quote:Op donderdag 6 december 2007 12:41 schreef Sattyagraha het volgende:
Ik ben op de rat van mijn zusje gaan staan. Ik sta in de keuken mijn tostie te bouwen, ik draai me om naar de koelkast en in ene voel ik iets warms en zachts onder mijn voet. SQUEEEK! Rat sprintte onder de koelkast, heeft daar 1.5 dag gezeten, helemaal in shock en hij plaste bloed. Maar het is weer goed gekomen, hij is 2.5 jaar oud geworden
Dat had ik ook toen ik op kamers in Groningen zat. Zo'n reusachtig beest! Op een gegeven moment eindelijk het raam weer uitgekregen, bleef het maar tegen mijn raam aanbonken, ik heb geen oog dicht gedaan.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:39 schreef Troubles. het volgende:
Ik ben een keer hysterisch naar boven gerend omdat er een vreemde diersoort in de tuin vloog.
Het engste beest wat ik ooit gezien had en het hoorde vast en zeker niet thuis in Nederland.
Bleek het slechts te gaan om een normale kolibrievlinder, alleen had ik uit het gezelschap zoiets nog nooit gezien. [afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 6 december 2007 12:57 schreef Buschetta het volgende:
's Nachts hoorde ik wat gepiep/gekrijs achtigs, dus ik tegen iemand op MSN
Ik: Ik hoor rare geluiden . Best eng
Persoon: Misschien zit er een rat ofzo vast in de goot
Ik: Het is te donker
Ik: Het geluid is er nog
Persoon: Ga dan kiiiijjjjken!
Toen ik op het punt stond een zaklamp te pakken kwam ik erachter dat er een bejaarde achter de bank vastzat.
Rofl eionzxasf
quote:Op donderdag 6 december 2007 12:57 schreef Buschetta het volgende:
's Nachts hoorde ik wat gepiep/gekrijs achtigs, dus ik tegen iemand op MSN
Ik: Ik hoor rare geluiden . Best eng
Persoon: Misschien zit er een rat ofzo vast in de goot
Ik: Het is te donker
Ik: Het geluid is er nog
Persoon: Ga dan kiiiijjjjken!
Toen ik op het punt stond een zaklamp te pakken kwam ik erachter dat er een bejaarde achter de bank vastzat.
Rofl eionzxasf
quote:Op donderdag 6 december 2007 14:49 schreef senesta het volgende:
Ik ga alle offtopic en onzin even verwijderen [afbeelding]
Goed topic [afbeelding]
Ik heb eens flinke bonje met met mijn duitse herder gehad omdat ze niet wilde blijven zitten toen ik haar dat zei (was bezig met gehoorzaamheidscursus).
Toen ik me voorover boog om mijn hand op haar achterhand te leggen zag ik dat ze met haar kont boven een mierennest hing [afbeelding]
Ja was best sneu, ik begreep ook meteen waarom ze zo benauwd keekquote:
quote:Op donderdag 6 december 2007 15:01 schreef Verbal het volgende:
Pjotr is een wandelende tekenmagneet, dus menig zomeravond moeten wij hem ontdoen van veel van die krengen. Op een avond zat ik Pjotr een beetje te knuffelen, en toen voelde ik weer een teek. Het was schemerachtig, maar ik had geen zin om het licht aan te doen -ook vanwege de muggen- en de tekentang lag op tafel, dus daar kon ik bij. Dus ik zet die tekentang op de teek en begin te draaien... geeft Pjotr me toch een gil... was het een tepel
V.
Had jij een ander acc?quote:Op donderdag 6 december 2007 15:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja was best sneu, ik begreep ook meteen waarom ze zo benauwd keek [afbeelding]
Ik heb heel lang een tamme groene parkiet gehad waarvan ik een aantal keren was vergeten dat ze los was.
één keer was ik mijn haar aan het verven toen de vogel op mijn hoofd vloog, een groene vogel met rode poten is best apart [afbeelding]
Volgens mij kan ik een heel groot gedeelte van dit topic in mijn eentje vullen [afbeelding]
Die had ik ook in die oude gelezen waar je me de link van gaf Senesta, ik heb hard moeten lachen, arme Pjotrquote:Op donderdag 6 december 2007 15:01 schreef Verbal het volgende:
Pjotr is een wandelende tekenmagneet, dus menig zomeravond moeten wij hem ontdoen van veel van die krengen. Op een avond zat ik Pjotr een beetje te knuffelen, en toen voelde ik weer een teek. Het was schemerachtig, maar ik had geen zin om het licht aan te doen -ook vanwege de muggen- en de tekentang lag op tafel, dus daar kon ik bij. Dus ik zet die tekentang op de teek en begin te draaien... geeft Pjotr me toch een gil... was het een tepel [afbeelding]
V.
Het is zo'n goeierdquote:Op donderdag 6 december 2007 15:04 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
En je mocht daarna nog wel met de tekentang in de buurt komen?
Klopt, ik had hem eerder geplaatstquote:Op donderdag 6 december 2007 15:05 schreef Harajuku. het volgende:
Die had ik ook in die oude gelezen waar je me de link van gaf Senesta, ik heb hard moeten lachen, arme Pjotr
quote:Op donderdag 6 december 2007 15:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Had jij een ander acc?.
[..]
Die had ik ook in die oude gelezen waar je me de link van gaf Senesta, ik heb hard moeten lachen, arme Pjotr
OMG!quote:Op donderdag 6 december 2007 15:01 schreef Verbal het volgende:
Pjotr is een wandelende tekenmagneet, dus menig zomeravond moeten wij hem ontdoen van veel van die krengen. Op een avond zat ik Pjotr een beetje te knuffelen, en toen voelde ik weer een teek. Het was schemerachtig, maar ik had geen zin om het licht aan te doen -ook vanwege de muggen- en de tekentang lag op tafel, dus daar kon ik bij. Dus ik zet die tekentang op de teek en begin te draaien... geeft Pjotr me toch een gil... was het een tepel
V.
V.
Maar was het dan sowieso de bedoeling dat Punkie twee weken zonder verzorging op het balkon zou staan? Hoe kreeg ie eten en water dan (hoewel ie daar genoeg van had...)?quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:20 schreef Logician het volgende:
Ik had toen ik een jaar of 6 was een cavia "punkie" 'zo'n zwart langharig Oink! Oink! Oink! geval. Ik was helemaal gek met het beestje, was echt een schatje. Het was een snikhete zomer en ik ging met mijn vader voor 2wk op vakantie. Op de terugweg was ik helemaal opgewonden om Punkie weer te zien, ik ren naar binnen maar zie de kooi niet op zijn plek staan dus ik loop naar mijn vader om te vragen waar Punkie is. Mijn vader wijst naar het balkon waar hij de kooi had neergezet omdat hij bang was dat het beestje binnen zou stikken van de hitte. Dus ik ren helemaal blij het balkon op kijk in de kooi en mijn kinderhartje brak, arme Punkie dreef stilletjes in zijn kooitje... Het had nogal geregent toen we weg waren blijkbaar en dat is niet echt handig met een open kooiik ben wekenlang boos op mijn vader geweest.
Ik had toen ik 15 was een ratje "hippiemuis"die ik altijd meenam, zo ook naar vrienden in rotterdam. Er was en feestje en ik zou daar blijven slapen. We lagen allemaal op matjes in slaapzakken. De volgende morgen werd ik wakker, en kon ik hippiemuis nergens vinden, overal gezocht maar nee hoor. Uiteindelijk moesten we gaan dus ik de slaapzak uitkloppen valt er zo een plat ratje uit ...
Op mijn 18e toen ik in Ierland woonde had ik ook een ratje "Victoria de 4e" ik lag met mijn toenmalige vriendje in bed toen ik iets langs mijn benen voelde lopen.. ik was nogal slaperig en hechte er verder geen waarde aan en ben verder gaan slapen. Tot ik opeens wakker schrik van een enorm geschreeuw en gegil en mijn vriendje het bed uit sprong met Victoria aan zijn eikel bungelend!!!!!!!!!!![]()
gevolgen: wederom een platte rat, en een vriendje dat een operatie aan zijn eikel mocht ondergaan
Wat een prachtig beest! Ik heb iets dergelijks gehad met een enorme knalgroene libelle, ik dacht dat het een opwindbaar speelgoedje was. Hij leek echt wel van plastic!quote:Op donderdag 6 december 2007 12:39 schreef Troubles. het volgende:
Ik ben een keer hysterisch naar boven gerend omdat er een vreemde diersoort in de tuin vloog.
Het engste beest wat ik ooit gezien had en het hoorde vast en zeker niet thuis in Nederland.
Bleek het slechts te gaan om een normale kolibrievlinder, alleen had ik uit het gezelschap zoiets nog nooit gezien.![]()
[ afbeelding ]
Ja, die ken ik! Die zijn nog veel groter dan mijn hand. Ze vliegen hier zomers vaak door de achter tuindeuren tegen het voorraam aan. Vol bewondering ben ik met de sapkan heel vaak hun grote redder geweest.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:45 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Wat een prachtig beest! Ik heb iets dergelijks gehad met een enorme knalgroene libelle, ik dacht dat het een opwindbaar speelgoedje was. Hij leek echt wel van plastic!
quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:44 schreef Lllaura het volgende:
Toen ik een jaar of vier was heb ik onze nieuwe cavia doodgeknepen. M'n moeder voelt zich nog steeds schuldig, want ik mocht 'm vasthouden van haar. Wel is ze dezelfde dag nog terug naar de dierenwinkel gegaan om te zeggen dat ie zķ dood neerviel zodra ze 'm in het hok zette. Ze kreeg gratis een nieuwe mee...![]()
dat laatstequote:Op zaterdag 8 december 2007 00:44 schreef Lllaura het volgende:
Toen ik een jaar of vier was heb ik onze nieuwe cavia doodgeknepen. M'n moeder voelt zich nog steeds schuldig, want ik mocht 'm vasthouden van haar. Wel is ze dezelfde dag nog terug naar de dierenwinkel gegaan om te zeggen dat ie zķ dood neerviel zodra ze 'm in het hok zette. Ze kreeg gratis een nieuwe mee...![]()
Andersom heeft onze hond m'n moeder 's flink in de zeik genomen. We liepen op het strand en Balder (Duitse Staande) zwom flink diep de zee in en zwom steeds dichter naar de Oosterscheldekering toe achter een meeuw aan. Het was hartje winter en steenkoud. Wij roepen natuurlijk, maar dit had weinig zin. Opeens trok Balder een rare kop, ging rechtop in het water 'zitten', zonk beetje bij beetje en dreef langzaam af.
"KRAMP! DIE HOND HEEFT KRAMP!" riep m'n moeder. Ze bedacht zich geen moment, trok d'r broek en schoenen uit, sprong het ijskoude water in en zwom naar Balder toe. Daar aangekomen schudde Balder opgelucht z'n kop en zwom weer vrolijk verder. En m'n moeder zag een dikke drol wegdrijven... Was ie dus gewoon midden in zee in poephouding gaan zitten.
hahahaquote:Op donderdag 6 december 2007 21:34 schreef Maes het volgende:
Van de zomer waren we in Frankrijk. Bob onze hond (x york malthezer) had daar een aanbidder, Bracken een onstuimige labrador. Iedere dag deed Bracken Bob een oneerbaar voorstel. Op zich een enorm grappig gezicht. Die grote lab op onze kleine Bob. Bob loste het op door achteruit tussen de achterpoten van Bracken door te kruipen. Eén keer is het Bracken bijna gelukt. Bobbie kwam bij ons met een verbaasde uitdrukking op het gezicht, de staart tussen de poten en een natte rug
Dan heb je aardig hard geknepen voor een vierjarige.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:44 schreef Lllaura het volgende:
V.
Ow my godquote:Op woensdag 12 december 2007 18:51 schreef Adfundum het volgende:
Nog een kleine blooper. Kat staat 's avonds laat voor de deur te miauwen, wil naar binnen. Ok, dus ik doe de deur open, kat glipt naar binnen, zoekt een plekje, zie hem verder niet meer terug. Volgende dag naar mijn werk. Kom ik thuis, zit meneer buiten voor de deur op me te wachten. Ik doe de deur open, kat glipt naar binnen en tegelijk vliegt er een andere kat naar buiten. Heb ik de hele nacht en dag een vreemde kat binnen gehad. Ze leken als twee druppels water op elkaar.
Heb ik ook mer Max gehad.quote:Op donderdag 13 december 2007 13:11 schreef Litso het volgende:
Mijn vader heeft een labrador die ze netjes voor het eten even laten wachten voordat hij mag aanvallen. Eten in het bakje, 'zit' en 'blijf', en na een halve minuut wachten 'toe maar' en dan valt hij vrolijk aan.
Mijn broertje (11) gaf laatst eten, zei 'blijf' en ging even de keuken in. Vergeet vervolgens de hond en gaat vrolijk tv kijken. Ruim een half uur later moest ie naar de wc en bleek dat de hond nog braaf voor zijn bak zat, al was ie wel tegen de muur aan gaan hangen omdat ie wat moe was. Het arme beest heeft gewoon een half uur braaf voor zijn bak zitten wachten
Aaaahquote:Op donderdag 13 december 2007 13:11 schreef Litso het volgende:
Mijn vader heeft een labrador die ze netjes voor het eten even laten wachten voordat hij mag aanvallen. Eten in het bakje, 'zit' en 'blijf', en na een halve minuut wachten 'toe maar' en dan valt hij vrolijk aan.
Mijn broertje (11) gaf laatst eten, zei 'blijf' en ging even de keuken in. Vergeet vervolgens de hond en gaat vrolijk tv kijken. Ruim een half uur later moest ie naar de wc en bleek dat de hond nog braaf voor zijn bak zat, al was ie wel tegen de muur aan gaan hangen omdat ie wat moe was. Het arme beest heeft gewoon een half uur braaf voor zijn bak zitten wachten
Nee, hoezo? Het commando 'zit' betekent dat een hond moet gaan zitten. 'Blijf' betekent dat hij niet van zijn plaats mag.quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:30 schreef Harajuku. het volgende:
Maar zit en blijf is toch dubbelohop?
Omdat wanneer ik zit zeg, hij blijft zitten tot hij andere instructies krijgt, zoals het hoort.quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:42 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, hoezo? Het commando 'zit' betekent dat een hond moet gaan zitten. 'Blijf' betekent dat hij niet van zijn plaats mag.
V.
Dan zou het in jouw geval dubbelop zijn inderdaadquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat wanneer ik zit zeg, hij blijft zitten tot hij andere instructies krijgt, zoals het hoort.
Whehe iemand wordt daar geowndquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat wanneer ik zit zeg, hij blijft zitten tot hij andere instructies krijgt, zoals het hoort.
Ik dacht dat het altijd zo gingquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:19 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dan zou het in jouw geval dubbelop zijn inderdaad [afbeelding]
V.
Neuh, misschien zijn wij wel gewoon raarquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik dacht dat het altijd zo ging. My bad dan.
Dat verklaart het dan, want als 't hier klaar is, zeg ik "klaar" dan mag ie doen wat ie blieft. Tot aan klaar blijft ie whatever hij moest doen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:05 schreef Verbal het volgende:
[..]
Neuh, misschien zijn wij wel gewoon raar [afbeelding]
Pjotr moet van mij altijd gaan zitten als hij zijn pilletjes krijgt. Als ik daarmee klaar ben, krijgt hij een aai over zijn bol en hobbelt hij lekker verder.
Als ik wil dat hij langer blijft zitten, zeg ik 'blijf'.
V.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:44 schreef Lllaura het volgende:
Andersom heeft onze hond m'n moeder 's flink in de zeik genomen. We liepen op het strand en Balder (Duitse Staande) zwom flink diep de zee in en zwom steeds dichter naar de Oosterscheldekering toe achter een meeuw aan. Het was hartje winter en steenkoud. Wij roepen natuurlijk, maar dit had weinig zin. Opeens trok Balder een rare kop, ging rechtop in het water 'zitten', zonk beetje bij beetje en dreef langzaam af.
"KRAMP! DIE HOND HEEFT KRAMP!" riep m'n moeder. Ze bedacht zich geen moment, trok d'r broek en schoenen uit, sprong het ijskoude water in en zwom naar Balder toe. Daar aangekomen schudde Balder opgelucht z'n kop en zwom weer vrolijk verder. En m'n moeder zag een dikke drol wegdrijven... Was ie dus gewoon midden in zee in poephouding gaan zitten.
Jij en Verbal zijn echte hondenliefhebbers.quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 december 2007 22:53 schreef Troubles. het volgende:
[..]
Jij en Verbal zijn echte hondenliefhebbers.![]()
Wat heeft jullie helden precies uit de linie gehouden?
quote:Op zondag 16 december 2007 21:00 schreef CarOnline het volgende:
en ja hoor, heel langzaam zag je hem ontdooien en deed ie het weer!
quote:Op woensdag 19 december 2007 22:11 schreef faun het volgende:
Dit zijn onze katten.
http://www.youtube.com/watch?v=355EtitrVXw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |