quote:Op donderdag 6 december 2007 17:14 schreef clauwheee het volgende:
Ik kreeg gisteren vier smsjes van Bluezz dat ze een ander nummer heeft, was dat de bedoeling Bluezzie???
heel veel sterkte in iedergeval de komende tijdquote:Kreeg net telefoontje, aflopende zaak waarschijnlijkHart werkt nog maar voor paar procent, ook weer benauwder door de longen, sommige organen werken niet meer..maar ze is wel behoorlijk bij. Artsen gaven aan dat als het mis gaat reanimeren geen zin heeft.
Tijd konden ze niets over zeggen, kan 4 weken zijn maar ook over een uur. Hopen dat ze het nog even kan volhouden, ik ga er morgen heen, nu kan dat niet meer.
Kreeg helemaal niksquote:
quote:Op donderdag 6 december 2007 19:25 schreef methodmich het volgende:
http://www.terleede.nl/index.php?action=nieuws&tbl_nieuws_id=1253
Zozo, volgens Ter Leede hebben wij een geblesseerde ex-international.
Arthurquote:Op donderdag 6 december 2007 19:25 schreef methodmich het volgende:
quote:Op donderdag 6 december 2007 19:25 schreef methodmich het volgende:
Zo misselijk dat je met een foute stam gaat spelen?quote:Op donderdag 6 december 2007 20:02 schreef rubbereend het volgende:
die foto's van Lieke van Lexmondik wordt er een beetje misselijk van
Arthur Numan, Arthur Numan is it.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:25 schreef methodmich het volgende:
Leuke tipquote:Op donderdag 6 december 2007 20:55 schreef borisz het volgende:
Avond
lekker gegeten
Het beste restaurant op de hoofdstraat in Santpoort is het eerste restaurant vanaf de haarlem kant
edit: restaurant brasserie de wildeman
vooraf hollandse garnalen en als hoofdgerecht hertenbiefstuk met zuurkool.
als toetje Irish Coffee
Bloes, golfer en EC en Bjoro misschien en anderen die er komen weten misschien welke ik bedoel
Kan me niet herinneren er ooit gegeten te hebben.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:55 schreef borisz het volgende:
Avond
lekker gegeten
Het beste restaurant op de hoofdstraat in Santpoort is het eerste restaurant vanaf de haarlem kant
edit: restaurant brasserie de wildeman
vooraf hollandse garnalen en als hoofdgerecht hertenbiefstuk met zuurkool.
als toetje Irish Coffee
Bloes, golfer en EC en Bjoro misschien en anderen die er komen weten misschien welke ik bedoel
In Santpoort-Noord heb ik bijna alles gehadquote:
duh waarom denk je dat god mokkels.nl uitgevonden heeftquote:Op donderdag 6 december 2007 20:32 schreef rubbereend het volgende:
nee ik ga niet de Playboy voor Lieke kopenik kijk wel uit, heb haar nooit echt aantrekkelijk gevonden
MIERENNEUKERquote:Op donderdag 6 december 2007 21:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zo misselijk dat je met een foute stam gaat spelen?.
alleen jammer dat het na die benen er totaal niet meer utiziet. Lelijke billen, lelijke borsten en dan dat ranzige hamstergezicht van drquote:Op donderdag 6 december 2007 22:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
duh waarom denk je dat god mokkels.nl uitgevonden heeft
ze heeft wel geweldige benen![]()
ik heb ze dankzij FOK! trouwensquote:Op donderdag 6 december 2007 22:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
duh waarom denk je dat god mokkels.nl uitgevonden heeft
laten we het maar niet over die strakke 6-pack van jou hebbenquote:Op donderdag 6 december 2007 22:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alleen jammer dat het na die benen er totaal niet meer utiziet. Lelijke billen, lelijke borsten en dan dat ranzige hamstergezicht van dr
ik ga dan ook niet naakt in een blad staanquote:Op donderdag 6 december 2007 22:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
laten we het maar niet over die strakke 6-pack van jou hebben
werd het te druk in bed?quote:Op donderdag 6 december 2007 22:56 schreef SCH het volgende:
Ik ga lekker slapen zonder Pauw en Witteman
Kost ook teveel papierquote:Op donderdag 6 december 2007 22:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ga dan ook niet naakt in een blad staan
Ietwat overdreven, maar een lekker ding vind ik het ook niet.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:00 schreef rubbereend het volgende:
maargoed feit blijft dat Lieke een lelijk gedrocht is
tuurlijk, maar ik stel het graag even scherpquote:Op donderdag 6 december 2007 23:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ietwat overdreven, maar een lekker ding vind ik het ook niet.
quote:Op donderdag 6 december 2007 23:05 schreef SCH het volgende:
Inderdaad, onze Bluezz is een stuk geiler
quote:
quote:Op donderdag 6 december 2007 23:18 schreef pascalheister het volgende:
bos jongen zo kom je nooit aan een vrouw
er zijn er in VBL maar weinig die ik naakt wil zienquote:Op donderdag 6 december 2007 23:17 schreef SCH het volgende:
Gewoon in VBL natuurlijk, van iedereen voor iedereen
pub moet genegeerd worden, nutteloos subforumquote:Op donderdag 6 december 2007 23:18 schreef Bos81 het volgende:
Waarom niet in PUB, dan leren die kindjes hoe echte vrouwen er uit zien?
Oké, jullie je zin.quote:
Die achterin met die rimpels op de bipsquote:Op donderdag 6 december 2007 23:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké, jullie je zin.
Ze staat hier op de foto.
Aan jullie om haar te herkennen:
[ afbeelding ]
UIteraard de enige die niet gebukt zitquote:Op donderdag 6 december 2007 23:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké, jullie je zin.
[ afbeelding ]
jaloers? ::')quote:
oja daar met dr nieuwe mobiel tussen de bipsquote:Op donderdag 6 december 2007 23:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké, jullie je zin.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 december 2007 23:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
oja daar met dr nieuwe mobiel tussen de bips
nee hoor, dacht toevallig effe in hools kijken en toen ik dit las kwam er "quote:
quote:Op donderdag 6 december 2007 23:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
oja daar met dr nieuwe mobiel tussen de bips
quote:Op donderdag 6 december 2007 23:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee hoor, dacht toevallig effe in hools kijken en toen ik dit las kwam er "" als eerste in me op
quote:
er staat een eendje aan je bier te likkenquote:Op vrijdag 7 december 2007 00:31 schreef dndiek het volgende:
Ik ben er zo eentje (of 2 of 3) weg aan het werken:
[ afbeelding ]
We liggen uit de beker
Ben jij in Tilburg erbij zaterdag?quote:
of zoietsquote:Op donderdag 6 december 2007 21:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zo misselijk dat je met een foute stam gaat spelen?.
Iemand wil hier niet naar z´n werk gezien deze opmerking.quote:Op vrijdag 7 december 2007 07:09 schreef pascalheister het volgende:
moggel digger
OK ik hou hem vast, wie tikt hem in elkaar?quote:Op vrijdag 7 december 2007 07:09 schreef pascalheister het volgende:
moggel digger
Chinese water torture werkt beter.quote:Op vrijdag 7 december 2007 07:55 schreef DIGGER het volgende:
[..]
OK ik hou hem vast, wie tikt hem in elkaar?
Voor het eerst met de bus. Maar moet eerst wat lopen, paraplu kapot, alsnog nat, kutkinderen in de bus die niet opschuiven, kutkinderen buiten de bus die niet wachten tot je uitgestapt bent.quote:Op vrijdag 7 december 2007 07:19 schreef RayMania het volgende:
Wat een zeikweer trouwens, ongelooflijk.
Suijk is een held als-ie met de fiets gaat.
Ja, al die kinderen die naar school moeten, vreselijk. Ik ben nog nooit met de bus gegaan toen ik op de middelbare zat, gewoon zeiknat aankomen met een platgeregende coupequote:Op vrijdag 7 december 2007 08:20 schreef Suijk het volgende:
[..]
Voor het eerst met de bus. Maar moet eerst wat lopen, paraplu kapot, alsnog nat, kutkinderen in de bus die niet opschuiven, kutkinderen buiten de bus die niet wachten tot je uitgestapt bent.
En de koffiemachine is kapot.
Dit wordt geen leuke dag.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:45 schreef Suijk het volgende:
En eigenlijk drink ik geeneens koffie. Moet je nagaan, dubbel zo erg.
Leuk, reden des te meer om 3FM te boycotten.quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:51 schreef borisz het volgende:
VEENSTRA IN HET GLAZEN HUIS
ook ekdom en stenders
ssssssssssst!quote:
nou, veel plezier in de filequote:Op vrijdag 7 december 2007 08:10 schreef appelsientje het volgende:
Zometeen een afspraak in Vinkeveen, maar ik heb geen auto.. dus mag ik de volvo van m'n teamhoofd meenemen![]()
![]()
Ja dankjequote:
dan ken je Vinkeveen nog nietquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dankje
Maar we moeten er om 12 uur zijn.. dus zal het wel meevallen
EKDOM & STENDERS IN HET GLAZEN HUISquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:51 schreef borisz het volgende:
VEENSTRA IN HET GLAZEN HUIS
ook ekdom en stenders
haha, toch grappig dat iedereen zo z'n eigen voorkeuren heeftquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:05 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
EKDOM & STENDERS IN HET GLAZEN HUIS
en veenstra ook
quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:48 schreef RayMania het volgende:
Wham - Last Christmas Meter: 1.
Die hoorde ik al op 7 November op Curacao, terwijl ik net onder de douche vandaan kwam, en alweer bezweet was omdat het vrijwel windstil met een erg hoge luchtvochtigheid was bij 32 graden celsiusquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:48 schreef RayMania het volgende:
Wham - Last Christmas Meter: 1.
Five Three Eight.quote:
Veenstra is leuk/goed.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:05 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
en veenstra ook
Maar daar is het ook ieder jaar een witte kerst.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:11 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Die hoorde ik al op 7 November op Curacao, terwijl ik net onder de douche vandaan kwam, en alweer bezweet was omdat het vrijwel windstil met een erg hoge luchtvochtigheid was bij 32 graden celsius
365 dagen per jaar.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar daar is het ook ieder jaar een witte kerst.
Top! Ik had het Paul ook wel gegund.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:05 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
en veenstra ook
Ik had Rab graag in het huis gezien, jammer. Maar met de andere drie kan ik ook wel leven...quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Top! Ik had het Paul ook wel gegund.
Redelijk doolhof daar, ja.quote:
Volgens mij gisteren al op 3 FM.quote:
De hoogste tijdquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:08 schreef EnGCatjuh het volgende:Mittag!
Mijn 3 stemmen in het Glazen Huis
Gewoon doenquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Ze vragen of ik het de moeite waard vind het topic te kicken gollem...
druk zekerquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:10 schreef Bluezz het volgende:
http://www.pixer.org/excit/
ik ben vanmiddag op mijn werkbij level 20 gekomen.
Daar hebben we een topic voor hequote:Op vrijdag 7 december 2007 18:10 schreef Bluezz het volgende:
kortom weer 4 uurtjes minder op je loonquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:10 schreef Bluezz het volgende:
Verkeerde topic!quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:10 schreef Bluezz het volgende:
Ook als ze verliezen, geen azijn voor mij. Gewoon bier!!!quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zal de azijn alvast koud zetten voor je!
azijn met bierquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook als ze verliezen, geen azijn voor mij. Gewoon bier!!!
Haal die er eens bij dan!quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Die laatste kan nog wel kloppen, Vaduz, al moet ik even de gegevens over bedreigde diersoorten erbijhalen om te kijken of dat klopt of niet.
Level 22 is kut.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:10 schreef Bluezz het volgende:
Te lui.quote:
10 uur wraak nemen?quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:28 schreef RayMania het volgende:
Daar moet gewreekt staan btw.
Bowlen is cool.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:36 schreef golfer het volgende:
Goedenavond.
Weer thuis na werkdagje en daarna uurtje bowlen met een paar gestoorde collega's.
Nu even een klein dutje doen om het weekend in te leiden.
dat verklaart al veel jaquote:
Arm konijnquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Blue Room #11: Waar vrijelijk op Aisha gekotst kan worden.
Hebben jullie dit gevoel nou ook, als ik topics binnenkom?
Woohoooquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:38 schreef borisz het volgende:
EC de witte leeuwen zijn los.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Die riepen: wij worden periodekampioen
Zou zomaar kunnenquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Die riepen wij worden periodekampioen
Er passen er gewoon niet meer in het stadionquote:
Ik snap niet wat iedereen tegen het stadion heeftquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Er passen er gewoon niet meer in het stadion
Ik heb nog nooit een mooier stadion van binnen gezien in ieder geval.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik snap niet wat iedereen tegen het stadion heeft
quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een mooier ander stadion van binnen gezien in ieder geval.
De ArenAquote:
Maar het is ooook een stadion.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is geen stadion, dat is een mislukte evenementenhal.
Ook leuk:quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Blue Room #11: Waar vrijelijk op Aisha gekotst kan worden.
Hebben jullie dit gevoel nou ook, als ik topics binnenkom?
quote:
Dat had ik je wel kunnen vertellen ja. De A15 is niet de slechtste snelweg, R'dam - G'cum, maar wel de snelst dichtslibbende, geloof ik.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:40 schreef rubbereend het volgende:
ff vanmiddag naar Rotterdam, maar wat een drukte op de A15 op de terugweg
[..]
vandaag was het kut tot en met Tielquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:45 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat had ik je wel kunnen vertellen ja. De A15 is niet de slechtste snelweg, R'dam - G'cum, maar wel de snelst dichtslibbende, geloof ik.
Ik heb rond 18.00 ook al een goedemorgen van hem gehadquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:30 schreef methodmich het volgende:
Jullie krijgen de groeten van tong en goeiemorgen. Hij is net pas wakker zegt ie.
Verder heeft ie geen tekst.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:19 schreef rubbereend het volgende:
bier!
quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zal de azijn alvast koud zetten voor je!
modfightquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:34 schreef RayMania het volgende:
Volgens mij heb ik ruzie met dndiek. Ik stuurde een sms met 'hihi'.
ik bookmark deze even voor morgenquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:34 schreef RayMania het volgende:
Hij praat al niet eens meer tegen me op MSNquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:18 schreef rubbereend het volgende:
dadelijk ontwikkeld Tong een heel sociaal leven in die week, zien we hem straks nauwelijks nog terug
Wel tegen mij!quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij praat al niet eens meer tegen me op MSN
omdat ie even met mij aan het praten wasquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat ligt meer aan jouw msn dan aan die van onsquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:58 schreef SCH het volgende:
Oooooooooooooooooooh is dat hetquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat ligt meer aan jouw msn dan aan die van ons
Wijnazijnquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:31 schreef borisz het volgende:
Bloessie heb jij nog een speciaal azijn voor de boeren die hebben verloren ?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:01 schreef appelsientje het volgende:
. wat een nederlaag
Biertje graag
Precies en de tweede helft was het niet veel beter, ondanks dat we tegen scorenquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Bos is ook aan het bier, verder kan ik niet om het woord WAARDELOOS heen in de sms.
in deze toestandquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:10 schreef sjimz het volgende:
Sorry om te zeggen bos, maar in deze toestand is PSV CL 2e ronde onwaardig.
Ik hoop dat ze winnen van Inter, maar als ik dit zo zie.
Daar hoef je echt niet sorry voor te zeggen, dat is gewoon zo. Niet alleen door het spel van vandaag, maar eigenlijk al over het hele seizoen is het voor de CL te zwak.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:10 schreef sjimz het volgende:
Sorry om te zeggen bos, maar in deze toestand is PSV CL 2e ronde onwaardig.
Ik hoop dat ze winnen van Inter, maar als ik dit zo zie.
GMTAquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in deze toestandwe hebben sowieso dit seizoen niks te zoeken in de 2e ronde van de CL. Gewoon paar rondes UEFA cup lekker ballen!
Jij niet eens een nieuwe fietsquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:07 schreef Bjoro het volgende:Even een kleine Sint afterparty gehad...de Sint had voor de mascotte een nieuwe fiets en een nijntje laptop in de zak....voor pappa "slechts" sokken en een leuk boekje !
niet lief genoeg geweest, denk ik danquote:
De verzamelde werken van Hugh Hefner?quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:07 schreef Bjoro het volgende:
....voor pappa "slechts" sokken en een leuk boekje !
Bayern wordt geen 2equote:Op vrijdag 7 december 2007 23:13 schreef sjimz het volgende:
Moeten ze niet gelijk op Bayern stuiten ofzo
Hey je was toch voor PSV ?quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:12 schreef SCH het volgende:
Het Nederlandse voetbal zit in een dal en tegelijkertijd is het weer zo leuk. Het is allemaal spannend nu Ajax en PSV lekker falen
zijn privé fotoalbumquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
De verzamelde werken van Hugh Hefner?
quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:09 schreef BonJovi het volgende:
omg ik zie nu pas dat je eng katje heet
quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:50 schreef DarkShine het volgende:
Een zeer goedemoggel
quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:34 schreef RayMania het volgende:
Ik dacht lang geleden altijd dat je iets met NEC te schaften had...quote:
Afgelopen zondag kreeg ik van een psv'er een sms met 'kampioenen'... Ik kon het vanavond dan ook niet laten iets terug te sturenquote:
Sinds wanneer weet jij mijn nummerquote:Op zaterdag 8 december 2007 03:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Afgelopen zondag kreeg ik van een psv'er een sms met 'kampioenen'... Ik kon het vanavond dan ook niet laten iets terug te sturen.
Idd ieder zondag is het weer spannendquote:Op zaterdag 8 december 2007 09:00 schreef Againzender het volgende:
Mogguh
Was gisteren helemaal vergeten dat PSV op vrijdagavond zou spelen. Zap ik er langs, zap weer door. Wacht even... zap terug. Staat daar 0-4??
Maffe competitie dit, wel erg leuk!
Tja dat gevoel ken ik....quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:05 schreef SCH het volgende:
Ik zou best weer eens tot 10 uur door willen slapen en niet om half 7 al klaarwakker zijn.
Maar nu ik er toch ben
GOEDEMORGEN
Gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:12 schreef DarkShine het volgende:
Een hele goedemoggel!
Mijn stem is weg, iemand die hem ff kan oppikken in het Philipsstadion?
quote:
Klopt, daardoor mist hij de kraker bij IJsselmeervogels.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb rond 18.00 ook al een goedemorgen van hem gehad
Zijn vriend komt op bezoek en blijft slapen... ipv fokken
Neequote:Op zaterdag 8 december 2007 08:51 schreef dndiek het volgende:
[..]
Sinds wanneer weet jij mijn nummer![]()
En ben jij er nou bij van in Tilburg?
Hoek - Kloetinge dus ook door, zo maar eens richting D'n Oek afreizenquote:Op zaterdag 8 december 2007 11:41 schreef methodmich het volgende:
Vrijwel alle hoofdklasseduels gaan door, toch opmerkelijk met die regen. Drie eruit van de 21.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |