Voor 800,= koop je maar een mazda 121 uit 1990 ofzo, zowat het zelfde maar zuipt alleen maar 1 op 10quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:52 schreef Prowl het volgende:
Ik gun het een garage niet dat zij de auto voor 1900,= weer verkopen
hoe wil je hem op zondag overschrijvenquote:Op donderdag 6 december 2007 21:28 schreef JK1982 het volgende:
¤ 800,= dan maar? Jij krijgt toch korting als je niks inruilt
In dat geval kan ik evt zondag al komen..
PWN4g3!!!quote:Op donderdag 6 december 2007 22:43 schreef Popples het volgende:
[..]
hoe wil je hem op zondag overschrijven
Waar heb jij me horen zeggen dat ik hem op zondag wil over laten schrijven?quote:Op donderdag 6 december 2007 22:43 schreef Popples het volgende:
[..]
hoe wil je hem op zondag overschrijven
daar zeg je het zelf al, lijk me niet dat je dan op en neer blijft reizenquote:Op donderdag 6 december 2007 21:28 schreef JK1982 het volgende:
¤ 800,= dan maar? Jij krijgt toch korting als je niks inruilt
In dat geval kan ik evt zondag al komen..
Kun je wat meer vertellen over het onderhoud?quote:Op donderdag 6 december 2007 22:52 schreef JK1982 het volgende:
Kun je wat meer vertellen over het onderhoud? Wanneer heeft hij zijn beurt gehad, en was dit een grote of kleine beurt? Is de distributieriem vervangen? Hoe zijn de banden/schijven/blokken, koppeling etc?
Idd, en elke cent moet op bezuinigd worden. Dus zet TT nog maar ff onder tijdsdruk.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:22 schreef RoaRRR het volgende:
Jaja, dat ie zuinig is zijn we van overtuigd
Maar goed je eerste autootje kopen moet goed overdacht worden![]()
we hebben nog geen andere auto hoor, die komt er pas als deze verkocht is.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:56 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Idd, en elke cent moet op bezuinigd worden. Dus zet TT nog maar ff onder tijdsdruk.
vertel uw optiesquote:Op maandag 17 december 2007 17:11 schreef RoaRRR het volgende:
Weet je al hoe je volgende week zit met je uren ivm een evt afspraak
Ik heb misschien interesse, maar dit is te vaag. Als jij niet weet wanneer die riem vervangen is, zal ik dat dus zelf moeten doen. Want twijfel is vervangen. En aangezien het een duur grapje kan zijn zal dat m'n bod drukken.quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:36 schreef Prowl het volgende:
Is de distributieriem vervangen?
Zou ik niet weten maar ik dacht dat zoiets gebeurt bij 70.000km ofzo.
De politie moet z'n bonnenquota halen. En flitsen op Marktplaats is nou eenmaal het snelst!quote:Op donderdag 20 december 2007 17:38 schreef Prowl het volgende:
Omdat nadat mijn neef z'n auto op marktplaats te koop had gezet hij een boete kreeg terwijl die auto in de garage stond voor apk.
De volgende eigenaar kreeg ook 3 boetes voor te hard rijden en toen hebben ze nieuwe platen moeten aanvragen![]()
Nou.. als die nog niet vervangen is heb ik eerlijk gezegd ook zo mijn vraagtekens bij de rest van het onderhoud. Jammer dat je naar niet meer concrete info over hebtquote:Op donderdag 20 december 2007 10:15 schreef Prowl het volgende:
Distributieriem is niet vervangen volgens mn schoonvader, de buurman (automonteur/sloper) stond er ook bij en zei als t zelf deed het je nog geen 80,= ging kosten omdat het zo'n simpel en ruim motorblok is.
eem alfa zeker, rij ik liever die kia, enige zekerheid dat het blijft rijdenquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:07 schreef NED het volgende:
Godsklere, een aftands hok uit 96 voor dat bedrag.
En ik krijg mijn italiaanse volbloed niet verkocht voor datzelfde bedrag.
Tja maar italiaanse volbloedjes zijn ook wat minder betrouwbaar hequote:Op zaterdag 22 december 2007 12:07 schreef NED het volgende:
Godsklere, een aftands hok uit 96 voor dat bedrag.
En ik krijg mijn italiaanse volbloed niet verkocht voor datzelfde bedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |