Voor 800,= koop je maar een mazda 121 uit 1990 ofzo, zowat het zelfde maar zuipt alleen maar 1 op 10quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:52 schreef Prowl het volgende:
Ik gun het een garage niet dat zij de auto voor 1900,= weer verkopen
hoe wil je hem op zondag overschrijvenquote:Op donderdag 6 december 2007 21:28 schreef JK1982 het volgende:
¤ 800,= dan maar? Jij krijgt toch korting als je niks inruilt
In dat geval kan ik evt zondag al komen..
PWN4g3!!!quote:Op donderdag 6 december 2007 22:43 schreef Popples het volgende:
[..]
hoe wil je hem op zondag overschrijven
Waar heb jij me horen zeggen dat ik hem op zondag wil over laten schrijven?quote:Op donderdag 6 december 2007 22:43 schreef Popples het volgende:
[..]
hoe wil je hem op zondag overschrijven
daar zeg je het zelf al, lijk me niet dat je dan op en neer blijft reizenquote:Op donderdag 6 december 2007 21:28 schreef JK1982 het volgende:
¤ 800,= dan maar? Jij krijgt toch korting als je niks inruilt
In dat geval kan ik evt zondag al komen..
Kun je wat meer vertellen over het onderhoud?quote:Op donderdag 6 december 2007 22:52 schreef JK1982 het volgende:
Kun je wat meer vertellen over het onderhoud? Wanneer heeft hij zijn beurt gehad, en was dit een grote of kleine beurt? Is de distributieriem vervangen? Hoe zijn de banden/schijven/blokken, koppeling etc?
Idd, en elke cent moet op bezuinigd worden. Dus zet TT nog maar ff onder tijdsdruk.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:22 schreef RoaRRR het volgende:
Jaja, dat ie zuinig is zijn we van overtuigd
Maar goed je eerste autootje kopen moet goed overdacht worden![]()
we hebben nog geen andere auto hoor, die komt er pas als deze verkocht is.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:56 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Idd, en elke cent moet op bezuinigd worden. Dus zet TT nog maar ff onder tijdsdruk.
vertel uw optiesquote:Op maandag 17 december 2007 17:11 schreef RoaRRR het volgende:
Weet je al hoe je volgende week zit met je uren ivm een evt afspraak
Ik heb misschien interesse, maar dit is te vaag. Als jij niet weet wanneer die riem vervangen is, zal ik dat dus zelf moeten doen. Want twijfel is vervangen. En aangezien het een duur grapje kan zijn zal dat m'n bod drukken.quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:36 schreef Prowl het volgende:
Is de distributieriem vervangen?
Zou ik niet weten maar ik dacht dat zoiets gebeurt bij 70.000km ofzo.
De politie moet z'n bonnenquota halen. En flitsen op Marktplaats is nou eenmaal het snelst!quote:Op donderdag 20 december 2007 17:38 schreef Prowl het volgende:
Omdat nadat mijn neef z'n auto op marktplaats te koop had gezet hij een boete kreeg terwijl die auto in de garage stond voor apk.
De volgende eigenaar kreeg ook 3 boetes voor te hard rijden en toen hebben ze nieuwe platen moeten aanvragen![]()
Nou.. als die nog niet vervangen is heb ik eerlijk gezegd ook zo mijn vraagtekens bij de rest van het onderhoud. Jammer dat je naar niet meer concrete info over hebtquote:Op donderdag 20 december 2007 10:15 schreef Prowl het volgende:
Distributieriem is niet vervangen volgens mn schoonvader, de buurman (automonteur/sloper) stond er ook bij en zei als t zelf deed het je nog geen 80,= ging kosten omdat het zo'n simpel en ruim motorblok is.
eem alfa zeker, rij ik liever die kia, enige zekerheid dat het blijft rijdenquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:07 schreef NED het volgende:
Godsklere, een aftands hok uit 96 voor dat bedrag.
En ik krijg mijn italiaanse volbloed niet verkocht voor datzelfde bedrag.
Tja maar italiaanse volbloedjes zijn ook wat minder betrouwbaar hequote:Op zaterdag 22 december 2007 12:07 schreef NED het volgende:
Godsklere, een aftands hok uit 96 voor dat bedrag.
En ik krijg mijn italiaanse volbloed niet verkocht voor datzelfde bedrag.
alleen hogere kosten omdat techniek ingewikkelder en materialen duurder is. Daarbij komt dat die autos minder betrouwbaar zijn, dus vaker stuk.quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:29 schreef NED het volgende:
Onzin. Die auto heeft gewoon de onderhoudskosten van elke normale auto.
Het enige waarom hij duurder is, is het benzineverbruik. Maar dan rij je dus wel in een echte auto en niet in een koekjesblik op wielen.
Mag ik daar een bron van zien? Volgens mij is dat complete onzin.quote:Daarbij komt dat die autos minder betrouwbaar zijn, dus vaker stuk.
Dat is wat ik ook dacht maar dat valt erg meequote:Op zaterdag 22 december 2007 12:56 schreef NED het volgende:
Bovendien is Kia nou ook niet echt een merk wat kwaliteit uitstraalt zegmaar
Dus het vervangen van die riem kost dus 300 euro? Dat kostte toch maar 80 euro?quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:24 schreef Prowl het volgende:
Na 5 januari hou ik hem zelf nog wel een maand of 2, laat ik die riem vervangen en maak ik een nieuw topic waar hij echt niet voor minder dan 1500,= verkocht word![]()
Die oude Kia's waren goede wagens, ik ken een paar mensen die met een 10 tot 15 jaar oude kia rijden en daar heeft geen enkele problemen gehad met zijn wagen, en er zitten er toch een paar bij die op benzine de 300.000km+ gehaald hebben.quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:56 schreef NED het volgende:
[..]
Bovendien is Kia nou ook niet echt een merk wat kwaliteit uitstraalt zegmaar
Na-aperdquote:Op donderdag 27 december 2007 22:52 schreef Roellio het volgende:
TVpride
Das klote voor jequote:Op zaterdag 29 december 2007 14:42 schreef Prowl het volgende:
N afspraak om 14:00 is n afspraak om 14:00, heb dan gewoon het fatsoen om ff af te bellen.
Markplaats paupers
Het gaat mij niet lukken, ik kan niet genoeg geld vrijmaken momenteelquote:Op zondag 30 december 2007 19:14 schreef Prowl het volgende:
De eerste die 1000,= bied mag em morgen komen halen![]()
Ik wil die Astra zo graag
Kun je zelf niet op een andere manier geld vrijmaken dan?quote:Op maandag 31 december 2007 12:53 schreef Prowl het volgende:
Tja woensdag kan ik die astra wel vergeten
Ik ook niet, dat ik ff 400 of 500 extra heb.quote:Op maandag 31 december 2007 13:17 schreef Prowl het volgende:
Ik ben niet zo rijk helaas![]()
Het is ook een opgekochte schade auto maar de schade is niet meer dan een kapot koplampje en een scheurtje in de bumper, dat word ook allemaal weggewerkt.
Als zij dat doen kan ik de auto niet meer betalen![]()
Als ik t zelf doe ben ik met n koplamje en een stofzuigbeurt klaar![]()
En die man doet helaas niet aan inruil
vind je het gek dat we aan het jojo-en zijnquote:Op maandag 31 december 2007 12:48 schreef JK1982 het volgende:
Je bent wel aan het jojo-en met je prijs hč...
Maargoed, wie weet vind je er nog wel iemand voor. Succes!
En jij zit me helemaal de kop gek te makenquote:Op maandag 31 december 2007 13:47 schreef Popples het volgende:
[..]
vind je het gek dat we aan het jojo-en zijn![]()
ik wil niet over 3 maand met een hoogzwangere buik voor auto gaan kijken, dan wil ergens anders mee bezig zijn.
vrouwen hequote:Op maandag 31 december 2007 13:52 schreef Prowl het volgende:
[..]
En jij zit me helemaal de kop gek te maken
Hahaha, begrijpelijk.. Tegen die tijd ben je natuurlijk druk aan het zwangerschapsgymnastiekenquote:Op maandag 31 december 2007 13:47 schreef Popples het volgende:
[..]
vind je het gek dat we aan het jojo-en zijn![]()
ik wil niet over 3 maand met een hoogzwangere buik voor auto gaan kijken, dan wil ergens anders mee bezig zijn.
Omdat je hem dan makkelijker verkoopt. Als jij er zeker van bent dat ie voor 40 euro door de keuring komt, verkoop je een auto met een vol jaar apk. Dan kan je qua apk zeker een jaar rijden, terwijl dit anders misschien maar een half jaar is.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:53 schreef Prowl het volgende:
APK is tot Juni dus waarom zou ik er mee naar de garage gaan om em voor een half jaartje langer te laten keuren en 40,= weg te gooien![]()
Dat bedoel ik...quote:Ik zou niet weten wat er voor de volgende APK moet gebeuren maar meer als 2 voorbandjes (50,=) zal het denk ik niet zijn
bij onze vorige auto waren we voor 2 bandjes 50 euro kwijt dus. denk ik moet weg bij prowltje.quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:26 schreef BobbySixkiller het volgende:
[..]
Omdat je hem dan makkelijker verkoopt. Als jij er zeker van bent dat ie voor 40 euro door de keuring komt, verkoop je een auto met een vol jaar apk. Dan kan je qua apk zeker een jaar rijden, terwijl dit anders misschien maar een half jaar is.
Ook kunnen er tijdens zo'n apk wellicht gebreken uitgehaald worden. Gebreken waar een eerlijk particulier verkoper misschien zelf ook niet van op de hoogte was, omdat hij/zij een leek is qua auto's.
Ik heb een keer de vergissing gemaakt om een autotje te kopen met een half jaar apk (goedgekeurd zonder aanmerkingspunten ook). Zag er allemaal goed uit, reed ook prima. Na een half jaar reed ie nog steeds pefect, dus ik ging met vol vertrouwen naar de APK. Hier bleek er toch voor 1000 euro aan versleuteld te moeten worden, om hem door de apk te krijgen. (dit heb ik niet gedaan omdat dit bijna de aanschafwaarde was).Zoals gezegd reed ie perfect, dus afgezien van de apk had ik er nog best een half jaar in kunnen rijden.
[..]
Dat bedoel ik...
Mijn interesse vervalt bij dezen in ieder geval. Succes met de verkoop verder, en succes met de aankoop van een andere auto.
Wat is dat nou weer voor rare opmerkingquote:Op woensdag 2 januari 2008 09:55 schreef Popples het volgende:
[..]
bij onze vorige auto waren we voor 2 bandjes 50 euro kwijt dus. denk ik moet weg bij prowltje.
wat wij niet willen is in een garage hangen vanwege de keuring. want het neemt toch weer tijd in beslag en ik moet weer een oppas regelen enz.
nou ik moet een half uur rijden voor ik bij de garage ben.quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:02 schreef MaLo het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor rare opmerkingJe brengt de auto heen en aan het eind van de dag haal je hem op? En dit hoef je niet met zijn tweetjes te doen, dit kun je ook alleen doen.
En als je daardoor de auto makkelijker verkoopt... Dan was het voor mij zeker het overwegen waard!
Hij is altijd garage onderhouden met geen enkel punt op t laatste APK rapport.quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:26 schreef BobbySixkiller het volgende:
[..]
Omdat je hem dan makkelijker verkoopt. Als jij er zeker van bent dat ie voor 40 euro door de keuring komt, verkoop je een auto met een vol jaar apk. Dan kan je qua apk zeker een jaar rijden, terwijl dit anders misschien maar een half jaar is.
Ook kunnen er tijdens zo'n apk wellicht gebreken uitgehaald worden. Gebreken waar een eerlijk particulier verkoper misschien zelf ook niet van op de hoogte was, omdat hij/zij een leek is qua auto's.
Ik heb een keer de vergissing gemaakt om een autotje te kopen met een half jaar apk (goedgekeurd zonder aanmerkingspunten ook). Zag er allemaal goed uit, reed ook prima. Na een half jaar reed ie nog steeds pefect, dus ik ging met vol vertrouwen naar de APK. Hier bleek er toch voor 1000 euro aan versleuteld te moeten worden, om hem door de apk te krijgen. (dit heb ik niet gedaan omdat dit bijna de aanschafwaarde was).Zoals gezegd reed ie perfect, dus afgezien van de apk had ik er nog best een half jaar in kunnen rijden.
't Is te hopen voor de nieuwe eigenaar. Auto's zullen altijd onderhoud/reparaties nodig hebben, de een wat meer dan de ander..quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:02 schreef Prowl het volgende:
Auto is tip tip in orde en ik geloof er geen bal van dat ie bij de volgende APK ineens gebreken heeft.
Ik geef een eventuele koper de kans om het zelf te doen, als ik het laat doen kost het mij niet veel maar word de auto wel een stuk duurderquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:41 schreef JK1982 het volgende:
Puur omdat ik er dan ook een paar knappe bandjes onder zou willen laten zetten en de distributieriem zou laten vervangen. Ik bezuinig ook niet op onderhoudEn oh ja, de antenne was ook nog afgebroken zei je?
Das mooi köt, je hebt er wel pech meequote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:15 schreef Prowl het volgende:
En weer 2 gasten die het vandaag af lieten weten zonder maar iets te laten weten waarvan 1 iemand van hier
Hahaha.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:27 schreef Prowl het volgende:
Owja 1 jaar APK kan er niet opgezet worden volgens mn schoonvader, dat kan op z'n vroegst 2 maanden voor verloop van de keuring
Klinkt goed. Als ik inmiddels niet voorzien was, had ik hem onder deze omstandigheden waarschijnlijk wel van je overgenomen.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:58 schreef Prowl het volgende:
Ow ok
Nou iemand dan geinteresseerd voor 1400,= als ik vervang:
1. 2 nieuwe voorbanden
2. APK
3 Distridinges
???
quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:38 schreef Prowl het volgende:
[TK] Kia Pride 1.3 5-deurs GLXi (1996)
En geen gebagger meer graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |