Nice!quote:
Wanneer moet Slavia, vanavond ook?quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:30 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Nice!
Dat is lekker wakker worden. Had niet eens door dat de lampies gisteren al moesten spelen.
Dat dus, Marco van Basten is niet voor niets de uitvinder van de ik-mag-je-politiek.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:52 schreef Fides het volgende:
Als je zegt dat je hem liever niet ziet komen kan je het EK natuurlijk ook wel vergeten.
Waarom verbranden die gasten het Ajax logo?quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:19 schreef devv05 het volgende:
[..]
Waarom verbranden die gasten het Ajax logo?
Lekker van psv gisteren, nu hopen dat wij vanavond wel willen. Met Ajax weet je het tenslotte maar nooit.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Veel plezier bij de hockey...
Terugkijkend op vorig seizoen vast niet.quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:00 schreef RayMania het volgende:
Lekker die nederlaag van PSV, nu hopen dat Ajax profiteert.
Ben bang dat je gelijk hebt, maar hopelijk valt het allemaal mee.quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:46 schreef Nashje het volgende:
Lekker avondje gister zeg.
Alleen weinig vertrouwen in vanavond. Dit is zo'n typische wedstrijd waar Ajax het laat liggen.
Even dan.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:17 schreef kleinzusje het volgende:ik heb een mutsen/ wijven vraag, kan het even ?
Ik snap er niks meer vanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |