Voor 800,= koop je maar een mazda 121 uit 1990 ofzo, zowat het zelfde maar zuipt alleen maar 1 op 10quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:52 schreef Prowl het volgende:
Ik gun het een garage niet dat zij de auto voor 1900,= weer verkopen
hoe wil je hem op zondag overschrijvenquote:Op donderdag 6 december 2007 21:28 schreef JK1982 het volgende:
¤ 800,= dan maar? Jij krijgt toch korting als je niks inruilt
In dat geval kan ik evt zondag al komen..
PWN4g3!!!quote:Op donderdag 6 december 2007 22:43 schreef Popples het volgende:
[..]
hoe wil je hem op zondag overschrijven
Waar heb jij me horen zeggen dat ik hem op zondag wil over laten schrijven?quote:Op donderdag 6 december 2007 22:43 schreef Popples het volgende:
[..]
hoe wil je hem op zondag overschrijven
daar zeg je het zelf al, lijk me niet dat je dan op en neer blijft reizenquote:Op donderdag 6 december 2007 21:28 schreef JK1982 het volgende:
¤ 800,= dan maar? Jij krijgt toch korting als je niks inruilt
In dat geval kan ik evt zondag al komen..
Kun je wat meer vertellen over het onderhoud?quote:Op donderdag 6 december 2007 22:52 schreef JK1982 het volgende:
Kun je wat meer vertellen over het onderhoud? Wanneer heeft hij zijn beurt gehad, en was dit een grote of kleine beurt? Is de distributieriem vervangen? Hoe zijn de banden/schijven/blokken, koppeling etc?
Idd, en elke cent moet op bezuinigd worden. Dus zet TT nog maar ff onder tijdsdruk.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:22 schreef RoaRRR het volgende:
Jaja, dat ie zuinig is zijn we van overtuigd
Maar goed je eerste autootje kopen moet goed overdacht worden![]()
we hebben nog geen andere auto hoor, die komt er pas als deze verkocht is.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:56 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Idd, en elke cent moet op bezuinigd worden. Dus zet TT nog maar ff onder tijdsdruk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |