Ik heb het geluid maar uitgezet, ik word zo agressief van die stomme, waardeloze holy Brian.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:07 schreef Scandalous het volgende:
Brian vertelt hoe gierig Lieke is , met haar naamstickers op bak ijs.
Brian is niet gierig, dat heeft hij van de Antillen. hij kookt gewoon een pot eten voor iedereen.
quote:Op donderdag 6 december 2007 20:44 schreef IkWeetNiets het volgende:
"best wel vreemd gaan"
"best wel" was ooit net zo populair als nu "ik heb zoiets van"
Ik zou willen pleiten voor het invoeren van "niet neuken roepen" als nationaal stopwoord
Het blijft gewoon verbazen dat iemand blijkbaar zo'n laag zelfbeeld heeft dat hij alleen maar over zichzelf op die manier kan praten. Het is ook een beetje zielig.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:09 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ik word misselijk van Brain
Wanneer gaat Selene weer eens op huis aan? Die zit daar naar mijn smaak al veel te lang, en ze doet net alsof ze een echte bewoner is, ipv een gastspeler.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
De nerd gaat morgen naar huis Hij heeft de beauty nu teveel afgezeken![]()
.
Waneer gaat die nerd weer weg? 1 dag was leuk maar nu is het (een beetje?) storend aan het worden..quote:
Tut tut, volgende week krijgt ze extensions en vandaag zijn al haar maten opgenomen.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:19 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wanneer gaat Selene weer eens op huis aan? Die zit daar naar mijn smaak al veel te lang, en ze doet net alsof ze een echte bewoner is, ipv een gastspeler.
Die gaat binnenkort ook wel weer weg, maar ik vind dat ze de boel wel aan het schijten maakt in die hut en bij de streamers. En ik vind het een mooie meid die haar mening wel laat horen. Subjectief, I know, maar ik mag haar welquote:Op donderdag 6 december 2007 21:19 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wanneer gaat Selene weer eens op huis aan? Die zit daar naar mijn smaak al veel te lang, en ze doet net alsof ze een echte bewoner is, ipv een gastspeler.
Vuil kutwijf! Dat jong heeft niks gedaan! Alleen een paar borreltjes gedronken!quote:Op donderdag 6 december 2007 21:23 schreef Varen het volgende:
Selene wil dat Jeroen naar huis gaat, ze is in hem terleurgesteld
Huis is zeker te volquote:Op donderdag 6 december 2007 21:24 schreef Desii het volgende:
Selene wil dat mijn Nerd vertrekt
.... keer een bitch
Dat lijkt me het best voor iedereenquote:Op donderdag 6 december 2007 21:24 schreef Varen het volgende:
Jeoen moet zijn koffers in gaan pakken, er komt een taxi om hem naar Gent te brengen.
Ho ho mootie, je weet tegenwoordig niet wat script is en wat niet, en ik mag Selene wel.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Vuil kutwijf! Dat jong heeft niks gedaan! Alleen een paar borreltjes gedronken!
neeeeee..... LAAT THE NERD BLIJVEN.... hij is grappigquote:Op donderdag 6 december 2007 21:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat lijkt me het best voor iedereen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |