben ook weer goedgekeurd hoor.

Ik hoef geen ijzertabletten meer te slikken.. Ik mag proberen met roosvisee ferro. Van de pillen gaan mijn darmen heel raar doen, en het is gewoon lastig met tijden om ze in te nemen. Bloeddruk was gewoon goed, baby lag lekker met het hoofdje beneden.

Verder was alles goed. De echomevrouw vond dat ik te weinig vruchtwater had, maar de verloskundige dus niet. De echomevrouw had ook niets mogen zeggen...

Ik moet alleen morgen even bellen voor een nieuwe afspraak, de computer deed het niet...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_55168881
Pfff wat gaat dit topic snellll

Wij zijn erg druk geweest met de babykamer en ik heb ook veel rust moeten nemen.
Mijn lijf raakt op van het slechte slapen en pijnlijke liezen. heupen, handen enz.
Heb nu ook nog fijn dat mijn lijf vocht vasthoud
's Avonds optijd op bed liggen en dan Harry Potter lezen.

EDIT: even de foto's van kinderkamer in juiste topic gezet

Was rustig Z&G topics aan het doorlezen en las het van sombie en Bar. Dikke voor jullie beide!

Ik zit nu te wachten op antwoord van mijn vriendin hoe haar 1ste echo vandaag was en ben zo zenuwachtig!

[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2007 15:46:30 ]
pi_55172513
Er is nog niet echt iets, maaaaaaaar mijn zus is wel in t ziekenhuis
Ze heeft wel pas maar 1 cm ontsluiten, maar vliezen lijken gebroken te zijn, dus toch maar ziekenhuis. Heeft daar gel gekregen en wachten maar
Met de baby gaat t wel goed. Vind t echt zo spannend nu haha. Weekend is vol gerommel voorbij gegaan en nu lijkt er dan toch iets te gaan komen
Ik wacht "geduldig' af!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')