abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 december 2007 @ 22:23:40 #101
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_55134942
Zo, alweer een dag voorbij zonder voorwerk.. tis gewoon best rustig de laatste dagen.
Heb weer heel veel kilometers afgelegd als je alles bijelkaar optelt.. met Daniël was ik absoluut niet zo fit op het einde..
Nog geen verse beebjes zie ik, jammer hoor!

Fijne tips trouwens hierboven
pi_55135190
Hier is duidelijk een kleine aanwezig die zich tegen mijn ribbenkast afzet om tussen mijn bekken door te gaan, mar helaas niet echt die uitgang nog gevonden heeft en dus tegen mijn bekken aankomt

Maarja, het wordt wel weer goedgemaakt door die voetjes die je langs ziet komen op je buik
  zaterdag 8 december 2007 @ 22:38:11 #103
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55135286
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 20:18 schreef Brighteyes het volgende:

Oh, enneh... neem dat 'druk maken' niet al te serieus hoor! Het is niet dat ik nagelbijtend op de bank zit. Stiekem kijk ik namelijk nog steeds uit naar die bevalling. Ik ben gewoon zo benieuwd naar hoe het gaat zijn.
BE, daar hoef je geen voor te plaatsen hoor! Want hoe spannend en vreselijk het soms ook kan zijn, ik vond beide bevallingen ook en echt niet alleen maar heel fijn en vooral heel stoer. Het is allemaal zo speciaal. En neen, dit is geen roze-maar-het-is-het-allemaal-waard post. Maar gewoon, kicken. Dat je dat kan. Bevallen
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zaterdag 8 december 2007 @ 22:44:10 #104
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_55135409
Nog steeds geen verse kindjes?

Gisteren ben ik voor de 2e keer naar de verloskundige geweest. Judith was mee en ik vond het wel een grappig idee dat zij daar voor het laatst is geweest toen zij in mijn buik zat.
We konden het hartje duidelijk horen en met mij was ook alles goed. Ik ben alweer 2,5 kilo aangekomen sinds de vorige keer, hoewel dat niet eens duidelijk te zien is.
N.a.v. de verhalen hier over ziekenhuisbevallingen heb ik nagevraagd wie de bevalling in het ziekenhuis bij mij doet. In principe is er gewoon sprake van een 'verplaatste thuisbevalling' die op medische indicatie in het ziekenhuis plaatsvindt. Wat dus inhoudt dat de verloskundige in principe de bevalling doet. Stelt me toch een beetje gerust...
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_55135504
Fijjn Grijs

Bar en Sombie, allebei heel veel sterkte!
En Mar natuurlijk ook.
(Ik las 't nu pas, vandaar de late reactie.)
  zaterdag 8 december 2007 @ 22:56:14 #106
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_55135670
Hallo hier ben ik dan.... nog steeds ....

Gek genoeg zag ik eerst heel erg op tegen (voornamelijk: de pijn van) de bevalling, maar als je zo lang over tijd loopt ga je er zelfs enigszins naar uitkijken... Geloof het of niet, haha. Voel me wel een beetje huilerig, verdrietig zo vanavond, misschien hormonsters? En zou dat dan iets betekenen....? Tjonge nog tot zaterdag wachten lijkt echt een eeuwigheid, maar ik begin steeds meer te geloven dat het voor die tijd echt niet vanzelf gaat gebeuren. Zeker omdat onze moeders ook zover over tijd gelopen zijn... ach we zullen zien.
A cat is a lion in a jungle of small bushes
  zaterdag 8 december 2007 @ 22:57:54 #107
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_55135717
Ach bar wat een kut nieuws lees ik nu ineens! Heel veel sterkte meisje.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fruppel op 08-12-2007 23:56:38 ]
  zaterdag 8 december 2007 @ 23:01:06 #108
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55135791
Even een kleine aanmoediging voor de LLM-ers

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_55135834
Aww kerstkadootje
Tis dat het veel te vroeg is, maar anders zou ik dat ook wel willen
Ik hou het ondertussen gewon niet meer van de nieuwsgierigheid
Saartje
pi_55135901
Ondertussen is mijn man nu naar de Mac aan het rijden voor me..ijsje halen en een big mac
Fijn die vreetbuien
Saartje
  zaterdag 8 december 2007 @ 23:10:13 #111
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_55136023
Dan moet ik meteen denken aan een reclame van een aantal jaren geleden. Is trouwens wel erg lief van je man dat hij dat doet.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 8 december 2007 @ 23:11:08 #112
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_55136045
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 23:05 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ondertussen is mijn man nu naar de Mac aan het rijden voor me..ijsje halen en een big mac
Fijn die vreetbuien
Wat heb jij een lieve man!!! Ik geloof niet dat die van mij dat ooooit zou doen, hoe zwanger ik ook zou zijn hahaha
pi_55136373
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 23:11 schreef Droeke het volgende:

[..]

Wat heb jij een lieve man!!! Ik geloof niet dat die van mij dat ooooit zou doen, hoe zwanger ik ook zou zijn hahaha
Heej... we hebben het hier wel over de man die jou in deze positie gebracht heeft en dus direct de oorzaak van jouw onhoudbare honger naar Mac is, he?! Hij gaat maar... en owee als hij de sausjes vergeet!
(In mijn 1e zwangerschap was het zo erg dat hij de nachtelijke uitjes naar snackbar en shoarmatent na een paar maanden zo zat was dat ik een frituurpan kreeg! )
pi_55136525
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 09:57 schreef _lotje_ het volgende:
en ik doe lekker niet aan verzoekjes
Jij moet zo doorgaan...
*mompelt iets over verzoekjes aan verloskundige over onnodig extra hechtinkje *
pi_55137589
Hij is geweldig inderdaad En het voedsel was lekker
Saartje
pi_55137983
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 23:32 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Jij moet zo doorgaan...
*mompelt iets over verzoekjes aan verloskundige over onnodig extra hechtinkje *
mijn VK leest lekker niet mee

maar k ben al gestraft hoor... k heb r 1... mn eerste kwaaltje.. nouja... waar k erg tegen opzag iig.. en t is volgens mij n erg milde versie... dat geluk heb ik dan weer wel.. en t enige léuke ervan is dat ik wederhelft kon bellen toen ie in de supermarkt was om hem even sperti te laten meenemen vond ie niet zo leuk
pi_55138062
Kan hij alvast wennen voor als hij straks pakken maandverband en zoogcompressen mee moet sleuren
Saartje
pi_55138702
ghehehe ja maar dat is dúidelijk niet voor hem zelf
hij heeft t ook wel braaf meegenomen hoor , is niet zo heel onzeker aangelegd gelukkig maar t was wel leuk om t m te laten meenemen
  zondag 9 december 2007 @ 08:45:27 #119
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55140384
Volgens mij is dit de eerste AG-foto die ik leuk vind (of zou dat aan de hormonen liggen? )

Vanmorgen lag Saskia nog even bij ons in bed en de baby was best beweeglijk, dus ik wilde Saskia ook even laten voelen.... Prompt was alles stil natuurlijk
Papa en dochter gaan uit bed om aan te kleden, ze staan nog niet bij de deur en de baby begint weer Papa en mama mogen prima voelen, maar peuterzusjes blijkbaar nog even niet

Eigenwijsje
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_55140422
Wat een lieve woorden weer, meiden, bedankt! (Mammietje, wat lief! )

Ik las van alles waar ik op reageerde maar ben de helft alweer vergeten. Mijn vergeetachtigheid is al legendarisch zonder dat ik zwanger ben dus dat wordt wat als het echt zo ver is!

Euhhh... mannen die van alles voor je halen; dat is blijven hangen. Mijn vriend is ook zo dat ie dat wel voor me doet. Hij doet altijd de booschappen en haalt ook maandverband en tampons voor me. Vind ik niet meer dan logisch maar ik krijg van mensen soms heel verbaasde (of verbijsterde) blikken.
Als ik in een hormonale bui vraag om een lekkere snack 's avonds vindt ie dat volgens mij ook geen probleem. Als is het alleen maar omdat hij dan zelf ook lekker kan snacken.
  zondag 9 december 2007 @ 09:25:14 #121
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55140503
Ook hier weer een rustige nacht.
Althans... vwb weeen of voorweerk. Ik ben wel vanaf 5 uur om het half uur wakker geweest en dan moest ik gewoon draaien. Voelde me net een stuk vlees in de pan. 'Even keren'. Maar goed,
Ik heb dat vreselijke voedingskussen een nachtje mijn bed uit gewerkt en dat scheelt een boel. Zonder dat ding tussen mijn benen had ik ineens een stuk minder last met opstaan en lopen!

En volgens mij is mijn hele emo-level weer omhoog gegaan. Gisteren bij idols flink zitten snotteren (jaja, heel fout) en nu net lees ik in het engeltjes topic Vamp's reactie van van de week en toen heb ik ook maar snel de boel weer dicht gedaan. Pffff... Er lijkt echt geen beschermlaagje meer te zijn op dit moment.

Oh, ik hoop toch zo dat Faja of Deliedje of spookje mss leuk nieuws voor ons heeft! Ik gun het ze zo!
pi_55140515
Good Morning Ladies. Hier nog altijd geen baby. Wel ben ik gisteren een heel stuk opgeschoten met foto's inplakken. Zit nu al bij de maand juli van dit jaar.
  zondag 9 december 2007 @ 09:43:06 #123
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_55140567
quote:
Op zondag 9 december 2007 09:25 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, ik hoop toch zo dat Faja of Deliedje of spookje mss leuk nieuws voor ons heeft! Ik gun het ze zo!
DeLiedje niet iig ... En ik gun het mezelf nogwel ook zo...
  zondag 9 december 2007 @ 09:46:27 #124
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55140586
Nou... klaar dus. Iedereen van het decemberrijtje heeft gepost... geen verse babietjes dus vooralsnog.

We kunnen trouwens ook altijd nog voor een datum-7-ling gaan.

Oh nee, wacht even, Droeke is nog niet geweest, die post is van gisterenavond. Wie weet zij dan...
pi_55140611
Beeeeeeebjes kom eens buiten spelen...

LLM zet em op!
Fake it till you make it...
  zondag 9 december 2007 @ 10:39:11 #126
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_55140930
O spannend zeg!
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  zondag 9 december 2007 @ 10:40:44 #127
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_55140945
Hier geen beebje vannacht hoor. Zelfs verre van dat. Ik heb sinds nachten heerlijk geslapen. Gister een rustig avondje Mara om 7.00 in bed en vanmorgen om 8 uur pas wakker heerlijk in bed gelegen tot een uur of half 10.

Verder vandaag een lekkere luie dag in pyama, leuke film op en wat in huis rommelen.
En hier in de gaten houden.

liefs
  zondag 9 december 2007 @ 11:02:57 #128
74310 nanalune
pi_55141147
zal ik me dan ook maar melden?

Nee, niets dus.. wel wat gevoelig buikje en zwaar hormonaal .. maar ik ga er gewoon vanuit dat ik over tijd ga lopen..
We zouden eigenlijk naar vrienden toe vandaag die we erg lang niet gezien hebben , maar ik hoorde net dat de kindjes waterpokken hebben gehad/ gedeeltelijk hebben , dus dat feestje gaat niet door en ik vind het gewoon verschrikkelijk jammer... even een dagje eruit leek me heerlijk..
Ik reageer daar weer verschrikkelijk boos en shagerijnig op.. reden voor Man om even te vluchten naar de buurman met Daniël..

Ik wil een beebje
pi_55141442
Nog even en dan is Merlijns kamertje klaar, volgende week mag hij er in en zal ik foto's posten. Kan ik eindelijk als ook zijn klerenkast er is en gevuld, de commode met (nu nog de kleren van Merlijn) vullen met de babykleertjes en is ook de grote klerenkast leeg waar alles nu in ligt gestouwd. De bedden zijn al van de zolder af en dus ook het bed wat beneden komt te staan. Heerlijk, ligt toch lekkerder dan de bank als ik een dutje wil doen. . Straks gaan we het bed opzetten, alleen nog even een lijstje maken met wanneer ik wat nog moet doen. Merlijn is de 27ste jarig en de week daarna wil ik toch echt alles in huis hebben om het bed omhoog te zetten, de wieg moet moet nog deze kant op komen en de badstandaard voor het badje. Verder hebben we eigenlijk alles wel in huis. Alleen moet er nog veel naar beneden van de zolder, het geboortebord van Merlijn moet de schuur in om aangepast te worden , de box moet naar beneden de wandelwagen/reiswieg (waar laat ik het??), maxicosi, wipstoeltje. Pfff, moet wel zeggen dat ik het nu akelig snel vindt gaan, het is nog maar twee maanden en ik moet nog zoveel doen.

Vannacht eindelijk ook weer eens een betere nacht gehad. In iedergeval geen nacht met 2 a 3 keer naar de wc lopen. Bah. Wel een ziek kindje in bed dat nogal aan mamma hangt, maar ook dat ging vannacht beter hoefde alleen maar een paar keer zijn water aan te geven.
  zondag 9 december 2007 @ 11:55:10 #130
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_55141829
Jullie tetteren nogal af.. ik moet altijd maar nieuw deeltje zoeken

Maar nog geen beebjes erbij lees ik... meiden die nu uitgerekend zijn of er al over zijn ik hoop dat jullie vlug jullie wondertje nu mogen in jullie armen sluiten

mijn zusje is de 13de voor haar 3de uitgerekend dus hier in familie is het ook uitkijken naar een nieuw beebje...
  zondag 9 december 2007 @ 11:55:25 #131
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55141835
quote:
Op zondag 9 december 2007 11:02 schreef nanalune het volgende:
zal ik me dan ook maar melden?
Ik moet toch beter mijn ogen uitwrijven, ik dacht echt dat ik jou ook al gezien had.
pi_55142211
Zeg BE, later bedacht ik mij...
Die kleurrijke (lage) bank ken ik van je plaatje ! kweet alleen niet (meer) of er losse kussens op zitten.

Kun je de zitting ophogen met (stevige) kussens stapelen ? om zitten gaan/opstaan makkelijker te maken ?

[terug in lurkmodus]
  zondag 9 december 2007 @ 12:23:11 #133
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_55142315
Hier word het nu wel tijd voor een beebje vind ik. Word gek van al dat gevraag, hoef maar een dag niet te bellen of even niet op te nemen (heb ook geen mobielnummer) of iedereen is in rep en roer dat ik ga bevallen of het al ben en als ze me dan eindelijk te pakken hebben dan is dat ook het eerste wat er gevraagt word. Word er hor en dol van bah als dat nog zo 2 wk moet gaan.

Maar goed de tranen zitten op de een of andere manier op het moment erg hoog. Alles is klaar, kamertje, box, wagen, cosi, tas gepakt, bed gaat zo in elkaar, de boom staat, muziekje staat aan, alles is goed zo nu nog het kindje om het compleet te maken.
Zelfs Mara vraagt nu regelmatig wanneer nu de baby komt. Ik zou zo graag willen dat ik haar kon zeggen lieverd nog maar 5 nachtjes of wat dan ook. Dit is zo verwarrend voor haar.
Gelukkig heeft ze genoeg afleiding met de boom (die zo mooi is) de kransjes hangen allemaal aan de onderste takken soms wel 3 of 4 op 1 tak omdat ze er ander niet bij kan als ze er een mag zo lief om te zien.
Vorig jaar had ze dat met de ballen gedaan allle ballen hingen verdeelt over twee takjes.

Pfff ga nu ff een potje huilen kijken of dat even oplucht.

Nanalune succes vandaag meid.

liefs joyce
  zondag 9 december 2007 @ 12:44:46 #134
74310 nanalune
pi_55142683
quote:
Op zondag 9 december 2007 12:23 schreef klein_spookje het volgende:

Pfff ga nu ff een potje huilen kijken of dat even oplucht.

Nanalune succes vandaag meid.

liefs joyce
zullen we samen even huilen dan;) ah joh,. het is gewoon moeder natuur die ons zo ongeduldig maakt . lijkt me een natuurlijk proces zodat we het kindje zelf ook 'los' wíllen laten..

BE , ik had ook gisteravond gepost maar ineens storm ik dit topic ook weer dagelijks binnen dus niet zo gek dat je me niet dagelijks verwacht.
Merk toch dat ik het fijn vind om zo op het eind van de zwangerschap te delen met anderen.

offtopic.. ik hoor de muizen hier piepen en tussen het plafond heen en weer rennen.. is leuk joh in vlakbij het bos gaan wonen in een ouder huis .. en toch.. ik vind het wel schattig als er een klein dreumes-muisje over het aanrecht rent morgen maar korreltjes halen
  zondag 9 december 2007 @ 13:20:45 #135
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55143472
quote:
Op zondag 9 december 2007 12:17 schreef AnneX het volgende:
Zeg BE, later bedacht ik mij...
Die kleurrijke (lage) bank ken ik van je plaatje ! kweet alleen niet (meer) of er losse kussens op zitten.

Kun je de zitting ophogen met (stevige) kussens stapelen ? om zitten gaan/opstaan makkelijker te maken ?

[terug in lurkmodus]
Great minds think alike, dat doe ik idd ook af en toe, meer om eens van houding te wisselen, dus ipv met het drukpunt op mijn stuitje wat meer op mijn billen etc. etc.
Idd losse kussens.
Lief dat je zo met me mee denkt.

Vandaag overigen echt flink minder last wat ik dus ook gelijk heerlijk aan het mis/gebruiken ben. Nog even wat puntjes van het to-do-lijstje afwerken.
  zondag 9 december 2007 @ 14:29:32 #136
156412 hestria
erg gastvrij
pi_55145155
ben trouwems afgelopen donderdag naar de bv cursus geweest, zit ik daar tussen allemaal vrouwen die voor de eerste keer mama worden, en vol goede moed willen gaan bv. Voelde me even ongemakkelijk omdat de bv bij miesje nogal een hel was. Maar goed ben weer helemaal positief, weet nu na 3 jaar eindelijk wat de reden is dat het niet gelukt is(je raad het nooit maar het was dus spruw, ik en miesje een kuurtje en er was niks aan het handje geweest). Ook het contact met de andere as. moeders viel met tegen, had tegen de juf wel heel me verhaal verteld maar in de groep het beperkt tot, "bij mijn dochtertje lukte het niet, en nu wil ik het weer proberen en kijken wat er fout is gegaan" vooral omdat ik bang was de andere af te schikken met mijn verhaal over brandende tieten en speldensteken tijdens het voeden.

Nu ik de oefeningen van de fysio doe en netjes elk 1,5 uur een half uur plat ga liggen gaat het aardig goed met me, wel doe ik niks in het huishouden, mijn moeder komt s'maandags, mijn schoonmoeder komt donderdags, en manlief woensdag of vrijdag. moet wel heel erg wennen dat ik niks mag doen en alles aan hun over moet laten, maar goed als ik hun het huishouden laat doen, kan ik wel voor miesje zorgen en gewoon nog een boodschapje doen enz.

Verder gaat het wel goed en lekker, heb af en toe last van mijn ribben, maar ook dat is allemaal goed te doen. Geniet nu ook steeds meer van het getrappel en gestomp in me buik en kan helemaal wegsmelten van het feit dat de strijd om mama nu al begonnen is( zodra miesje bij me komt knuffelen begint prupje heel druk te bewegen, maar ook als miesje haar hoofdje tegen mijn buik legt en hem dan voelt bewegen en haar oogjes zo stralen)
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  zondag 9 december 2007 @ 14:33:31 #137
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55145262
zwangere dames en de vooral die LLm dames, trekken jullie het nog allemaal een beetje?
Of zijn jullie het beu
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_55146076
Ach ik trek het wel hoor, is ook niet erg om over tijd te lopen maar ik ben het wel meer dan zat. Morgaine vraagt ook iedere dag wanneer haar broertje komt en staat inmiddels meerdere malen per dag tegen mijn buik te roepen "kom naar buiten". Merk dat het voor haar ook behoorlijk spannend is allemaal.
  zondag 9 december 2007 @ 15:57:53 #139
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_55147196
nou ja, hier nog steeds niks aan het handje. Zelfs de 'voorspelde' datum van hubbie (9 dec) gaat zonder voorwee voorbij... Ik begin zo langzamerhand wel erg link te worden van die telefoontjes van: 'en?!?!?!'.... Iedereen denkt volgens mij orgineel te zijn of zo, maar ik wil mijn beebje nu ook wel eens zien!!!! NEEEEEEEE ER IS NOG NIKS EN HET WORDT OOK NOG NIKS!!! Snap dat dan...

sorry, voor deze uitbarsting maar de hormonsters worden me eventjes wat veel....
pi_55147705
Droeke niet alleen jij vindt het bijzonder hinderlijk al die mensen met "En????" Ik heb al dagen mijn msn niet aan staan om die reden, mobiel ligt lekker in de slaapkamer en op vaste lijn worden we bijna nooit gebeld gelukkig.
  zondag 9 december 2007 @ 16:20:45 #141
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55147740
Ik kan me dat goed voorstellen Droeke. Gelukkig hier (nog?) niet van dat soort telefoontjes.

Bar, dit is wat in vanmiddag naar een vriendinnetje mailde:
Ik ben het niet zat, dat valt nog wel mee, maar ik ben gewoon zo ontzettend nieuwsgierig naar dat kleine jongetje in mijn buik.
En naar de bevalling.
En naar hoe het gewoon zal zijn. Ik zie mezelf regelmatig voor me, mijn benen opgetrokken op de bank en daarop ligt dan zo'n mini-mannetje heel lief te slapen. (Ik schiet al bijna vol bij het beeld alleen al. )

Dit wachten voelt zo nutteloos, zo als 'tijd verdoen'. Als hij er nu is, hebben we gewoon meer tijd om met hem te kroelen en te knuffelen enzo.

Dat dus.
  zondag 9 december 2007 @ 18:46:22 #142
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55150799
Nou... de box staat!

De lade moet nog even af, maar toen kon ik even niet meer. Morgen afmaken dus. Moet toch nog even andere knopjes voor op de lade halen bij de gamma, want de standaard dingen vind ik zo lelijk.
Ik heb er gelijk wieltjes onder geschroefd dus hij kan nu de hele kamer door als we willen.

Geen foto, iig nog niet, even te lui om de camera boven te pakken en daarnaast ziet al dat zilverfolie er nou ook niet echt uitnodigend uit.
We hebben nog geen mobiel voor erboven dus het oogt ook nog wat kalig, maar ik twijfel nog steeds of ik die nou zelf moet halen of nog even als kado-optie bewaren.

Wel leuk hoor, om hem te hebben staan. Weer een stukje echter.
Heb hem mijn buik ook al uitgebreid laten zien waar hij dan eventueel zou kunnen spelen als hij eruit zou komen, maar helaas... geen resultaat.

Trouwens vrijdag nog gelachen met mijn nichtje. Die is even niet in een hele erge knuffel en kusjes-bui dus daar moet je echt om 'bedelen'. Maar toen ik vroeg of de buik dan mss een kusje kreeg had ze wel een heel bijdehand antwoord: Nee, want dan gaat de baby stuk. Tuttebel.
  zondag 9 december 2007 @ 19:05:47 #143
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_55151198
quote:
Op zondag 9 december 2007 16:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kan me dat goed voorstellen Droeke. Gelukkig hier (nog?) niet van dat soort telefoontjes.

Bar, dit is wat in vanmiddag naar een vriendinnetje mailde:
Ik ben het niet zat, dat valt nog wel mee, maar ik ben gewoon zo ontzettend nieuwsgierig naar dat kleine jongetje in mijn buik.
En naar de bevalling.
En naar hoe het gewoon zal zijn. Ik zie mezelf regelmatig voor me, mijn benen opgetrokken op de bank en daarop ligt dan zo'n mini-mannetje heel lief te slapen. (Ik schiet al bijna vol bij het beeld alleen al. )

Dit wachten voelt zo nutteloos, zo als 'tijd verdoen'. Als hij er nu is, hebben we gewoon meer tijd om met hem te kroelen en te knuffelen enzo.

Dat dus.
heel erg herkenbaar
  zondag 9 december 2007 @ 20:22:28 #144
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_55152790
Ja ik kan me ook helemaal vinden in wat BE zegt. Ben benieuwd naar het beebje, naar de bevalling en gewoon hoe het zal zijn met ons 3tjes. En ik ben het wachten gewoon ook echt beu. Het huis is gepoetst, en verder 'verdoe' ik mijn tijd maar met xboxen, lezen en slapen... En dat terwijl ik gewoon lekker met beebje bezig wil zijn...

Ik begrijp gewoon niet dat mensen geen geduld op kunnen brengen. Er zijn zelfs mensen die mijn ouders 'boos' opbellen of ik ze niet 'vergeten' ben.... daar word ik dus echt heel woest om!!! Ik laat het wel horen als er iets gebeurd, en de hele tijd dat gezeur... Ik word er echt helemaal niet goed van... Misschien komt het ook omdat ik nu toch wel aardig 'overloop', maar dat geeft die mensen toch ook niet het recht om zo stom te doen?!

Ik neem me nu heilig voor om nooit aan een hoogzwangere te vragen: EN?!?!
  zondag 9 december 2007 @ 20:41:39 #145
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55153288

Wat gaan mensen dan ver he!

Ik heb wel dat ik van de week even moest glimlachen toen ik de luxaflex hier beneden dicht trok omdat ik een tukkie wilde doen. Mijn vriendin woont in de straat hierachter en die fietst nog wel eens door deze straat. Ik vroeg me af of ze zou gaan bellen, maar ik heb haar nu dus maar verteld dat ik gewoon tukkies doe.

Ik heb toch nog even foto's gemaakt, voor het idee:

Wachten duurt lang... ook voor speelgoedschaapjes:

(Oh, dat ding achter de bank is de lattenbodem van mijn bevallingsbed. )
  zondag 9 december 2007 @ 20:49:58 #146
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55153496

na drie maanden staat de box een stukje naar links
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 9 december 2007 @ 20:50:50 #147
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55153517
quote:
Op zondag 9 december 2007 14:33 schreef _Bar_ het volgende:
zwangere dames en de vooral die LLm dames, trekken jullie het nog allemaal een beetje?
Of zijn jullie het beu
Bar, mag ik jou even een veer in je achterste steken, het is echt zo knap van jou hoe je, ondanks dat wat er allemaal op je pad komt, je nooit zeurt, klaagt of zelfmedelijden hebt/tentoon spreidt, terwijl je er, in tegenstelling tot een aantal anderen hier die dat dus wél doen, echt wel reden toe hebt. En nog heb je altijd interesse en een vriendelijk woord voor een ander, ik vind dat echt knap.
  zondag 9 december 2007 @ 20:52:14 #148
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55153556
Zeg Be, ga jij je eettafel eens opruimen zeg
pi_55153590
quote:
Op zondag 9 december 2007 20:22 schreef Droeke het volgende:

Ik neem me nu heilig voor om nooit aan een hoogzwangere te vragen: EN?!?!
Lijkt me een goed plan. Dat afwachten is ook gewoon niet leuk...ik voel met jullie mee dames
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  zondag 9 december 2007 @ 20:59:47 #150
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55153756
quote:
Op zondag 9 december 2007 20:52 schreef Vivi het volgende:
Zeg Be, ga jij je eettafel eens opruimen zeg
Mijn hormonen!

Het valt reuze mee!

* Brighteyes bedwingt de neiging tot 'dat boek gaat zo naar boven, dat stuk papier daar hoort zus en zo'....

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')