alleen hogere kosten omdat techniek ingewikkelder en materialen duurder is. Daarbij komt dat die autos minder betrouwbaar zijn, dus vaker stuk.quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:29 schreef NED het volgende:
Onzin. Die auto heeft gewoon de onderhoudskosten van elke normale auto.
Het enige waarom hij duurder is, is het benzineverbruik. Maar dan rij je dus wel in een echte auto en niet in een koekjesblik op wielen.
Mag ik daar een bron van zien? Volgens mij is dat complete onzin.quote:Daarbij komt dat die autos minder betrouwbaar zijn, dus vaker stuk.
Dat is wat ik ook dacht maar dat valt erg meequote:Op zaterdag 22 december 2007 12:56 schreef NED het volgende:
Bovendien is Kia nou ook niet echt een merk wat kwaliteit uitstraalt zegmaar
Dus het vervangen van die riem kost dus 300 euro? Dat kostte toch maar 80 euro?quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:24 schreef Prowl het volgende:
Na 5 januari hou ik hem zelf nog wel een maand of 2, laat ik die riem vervangen en maak ik een nieuw topic waar hij echt niet voor minder dan 1500,= verkocht word![]()
Die oude Kia's waren goede wagens, ik ken een paar mensen die met een 10 tot 15 jaar oude kia rijden en daar heeft geen enkele problemen gehad met zijn wagen, en er zitten er toch een paar bij die op benzine de 300.000km+ gehaald hebben.quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:56 schreef NED het volgende:
[..]
Bovendien is Kia nou ook niet echt een merk wat kwaliteit uitstraalt zegmaar
Na-aperdquote:Op donderdag 27 december 2007 22:52 schreef Roellio het volgende:
TVpride
Das klote voor jequote:Op zaterdag 29 december 2007 14:42 schreef Prowl het volgende:
N afspraak om 14:00 is n afspraak om 14:00, heb dan gewoon het fatsoen om ff af te bellen.
Markplaats paupers
Het gaat mij niet lukken, ik kan niet genoeg geld vrijmaken momenteelquote:Op zondag 30 december 2007 19:14 schreef Prowl het volgende:
De eerste die 1000,= bied mag em morgen komen halen![]()
Ik wil die Astra zo graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |