BE, daar hoef je geenquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:18 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, enneh... neem dat 'druk maken' niet al te serieus hoor!Het is niet dat ik nagelbijtend op de bank zit. Stiekem kijk ik namelijk nog steeds uit naar die bevalling.
![]()
Ik ben gewoon zo benieuwd naar hoe het gaat zijn.
Wat heb jij een lieve man!!!quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:05 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ondertussen is mijn man nu naar de Mac aan het rijden voor me..ijsje halen en een big mac
Fijn die vreetbuien
Heej... we hebben het hier wel over de man die jou in deze positie gebracht heeft en dus direct de oorzaak van jouw onhoudbare honger naar Mac is, he?!quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:11 schreef Droeke het volgende:
[..]
Wat heb jij een lieve man!!!Ik geloof niet dat die van mij dat ooooit zou doen, hoe zwanger ik ook zou zijn hahaha
Jij moet zo doorgaan...quote:
mijn VK leest lekker niet meequote:Op zaterdag 8 december 2007 23:32 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Jij moet zo doorgaan...![]()
*mompelt iets over verzoekjes aan verloskundige over onnodig extra hechtinkje*
DeLiedje niet iigquote:Op zondag 9 december 2007 09:25 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, ik hoop toch zo dat Faja of Deliedje of spookje mss leuk nieuws voor ons heeft! Ik gun het ze zo!
quote:Op zondag 9 december 2007 12:23 schreef klein_spookje het volgende:
Pfff ga nu ff een potje huilen kijken of dat even oplucht.
Nanalune succes vandaag meid.
liefs joyce
Great minds think alike, dat doe ik idd ook af en toe, meer om eens van houding te wisselen, dus ipv met het drukpunt op mijn stuitje wat meer op mijn billen etc. etc.quote:Op zondag 9 december 2007 12:17 schreef AnneX het volgende:
Zeg BE, later bedacht ik mij...
Die kleurrijke (lage) bank ken ik van je plaatje ! kweet alleen niet (meer) of er losse kussens op zitten.
Kun je de zitting ophogen met (stevige) kussens stapelen ? om zitten gaan/opstaan makkelijker te maken ?
[terug in lurkmodus]
heel erg herkenbaarquote:Op zondag 9 december 2007 16:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kan me dat goed voorstellen Droeke. Gelukkig hier (nog?) niet van dat soort telefoontjes.
Bar, dit is wat in vanmiddag naar een vriendinnetje mailde:
Ik ben het niet zat, dat valt nog wel mee, maar ik ben gewoon zo ontzettend nieuwsgierig naar dat kleine jongetje in mijn buik.
En naar de bevalling.
En naar hoe het gewoon zal zijn. Ik zie mezelf regelmatig voor me, mijn benen opgetrokken op de bank en daarop ligt dan zo'n mini-mannetje heel lief te slapen. (Ik schiet al bijna vol bij het beeld alleen al.)
Dit wachten voelt zo nutteloos, zo als 'tijd verdoen'. Als hij er nu is, hebben we gewoon meer tijd om met hem te kroelen en te knuffelen enzo.
Dat dus.
Bar, mag ik jou even een veer in je achterste steken, het is echt zo knap van jou hoe je, ondanks dat wat er allemaal op je pad komt, je nooit zeurt, klaagt of zelfmedelijden hebt/tentoon spreidt, terwijl je er, in tegenstelling tot een aantal anderen hier die dat dus wél doen, echt wel reden toe hebt. En nog heb je altijd interesse en een vriendelijk woord voor een ander, ik vind dat echt knap.quote:Op zondag 9 december 2007 14:33 schreef _Bar_ het volgende:
zwangere damesen de vooral die LLm dames, trekken jullie het nog allemaal een beetje?
Of zijn jullie het beu
quote:Op zondag 9 december 2007 20:22 schreef Droeke het volgende:
Ik neem me nu heilig voor om nooit aan een hoogzwangere te vragen: EN?!?!
Mijn hormonen!quote:Op zondag 9 december 2007 20:52 schreef Vivi het volgende:
Zeg Be, ga jij je eettafel eens opruimen zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |