Hij maakt wel tv!quote:Op donderdag 6 december 2007 21:33 schreef F04 het volgende:
Jeroen is geweldig! De nieuwe terrorman!
En ja hoor Huub en Jaap moeten ervoor zorgen dat de nerd weggaat.Brian en Amanda gaan mooi weer in bad en worden weer buiten schot gehouden.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:34 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Jeetje. Wat een vooropgezet plan zeg.
Huub zei eerder, dat het vanavond zou gaan knallen.
Dit is dus gepland zo???
Comedianten allemaal daar!!!
Ik snap echt niet waarom ze saaie Luc houwe.... en dit grappige menneke weg moetquote:Op donderdag 6 december 2007 21:33 schreef Frasier het volgende:
En die kneus Luc mag wel weg. 1 nerd in dat huis is wel voldoende.
Tegenwoordig hebben de gastspelers een verhaallijn, de spelers niet meer.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:38 schreef diedirk het volgende:
Wat ise r allemaal met Luc aan de hand?
Waar zit hij mee?
Ook Luc is gevraagd TV te maken.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:38 schreef diedirk het volgende:
Waar zit hij mee?
Hij is verliefd op Selene?quote:Op donderdag 6 december 2007 21:38 schreef diedirk het volgende:
Waar zit hij mee?
Deze is net een tikje authistischer dan Jaap volgens mij.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:38 schreef Myriam1978 het volgende:
Jeroen is Jaap op zijn eerst dag, precies hetzelfde! Binnen no time gaat ie zich verontschuldigen en 10 000 keer sorry zeggen
Van mij mag je ze ophalen !quote:Op donderdag 6 december 2007 21:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie meid die zegt wat haar niet zint.![]()
![]()
![]()
idd.... hij gooit met dezelfde slijmzinnen als toen met Nadiaquote:Op donderdag 6 december 2007 21:43 schreef neehe het volgende:
Luc moet weg en de nerd blijft, Luc is een beetje deprie.
En Lieke heeft ook haar script te kort doorgelezen om goed te kunnen method actenquote:Op donderdag 6 december 2007 21:43 schreef Myriam1978 het volgende:
Jaap is zo'n slechte acteur
Nou echt, iddquote:Op donderdag 6 december 2007 21:34 schreef Mika25 het volgende:
Best wel zielig dat het programma gemaakt moet worden door gastspelers tegenwoordig...
Tijd om een einde aan dit programma te maken...
T werd mij gisteren al duidelijk dat het op Jeroen gemunt was , ik wordt redelijk moe van dat gezever in de kooi.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind het ook behoorlijk oneerlijk naar Jeroen, de FEBO gooit hem voor de
wolven, laat hem dronken voeren en laat hem nu het huis uit sodemieteren
Ik ben de beroerdste niet.quote:
luc "geeft" al om dr na 2 dagen.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:44 schreef Frasier het volgende:
Lieke: "Ik geef om dit meisje..."
Meid, je kent haar net 2 weken
Sterker nog, we krijgen dan 20 minuten lang een speech van Brian te zien over hoe hij tegen pesten isquote:Op donderdag 6 december 2007 21:44 schreef rooie3 het volgende:
En straks op tv mogen we zien hoe bruut Jaap en Huub zijn.Ze gooien zomaar de nerd eruit.En Brian is weer heilig.
Geweldig toch?quote:Op donderdag 6 december 2007 21:48 schreef beequeen het volgende:
Nerd tegen Huub: Ik weet je te vinden, je ademt dus zit je me in de weg.
En dat verontwaardigde smoelwerk van haar erbij alsof er ik weet niet wat is gebeurd.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:48 schreef Disana het volgende:
Ik vond Selene wel okay, maar nu niet meer. En als Lieke niet op haar geilt, weet ik het ook niet meer.
redaktie: Selene wordt vanaf vandaag je beste vriendin, ongeacht wat er gebeurdquote:Op donderdag 6 december 2007 21:48 schreef Disana het volgende:
Ik vond Selene wel okay, maar nu niet meer. En als Lieke niet op haar geilt, weet ik het ook niet meer.
Dat jij je dat afvraagtquote:Op donderdag 6 december 2007 21:47 schreef SiRojK het volgende:
Hoe kunnen ze nu de Nerd er uittrappen als de BEATY er nog is
Die hele nerd verhaal lijn zit er in om Brian weer als goedzak naar voren te schuiven.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda en Brian hoeven weer eens niks te doen, ik word hier zo misselijk van.
Kan Brian niet gewoon verzuipen ofzo?
je bent niet de enigequote:Op donderdag 6 december 2007 21:50 schreef Donnie29 het volgende:
Ik irriteer me in deze gigantisch aan Luc..
Het was ook een sarcastische retorische vraagquote:Op donderdag 6 december 2007 21:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat jij je dat afvraagtDie overweging duurde bij mij nog niet eens het miljoenste van een seconde
Nou, daar heeft Lieke geen moeite mee hoor. Die is al 'stiekem' gek op Selene.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:50 schreef Mika25 het volgende:
[..]
redaktie: Selene wordt vanaf vandaag je beste vriendin, ongeacht wat er gebeurd
Lieke: ok
Zo gaat dat in de kooi, de enigen die het lef hadden om zich tegen de redaktie te verzetten zijn inmiddels via een oprot-premie weggegaan...
quote:Op donderdag 6 december 2007 21:52 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Het was ook een sarcastische retorische vraag
Edquote:Op donderdag 6 december 2007 21:50 schreef mazaru het volgende:
Hij gaat gewoon niet weg
Hij lijkt op die gozer uit BB die ook niet weg wou gaan
Ik ook wat een watje.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:50 schreef Donnie29 het volgende:
Ik irriteer me in deze gigantisch aan Luc..
Het zou geweldig zijnquote:Op donderdag 6 december 2007 21:53 schreef Sonique het volgende:
Jeroen is echt wel de nieuwe bewoner....
Er is geen logische verklaring voor. Jaap en Huub kunnen best met hem lachen, en met Lieke heeft ie uberhaupt nog geen contact gehad. Dit is allemaal 'in opdracht van"...quote:Op donderdag 6 december 2007 21:52 schreef Sonique het volgende:
Waarom maken ze zich zo druk om die jeroen?
Ik snap het niet..
sms jeroen naar...quote:Op donderdag 6 december 2007 21:56 schreef farscapevr6 het volgende:
kan ik al stemmen voor de popo voor jeroen??
Nee, ze hebben hem dronken gevoerd.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:57 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Was ook vast gescript destijds.
TV maken he? Die zin bestond toen nog niet!!
Tja...ze kunnen die 20% van Nadia/Nix niet "zomaar" bij Brian optellen natuurlijk, dat moet sneakie gebeuren...quote:Op donderdag 6 december 2007 21:56 schreef itsme het volgende:
Zo Ik zie dat er een nieuwe vriendin voor Amanda en Brian is aangekomen.
En HLJ zitten de nerd te pesten.
Zo zullen brian en Amanda steeds populairder worden. Goed gedaan Flensje
quote:Op donderdag 6 december 2007 21:57 schreef T-lex het volgende:
Jeroen is TOP!![]()
De nieuwe miljonair is gevonden....
quote:Op donderdag 6 december 2007 21:59 schreef PeterNB het volgende:
EINDELIJK WEER REURING in die Kooi !!!
REDACTIE: THANKSSSSS !!!
quote:Op donderdag 6 december 2007 21:59 schreef SiRojK het volgende:
Beveiliging trekt nu de zwembroek aan
Voor mij heeft ze helemaal afgedaan.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:00 schreef beequeen het volgende:
Selene is echt Naad de 2e, janken, janken en nog eens janken.
tja, Jaap vind het heerlijk dat er een 'uber nerd' aanwezig is...en huub denk ik ook wel...quote:Op donderdag 6 december 2007 22:00 schreef Disana het volgende:
Ik begrijp niet dat Huub en Jaap zich hiervoor lenen.
ik ook.... ben gelijk fan van hemquote:Op donderdag 6 december 2007 21:58 schreef riri het volgende:
haha....ik vind die Jeroen leuk
Val me van je tegen hoor, dat jij dit script niet hebt voorzien.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:00 schreef beequeen het volgende:
Selene is echt Naad de 2e, janken, janken en nog eens janken.
die twee hebben net zulke dikke schik met Jeroenske als ikquote:Op donderdag 6 december 2007 22:01 schreef agter het volgende:
[..]
tja, Jaap vind het heerlijk dat er een 'uber nerd' aanwezig is...en huub denk ik ook wel...
hoe zou dat toch komen???
Jij laat je ook veelsteveel opnaaien.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:02 schreef avonne het volgende:
Godver Lieke hou je bek.
Werkelijk, wat haalt iemand zich in zijn hoofd om zo'n script uit te voeren?
Je zet je zelf zó voor lul.
Alle "kadootjes", "uitjes", "activiteiten" die de bewoners krijgen zijn direct afhangkelijk van hoe goed je meewerkt met het tv maken. En Huub en Jaap zijn echt 2 personen die al die privileges niet kwijtwillen. Zo zullen de bewoners ook regelmatig familieleden achter de schermen mogen ontvangen (lees:tandarts), dat is ook zo`n privilege.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:00 schreef Disana het volgende:
Ik begrijp niet dat Huub en Jaap zich hiervoor lenen.
ach halen die ook eens een nat pakquote:Op donderdag 6 december 2007 22:03 schreef F04 het volgende:
Ze moeten zelfs de beveiliging er bij halen om zón mannetje weg te krijgen. Triest hoor.
Ho, ho, ik zei na 1 dag al dat ik haar veel te klef vond, dat janken heb ik niet zien aankomen.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Val me van je tegen hoor, dat jij dit script niet hebt voorzien.![]()
![]()
Scheelt me nix dat het allemaal nep zou zijn...... reuze komisch die Jeroen.....quote:Op donderdag 6 december 2007 22:03 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Nu even een SL er over heen om het spectaculairder te laten lijken.
Jongens jongens. Die gozer heeft niet eens lef genoeg om dit alles te doen.
Selene begon al over zijn drinkgedrag te mekkeren, voordat er echt iets gebeurt was.
Dit was nodig om dit geheel in te leiden.
Allemaal nep
Allemaal nep
Allemaal nep
Allemaal nep
en Luc mag mee doen, om ook even met zijn kop op de TV te komen.
Zo idioot gedroeg Jaap zich toch ook in het begin?quote:Op donderdag 6 december 2007 22:02 schreef avonne het volgende:
Werkelijk, wat haalt iemand zich in zijn hoofd om zo'n script uit te voeren?
Je zet je zelf zó voor lul.
Kan ie gelijk zn 150 cptjes betalen voor het bezoek van vanavondquote:Op donderdag 6 december 2007 22:04 schreef mazaru het volgende:
Saint Brian en maagd Amanda komen ook maar eens uit bad
quote:Op donderdag 6 december 2007 22:03 schreef agter het volgende:
komt jeroen morgen weer terug in de villa als miljonair?
quote:Op donderdag 6 december 2007 22:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
22:08, dan hebben we vijf minuten streamlock Ruud.....
Tuurlijk! Alle gasten moeten bij Jensen langs.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:07 schreef T-lex het volgende:
Ik zeg....binnenkort bij Jensen op de bank.
OMG, nu dat weer.......de gastspelers spelen dus een hoofdrol.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:09 schreef Donnie29 het volgende:
Luc vind Selene leuker dan leuk? En ik hoorde ook de naam Roekshana..
ze daten samen, en als verrassing kwam ze het huis in.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:10 schreef Scandalous het volgende:
Luc heeft met Roekie?
het wordt steeds gekker
Roekshana, de zgn interviewster van Brian.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:10 schreef Katewalker het volgende:
Wie is Roxanne nou weer?
Ik ben ook ff van de wijs. Bizar is nog een understatement.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:06 schreef avonne het volgende:
Ik sta werkelijk met de bek vol tanden.
Ik weet ook wel dat DGK diep gezonken is, maar om nou ook nog de enige niet-jankende, niet-acterende persoon er uit te gooien alsof het een dief / aanrander / vandaal is is zo............BIZAR !!!!!
Hij heeft in het gevang gezeten vruguh! Dus dat verklaart een hoop. Waarschijnlijk heeft DRsH er nog wel een boek over geschreven !quote:Op donderdag 6 december 2007 22:10 schreef ruba het volgende:
HIJ KENT HAAR FUCKING 2 DAGEN! zelfde verhaal met nadia, en kim (?)
tyf toch op man.
In ieder geval een handjequote:Op donderdag 6 december 2007 22:11 schreef Frasier het volgende:
Damn, wat ziet Selene in zo'n trieste kneus als Luc.
Ik had het over Lieke. Die zette zichzelf voor gek met die onlogische verontwaardiging.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:06 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Zo idioot gedroeg Jaap zich toch ook in het begin?
Dachten we ook met één of andere gek te maken te hebben.
Deze jongen doet precies hetzelfde.
"Doe maar zo gek mogelijk. Hoe meer TV hoe meer centjes je vangt.
We moeten het tot eind van het jaar vol zien te houden met de Kooi. Dus reuring aub."
Heb ook het idee, dat Luc zich echt aan het inlikken is bij Selene.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:09 schreef Donnie29 het volgende:
Luc vind Selene leuker dan leuk? En ik hoorde ook de naam Roekshana..
$$$$$quote:Op donderdag 6 december 2007 22:11 schreef Frasier het volgende:
Damn, wat ziet Selene in zo'n trieste kneus als Luc.
Staan ze te wachten tot de nerd weggaat? De auto staat nog voor.....quote:
Helemaal mee eens, we hebben gewoon klef en bef terugquote:Op donderdag 6 december 2007 22:12 schreef Sonique het volgende:
Weet je...
Selene en Luc intereseren me geen reet eigenlijk...
Oeeeeee. Deze is HEEL erg mooi !quote:Op donderdag 6 december 2007 22:13 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Met energie gemaakt, in afwachting van nòg genialere 'vrede en rust'.
Twee gastspelers dwaar de boel om gaat draaien,wat zeg ik drie nu als poekie blijft.En Huub en jaap maar denken dat het top tv is.Jeroen was top en die word eruit gedonderd.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:12 schreef Sonique het volgende:
Weet je...
Selene en Luc intereseren me geen reet eigenlijk...
Als ik slechte acteerprestaties wil, kijk ik wel naar GTST... En dat is dan nog realistischer!
Sorryquote:Op donderdag 6 december 2007 22:13 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik had het over Lieke. Die zette zichzelf voor gek met die onlogische verontwaardiging.
kan me niet schelen, gewoon optyfen, kan die kneus al vanaf dag 1 al niet uitstaan, het type persoon wat ik in het dagelijks leven met een 500km grote bocht zou vermijden, om te voorkomen dat ik mn ingewanden eruit kots.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij heeft in het gevang gezeten vruguh! Dus dat verklaart een hoop. Waarschijnlijk heeft DRsH er nog wel een boek over geschreven !
En wie zwaaien hem uitquote:Op donderdag 6 december 2007 22:15 schreef Starlie het volgende:
Jeroen wordt afgevoerd..
Ow! En Luuc heeft "ïets" met haar en dat verteld hij nu aan Selene.."ik heb "wat" met roekshana...maar ik vind jou wel leuk leuk zeg maar ".....maar...quote:Op donderdag 6 december 2007 22:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Roekshana, de zgn interviewster van Brian.
EENSCH!!quote:Op donderdag 6 december 2007 22:16 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Jeroen moet blijven en Luc moet weg.
Nu meteen aub.
quote:Op donderdag 6 december 2007 22:15 schreef BsJanssen het volgende:
Wat moet Nadia zich kut voelen als ze dit op de streams ziet zeg.... hoe die Luc ook praat zeg, PRECIES hetzelfde 'ik heb respect voor je' als bij Nadia.
En wat zal Selene boos zijn als ze de streams van Nadia en Luc terug ziet!
Peter, hij is weer prachtig!quote:Op donderdag 6 december 2007 22:13 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Met energie gemaakt, in afwachting van nòg genialere 'vrede en rust'.
En je denkt dat Luc geld heeft? Zelfs als Rapper kan hij niet slagen, nou lager dan dat kan je bijna niet gaanquote:Op donderdag 6 december 2007 22:14 schreef Mika25 het volgende:
[..]
$$$$$
Prijzengeld van Beaty&Nerd zal wel op zijn, dus dan maar een paar weekjes de kooi in om wat 3e-rangs scripts af te werken. En dat je daarvoor seks moet hebben met een vreemde...tja...dat stelt niets voor voor dit soort meiden...
Die meid heeft allang haar polsen doorgesneden, dus ze ziet voorlopig geen streamsquote:Op donderdag 6 december 2007 22:15 schreef BsJanssen het volgende:
Wat moet Nadia zich kut voelen als ze dit op de streams ziet zeg.... hoe die Luc ook praat zeg, PRECIES hetzelfde 'ik heb respect voor je' als bij Nadia.
Ik bedoelde meer $$$$$ van de redaktie. Je denkt toch niet dat die mensen allemaal GRATIS de kooi instappen? Die worden daar goed voor betaald...quote:Op donderdag 6 december 2007 22:18 schreef Frasier het volgende:
En je denkt dat Luc geld heeft? Zelfs als Rapper kan hij niet slagen, nou lager dan dat kan je bijna niet gaan
Luc leeft toch van de vrouwen liefde?quote:Op donderdag 6 december 2007 22:18 schreef Frasier het volgende:
[..]
En je denkt dat Luc geld heeft? Zelfs als Rapper kan hij niet slagen, nou lager dan dat kan je bijna niet gaan
Overleven?quote:Op donderdag 6 december 2007 22:18 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Die meid heeft allang haar polsen doorgesneden, dus ze ziet voorlopig geen streams
(niet helemaal door de pees natuurlijk, maar net genoeg om te overleden en wat aandacht te krijgen)
ja, en dan als miljonair!quote:Op donderdag 6 december 2007 22:19 schreef Flabberguest het volgende:
Nou kom maar op, zet de fakkels klaar en laat Jeroen er over een uurtje weer inkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |