Hij maakt wel tv!quote:Op donderdag 6 december 2007 21:33 schreef F04 het volgende:
Jeroen is geweldig! De nieuwe terrorman!
En ja hoor Huub en Jaap moeten ervoor zorgen dat de nerd weggaat.Brian en Amanda gaan mooi weer in bad en worden weer buiten schot gehouden.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:34 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Jeetje. Wat een vooropgezet plan zeg.
Huub zei eerder, dat het vanavond zou gaan knallen.
Dit is dus gepland zo???
Comedianten allemaal daar!!!
Ik snap echt niet waarom ze saaie Luc houwe.... en dit grappige menneke weg moetquote:Op donderdag 6 december 2007 21:33 schreef Frasier het volgende:
En die kneus Luc mag wel weg. 1 nerd in dat huis is wel voldoende.
Tegenwoordig hebben de gastspelers een verhaallijn, de spelers niet meer.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:38 schreef diedirk het volgende:
Wat ise r allemaal met Luc aan de hand?
Waar zit hij mee?
Ook Luc is gevraagd TV te maken.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:38 schreef diedirk het volgende:
Waar zit hij mee?
Hij is verliefd op Selene?quote:Op donderdag 6 december 2007 21:38 schreef diedirk het volgende:
Waar zit hij mee?
Deze is net een tikje authistischer dan Jaap volgens mij.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:38 schreef Myriam1978 het volgende:
Jeroen is Jaap op zijn eerst dag, precies hetzelfde! Binnen no time gaat ie zich verontschuldigen en 10 000 keer sorry zeggen
Van mij mag je ze ophalen !quote:Op donderdag 6 december 2007 21:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie meid die zegt wat haar niet zint.![]()
![]()
![]()
idd.... hij gooit met dezelfde slijmzinnen als toen met Nadiaquote:Op donderdag 6 december 2007 21:43 schreef neehe het volgende:
Luc moet weg en de nerd blijft, Luc is een beetje deprie.
En Lieke heeft ook haar script te kort doorgelezen om goed te kunnen method actenquote:Op donderdag 6 december 2007 21:43 schreef Myriam1978 het volgende:
Jaap is zo'n slechte acteur
Nou echt, iddquote:Op donderdag 6 december 2007 21:34 schreef Mika25 het volgende:
Best wel zielig dat het programma gemaakt moet worden door gastspelers tegenwoordig...
Tijd om een einde aan dit programma te maken...
T werd mij gisteren al duidelijk dat het op Jeroen gemunt was , ik wordt redelijk moe van dat gezever in de kooi.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind het ook behoorlijk oneerlijk naar Jeroen, de FEBO gooit hem voor de
wolven, laat hem dronken voeren en laat hem nu het huis uit sodemieteren
Ik ben de beroerdste niet.quote:
luc "geeft" al om dr na 2 dagen.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:44 schreef Frasier het volgende:
Lieke: "Ik geef om dit meisje..."
Meid, je kent haar net 2 weken
Sterker nog, we krijgen dan 20 minuten lang een speech van Brian te zien over hoe hij tegen pesten isquote:Op donderdag 6 december 2007 21:44 schreef rooie3 het volgende:
En straks op tv mogen we zien hoe bruut Jaap en Huub zijn.Ze gooien zomaar de nerd eruit.En Brian is weer heilig.
Geweldig toch?quote:Op donderdag 6 december 2007 21:48 schreef beequeen het volgende:
Nerd tegen Huub: Ik weet je te vinden, je ademt dus zit je me in de weg.
En dat verontwaardigde smoelwerk van haar erbij alsof er ik weet niet wat is gebeurd.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:48 schreef Disana het volgende:
Ik vond Selene wel okay, maar nu niet meer. En als Lieke niet op haar geilt, weet ik het ook niet meer.
redaktie: Selene wordt vanaf vandaag je beste vriendin, ongeacht wat er gebeurdquote:Op donderdag 6 december 2007 21:48 schreef Disana het volgende:
Ik vond Selene wel okay, maar nu niet meer. En als Lieke niet op haar geilt, weet ik het ook niet meer.
Dat jij je dat afvraagtquote:Op donderdag 6 december 2007 21:47 schreef SiRojK het volgende:
Hoe kunnen ze nu de Nerd er uittrappen als de BEATY er nog is
Die hele nerd verhaal lijn zit er in om Brian weer als goedzak naar voren te schuiven.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda en Brian hoeven weer eens niks te doen, ik word hier zo misselijk van.
Kan Brian niet gewoon verzuipen ofzo?
je bent niet de enigequote:Op donderdag 6 december 2007 21:50 schreef Donnie29 het volgende:
Ik irriteer me in deze gigantisch aan Luc..
Het was ook een sarcastische retorische vraagquote:Op donderdag 6 december 2007 21:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat jij je dat afvraagtDie overweging duurde bij mij nog niet eens het miljoenste van een seconde
Nou, daar heeft Lieke geen moeite mee hoor. Die is al 'stiekem' gek op Selene.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:50 schreef Mika25 het volgende:
[..]
redaktie: Selene wordt vanaf vandaag je beste vriendin, ongeacht wat er gebeurd
Lieke: ok
Zo gaat dat in de kooi, de enigen die het lef hadden om zich tegen de redaktie te verzetten zijn inmiddels via een oprot-premie weggegaan...
quote:Op donderdag 6 december 2007 21:52 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Het was ook een sarcastische retorische vraag
Edquote:Op donderdag 6 december 2007 21:50 schreef mazaru het volgende:
Hij gaat gewoon niet weg
Hij lijkt op die gozer uit BB die ook niet weg wou gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |