Luka Modric ook.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:10 schreef dndiek het volgende:
Plaatjes volgen
Preciesquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:13 schreef jna het volgende:
Misschien is die Modric gewoon een slimme jongen en doet ie hetzelfde als Grygera en Zlatan destijds. Die stonden ook in de belangstelling van topclubs maar kozen toch voor Ajax als tussenstap.
Die gasten kozen destijds ook voor ajax omdat ajax toen nog regelmatig Champions League speeldequote:
Ach, als hij komende winterstop komt, heeft hij het zelf in de hand.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:21 schreef PyTh het volgende:
[..]
Die gasten kozen destijds ook voor ajax omdat ajax toen nog regelmatig Champions League speelde
In plaats van precies had ik ook tvp kunnen typenquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:21 schreef PyTh het volgende:
[..]
Die gasten kozen destijds ook voor ajax omdat ajax toen nog regelmatig Champions League speelde
Toen Zlatan naar Ajax ging had Ajax al twee jaar geen CL meer gespeeld (net zoals nu dus) en het jaar waarin Zlatan kwam werd de CL ook niet gehaald (verloren tegen Celtic).quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:21 schreef PyTh het volgende:
[..]
Alsof een speler de kans om samen met Urzaiz te trainen zou laten lopen..quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:05 schreef sjimz het volgende:
dndiek die een Ajax topic opent.
Het moet niet gekker worden
En Modric komt niet
Daar heb je dan wel weer gelijk in.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:06 schreef Blight het volgende:
[..]
Alsof een speler de kans om samen met Urzaiz te trainen zou laten lopen..
Ik denk dat je bij Modric dat bedrag er wel uit haalt. Vind ik 5 miljoen voor Aissati gewaagder.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:20 schreef zjroentje het volgende:
Ik vind 15 miljoen euro wel erg veel geld hoor. Weet niet of dat nou een erg gezonde bedrijfsvoering is als Ajax zijnde.
Inderdaad. Modric voor 15 miljoen zou je haast een 'koopje' kunnen noemen. Ik zie hem bovendien veel liever bij Ajax dan Aissati.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij Modric dat bedrag er wel uit haalt. Vind ik 5 miljoen voor Aissati gewaagder.
Geld is er om uitgegeven te worden. Sneijder + Babel is veel geld, daar mag best wel een dure speler van gekocht worden.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:28 schreef Pritt het volgende:
Willen we nu geld uitgeven of niet?
Goede spelers kosten nou eenmaal een hoop geld.
Anders krijgen we weer een Colintje.
Maar Aissati zou ik ook prima vinden.
Idd dat wordt het eens tijd dat Ajax ook eens met andere clubs gaat samenwerken om enigzins kans te maken op zulke talenten.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:35 schreef Wooldoor het volgende:
Zou echt fucking sneu zijn als hij uiteindelijk bij psv beland :S
Ik stem voorquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Idd dat wordt het eens tijd dat Ajax ook eens met een ander clubs gaat samenwerken om enigzins kans te maken op zulke talenten.
Barcelona anyone? [afbeelding]
Bron? Volgens mij is dat nooit bevestigd..quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:47 schreef Wooldoor het volgende:
Ajax werkt al samen met Barcelona alleen is er nog niets deze kant op gekomen.
Idd, anders mogen ze Bojan of Giovanni achter elkaar op de eerste vlucht naar Amsterdam zettenquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Bron? Volgens mij is dat nooit bevestigd..
Of we het nou leuk vinden of niet, maar Ajax draait gewoon op de verkoop van spelers.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:56 schreef Dynia het volgende:
Modric niet kopen voor 15 mln omdat je er dan geen winst op kan maken is echt een kutreden om het niet te doen...Koop je spelers om winst te maken of om wat te winnen??
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=64916quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Willem II clubcard, anyone? Of een kaart over, anyone?
PM.
Enige manier omdat tegen te gaan is Europees succesquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:53 schreef Fides het volgende:
Nee, je moet niet willen dat een wereldclub als Ajax een dochteronderneming wordt van Barca ofzo. Het probleem van Ajax is niet dat we geen spelers kunnen halen, maar dat onze eigen talenten te snel vertrekken. Geen enkel ander team (misschien wel in de hele wereld) heeft denk ik de afgelopen 7 jaar zoveel fatsoenlijke spelers moeten verkopen (Chivu, Maxwell, Zlatan, Babel, Sneijder, van der Vaart, de Jong, Trabelsi, etc.)
Alsof PSV hem nodig heeft met die 2 moccro's daar.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
'Modric via Chelsea naar PSV'
Geschreven door Franklin Stoker op vrijdag, 7 december om 12:06
De strijd om Luka Modric van Dinamo Zagbreb lijkt steeds grotere vormen aan te nemen. Volgens diverse binnenlandse media zit Ajax er bovenop om de middenvelder naar Amsterdam te halen. Maar Kroatische bronnen melden nu dat Chelsea en PSV zich steeds nadrukkelijker profileren om de international in te lijven.
Sören Lerby en Martin van Geel zouden afgelopen week naar Kroatië zijn afgereisd om met de zaakwaarnemer van Modric te onderhandelen over een overgang naar de hoofdstad. In deze gesprekken meldde de Ajax-delegatie vijftien miljoen euro over te hebben voor de aanvallende middenvelder. Deze ontwikkelingen bevinden zich nu in een status-quo.
De belangstelling van Chelsea lijkt in deze fase echter het meest prominent. Het Kroatische Vecernji meldt dat de Londenaren de grootste kans maken op de diensten van Modric. Een bedrag van 22 miljoen euro zou door de Engelsen als transfervergoeding zijn aangeboden, waarmee Dinamo overstag zou willen gaan.
Tot slot komt PSV in beeld. Het Kroatische medium zegt dat Chelsea bij een eventuele transfer de 22-jarige bij de Eindhovense club wil stallen. Het zou hierbij om een constructie moeten gaan zoals dit in het verleden met Alex, Alcides en Slobodan Rajkovic het geval was.
Modric kende dit seizoen in het shirt van het nationale elftal zijn Europese doorbraak. Mede dankzij de aanvallende impulsen van het talent plaatste de ploeg van Slaven Bilic zich voor het Europees kampioenschap in Zwitserland en Oostenrijk. Afgelopen zomer deed Ajax al een poging hem naar Nederland te halen, maar zijn vraagprijs bleek niet haalbaar.
Modric
quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:05 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Alsof PSV hem nodig heeft met die 2 moccro's daar.
Nou ja, Porto misschien. Jardel, Andrade, Ferreira, Deco, Carvalho, Derlei, Carlos Alberto, Maniche, Luis Fabiano, Diego, McCarthey, Anderson. En dan zal ik er nog wel een paar over het hoofd zien.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:53 schreef Fides het volgende:
Nee, je moet niet willen dat een wereldclub als Ajax een dochteronderneming wordt van Barca ofzo. Het probleem van Ajax is niet dat we geen spelers kunnen halen, maar dat onze eigen talenten te snel vertrekken. Geen enkel ander team (misschien wel in de hele wereld) heeft denk ik de afgelopen 7 jaar zoveel fatsoenlijke spelers moeten verkopen (Chivu, Maxwell, Zlatan, Babel, Sneijder, van der Vaart, de Jong, Trabelsi, etc.)
Jardel en Benni waren ook echt talenten van Porto jaquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:05 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nou ja, Porto misschien. Jardel, Andrade, Ferreira, Deco, Carvalho, Derlei, Carlos Alberto, Maniche, Luis Fabiano, Diego, McCarthey, Anderson. En dan zal ik er nog wel een paar over het hoofd zien.
Als je een speler als Modric kan halen moet je dat natuurlijk altijd doen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:05 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Alsof PSV hem nodig heeft met die 2 moccro's daar.
Fides heeft het over fatsoenlijke spelers moeten verkopen. Anders horen Chivu, Maxwell, Trabelsi en Zlatan daar ook niet bijquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:10 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Jardel en Benni waren ook echt talenten van Porto ja.
Sporting heeft dat inderdaad wel veel.
Hoelang kan zoiets duren johquote:Ajax zonder Van der Wiel
Uitgegeven: 7 december 2007 12:50
Laatst gewijzigd: 7 december 2007 13:57
AMSTERDAM - Trainer Adrie Koster van Ajax kan zaterdagavond tijdens de uitwedstrijd tegen Willem II nog niet over Gregory van der Wiel beschikken. De verdediger ondervindt nog te veel hinder van een knieblessure die hij in de uitwedstrijd tegen Feyenoord opliep.
Voor Leonardo komt het duel in Tilburg eveneens nog te vroeg. De Braziliaan maakt wellicht maandagavond na acht maanden blessureleed zijn rentree in Jong Ajax, dat op bezoek bij FC Groningen gaat. Koster kan tegen Willem II ook nog geen beroep op Edgar Davids, Thomas Vermaelen en Laurent Delorge doen.
Trainer Koster heeft de nederlaag van vorige week tegen NAC (1-3) inmiddels uitgebreid met zijn spelers besproken. "We verloren niet alleen omdat Luque en Luis Suarez nauwelijks mee verdedigden. Het was een samenloop van omstandigheden. Achterin hebben we het ook niet goed opgevangen. Emanuelson speelde inderdaad niet zijn beste wedstrijd."
Dat ken ik ergens van.quote:Ajax ontkent gesprekken met Juve
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op vrijdag, 7 december om 13:39
Ajax heeft verbaasd gereageerd op de geruchtenstroom uit Italië. In de vrijdageditie van Corriere dello Sport geeft Juventus-voorzitter Giovanni Cobolli Gigli immers toe dat de Turijnse club pogingen doet om Klaas-Jan Huntelaar binnen te halen. Zo zou zaakwaarnemer Arnold Oosterveer al enkele malen in Italië gesignaleerd zijn. Klik hier! “Ajax onderhandelt momenteel met geen enkele club over onze spelers”, liet Miel Brinkhuis, manager Communicatie & Pers van Ajax, vrijdagmiddag in een reactie aan Voetbalzone.nl weten. “Dit is weer een van de vele geruchten. Zover ik weet is mij niets bekend.”
Huntelaar werd afgelopen zomer al met clubs als Juventus, Real Madrid en Villarreal in verband gebracht. De Dremptenaar vond het ondanks de wildste verhalen echter beter om nog een jaar in Amsterdam te blijven. “Je voelt zelf wel wanneer het moment daar is, denk ik. Prijzen en prestaties spelen daar ook in mee. Ik wil heel graag nog een keer kampioen worden met Ajax. Dat wil ik per se meemaken.”
De negenvoudig international, op de loonlijst tot medio 2010, maakte dit seizoen tot dusverre zestien officiële doelpunten: dertien in de Eredivisie, één om de KNVB-beker en twee in de voorronde van de Champions League.
Lang dusquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:04 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hoelang kan zoiets duren joh [afbeelding]
Sorry.. kreeg je telefoon uit Madrid?quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:15 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat ken ik ergens van. [afbeelding].
Zal wel in het contract van elke speler worden opgenomen: als er geruchten gaan dat een andere club geintereseerd in je is moet je het altijd ontkennen en zeggen dat je kampioen met Ajax wil worden.quote:
"Emanuelson speelde inderdaad niet zijn beste wedstrijd."quote:
Ongelooflijk. Schatten zijn ze ook al goed in daar bij die prut medische staf.quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:49 schreef Jasza het volgende:
640 man naar Tilburg morgen, drukte hehe
het is volgens mij een medische strafquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:25 schreef Wooldoor het volgende:
Die medische staf mag inderdaad ook wel weer eens vervangen worden want zij lijken inderdaad een stel kwakzalvers.
Ik vermoed dat we daar al jaren Feyenoord spionen hebben rondlopen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:25 schreef Wooldoor het volgende:
Die medische staf mag inderdaad ook wel weer eens vervangen worden want zij lijken inderdaad een stel kwakzalvers.
Ach, bijna alle jeugdspelers hebben een mindere periode gehad. Ook Babel, van der Vaart, Sneijder, Heitinga, Maduro... die jongen komt er echt wel weer bovenop.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:18 schreef Pritt het volgende:
[..]
"Emanuelson speelde inderdaad niet zijn beste wedstrijd."
Ow waar hebben we dat eerder gehoord.
Het enige verschil is dat op de plek waar Emanuelson fouten maakt het vaak ook meteen cruciaal is. Ik heb bij Ajax bijna nooit het gevoel dat je op de verdediging kan vertrouwen. Vorig jaar met Grygera en Stam was dat wel een tijdje zo.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:33 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ach, bijna alle jeugdspelers hebben een mindere periode gehad. Ook Babel, van der Vaart, Sneijder, Heitinga, Maduro... die jongen komt er echt wel weer bovenop.
Sorry hoor, maar 32 euro is mij teveelquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:49 schreef Jasza het volgende:
640 man naar Tilburg morgen, drukte hehe [afbeelding]
Emanuelson moet ook serieus naar het middenveld geplaatst worden. Zeker in z'n huidige vorm.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:38 schreef Pritt het volgende:
[..]
Het enige verschil is dat op de plek waar Emanuelson fouten maakt het vaak ook meteen cruciaal is. Ik heb bij Ajax bijna nooit het gevoel dat je op de verdediging kan vertrouwen. Vorig jaar met Grygera en Stam was dat wel een tijdje zo.
Ken jij niemand met een cc van de Willempjes danquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:41 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar 32 euro is mij teveelVooral aangezien ik maar 20 minuutjes van Tilburg af woon..
Davids was zelf te optimistisch over z'n zelf geregelde revalidatie in Amerikaquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ongelooflijk. Schatten zijn ze ook al goed in daar bij die prut medische staf.
Davids zou er rond feyenoord uit wel weer bij zijn. V/d Wiel zou Vitesse gaan halen. Vermaelen zou er 2 maanden uit liggen en in november weer hersteld zijn. Mitea zou er 5 maanden uit liggen en heeft inmiddels nog 26 andere blessures gehad in die tijd.
Vanwege de verplichte buscombi?quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:49 schreef Jasza het volgende:
Volgens mij is dat wel bevestigd. Staat me nog iets van bij dat het ooit op de Ajax-site heeft gestaan.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Bron? Volgens mij is dat nooit bevestigd..
Oproep aan supportersquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:13 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Vanwege de verplichte buscombi?
Vast wel ja, woon zelf 10 minten van de ArenA en heb toch niks beters te doen dus dan ga ik toch maar wel hehequote:Op vrijdag 7 december 2007 15:13 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Vanwege de verplichte buscombi?
Nope.. was het maar zo een feest..quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ken jij niemand met een cc van de Willempjes dan [afbeelding].
Dan is het te begrijpen dat je gaatquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vast wel ja, woon zelf 10 minten van de ArenA en heb toch niks beters te doen dus dan ga ik toch maar wel hehe [afbeelding]
Dat wordt dan toch maar thuisblijven, als Ajax daartoe oproept.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:15 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Oproep aan supporters
Amsterdam, 07 dec 2007
Ajax speelt zaterdag in Tilburg tegen Willem II en ons eerste team zal worden aangemoedigd door 640 Ajax-supporters. Ajax roept zijn supporters met klem op niet zonder omwisselbiljet én buiten de combi om naar Tilburg af te reizen.
Het omzeilen van de verplichte buscombi zal zeker niet bijdragen aan een positieve wijziging van de aan Ajax-supporters opgelegde veiligheidsmaatregelen voor volgende duels in Tilburg.
Ajax wenst natuurlijk iedereen zaterdag een plezierige voetbalavond toe!
Ik kom ook niet voor het voetbal maar voor het hockey.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat wordt dan toch maar thuisblijven, als Ajax daartoe oproept.
Ga je zelf ook "hockeyen" ?quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:21 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ik kom ook niet voor het voetbal maar voor het hockey.
Dan moet je al vroeg van huis pikquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:21 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
3e helft dan maarquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:25 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dan moet je al vroeg van huis pik11.30 aanvang
quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:21 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Het is vrijdagmiddag!quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:30 schreef Pritt het volgende:
ZzzZzzzZzzzz (alle andere posts hiervoor)
(ok die vrouwtjes zien er wel goed uit)
Dat voorste rijtje is de moeite wel waard. Je foto is alleen van de verkeerde club geloof ik, ze hebben er 2.quote:
Dan worden deze het:quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:35 schreef PizzaSalami het volgende:
Je foto is alleen van de verkeerde club geloof ik, ze hebben er 2.
Altijd.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:47 schreef PyTh het volgende:
Beloof me dat jullie je netjes gedragen morgen in Tilburg he?!
Dat ziet er niet zo gezond uit als de eerste foto.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dan worden deze het:
[ afbeelding ]
Die rokjesquote:
Boeiend Ray, gewoon kopen en ergens anders gaan zitten/staan als het zicht echt slecht is. Het zal niet al te best zijn, maar je ziet nog steeds alles...quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:59 schreef RayMania het volgende:
Hey, weet iemand hoe het zicht is op 403 & 423, tweede ring? Enige kaarten die - volgens Ajax.nl - nog beschikbaar zijn voor PSV namelijk.
Zaad donerenquote:
quote:
quote:Koster kan geen beroep doen op Van der Wiel
Amsterdam, 07 dec 2007
Ajax kan zaterdagavond in de uitwedstrijd tegen Willem II niet beschikken over Gregory van der Wiel. De centrale verdediger is nog altijd niet hersteld van een knieblessure.
quote:Stekelenburg aan de vooravond van jubileum
Amsterdam, 07 dec 2007
Maarten Stekelenburg speelt zaterdagavond uit bij Willem II zijn 150ste officiële wedstrijd voor Ajax. De doelman blikt voorafgaand aan het jubileumduel kort terug op zijn nu al imposante carrière bij de Amsterdamse club.
Omdat er altijd een wedstrijd op vrijdag live is?quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:01 schreef kleinzusje het volgende:
Waarom is PSV vanavond wel live op TV en Ajax morgen niet![]()
Kijk ik verkeerd ?
Omdat er alleen op vrijdagavond live-rechten zijn voor RTL.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:01 schreef kleinzusje het volgende:
Kijk ik verkeerd ?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:01 schreef kleinzusje het volgende:
Kijk ik verkeerd ?
De rechten van de vrijdagavond wedstrijd liggen bij RTL, de rest bij tele2.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:01 schreef kleinzusje het volgende:
Kijk ik verkeerd ?
Ook op zaterdag en zondag hoorquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:02 schreef Pritt het volgende:
[..]
Omdat er altijd een wedstrijd op vrijdag live is?
Ok, snap dat , regeltjes, contracten uitzendrechten etc.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:02 schreef Pritt het volgende:
[..]
Omdat er altijd een wedstrijd op vrijdag live is?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ok, snap dat , regeltjes, contracten uitzendrechten etc.
Maar Ajax speelt morgen om 19.30
Kunnen ze toch ook mooi tijd voor maken
Is wat anders dan 14.30 lijkt me !!!
Ach boeie, vind het toch al jammer dat het op zaterdag is ipv op zondag
Alleen als ik ooit winquote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:16 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
In eerste instantie was er geen enkele wedstrijd voor Ajax live gepland, maar begin februari krijgen we live op vrijdagavond Ajax-Sparta.
Hmm, zal morgen effe langs ticketbox gaan. Hopelijk heb ik geluk.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Boeiend Ray, gewoon kopen en ergens anders gaan zitten/staan als het zicht echt slecht is. Het zal niet al te best zijn, maar je ziet nog steeds alles...
Zijn wij tweeën morgen dan de enige Fokkers in het uitvak?!quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:49 schreef Jasza het volgende:
laatste update onderstaande tabel: vr. 7-12, 16.00 uur. Let op: ná vr. 7-12, 16.00 uur zal geen nieuwe update meer gemaakt worden. Het kan dus voorkomen dat de wedstrijd al uitverkocht is voordat ma. 10-12 een nieuwe update gemaakt wordt.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hmm, zal morgen effe langs ticketbox gaan. Hopelijk heb ik geluk.
Daar heeft John wel gelijk in.quote:7/12/2007 - Heitinga: nieuwe coach moet Ajax-verleden hebben
(Gepost door RvN)
BRON: Sportweek
Gevraagd naar welke type coach Adrie Koster zou moeten opvolgen, liet Heitinga tegenover Sportweek weten dat dat vooral een coach zou moeten zijn met een Ajax-verleden. "Bij Ajax is het eigenlijk nooit rustig. Ik denk dat het een voordeel is als je vanaf het begin weet hoe deze club in elkaar zit. Al kun je hier altijd voor verrassingen komen te staan." Heitinga zou Van Basten wel een goede keuze vinden. "Hij zou een goede trainer voor Ajax zijn. Dat is iemand die zich niet snel gek laat maken. Hij heeft hier gespeeld en getraind."
Whehe denk hetquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zijn wij tweeën morgen dan de enige Fokkers in het uitvak?!
Joehoe!!!1!!!1!!!quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:57 schreef Jasza het volgende:
[..]
Whehe denk het![]()
Tsja als je meer richting Tilburg woont dan A'dam is het vrij logisch dat je het uitvak niet doet, is toch een vrij lang gebeuren van half 5 tot zeker uurtje of half 12
mooiquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
het had echt al 4-0 voor RJC moeten staan.
Wat speelt dat PSV slecht zeg
Kan Wouters niet ff blijven?quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
het had echt al 4-0 voor RJC moeten staan.
Wat speelt dat PSV slecht zeg
ik ookquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:30 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Joehoe!!!1!!!1!!!![]()
gewoon aanwezig hoor
quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:31 schreef toma het volgende:
in de kingside bij mn vrienden
Hehe is het je nu wel gelukt joh?quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:30 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Joehoe!!!1!!!1!!!![]()
gewoon aanwezig hoor
Ik zal je wel ff roepen vanuit het uitvak, kijken of je reageertquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:31 schreef toma het volgende:
[..]
ik ook
in de kingside bij mn vrienden. Kan ik me lekker 90 min. inhouden vooral als Ajax scoort
ik zal zwaaienquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik zal je wel ff roepen vanuit het uitvak, kijken of je reageert![]()
Heitinga wil gewoon een basisplek op het ek man.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat iemand als Heitinga achter de komst van Van Basten staat zegt ook wel veel hoor; dat het geen achterlijke prutser is.
Op het EK kan hij zich echt meten met waardige tegenstanders. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat iemand als Heitinga achter de komst van Van Basten staat zegt ook wel veel hoor; dat het geen achterlijke prutser is.
Vorige week won PSV hoor.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:26 schreef Jnk18 het volgende:
Oh jee PSV heeft punten laten liggen, zullen wij dat ook wel doen
Haha inderdaad, kom nou. Willem II kan er toch geen pepernoot van.quote:
Flink in vorm?quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:53 schreef toma het volgende:
Het zal niet makkelijk worden. WillemII is flink in vorm.
Nee denk het ook nietquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:01 schreef toma het volgende:
Tegen AZ speelde WillemII ook behoorlijk, ze verdienden toen meer. Ik denk niet dat Ajax niet zal winnen van WillemII maar het zal zeker geen 1-8 worden als tegen de Graafschap.
Yeahquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:02 schreef BonJovi het volgende:
Dat zeggen we toch ook niet dat we met 1-8 winnen? Ajax moet gewoon winnen om aan kop te komen en de wanprestatie goed zetten.
Dat zeg ik toch ook niet.. Ik zeg alleen dat het niet zo makkelijk zal worden als de meeste zullen denken.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:02 schreef BonJovi het volgende:
Dat zeggen we toch ook niet dat we met 1-8 winnen? Ajax moet gewoon winnen om aan kop te komen en de wanprestatie goed zetten.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:53 schreef toma het volgende:
Het zal niet makkelijk worden. WillemII is flink in vorm.
Juistquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:02 schreef BonJovi het volgende:
Verdomme BonJovi, wat heb je toch veel wijze woorden de laatste tijd.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:02 schreef BonJovi het volgende:
Het gaat er ook niet om of ie slim is, als ie maar goed kan voetballen. Hij is vorig seizoen bijna elke wedstrijd man of the match geweest maar dat is niet zo moeilijk bij WillemIIquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:09 schreef Pritt het volgende:
Ik vind die Kargbo wel als een erg simpel persoon overkomen, lijkt me niet de slimste. (nav interview vorige week) Als Poepon maar niet zo speelt als Vertonghen vorige jaar bij RKC tegen Ajax.
Hoe oud is die kerel? Als we hem dan voor een paar ton kunnen oppikken, maar ontstijgt hij het niveau Delorge of ongeveer zelfde categorie?quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:50 schreef toma het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet om of ie slim is, als ie maar goed kan voetballen. Hij is vorig seizoen bijna elke wedstrijd man of the match geweest maar dat is niet zo moeilijk bij WillemII
Zoiets.. veel beter zal ie vast niet worden..quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:08 schreef Pritt het volgende:
[..]
Hoe oud is die kerel? Als we hem dan voor een paar ton kunnen oppikken, maar ontstijgt hij het niveau Delorge of ongeveer zelfde categorie?
Nice!quote:
Wanneer moet Slavia, vanavond ook?quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:30 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Nice!
Dat is lekker wakker worden. Had niet eens door dat de lampies gisteren al moesten spelen.
Dat dus, Marco van Basten is niet voor niets de uitvinder van de ik-mag-je-politiek.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:52 schreef Fides het volgende:
Als je zegt dat je hem liever niet ziet komen kan je het EK natuurlijk ook wel vergeten.
Waarom verbranden die gasten het Ajax logo?quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:19 schreef devv05 het volgende:
[..]
Waarom verbranden die gasten het Ajax logo?
Lekker van psv gisteren, nu hopen dat wij vanavond wel willen. Met Ajax weet je het tenslotte maar nooit.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Veel plezier bij de hockey...
Terugkijkend op vorig seizoen vast niet.quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:00 schreef RayMania het volgende:
Lekker die nederlaag van PSV, nu hopen dat Ajax profiteert.
Ben bang dat je gelijk hebt, maar hopelijk valt het allemaal mee.quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:46 schreef Nashje het volgende:
Lekker avondje gister zeg.
Alleen weinig vertrouwen in vanavond. Dit is zo'n typische wedstrijd waar Ajax het laat liggen.
Even dan.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:17 schreef kleinzusje het volgende:ik heb een mutsen/ wijven vraag, kan het even ?
Ik snap er niks meer vanquote:
Dus de stand op de Ajax site loopt achter ? ( = niet juist ??)quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:24 schreef Blight het volgende:
We staan nu 2 punten achter. Als Ajax wint passeren we PSV.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:25 schreef Blight het volgende:
Moet ik buitenspel ook even uitleggen?
Kijk eens op teletekst 819 misschien dat je het dan snapt.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik snap er niks meer van![]()
![]()
Op de AJAX site staat AJAX boven aan ( na de PSV nederlaag)
Iemand vertelde mij dat ze NIET boven aan staan nu
Moet AJAX winnen om boven aan te ( blijven) staan ?
Klopt het dat AJAX nu wel aan kop staat ( voorafgaande aan de wedstrijd vandaag) ??
Of loopt de AJAX site achter ???
![]()
![]()
Loopt achter. Zelfs de verliespartij tegen NAC staat daar nog niet bij. Zie http://www.fcupdate.nl/competities/nederland/eredivisie/de_stand/ voor de juiste stand.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dus de stand op de Ajax site loopt achter ? ( = niet juist ??)
[ afbeelding ]
Die stand loopt 1 speelronde achter. Ajax verloor vorige week van NAC, maar bij die stand staat geen verliespartij.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dus de stand op de Ajax site loopt achter ? ( = niet juist ??)
[ afbeelding ]
Hij is wel wat beter dan Delorgequote:Op zaterdag 8 december 2007 00:08 schreef Pritt het volgende:
[..]
Hoe oud is die kerel? Als we hem dan voor een paar ton kunnen oppikken, maar ontstijgt hij het niveau Delorge of ongeveer zelfde categorie?
regen en een flinke wind.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat zijn de verwachtingen voor vanavond?
Ik verw8 een moeizame 1-3 overwinning.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Een relatief rustige avondspits.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hopen op een overwinning.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Koster: "Jan moet zich op de linksbackpositie richten."quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kennedy ook in de basis.
Ajax: Stekelenburg, Vertonghen, Heitinga, Maduro, Emanuelson, Gabri, De Jong, Suarez, Rommedahl, Huntelaar, Kennedy
Wie wil je dan centraal zettenquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:27 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Koster: "Jan moet zich op de linksbackpositie richten."
Dat is ook wel weer zoquote:
Gepasseerd.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:30 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo
Maar was Ogararu dan geblesseerd of geschorst?
Dat moet ik vaker zeggenquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:57 schreef sjimz het volgende:
Hopelijk weet Kennedy een keer te overtuigen.
quote:
quote:Ajax gaat samenwerken met Beijing Guo'an
De plannen van Ajax om de Chinse markt op te gaan beginnen langzaamaan vorm te krijgen. Ajax gaat een samenwerkingsverband aan met de Chinese top-club Beijing Guo'an. Het zal in eerste instantie gaan om een voetbaltechnische samenwerking. Opmerkelijk is dat Real Madrid ook nauw samenwerkt met de club en volgens diverse berichten zelfs 25% van de aandelen in de club in handen heeft.
Ajax Netwerk
Ajax ziet ook grote commerciele mogelijkheden in China door o.a. te gaan samenwerken met een groot Chinees televisiestation. De verwachting is dat de plannen rond de wedstrijd tegen PSV zullen worden gepresenteerd.
I know.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Psst. Zjroen. Er is snooker deze week!
Dat hoort bij een topclub.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:24 schreef zjroentje het volgende:
3 schoten op doel, 3 keer raak.
Dat is nou eens afwerken tegen 100%.
Inderdaad!quote:
Dat weet ik zo net nog niet, na gister blijkt alles te kunnen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:29 schreef Wooldoor het volgende:
Koploper voor 1 week volgende week verliezen we zeker van psv.
Zegt helaas alles over de wedstrijd...quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:36 schreef F1Bas het volgende:
Vertonghen was de beste op het veld bij Ajax.
Ja, want PSV maakt een goede indruk.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:29 schreef Wooldoor het volgende:
Koploper voor 1 week volgende week verliezen we zeker van psv.
Dat is waar, PSV speelde hoe raar het klinkt, nog veel slechter dan Ajax vanavond.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, want PSV maakt een goede indruk.
Ongetwijfeld maar om nu te doen alsof ze super spelen, nee.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:20 schreef MaxC het volgende:
PSV staat er volgende week echt wel hoor.
Het is even aannemelijk om te zeggen dat ook Ajax er volgende week gewoon staat.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:20 schreef MaxC het volgende:
PSV staat er volgende week echt wel hoor.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Al iets meer bekend over de ernst van de blessure van Gabri?
quote:Koster verwacht Gabri er tegen PSV gewoon weer bij
Gabri moest tegen Willem II geblesseerd uitvallen na een flinke tik op zijn knie. Adrie Koster verwacht echter dat hij volgende week tegen PSV weer over hem kan beschikken, zo liet hij weten tegenover De Telegraaf: "Zijn knie is gelukkig niet beschadigd. Hij moet normaal gesproken gewoon tegen PSV kunnen spelen." Ten opzichte van het duel tegen Willem II kan hij dan wellicht ook weer beschikken over Gregory van der Wiel.
Doe mij maar Luque ipv Kennedy.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:24 schreef MaxC het volgende:
Volgende week(mits fit)
Ogararu--Vd Wiel--Heitinga--Vertonghen
---------------Maduro------------------
-----Gabri-----------------De Jong-----------
----------------Kennedy------------------
-------Huntelaar-----Suaréz-------------
Luque is Spanjaard, Urzaiz ook.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:29 schreef Rumille het volgende:
[..]
Kennedy was geblesseerd. En hij is een Zweed.
Maar Urzaiz is cult en Luque niet.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Luque is Spanjaard, Urzaiz ook.
Urzaiz wint.
Yordan Letchkovquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:32 schreef Rumille het volgende:
[..]
Maar Urzaiz is cult en Luque niet.
Kennedy is ook cult omdat hij -30 is en kaal.
Nou ja slecht.. het oogde weer niet fel.. en ook tactisch beetje lamlendig..quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:17 schreef Rumille het volgende:
We speelden slecht dus? Jammer. Maar 3 punten zijn binnen.
Zo is het maar net...quote:Koster: "Natuurlijk kan het allemaal nog veel beter. Maar het allerbelangrijkste is dat we tot de winterstop zoveel mogelijk blijven winnen. Het maakt me niet uit hoe dat gebeurt.
De bedoeling is dat we de ploeg in de winterstop met enkele aankopen versterken. Daarbij komen er nog een paar belangrijke spelers terug van blessures. Na de winterstop mag iedereen meer van Ajax verwachten."
Luque verdedigt niet krohn deli wel.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goed dat Suarez dit keer wel meters naar achteren maakte. Wissel van Krohn Deli snapte ik niet zo, had ik eerder Luque voor Suarez of Kennedy verwacht.
Volgende week moet het beter.
Maar met Luque wordt je aanvallend weer sterker.quote:Op zondag 9 december 2007 00:02 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Luque verdedigt niet krohn deli wel.
Hehe het was inderdaad mooi vandaag, kneusjes links van het uitvak whehe, 2e helft was 75% trouwens wegquote:Op zondag 9 december 2007 00:07 schreef Silenus het volgende:
Wel mooi op het eind, Johnny deed net of ie zo'n rotje terug het Willem II vak in wilde gooien...Die playmobiel-hoolies van Willem II werden helemaal waus, Stekelenburg ook nog even zwaaien.
Was mooi! En we hadden weer een nieuw groepje van 40 man die zich de hele wedstrijd met ons bezighielden, toch altijd grappig als de wedstrijd kut is.
Dat is het mooiste van uitwedstrijdenquote:Op zondag 9 december 2007 00:07 schreef Silenus het volgende:
Wel mooi op het eind, Johnny deed net of ie zo'n rotje terug het Willem II vak in wilde gooien...Die playmobiel-hoolies van Willem II werden helemaal waus, Stekelenburg ook nog even zwaaien.
Was mooi! En we hadden weer een nieuw groepje van 40 man die zich de hele wedstrijd met ons bezighielden, toch altijd grappig als de wedstrijd kut is.
Die sig van jou... vooral dat van jovink.quote:Op zondag 9 december 2007 00:12 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Dat is het mooiste van uitwedstrijden
De rest van die sig is gejatquote:Op zondag 9 december 2007 00:14 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Die sig van jou... vooral dat van jovink.![]()
Ging ik je nog bellen gaatie niet opnemen, kut Tsjechquote:Op zondag 9 december 2007 00:14 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Die sig van jou... vooral dat van jovink.![]()
Ik zag geen nummer en dan neem ik nooit op. Hehe.quote:Op zondag 9 december 2007 00:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ging ik je nog bellen gaatie niet opnemen, kut Tsjech
beter goed gejat dan slecht gestolenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |