Luque is Spanjaard, Urzaiz ook.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:29 schreef Rumille het volgende:
[..]
Kennedy was geblesseerd. En hij is een Zweed.
Maar Urzaiz is cult en Luque niet.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Luque is Spanjaard, Urzaiz ook.
Urzaiz wint.
Yordan Letchkovquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:32 schreef Rumille het volgende:
[..]
Maar Urzaiz is cult en Luque niet.
Kennedy is ook cult omdat hij -30 is en kaal.
Nou ja slecht.. het oogde weer niet fel.. en ook tactisch beetje lamlendig..quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:17 schreef Rumille het volgende:
We speelden slecht dus? Jammer. Maar 3 punten zijn binnen.
Zo is het maar net...quote:Koster: "Natuurlijk kan het allemaal nog veel beter. Maar het allerbelangrijkste is dat we tot de winterstop zoveel mogelijk blijven winnen. Het maakt me niet uit hoe dat gebeurt.
De bedoeling is dat we de ploeg in de winterstop met enkele aankopen versterken. Daarbij komen er nog een paar belangrijke spelers terug van blessures. Na de winterstop mag iedereen meer van Ajax verwachten."
Luque verdedigt niet krohn deli wel.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goed dat Suarez dit keer wel meters naar achteren maakte. Wissel van Krohn Deli snapte ik niet zo, had ik eerder Luque voor Suarez of Kennedy verwacht.
Volgende week moet het beter.
Maar met Luque wordt je aanvallend weer sterker.quote:Op zondag 9 december 2007 00:02 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Luque verdedigt niet krohn deli wel.
Hehe het was inderdaad mooi vandaag, kneusjes links van het uitvak whehe, 2e helft was 75% trouwens wegquote:Op zondag 9 december 2007 00:07 schreef Silenus het volgende:
Wel mooi op het eind, Johnny deed net of ie zo'n rotje terug het Willem II vak in wilde gooien...Die playmobiel-hoolies van Willem II werden helemaal waus, Stekelenburg ook nog even zwaaien.
Was mooi! En we hadden weer een nieuw groepje van 40 man die zich de hele wedstrijd met ons bezighielden, toch altijd grappig als de wedstrijd kut is.
Dat is het mooiste van uitwedstrijdenquote:Op zondag 9 december 2007 00:07 schreef Silenus het volgende:
Wel mooi op het eind, Johnny deed net of ie zo'n rotje terug het Willem II vak in wilde gooien...Die playmobiel-hoolies van Willem II werden helemaal waus, Stekelenburg ook nog even zwaaien.
Was mooi! En we hadden weer een nieuw groepje van 40 man die zich de hele wedstrijd met ons bezighielden, toch altijd grappig als de wedstrijd kut is.
Die sig van jou... vooral dat van jovink.quote:Op zondag 9 december 2007 00:12 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Dat is het mooiste van uitwedstrijden
De rest van die sig is gejatquote:Op zondag 9 december 2007 00:14 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Die sig van jou... vooral dat van jovink.![]()
Ging ik je nog bellen gaatie niet opnemen, kut Tsjechquote:Op zondag 9 december 2007 00:14 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Die sig van jou... vooral dat van jovink.![]()
Ik zag geen nummer en dan neem ik nooit op. Hehe.quote:Op zondag 9 december 2007 00:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ging ik je nog bellen gaatie niet opnemen, kut Tsjech
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |