Die dingen? Auto's, bedoel je?quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:26 schreef Borkydude het volgende:
Je betaalt je kankerscheel aan verzekering met die dingen, besef je dat?
Leuk?quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Koop een toyota starlet
- niet heel duur
- gaat jaren mee
- is zuinig
- is leuk
Het is nutteloos met dit onderwerp aan te komen want:quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:26 schreef Borkydude het volgende:
Je betaalt je kankerscheel aan verzekering met die dingen, besef je dat?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:14 schreef Prowl het volgende:
[TK] Kia Pride 1.3 5-deurs GLXi BJ1996
Prima voor een beginner zoals jou, je moet niet gelijk teveel hooi op je vork nemen he
Heb je die blokkendoos op wielen nou nog steeds niet verkocht?quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:18 schreef NED het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Hij moet gewoon mijn Delta Turbo kopen
Dat leuk weet ik niet, maar dit zou ook mijn eerste auto worden.quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Koop een toyota starlet
- niet heel duur
- gaat jaren mee
- is zuinig
- is leuk
quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Koop een toyota starlet
- niet heel duur
- gaat jaren mee
- is zuinig
- is leuk
Heb 3 weken geleden een Mazda 323 GLX uit '98 gekocht voor ¤ 3.500,- Hij rijdt echt top en ziet er nog perfect uit met 113k op de tellerquote:Op vrijdag 7 december 2007 01:27 schreef Yi-Long het volgende:
Een Mazda 323 uit de jaren 94-97 ofzo. Mooie wagentjes, 4 deurs, sportief, schijnen erg lekker te rijden, etc ... en vaak heb je al mooie voor onder de 3000.
Persoonlijk zit ik vaak die te bekijken wanneer ik op zoek ben naar een auto.
Nee, niemand wil hem kopen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Heb je die blokkendoos op wielen nou nog steeds niet verkocht?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:23 schreef PNG het volgende:
Ik denk dat 1 van de 5 in NL ofzo 2.2 Prelude VTECs wel echt ideaal voor jouw is.
Man haal je kop toch eens uit het zand gewoon. Koop idd gewoon een lekker wagentje en ga rijden.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:53 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Het is nutteloos met dit onderwerp aan te komen want:
Hij laat het via zijn vader verzekeren en op de vraag wat als ze erachter komen geeft hij geen antwoord want ze komen er toch niet achter.
Gewoon lekker zelf laten uitzoeken
Prelude is de auto waar ik later over na ga denken.. (21+ ofzo) maar tegen die tijd wil ik de Lude-junior (de civic) berijden.quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:41 schreef Minette het volgende:
Doe jezelf een lol, koop een Civic met een VTEC-E motor; lekker zuinig, en als je je best doet haal je de 1 op 16 wel (benzine)
Dan heb je een simpele maar toch goede auto (Honda immers) en hou je genoeg over om lekker voor die Prelude te sparen.
Leer eerst maar eens gewoon auto rijden, en dat duurt langer dan een paar rijlessen en een rij-examen met goed gevolg afleggen... doe eerst maar een simpele Civic, kun je over een paar jaar nog stoer genoeg doen met een Prelude.
Als je dan echt verstandig wilt doen dan moet je voor de 4-deurs gaan: de 5 deurs was een Rover met een paar Honda plaatjes erop en de 3-deurs is waarschijnlijk inmiddels al van een opgevoerd pubertje geweest wat m half naar de filistijnen heeft geholpen.
Ik vind de meeste 323-tjes ook lelijk hoor. Er is gewoon een paar jaartjes waarin de 323 (en dan alleen bepaalde modellen daarvan) wel echt mooi was (IMHO dan natuurlijk), maar daarvoor en daarna is de 323 even lelijk als de meeste andere auto's uit die tijdquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:17 schreef Diemietuhriej het volgende:
Tsja, ik ben weer juist geen fan van 323'tjes, alhoewel ik niet kan ontkennen dat ze donders betrouwbaar zijn..
Is maar goed ook dat iedereen een andere mening heeft, zou ook saai zijn anders.
Oh man die oude bakken zijn ontzettend sexyquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:08 schreef Yi-Long het volgende:
Altijd handig, ruitenwissers voor je koplampen
Echt een lelijke auto, maar goed, dat is maar een mening natuurlijk
Bullshit, ze zijn bijna net zo lelijk als een Saab 900quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:49 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Oh man die oude bakken zijn ontzettend sexy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Saab 900quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:57 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Bullshit, ze zijn bijna net zo lelijk als een Saab 900
Dan zou ik eerder proberen een Esi te krijgen. De Esi is een stuk pittiger en verbruikt ongeveer evenveel. Ik heb ze beide gehad en vond ze alletwee geweldig, maar de Esi verschafte meer rijplezier.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:30 schreef Supra_Turbo het volgende:
Als je perse een redelijk betaalbare Honda wil kun je het beste een 91-95 Civic 1.5 kopen.
Best zuinig en als je 'm flink doortrapt komt het nog best aardig vooruit.
Dudequote:Op vrijdag 7 december 2007 21:54 schreef Het_Biertje het volgende:
gokje;
Het wordt wrs zoiets;
[ afbeelding ]
overgoten in een sausje met;
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
en dan eindigd het ongeveer zo;
[ afbeelding ]
gokje hoor gokje![]()
quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:46 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dude![]()
Die laatste foto is een Eskrot, of één of ander Jappengebakkie; maar iig. geen übergolf
Hoe meer Golfjes om een boom hoe beterquote:Op zaterdag 8 december 2007 10:50 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]so fucking what?
ik zocht gewoon een foto van een boom die een auto ging kussen.
Of heb ik een vw fanboy aangevallen
Ik vind zo'n S40 wel mooi hoor, alleen zijn die dingen wel krap achterin, weinig beenruimte op de achterbank.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:08 schreef Yi-Long het volgende:
Altijd handig, ruitenwissers voor je koplampen
Echt een lelijke auto, maar goed, dat is maar een mening natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |