Nee schat,quote:Op woensdag 19 december 2007 21:14 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
smelt die niet als je daar hete koffie in doet? wat een pokke idee.
dat lijkt alsof ze gewoon boodschappen zijn gaan doen bij een willekeurige supermarktquote:Op donderdag 20 december 2007 22:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Een soort van vreterij overzicht....
[ afbeelding ]
WTF?? een Wii als kerspakket/kado??quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:46 schreef HeatWave het volgende:
Uiteindelijk de knoop doorgehakt en een Wii gekozen.
Leuk ding.
Die had mijn pa ook!quote:Op donderdag 20 december 2007 19:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb hem ook binnen
Chocomel hotpatties startverpakking, 4 handgeschilderde ontbijtkommen (blij mee), een heerlijk dikke badjas en voor de rest allemaal vreetspul, geen vreemde dingen alles kan eens een keer normaal op (jam, ontbijtkoek, thee, cruesli enz...) Oja ook nog een heerlijk stuk overjarige kaas, de zoutkristallen zitten erin, super.
Die van manlief komt vanavond..
Ik had zo'n zelfde pakketquote:Op donderdag 20 december 2007 10:29 schreef Syytön het volgende:
Hier ook al chocolade...
- Chocoladefontein
- boekje met recepten voor chocoladefontein
- Van die stokjes met blokje chocolade eraan om chocolademelk van te maken
- Marshmellows
- Aardbeien op siroop
- krakelingen
- 2 mokken met "Chocolade" er op
Okaaaaaaaaayquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:44 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn vrindje heeft mijn 'kerstpakket' op het uitzendbureau gehaald.
En het is een envelop.
Vanavond krijg ik hem. Ik ben benieuwd wat er in zit.
Sadquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Okaaaaaaaaay.
Er zat een formulier in, met een adres en een code waar je dingen kunt downloaden.
Ik heb in totaal 122 credits en daar kun je welgeteld 3 wallpapers voor je telefoon voor downloaden of een samenvatting (van fucking 12 minuten!) van een boek in luistervorm, of je kunt er smsjes van kopen.
Serieus. En dan een brief durven te sturen met "je kerstpakket staat bij ons klaar, je kunt hem ophalen!".
Ik ben blij dat ik van het bedrijf zelf ook een kerstpakket heb gehad, een echt kerstpakket.
En ja, sorry, normaal zou ik een gegeven paard niet in de bek kijken, maar please, ik had liever niks gehad. Echt.
Ruilenquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:02 schreef Dementor het volgende:
- Worstjes die bijna over de datum zijn.
- Een wijnkoeler (een plastic bakje dat je mag vullen met water, je hebt dan een ijskegel die je wijn koelt kansloos dus).
-Een smerige fles wijn.
-Een raar merk borrelnootjes.
-Een potje olijven (in de winter, ik bak in olijfolie ffs wat moet ik nu met olijven).
-Hooi voor het konijn.
[ afbeelding ]
Is dit niet het meest pauperige kerstpakket ooit?
geef dan niets, dit is een pakket voor iemand die onder de brug woont en goedkoop dronken wil worden om daarna aan die diarree te gaan door de olijven en de worstjes.
Waar het hooi voor dient is mij een raadsel.
Jij wint met het zielgste paket tot nu toe, dat is nog erger dan dat wandelboek.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Okaaaaaaaaay.
Er zat een formulier in, met een adres en een code waar je dingen kunt downloaden.
Ik heb in totaal 122 credits en daar kun je welgeteld 3 wallpapers voor je telefoon voor downloaden of een samenvatting (van fucking 12 minuten!) van een boek in luistervorm, of je kunt er smsjes van kopen.
Serieus. En dan een brief durven te sturen met "je kerstpakket staat bij ons klaar, je kunt hem ophalen!".
Ik ben blij dat ik van het bedrijf zelf ook een kerstpakket heb gehad, een echt kerstpakket.
En ja, sorry, normaal zou ik een gegeven paard niet in de bek kijken, maar please, ik had liever niks gehad. Echt.
Heb je dat opgezocht bij de leverancier ofzoquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:56 schreef Nieuwschierig het volgende:
Wokpan
Wokpolie
Wokkookboek
Zakje kroepoek
Zakje japanse zoutjes
Pak rijst
Pak Bami
Pot zuur
Doos theelichtjes
Pak servetjes
Doos bonbons
Winkelwaarde ca 35 euro
Inkoopwaarde 12,50
quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:02 schreef Dementor het volgende:
Een gegeven paard mag je niet in de bek kijken maar dit paard stinkt zo dat ik denk dat het dood is.
..Zie ik daar een schroefdop?quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:02 schreef Dementor het volgende:
-Een smerige fles wijn, grote kans dat als ik die fles wijn open hij vol met kurk zit.
Denk eerder zo'n stuk plastic over een kurk heen. Heb ik ookquote:
Laten ze je toch mooi voelen dat je er niet echt bij hoort, hè?quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:51 schreef Razztwizzle het volgende:
De hele regio van de bank waar ik voor werk in het weekend heeft een cadeaubon gehad.
Ik werk echter via het uitzendbureau. Dus ik krijg niks.
Dáááág, teamgevoel.
Ja. Leuk dat ik hier al twee jaar werk, enkel de zaterdagen en vakanties (als bijbaan naast m'n studie) maar iedereen is er heel blij mee omdat zij dan geen zaterdagen hoeven te draaien. Juist omdat ik alleen in het weekend werk krijg ik geen contract maar blijf ik uitzendkracht. Erg leuk, inderdaad. Very nice.quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:24 schreef Leigh het volgende:
[..]
Laten ze je toch mooi voelen dat je er niet echt bij hoort, hè?
Dat zou zoooo niets voor mij zijn!quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:35 schreef Clauw het volgende:
Ik heb ook een kerstpakket gehad met als thema chocolade![]()
Met erin chocoladefondue, chocoladekoekjes, brownies om zelf te maken, koffie, chocolademelk met toffeesmaak, een schaaltje etc.
van het Havenziekenhuis
Een fonduesetje bedoel je soms?quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:47 schreef kaatjejannie het volgende:
k heb een sauswarmer gekregen om te fondueen, daarbij chocospul om mee te fondueen. Kaas om te fondueen.
oostindisch-blind?quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:33 schreef kaatjejannie het volgende:
als ik fondueset zou bedoelen had ik wel fondueset opgeschreven.. denk je niet![]()
[ afbeelding ]
MP3speler bleek toch 1 gig aan ruimte te hebbenquote:Op donderdag 20 december 2007 22:35 schreef Skaai het volgende:
Ik heb een een mp3speler met 126mb aan ruimte gekregen, met het logo van mijn werkgever erop. En veel chocolade, wat hartige hapjes, een trolly die ook als rugtas kan worden gebruikt
, een fles wijn en een kortingsbon voor Walibi. Al met al een grappig pakket
.
Het maakt toch niet uit hoe iemand het noemt? Jij noemt het een fondueset, kaatjejannie noemt het een sauswarmer. Klaar, hoorquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
oostindisch-blind?
Ik denk dat de meeste mensen het een fonduesetje zouden noemen, het is een bijzaak/handige bijkomst dat je het ook als sauswarmer zou kunnen gebruiken
OKE, jij bent ook zielig.quote:Op zondag 23 december 2007 06:29 schreef Isabeau het volgende:
Mijn héle kerstpakket: een paar dvd's van en over het ziekenhuis waar ik werk
1 dvd met 1 aflevering van Joling en Gordon over de vloer
1 dvd met geloof 3 afleveringen van Ingang Oost, alhier opgenomen
1 dvd met een feestavond van het werk
Jeee.
Als ik die zooi had willen hebben, dan had ik het wel zelf opgenomen op video
met wat voor grasquote:Op maandag 24 december 2007 15:50 schreef Sjeen het volgende:
Onze baas (vriend en ik werken voor zelfde bedrijf) stond net voor de deur... Met een stukje Fois GrasEn een Philips Living Colors!
Dat gras lust jij nietquote:Op maandag 24 december 2007 15:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
met wat voor gras
toffe lamp, voor allebei 1?
quote:Op maandag 24 december 2007 14:22 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb een fles aldi feestwijn gekregen van ¤ 5,59 waarvan de baas weer een eurootje btw kan aftrekken.....
En ow ja een kerstkaartje daarbij nog... dus hij was voor 5 euro pp klaar.
En je kon het gewoon uit de doos pakken... niet eens de moeite gedaan om er een papiertje omheen te doen.
Maar....... gelukkig wordt ie begin januari 40 en geeft ie een feestje.... hij krijgt de fles terug ... in kadoverpakking.
Iedereen, echt iedereen heeft een beter kerstpakket dan ik gekregenquote:
ganzelever...quote:Op maandag 24 december 2007 15:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
met wat voor gras
toffe lamp, voor allebei 1?
Jezus uit welk hol kom jijquote:Op maandag 24 december 2007 19:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
Nou op dat tapvat na klinkt het erg buitenlands en nutteloos.
Zal trouwens eerst een op gaan zoeken wat "tapas" überhaupt zijn.
Foie gras is het resultaat van pure dierenmishandeling.quote:
Ik zal er geen minuten minder van slapenquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Foie gras is het resultaat van pure dierenmishandeling.
Nog een fijne kerst hè, Sjeen.
Wij hadden ook een chocoladekerstpakket met oa chocofontein, champagne, kaarsjes in de vorm van bonbons, spul om in de chocofontein te doen...
Kun je op het stroomnetwerk aansluiten. Er zit een geheugenkaartje in met foto's, zodat je eens om de zoveel tijd een andere foto kunt laten zienquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:19 schreef Harajuku. het volgende:
Wtf is een digitaal fotolijstje
Iets zegt me dat jij verdere opmerkingen van mij hierover vrolijk gaat weg editten, dus do I have a choice?quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:17 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik zal er geen minuten minder van slapenDus die fijne kerst zit wel goed
Zullen we het nu weer over kerstpakketten hebben
Dan ken je me slecht... dat zou ik aan collegamod overlatenquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij verdere opmerkingen van mij hierover vrolijk gaat weg editten, dus do I have a choice?.
Zeg Maria Magdalena... zou je de naam van de Messias niet willen misbruiken in dezer dagen?quote:
Is dat dezelfde instelling die ooit eens slaapzakken gaf?quote:Op zondag 23 december 2007 06:29 schreef Isabeau het volgende:
Mijn héle kerstpakket: een paar dvd's van en over het ziekenhuis waar ik werk
1 dvd met 1 aflevering van Joling en Gordon over de vloer
1 dvd met geloof 3 afleveringen van Ingang Oost, alhier opgenomen
1 dvd met een feestavond van het werk
Jeee.
Als ik die zooi had willen hebben, dan had ik het wel zelf opgenomen op video
Dan nog liever 6 jazz cd's of een boek met wandelingen in de achterhoek...quote:Op maandag 24 december 2007 15:50 schreef Sjeen het volgende:
Onze baas (vriend en ik werken voor zelfde bedrijf) stond net voor de deur... Met een stukje Fois GrasEn een Philips Living Colors!
Ik zou een buisje door zn keel duwen, tot in zn maag en dan direct de fois gras er doorheen stampen.quote:Op maandag 24 december 2007 15:50 schreef Sjeen het volgende:
Open een KLB topic ofzo...quote:Op woensdag 26 december 2007 19:30 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ik zou een buisje door zn keel duwen, tot in zn maag en dan direct de fois gras er doorheen stampen.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:32 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dan ken je me slecht... dat zou ik aan collegamod overlatenEn ik wil de discussie ook best wel met je aangaan, maar gewoon niet in dit topic
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |