abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 december 2007 @ 12:26:13 #1
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55075840
Misschien dat je dacht dat je hond dood lag te gaan en dus in volle paniek naar de DA waar blijkt dat het iets onbenulligs is. Op kattenstaarten staan, deur tegen de hond etc etc

Of zoals Greys en de legendarische eendjes wat ze vast nog wel eens wil vertellen.

Ik kan op het moment zelf niet veel verzinnen maar here goes;

's Nachts hoorde ik wat gepiep/gekrijs achtigs, dus ik tegen iemand op MSN
Ik: Ik hoor rare geluiden . Best eng
Persoon: Misschien zit er een vogel ofzo vast in de goot
Ik: Het is te donker
Ik: Het geluid is er nog
Persoon: Ga dan kiiiijjjjken!
Toen ik op het punt stond een zaklamp te pakken kwam ik erachter dat de dop van een fles met cassis niet goed dicht zat Ik heb gezegd dat het geluid ineens was opgehouden. .

Enfin, you get the idea. Posten
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_55075871
Wat voor (huis)dier is jouw fles cassis precies?
  donderdag 6 december 2007 @ 12:29:32 #3
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55075929
Dat we dachten een vogel te gaan redden.
  donderdag 6 december 2007 @ 12:36:39 #4
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_55076104
goed topic
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_55076162
Ik ben een keer hysterisch naar boven gerend omdat er een vreemde diersoort in de tuin vloog.
Het engste beest wat ik ooit gezien had en het hoorde vast en zeker niet thuis in Nederland.

Bleek het slechts te gaan om een normale kolibrievlinder, alleen had ik uit het gezelschap zoiets nog nooit gezien.

Op vrijdag 16 november 2007 11:36 schreef Buschetta het volgende:
Je bent nu officieel een crimineel
pi_55076177
Ik ben op de rat van mijn zusje gaan staan. Ik sta in de keuken mijn tostie te bouwen, ik draai me om naar de koelkast en in ene voel ik iets warms en zachts onder mijn voet. SQUEEEK! Rat sprintte onder de koelkast, heeft daar 1.5 dag gezeten, helemaal in shock en hij plaste bloed. Maar het is weer goed gekomen, hij is 2.5 jaar oud geworden
Vrijheid kan je toch niet bewijzen!
  donderdag 6 december 2007 @ 12:43:29 #7
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_55076202
quote:
Op donderdag 6 december 2007 12:41 schreef Sattyagraha het volgende:
Ik ben op de rat van mijn zusje gaan staan. Ik sta in de keuken mijn tostie te bouwen, ik draai me om naar de koelkast en in ene voel ik iets warms en zachts onder mijn voet. SQUEEEK! Rat sprintte onder de koelkast, heeft daar 1.5 dag gezeten, helemaal in shock en hij plaste bloed. Maar het is weer goed gekomen, hij is 2.5 jaar oud geworden
Geluk dat tie niet meteen was doodgegaan
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  donderdag 6 december 2007 @ 12:48:15 #8
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55076281
quote:
Op donderdag 6 december 2007 12:39 schreef Troubles. het volgende:
Ik ben een keer hysterisch naar boven gerend omdat er een vreemde diersoort in de tuin vloog.
Het engste beest wat ik ooit gezien had en het hoorde vast en zeker niet thuis in Nederland.

Bleek het slechts te gaan om een normale kolibrievlinder, alleen had ik uit het gezelschap zoiets nog nooit gezien. [afbeelding]

[afbeelding]
Dat had ik ook toen ik op kamers in Groningen zat. Zo'n reusachtig beest! Op een gegeven moment eindelijk het raam weer uitgekregen, bleef het maar tegen mijn raam aanbonken, ik heb geen oog dicht gedaan. .
  donderdag 6 december 2007 @ 12:57:35 #9
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_55076455
Persoon: Misschien zit er een rat ofzo vast in de goot
Toen ik op het punt stond een zaklamp te pakken kwam ik erachter dat er een bejaarde achter de bank vastzat.

Rofl eionzxasf
pi_55076480
pi_55076517
quote:
Op donderdag 6 december 2007 12:57 schreef Buschetta het volgende:
Toen ik op het punt stond een zaklamp te pakken kwam ik erachter dat er een bejaarde achter de bank vastzat.

Rofl eionzxasf
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  donderdag 6 december 2007 @ 13:02:56 #12
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_55076576
quote:
Op donderdag 6 december 2007 12:57 schreef Buschetta het volgende:

Rofl eionzxasf

anyway..

wij gingen een keer de schoorsten van de houtkachel schoonmaken

kwamen dr ineens 2 vleermuizen uit de kachel vliegen

nou zie die maar weer eens te vangen..
Huilen dan.
  donderdag 6 december 2007 @ 13:09:27 #13
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55076742
En nu weer terug naar ONZ schatjes, .
pi_55077993
Ik heb wel eens een puberale woede aanval ten beste gegeven omdat ik er van overtuigd was dat mijn moeder steeds spulletjes die op mn bureau lagen weggooide.

Maar ja, de rattenkooi stond dus ook op het bureau en dat kleine klootzakje zat dus stiekum tussen de tralies door mijn potloden, geodriehoek en wiskunde aantekeningen te jatten
  donderdag 6 december 2007 @ 14:28:26 #15
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55078396
Oh ja, we hebben elektrische deuren en die doe ik meestal met de hand open, valt dus ook weer zwaar dicht. Ik zou Max uitlaten maar moest eerst naar boven om kleren aan te trekken, dat had ie niet goed begrepen, Max tussen de deur. .

Daarna heel zielig met de kop naar beneden naar z'n plek waar hij zn kop tussen zn poten legt en nog zieliger gaat kijken dan Goldens sowieso al doen. .
  Moderator donderdag 6 december 2007 @ 14:49:58 #16
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_55078781
Ik ga alle offtopic en onzin even verwijderen

Goed topic

Ik heb eens flinke bonje met met mijn duitse herder gehad omdat ze niet wilde blijven zitten toen ik haar dat zei (was bezig met gehoorzaamheidscursus).
Toen ik me voorover boog om mijn hand op haar achterhand te leggen zag ik dat ze met haar kont boven een mierennest hing
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  donderdag 6 december 2007 @ 14:55:39 #17
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55078897
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:49 schreef senesta het volgende:
Ik ga alle offtopic en onzin even verwijderen [afbeelding]

Goed topic [afbeelding]

Ik heb eens flinke bonje met met mijn duitse herder gehad omdat ze niet wilde blijven zitten toen ik haar dat zei (was bezig met gehoorzaamheidscursus).
Toen ik me voorover boog om mijn hand op haar achterhand te leggen zag ik dat ze met haar kont boven een mierennest hing [afbeelding]
! Arm ding
pi_55078912
We hebben schrikdraad om de vijver, om de reigers en katten weg te houden...

En we hebben twee kleine, nieuwsgierige honden.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  Moderator donderdag 6 december 2007 @ 15:00:16 #19
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_55078999
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:55 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

! Arm ding
Ja was best sneu, ik begreep ook meteen waarom ze zo benauwd keek

Ik heb heel lang een tamme groene parkiet gehad waarvan ik een aantal keren was vergeten dat ze los was.
één keer was ik mijn haar aan het verven toen de vogel op mijn hoofd vloog, een groene vogel met rode poten is best apart

Volgens mij kan ik een heel groot gedeelte van dit topic in mijn eentje vullen
  donderdag 6 december 2007 @ 15:01:50 #20
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_55079033
Pjotr is een wandelende tekenmagneet, dus menig zomeravond moeten wij hem ontdoen van veel van die krengen. Op een avond zat ik Pjotr een beetje te knuffelen, en toen voelde ik weer een teek. Het was schemerachtig, maar ik had geen zin om het licht aan te doen -ook vanwege de muggen- en de tekentang lag op tafel, dus daar kon ik bij. Dus ik zet die tekentang op de teek en begin te draaien... geeft Pjotr me toch een gil... was het een tepel

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  Moderator donderdag 6 december 2007 @ 15:04:24 #21
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_55079086
quote:
Op donderdag 6 december 2007 15:01 schreef Verbal het volgende:
Pjotr is een wandelende tekenmagneet, dus menig zomeravond moeten wij hem ontdoen van veel van die krengen. Op een avond zat ik Pjotr een beetje te knuffelen, en toen voelde ik weer een teek. Het was schemerachtig, maar ik had geen zin om het licht aan te doen -ook vanwege de muggen- en de tekentang lag op tafel, dus daar kon ik bij. Dus ik zet die tekentang op de teek en begin te draaien... geeft Pjotr me toch een gil... was het een tepel

V.

En je mocht daarna nog wel met de tekentang in de buurt komen?
  donderdag 6 december 2007 @ 15:05:52 #22
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55079122
quote:
Op donderdag 6 december 2007 15:00 schreef senesta het volgende:

[..]

Ja was best sneu, ik begreep ook meteen waarom ze zo benauwd keek [afbeelding]

Ik heb heel lang een tamme groene parkiet gehad waarvan ik een aantal keren was vergeten dat ze los was.
één keer was ik mijn haar aan het verven toen de vogel op mijn hoofd vloog, een groene vogel met rode poten is best apart [afbeelding]

Volgens mij kan ik een heel groot gedeelte van dit topic in mijn eentje vullen [afbeelding]
Had jij een ander acc? .
quote:
Pjotr is een wandelende tekenmagneet, dus menig zomeravond moeten wij hem ontdoen van veel van die krengen. Op een avond zat ik Pjotr een beetje te knuffelen, en toen voelde ik weer een teek. Het was schemerachtig, maar ik had geen zin om het licht aan te doen -ook vanwege de muggen- en de tekentang lag op tafel, dus daar kon ik bij. Dus ik zet die tekentang op de teek en begin te draaien... geeft Pjotr me toch een gil... was het een tepel [afbeelding]

V.
Die had ik ook in die oude gelezen waar je me de link van gaf Senesta, ik heb hard moeten lachen, arme Pjotr
  donderdag 6 december 2007 @ 15:06:32 #23
136 V.
pi_55079135
quote:
Op donderdag 6 december 2007 15:04 schreef senesta het volgende:

[..]

En je mocht daarna nog wel met de tekentang in de buurt komen?
Het is zo'n goeierd

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 6 december 2007 @ 15:06:53 #24
136 V.
pi_55079143
quote:
Op donderdag 6 december 2007 15:05 schreef Harajuku. het volgende:

Die had ik ook in die oude gelezen waar je me de link van gaf Senesta, ik heb hard moeten lachen, arme Pjotr
Klopt, ik had hem eerder geplaatst

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  Moderator donderdag 6 december 2007 @ 15:07:01 #25
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_55079148
quote:
Op donderdag 6 december 2007 15:05 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Had jij een ander acc? .
[..]

pi_55079166
Man dat verhaal over Pjotr doet gewoon bij jezelf pijn als je het leest
  donderdag 6 december 2007 @ 15:11:46 #27
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55079255
Ik heb wel eens een tepel voor iets anders aangezien bij Max, maar gelukkig roep ik altijd eerst mn moeder.
pi_55079295
Gezellig ende vermakelijk topic.
Horikita Maki, O+.
pi_55085143
Het lijkt een beetje op de OP. Ik was toen 16 en helemaal alleen thuis. Dus ik zat lekker tot 3 uur 's nachts te fokken

Hoor ik opeens als een gek de poortdeur rammelen. Mijn eerste gedachte: inbrekers!

Dus ik heb daar een half uur versteend gezeten op mn stoel. Toen zag ik ineens een slanke gestalte op 4 poten wegrennen,

Bleek het de Mechelse herder van een vriendin van mij te zijn (het beest is een meester in ontsnappen en kent onze poort).

Verder is een keer mijn cavia van het balkon gevallen, terwijl dat al jaren goed ging. Het beestje mankeerde verbazingwekkend helemaal niets.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_55086415
Onze hond heeft als pup ook eens een domme actie uitgehaald.

Tis een Jack Russell, en was toen ong een half jaar/ driekwart jaar oud. Als wij niet huis waren, werd hij altijd opgesloten in z'n draadkooi/bench. M'n zusje is eens een keer thuisgekomen, terwijl de hond dus met z'n hoofd door een gat aan de bovenkant zat. Hij zat dus vast, en had in z'n panische angst de hele bench ondergescheten en gepiest.. Sindsdien steekt hij z'n hoofd er niet meer door, en wij hebben een hele poos de bench niet meer dichtgedaan..
Ik word nog misselijk als ik denk aan de panische angst die de hond moet hebben gevoeld..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_55086464

Nou eergister, ik denk wat hoor ik toch ver weg in de verre verten?
Een heel vaag geluid, ik denk ach, vast ergens hier in de wijk, een huilende baby ofzo
Kom even later in de schuur en kijk bij toeval naar mijn wasdroger, ik denk wtf wat zit daar nu in?

Er bewoog wat voor dat raampje
Er was een kat ingekropen de dag ervoor zelfs!
Ik had ff het deurtje dichtgedaan want ik zou bezoek krijgen en ik zou die was later wel opvouwen, wasdag was al voorbij nml
Nooit meer aan die was gedacht, dus toen die kat eruit kwam, zat alles onder de katte sh
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  donderdag 6 december 2007 @ 21:00:15 #32
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_55086702
Ik was mijn konijn kwijt.
We kwamen terug van vakantie en de oppas had het deurtje per ongeluk open laten staan, het ene konijn had ze gevangen, maar het andere was weg.
Ik overal gekeken in de tuin, foto's opgehangen in de buurt(tis een vriendelijk konijn, misschien had iemand hem in een hokje in de tuin gezet ofzo)

Kom ik in de schuur, daar was ik al wel tien keer geweest sind Stamper weg was, zie ik iets bewegen in mijn ooghoeken.
Zit ie op de hoogste plank met zijn oren bijna tegen het plafond naar me te kijken.
Hij had daar vier dagen gezeten en was behoorlijk afgevallen, maar ik had hem terug!
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  donderdag 6 december 2007 @ 21:20:58 #33
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_55087222
Een van mn hondjes was op een warme dag rustig aan het drinken bij de vijver.
Ik wou haar aaien maar omdat ze mij niet zag aankomen schrok ze zich kapot en schoot zo de vijver in
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  donderdag 6 december 2007 @ 21:34:32 #34
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_55087552
Van de zomer waren we in Frankrijk. Bob onze hond (x york malthezer) had daar een aanbidder, Bracken een onstuimige labrador. Iedere dag deed Bracken Bob een oneerbaar voorstel. Op zich een enorm grappig gezicht. Die grote lab op onze kleine Bob. Bob loste het op door achteruit tussen de achterpoten van Bracken door te kruipen. Eén keer is het Bracken bijna gelukt. Bobbie kwam bij ons met een verbaasde uitdrukking op het gezicht, de staart tussen de poten en een natte rug
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
pi_55087816
Ik had de badkamerdeur dichtgedaan na het aanzetten van de wasmachine.
De poezen hier zijn als de doods (normaal gesproken) voor de badkamer en komen daar alleen als ik ze roep... Kimmy is de nieuwsgierigste poes en die zag ik in de kamer lopen.

Afijn, op een gegeven moment hoor ik zo'n kabaal en komt mn kleine Kimmy miauwend naar me toe en die loopt zo heen en weer te drentelen. Dus ik zoek automatisch Kyra... Hoor ik me toch een kabaal! Doe ik de deur van de badkamer open en Kyra stormt eruit...

Ze schrok van het geluid van de wasmachine (dat geluid van water pompen) en raakte in paniek, sprong door het douchegordijn het bad in van angst, waar ook nog es een klein restje water in zat. Waardoor ze als een gek naar de deur begon te springen

Ze durft nu nooit meer in de badkamer te komen zonder mij... Sterker nog, als ik eruit wil lopen schiet ze altijd voor me langs
pi_55095348
De achterdeur dicht doen omdat het zo hard regent en zo onderhand zelfs naar bínnen regent.
En dan een half uur later een heel zielige 'woef' horen vanuit de tuin....

Ik was een hond vergeten en die stond inmiddels compleet doorweekt en heel zielig te kijken dat ie nu toch wel een keer naar binnen wilde
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_55097666
Mijn man was laatst zo dom om een paar kapot getrapte op de grond gevallen hondekoekjes even 'op te ruimen' door ze in een plantebak te gooien. Mijn kleine Maltezertje (van toen 3 maanden) had dat al snel door en heeft zich een weg naar china proberen te graven in de plantebak. Ineens was ie geen klein wit hondje meer!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  vrijdag 7 december 2007 @ 11:48:03 #38
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_55097801
quote:

V.
OMG!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_55098120
Als kleine meisje had ik een hamstertje 'Oelie', ik vond dat Oelie te veel in dat hok zat opgesloten en dat hij maar eens moest proeven wat echte vrijheid was!
Dus ik vond een ceintuurtje ergens en bond dit om zijn buikje, zodoende ging ik slingeren met Oelie buiten het raam, heerlijk leek me dat voor hem, de frisse lucht, de wind om zijn kleine hamsteroren.
Ik was er volledig van overtuigd als 5 jarige dat dit het meest gelukzaligste moment voor een hamster moest zijn.
En ineens vloog Oelie uit het ceintuur, weg wastie, naar beneden.
Mijn hart klopte in mijn keeltje, en ik rende de trappen af op zoek naar een geplette hamster, ergens in de tuin op de tegels.
Beneden vroeg mijn moeder, wat ik ging doen en of er iets was?
Niks hoor, riep ik haar toe en ik ging de tuin in.
Rondkijkend naar Oelie, maar nergens een platte hamster te zien of te vinden.
Ik vond het echt magisch op die leeftijd, en opeens beweegt er iets in een sparreboompje naast me, hierin zat een arme hamster...godzijdank precies op die spar gevallen...
pfieuwwww wat was ik opgelucht op dat moment zeg...
Was ook meteen zijn laatste vliegavontuur.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_55098239
quote:

V.
ik moest lachen
pi_55098614
Ik had toen ik een jaar of 6 was een cavia "punkie" 'zo'n zwart langharig Oink! Oink! Oink! geval. Ik was helemaal gek met het beestje, was echt een schatje. Het was een snikhete zomer en ik ging met mijn vader voor 2wk op vakantie. Op de terugweg was ik helemaal opgewonden om Punkie weer te zien, ik ren naar binnen maar zie de kooi niet op zijn plek staan dus ik loop naar mijn vader om te vragen waar Punkie is. Mijn vader wijst naar het balkon waar hij de kooi had neergezet omdat hij bang was dat het beestje binnen zou stikken van de hitte. Dus ik ren helemaal blij het balkon op kijk in de kooi en mijn kinderhartje brak, arme Punkie dreef stilletjes in zijn kooitje... Het had nogal geregent toen we weg waren blijkbaar en dat is niet echt handig met een open kooi ik ben wekenlang boos op mijn vader geweest.

Ik had toen ik 15 was een ratje "hippiemuis"die ik altijd meenam, zo ook naar vrienden in rotterdam. Er was en feestje en ik zou daar blijven slapen. We lagen allemaal op matjes in slaapzakken. De volgende morgen werd ik wakker, en kon ik hippiemuis nergens vinden, overal gezocht maar nee hoor. Uiteindelijk moesten we gaan dus ik de slaapzak uitkloppen valt er zo een plat ratje uit ...

Op mijn 18e toen ik in Ierland woonde had ik ook een ratje "Victoria de 4e" ik lag met mijn toenmalige vriendje in bed toen ik iets langs mijn benen voelde lopen.. ik was nogal slaperig en hechte er verder geen waarde aan en ben verder gaan slapen. Tot ik opeens wakker schrik van een enorm geschreeuw en gegil en mijn vriendje het bed uit sprong met Victoria aan zijn eikel bungelend!!!!!!!!!! gevolgen: wederom een platte rat, en een vriendje dat een operatie aan zijn eikel mocht ondergaan
  vrijdag 7 december 2007 @ 13:19:09 #42
92409 Twinky
Little star.
pi_55099973
Mijn ouders hebben een border collie en een labrador. De border collie loopt altijd ver vooruit en de labrador een stukje achter, die heeft het altijd nog erg druk met snuffelen enzo.
Toen ik ze een keer uitliet kwam ik thuis en deed de deur open, meteen toen riep mijn broertje om iets te laten zien. Dus ik liep naar hem toe en deed de deur achter me dicht.
Echt een uur later was de labrador kwijt, zat ze al die tijd nog voor de deur te wachten om naar binnen te mogen
  vrijdag 7 december 2007 @ 14:05:10 #43
136 V.
pi_55101028
Vroeger, thuis, hadden wij op het hoogtepunt 5 honden. Drie middenslag poedels, een ruwhaarteckel en het halfzusje van de ruwhaar-teckel, een mix van het een of ander.

De oudste poedel, een naamloos grijs gevalletje dat in de praktijk X werd genoemd, was inmiddels 16, onder de diverse bulten, schuifelde door een vorm van HD met een soort zeeleeuw-achtige x-achterpoten, was zo goed als blind en doof. Maar och, ze had nog wel plezier in het leven.

Maar op een gegeven moment zeiden mijn ouders dat haar laatste dagen wel waren aangebroken. 'X-je stinkt wel dusdanig dat ze waarschijnlijk van binnen stevig aan het doodgaan is' en inderdaad, als we bij haar mandje in de buurt kwamen waar ze lag, was daar toch een behoorlijke lijkenlucht te ontwaren. Dus op een gegeven moment besloten mijn ouders een afspraak te maken met de dierenarts; 'het is ook wel een mooi leven geweest, en voordat het beest gaat lijden'. Dus een afspraak gemaakt voor de volgende dag.

Tot die avond ervoor ik met een van de andere honden aan het spelen was en de bal onder de bank rolde. Ik dook er met mijn arm onder om de bal te pakken, en ik kreeg iets kouds, hards en glibberigs te pakken...

Bleek het een bot te zijn (van de slager) van dik twee weken ervoor. Alle honden hadden zo'n ding gekregen en blijkbaar waren mijn ouders de tel kwijtgeraakt (en een hond begroef die dingen nog weleens in de tuin).

Maar bleek er dus een kleine meter van X'jes mand al twee weken een bot lag te rotten.

De dierenarts is afgebeld en X'je is bijna 19 geworden

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 7 december 2007 @ 16:42:35 #44
84328 Lllaura
painting pictures
pi_55104676
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 12:20 schreef Logician het volgende:
Ik had toen ik een jaar of 6 was een cavia "punkie" 'zo'n zwart langharig Oink! Oink! Oink! geval. Ik was helemaal gek met het beestje, was echt een schatje. Het was een snikhete zomer en ik ging met mijn vader voor 2wk op vakantie. Op de terugweg was ik helemaal opgewonden om Punkie weer te zien, ik ren naar binnen maar zie de kooi niet op zijn plek staan dus ik loop naar mijn vader om te vragen waar Punkie is. Mijn vader wijst naar het balkon waar hij de kooi had neergezet omdat hij bang was dat het beestje binnen zou stikken van de hitte. Dus ik ren helemaal blij het balkon op kijk in de kooi en mijn kinderhartje brak, arme Punkie dreef stilletjes in zijn kooitje... Het had nogal geregent toen we weg waren blijkbaar en dat is niet echt handig met een open kooi ik ben wekenlang boos op mijn vader geweest.

Ik had toen ik 15 was een ratje "hippiemuis"die ik altijd meenam, zo ook naar vrienden in rotterdam. Er was en feestje en ik zou daar blijven slapen. We lagen allemaal op matjes in slaapzakken. De volgende morgen werd ik wakker, en kon ik hippiemuis nergens vinden, overal gezocht maar nee hoor. Uiteindelijk moesten we gaan dus ik de slaapzak uitkloppen valt er zo een plat ratje uit ...

Op mijn 18e toen ik in Ierland woonde had ik ook een ratje "Victoria de 4e" ik lag met mijn toenmalige vriendje in bed toen ik iets langs mijn benen voelde lopen.. ik was nogal slaperig en hechte er verder geen waarde aan en ben verder gaan slapen. Tot ik opeens wakker schrik van een enorm geschreeuw en gegil en mijn vriendje het bed uit sprong met Victoria aan zijn eikel bungelend!!!!!!!!!! gevolgen: wederom een platte rat, en een vriendje dat een operatie aan zijn eikel mocht ondergaan
Maar was het dan sowieso de bedoeling dat Punkie twee weken zonder verzorging op het balkon zou staan? Hoe kreeg ie eten en water dan (hoewel ie daar genoeg van had...)?
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_55104798
Geen idee, ik was 6jr... volgens mij kwam mijn oma om de paar dagen??
  vrijdag 7 december 2007 @ 17:11:07 #46
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_55105388
Ik heb het al eens eerder geschreven op Fok! Maar goed, hier komt mijn blunder.

Loes (poes) had op een dag een hele rare bolle anus. Ik maakte me er zorgen over en heb er een foto van gemaakt. Wat nog niet zo makkelijk is van een kattenkont, als de eigenares van die kont heel erg graag kopjes wil geven aan de camera.
Op een gegeven moment had ik een redelijke foto gemaakt en die mailde ik naar de dierenarts. Op het moment echter dat ik de 'send' knop aanklikte hoorde ik gekrab in de kattenbak, en even later kwam Loes met een normale anus weer even buurten. Ze moest dus gewoon poepen.

Ach, hebben ze bij de DA ook weer wat te lachen gehad.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  Moderator vrijdag 7 december 2007 @ 18:50:56 #47
155227 crew  Guppy
dus
pi_55107741
'wijlen' Vlaamse Reus liep los in de tuin en ik zat te lezen.

opeens hoor ik een plons. 'de vissen zullen wel weer aan het spetteren zijn', dacht ik, want koi's doen dat wel eens. 5 minuten later merkte ik opeens dat Vlaam niet meer rond liep. ik ging m zoeken. kom ik bij de vijver, hangt ie dus al die tijd met zn voorpoten op de rand, te kijken zo van: 'he he, ben je daar nu pas?? ik lig hier al ff'.

eenmaal eruit liep ie diep beledigd en drijfnat naar zn kooi, en ging daar gingen drogen. heel koddig gezicht. iig was ik blij dat ik in de tuin zat, en het dus (relatief) op tijd merkte. nu zit er een verhoginkje rond de vijver
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_55111941
quote:
Op donderdag 6 december 2007 12:39 schreef Troubles. het volgende:

Bleek het slechts te gaan om een normale kolibrievlinder, alleen had ik uit het gezelschap zoiets nog nooit gezien.

[ afbeelding ]
Wat een prachtig beest! Ik heb iets dergelijks gehad met een enorme knalgroene libelle, ik dacht dat het een opwindbaar speelgoedje was. Hij leek echt wel van plastic!

Toen ik Kimmie 1 dag had, als kitten van 8 weken, deed ik iets te snel de deur open en zat haar pootje eronder. Ze schreeuwde en hinkte toen op drie pootjes weg en verstopte zich onder de bank. Ik wilde controleren of het niet gebroken was maar ze was nog helemaal niet aan mij gewend en liet zich niet pakken. En dat na 1 dag
pi_55113018
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 21:45 schreef LoudGirl het volgende:

[..]

Wat een prachtig beest! Ik heb iets dergelijks gehad met een enorme knalgroene libelle, ik dacht dat het een opwindbaar speelgoedje was. Hij leek echt wel van plastic!
Ja, die ken ik! Die zijn nog veel groter dan mijn hand. Ze vliegen hier zomers vaak door de achter tuindeuren tegen het voorraam aan. Vol bewondering ben ik met de sapkan heel vaak hun grote redder geweest.

Tot het moment dat iemand me vertelde dat ze kunnen bijten.
Ik ben een gillende angsthaas voor alles wat zoemt, hard kan lopen en kan steken of bijten. Gelukkig bestaan er nog andere Nederlandse helden* die al die beestjes voor me redden. Want zo'n Keizerlibelle is werkelijk een prachtig insekt.

* Een Nederlandse held hoeft namelijk alleen nog wat spinnetjes en libelletjes op te ruimen.
  zaterdag 8 december 2007 @ 00:44:23 #50
84328 Lllaura
painting pictures
pi_55116719
Toen ik een jaar of vier was heb ik onze nieuwe cavia doodgeknepen. M'n moeder voelt zich nog steeds schuldig, want ik mocht 'm vasthouden van haar. Wel is ze dezelfde dag nog terug naar de dierenwinkel gegaan om te zeggen dat ie zķ dood neerviel zodra ze 'm in het hok zette. Ze kreeg gratis een nieuwe mee...

Andersom heeft onze hond m'n moeder 's flink in de zeik genomen. We liepen op het strand en Balder (Duitse Staande) zwom flink diep de zee in en zwom steeds dichter naar de Oosterscheldekering toe achter een meeuw aan. Het was hartje winter en steenkoud. Wij roepen natuurlijk, maar dit had weinig zin. Opeens trok Balder een rare kop, ging rechtop in het water 'zitten', zonk beetje bij beetje en dreef langzaam af.
"KRAMP! DIE HOND HEEFT KRAMP!" riep m'n moeder. Ze bedacht zich geen moment, trok d'r broek en schoenen uit, sprong het ijskoude water in en zwom naar Balder toe. Daar aangekomen schudde Balder opgelucht z'n kop en zwom weer vrolijk verder. En m'n moeder zag een dikke drol wegdrijven... Was ie dus gewoon midden in zee in poephouding gaan zitten.
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
  zaterdag 8 december 2007 @ 00:59:28 #51
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_55117050
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 00:44 schreef Lllaura het volgende:
Toen ik een jaar of vier was heb ik onze nieuwe cavia doodgeknepen. M'n moeder voelt zich nog steeds schuldig, want ik mocht 'm vasthouden van haar. Wel is ze dezelfde dag nog terug naar de dierenwinkel gegaan om te zeggen dat ie zķ dood neerviel zodra ze 'm in het hok zette. Ze kreeg gratis een nieuwe mee...
Huilen dan.
  zaterdag 8 december 2007 @ 14:00:19 #52
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_55123748
quote:

Andersom heeft onze hond m'n moeder 's flink in de zeik genomen. We liepen op het strand en Balder (Duitse Staande) zwom flink diep de zee in en zwom steeds dichter naar de Oosterscheldekering toe achter een meeuw aan. Het was hartje winter en steenkoud. Wij roepen natuurlijk, maar dit had weinig zin. Opeens trok Balder een rare kop, ging rechtop in het water 'zitten', zonk beetje bij beetje en dreef langzaam af.
"KRAMP! DIE HOND HEEFT KRAMP!" riep m'n moeder. Ze bedacht zich geen moment, trok d'r broek en schoenen uit, sprong het ijskoude water in en zwom naar Balder toe. Daar aangekomen schudde Balder opgelucht z'n kop en zwom weer vrolijk verder. En m'n moeder zag een dikke drol wegdrijven... Was ie dus gewoon midden in zee in poephouding gaan zitten.
dat laatste omg kan iemand me opvegen
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_55135332
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
pi_55135578
quote:
Op donderdag 6 december 2007 21:34 schreef Maes het volgende:
Van de zomer waren we in Frankrijk. Bob onze hond (x york malthezer) had daar een aanbidder, Bracken een onstuimige labrador. Iedere dag deed Bracken Bob een oneerbaar voorstel. Op zich een enorm grappig gezicht. Die grote lab op onze kleine Bob. Bob loste het op door achteruit tussen de achterpoten van Bracken door te kruipen. Eén keer is het Bracken bijna gelukt. Bobbie kwam bij ons met een verbaasde uitdrukking op het gezicht, de staart tussen de poten en een natte rug
hahaha
pi_55135788
Goed topic!
pi_55142279
quote:
Dan heb je aardig hard geknepen voor een vierjarige.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  Moderator maandag 10 december 2007 @ 11:27:07 #57
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_55165083
Toen ik de eerste keren bleef slapen bij mijn vriend had mijn hond zichzelf een plekje toegeeigend in de keuken.
Toen ze op een avond aan het bietsen was tijdens het eten stuurde ik haar op haar plek.
Na twee tellen stond ze echter alweer in de huiskamer naar mijn bord te staren
Ik stuurde haar weer op haar plek en toen ze weer terug kwam, stond ik boos kijkend op en liep achter haar aan (al mopperend ) om er zeker van te zijn dat ze op haar plek ging en om dan nog eens streng "En blijf!" te kunnen zeggen.
Toen ze bij de drempel van de keuken weer bleef dralen zag ik dat de hele keuken onder water stond
Er zat een elastiekje vast in de wasmachine en die pompte niet af, in plaats daarvan was het water uit de machine gelopen en stond er echt een flinke hoeveelheid water in de keuken, en daarin dreef de deken van mijn hond
Niet zo gek dat ze steeds terug kwam
pi_55167276
hahaha... die poepende hond! LOL!

Geen blooper van mezelf, maar wel van m'n vriend... Onze kat was nog maar een dag of wat bij ons, en mijn vriend (heeft voor 't eerst van z'n leven een kat in huis) zit haar te aaien. Zegt ie ineens: wat is dit nou voor rare bult in d'r nek??
Ik schrik me kapot, denk gelijk aan kanker of iets dergelijks... maar ik kijk 's goed waar ie z'n hand heeft...
"Zit er vlak daarnaast nog eentje?"
"Uh.. ja! Wat is dat!"
"Schat, dat zijn d'r schouders!"
Kleur buiten de lijntjes.
pi_55194958
Ik heb als klein kind ooit onze siamees van de trap gegooid. Mijn moeder riep gooi die kat eens van de trap. Nicky jankte namelijk altijd heel erg. En dat deed ik dus braaf. Laatst is Amigo de kat van mijn ouders uit het raam gesprongen/gevallen van 1 hoog gelukkig via de zonneluifel hij mankeerde niks.
pi_55219524
Leuk topic!

Mijn bijdrage is niet zo sensationeel:
Een van mijn katten is niet al te bang voor water en vond het erg interessant om op de rand van de badkuip te gaan zitten als ik in bad lig. Hij loopt dan ook graag een rondje om het bad heen met als grootste hindernis de kraan. Maar met een beetje kunst- en vliegwerk kom je daar ook wel omheen. Tot die dag dat er wat veel water op de rand lag... kattepootjes en water combineren niet goed en leiden tot kat in bad. Niet prettig als je als mens daar ook nog in ligt ivm heel veel nageltjes die je huid dreigen te doorboren.

Kortom: kat met flukse vaart uit bad gezwiept. En een natte kat ziet echt niet uit!
Tegen de tijd dat ik uit bad kwam en me afgedroogd had, had hij zichzelf alweer drooggelikt. En de badrand is een stuk minder interessant geworden.

Oh ja, nog eentje van toen ik nog een klein Catje was:
Ik had een konijntje, vond hem erg lief maar de verzorging, dat was minder interessant. Het beestje werd al wat ouder en op een dag zei mijn vader dat hij veel gelukkiger zou zijn in de omheinde tuin. Ik was het er helemaal mee eens, kon hij lekker rondhuppelen en springen in plaats van in zo'n klein kooitje opgesloten te zitten. De dag nadat het beestje de vrijheid had geproefd liet mijn vader me een gat zien onder aan de omheining. Konijn weg, er onderdoor gekropen. Tja, dat doen konijntjes nou eenmaal: graven. Maar hij was echt veeeeel gelukkiger bij de andere konijntjes in het veld. Konijn blij, ik blij.
Jaaaren later ben ik er achter gekomen dat het beestje diezelfde nacht was verdronken in de waterbak.....
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_55223467
quote:

V.
!!!

Kep maar een paar bloopers meegemaakt...
Toen ik nog klein was (jaar of 4 geloof ik) had een vriendinnetje van mij een cavia. Die cavia zat in ze kooitje buiten lekker in de tuin. Ik d8, misschien vind ie het wel leuk als ik em een beetje op en neer ga zwiepen, dus ik zwengelde die kooi op en neer en van boven naar beneden...omdat die cavia zo'n grappige beweging maakte vond ik dat wel grappig.
Even later kwam me vriendinnetje de tuin weer in en zei der papa "wel voorzichtig he...niet gaan zwaaien met die kooi, dan kunnen cavias namelijk een longontsteking ofsow krijgen"
2 dagen later was cavialief dood

Voor de rest heb ik perongeluk me kat ze staart tussen de koelkastdeur geklemd. Hij eet altijd op het aanrecht precies boven me koelkastje. Ik deed dus het deurtje weer dicht zonder te kijken, hoor ik ineenkeer een keiharde schreeuw..zat meneer ze staart tussen de koelkast. Arme Tijger rent sindsdien keihard weg zodra ik de koelkast opendeed als hij aant eten was

[ Bericht 17% gewijzigd door DjinN op 12-12-2007 18:49:07 ]
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_55223918
Onze kat had eens, dankbaar voor de goede verzorging natuurlijk, een dooie muis mee naar binnen gesleept en netjes klaargelegd op het tapijt. Helaas liep ik op blote voeten en had die hele muis niet gezien. Dus opeens voel ik iets nats en glibberigs onder mijn voet. Ik kijk en zie de darmen van die muis tussen mijn tenen omhoog glibberen. De kat was zo vriendelijk geweest om die muis alvast half van zijn velletje te ontdoen.
Als je goed kijkt zie je de vlek nog steeds in het tapijt.

Ook is onze hond ooit eens met zijn staart tussen de ketting van een bromfiets gekomen waardoor hij een paar centimeter korter werd. hij was er snel overheen en kwam al kwispelend thuis waardoor de bloedspatten tot twee meter hoog tegen de muur zaten.

Nog een kleine blooper. Kat staat 's avonds laat voor de deur te miauwen, wil naar binnen. Ok, dus ik doe de deur open, kat glipt naar binnen, zoekt een plekje, zie hem verder niet meer terug. Volgende dag naar mijn werk. Kom ik thuis, zit meneer buiten voor de deur op me te wachten. Ik doe de deur open, kat glipt naar binnen en tegelijk vliegt er een andere kat naar buiten. Heb ik de hele nacht en dag een vreemde kat binnen gehad. Ze leken als twee druppels water op elkaar.

[ Bericht 43% gewijzigd door Adfundum op 12-12-2007 19:04:01 ]
Some weasel took the cork out of my lunch...
  woensdag 12 december 2007 @ 18:55:38 #63
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_55224059
Ik heb ooit ongeveer hetzelfde meegemaakt, maar dan met een kikker in een pantoffel.
pi_55227040
Even nog iets wat me te binnen schiet n.a.v. het konijnen-in-vrijheid-verhaal van een paar posts hierboven:

Ik had vroeger een konijn: witje. Witje mocht iedere avond in de tuin vrij rondlopen en mijn vader had het voor elkaar dat als hij floot, het konijn braaf terug zijn hok in trippelde. Dat lukte altijd. Nou ja, bijna altijd. Want op een avond (kleine Tezz lag al lang in bedje) wilde Witje eens niet terug zijn hok in, en mijn vader ging er achter aan natuurlijk om hem te vangen. Helaas nam Witje de bocht iets te abrupt en te scherp, waardoor hij zijn rugje brak. Mijn vader heeft hem dus meteen dood gemaakt, want het beestje had erge pijn. 's Morgens kwam ik beneden en keek ik zoals iedere ochtend, direct bij Witje. Maar Witje was weg!!!!!!!! Snif snif snif......mijn vader heeft me toen uitgelegd dat Witje graag op vakantie wilde en dus op wintersport was gegaan. Nou dat was wel acceptabel voor mij (ik was vijf) en was erg blij met het nieuwe witje wat ik uit mocht gaan zoeken.

Jaren later begreep ik dat hij met 'wintersport' de diepvries van opa bedoelde.....
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_55227357
Oh genoeg blunders

Onze neuroot stond zomers bij de vijver een beetje naar de vissies te kijken en water te drinken, wij aan het verbouwen. Ik kom buiten, zet een cementemmer neer (nog op redelijke afstand van de vijver) en onze neuroot schrikt zo dat ie de vijver in plonst! Normaal is het een behoorlijke kat, maar het leek net een rat toen ie uit het water kwam... heb zķ gelachen!

Andere kat al zo'n 1.5 dag kwijt.. Ach die komt wel weer te voorschijn! Tot je boven ineens een heel zielig mauwtje hoort, mauw!? Kijken we in de kast, was ze lekker gaan slapen, maar wij hadden 's morgens in de haast de kastdeur dichtgedaan... Daarna een dag vrij, dus na 1.5 dag was ze pas gevonden Arm beest!
quote:
Op woensdag 12 december 2007 18:51 schreef Adfundum het volgende:

Nog een kleine blooper. Kat staat 's avonds laat voor de deur te miauwen, wil naar binnen. Ok, dus ik doe de deur open, kat glipt naar binnen, zoekt een plekje, zie hem verder niet meer terug. Volgende dag naar mijn werk. Kom ik thuis, zit meneer buiten voor de deur op me te wachten. Ik doe de deur open, kat glipt naar binnen en tegelijk vliegt er een andere kat naar buiten. Heb ik de hele nacht en dag een vreemde kat binnen gehad. Ze leken als twee druppels water op elkaar.
Ow my god dit had er één van mij kunnen zijn!!

[ Bericht 0% gewijzigd door NieTTus op 12-12-2007 21:51:04 (typo) ]
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
pi_55228436
Wij hadden Jaina net een paar dagen en waren er helemaal blij mee.
Op een nacht word ik om 4 uur wakker van een vaag gemiew.
ik denk: "waar is dit kat in vredesnaam?"
Niet in de kamer, niet in de keuken of de WC, ook niet in de slaapkamer, op het balkon of onder de tafel. Geen idee.
Maar ik hoorde nog steeds miew.

Allerlei visioenen an de kat die buiten is en bang en verdwaald. Ik in het trappenhuis van de flat kijken (om 4 uur dus hč? )

geen kat.
Uiteindelijk kon ik het geluid localiseren, het beestje zat in de douche! En de deur was perongeluk dicht. Al vanaf een uur of 10.
Ze heeft zich luid spinnend om me heen gedraaid en de rest van de nacht heeft ze héél dicht tegen me aan liggen slapen
  donderdag 13 december 2007 @ 13:11:24 #67
105263 Litso
Interlectueel.
pi_55242739
Mijn vader heeft een labrador die ze netjes voor het eten even laten wachten voordat hij mag aanvallen. Eten in het bakje, 'zit' en 'blijf', en na een halve minuut wachten 'toe maar' en dan valt hij vrolijk aan.
Mijn broertje (11) gaf laatst eten, zei 'blijf' en ging even de keuken in. Vergeet vervolgens de hond en gaat vrolijk tv kijken. Ruim een half uur later moest ie naar de wc en bleek dat de hond nog braaf voor zijn bak zat, al was ie wel tegen de muur aan gaan hangen omdat ie wat moe was. Het arme beest heeft gewoon een half uur braaf voor zijn bak zitten wachten
"Dat is echt ontzettend zielig" Š
  donderdag 13 december 2007 @ 13:38:14 #68
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_55243440
Haha, ik zie het helemaal voor me. Wat een aandoenlijk brave hond.
  donderdag 13 december 2007 @ 14:03:04 #69
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55244076
quote:
Op donderdag 13 december 2007 13:11 schreef Litso het volgende:
Mijn vader heeft een labrador die ze netjes voor het eten even laten wachten voordat hij mag aanvallen. Eten in het bakje, 'zit' en 'blijf', en na een halve minuut wachten 'toe maar' en dan valt hij vrolijk aan.
Mijn broertje (11) gaf laatst eten, zei 'blijf' en ging even de keuken in. Vergeet vervolgens de hond en gaat vrolijk tv kijken. Ruim een half uur later moest ie naar de wc en bleek dat de hond nog braaf voor zijn bak zat, al was ie wel tegen de muur aan gaan hangen omdat ie wat moe was. Het arme beest heeft gewoon een half uur braaf voor zijn bak zitten wachten
Heb ik ook mer Max gehad. . Wat dat betreft zou ik graag zien dat ie wat meer een eigen wil heeft, cmon, een half uur. .

Oh, hier werkt alleen zit, dan weet ie dat ie moet blijven tot pak maar.
  Moderator donderdag 13 december 2007 @ 14:27:30 #70
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_55244660
quote:
Op donderdag 13 december 2007 13:11 schreef Litso het volgende:
Aaaah
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 december 2007 @ 19:26:15 #71
163650 Greys
pi_55252268
Ahhhhhhhh Litso Ik zie gewoon die blik van die hond ( ) voor me
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 13 december 2007 @ 19:40:54 #72
105263 Litso
Interlectueel.
pi_55252581
Zo zal hij hebben gekeken ja
"Dat is echt ontzettend zielig" Š
pi_55269069
hahahaha wat een suffe hond. Fijn dat ie zo braaf is, maar oh wat een domkop
  vrijdag 14 december 2007 @ 14:30:19 #74
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55270023
Maar zit en blijf is toch dubbelohop?
  vrijdag 14 december 2007 @ 14:42:23 #75
136 V.
pi_55270290
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 14:30 schreef Harajuku. het volgende:
Maar zit en blijf is toch dubbelohop?
Nee, hoezo? Het commando 'zit' betekent dat een hond moet gaan zitten. 'Blijf' betekent dat hij niet van zijn plaats mag.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 14 december 2007 @ 14:58:26 #76
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55270642
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 14:42 schreef Verbal het volgende:

[..]

Nee, hoezo? Het commando 'zit' betekent dat een hond moet gaan zitten. 'Blijf' betekent dat hij niet van zijn plaats mag.

V.
Omdat wanneer ik zit zeg, hij blijft zitten tot hij andere instructies krijgt, zoals het hoort.
  vrijdag 14 december 2007 @ 15:19:07 #77
136 V.
pi_55270954
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 14:58 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Omdat wanneer ik zit zeg, hij blijft zitten tot hij andere instructies krijgt, zoals het hoort.
Dan zou het in jouw geval dubbelop zijn inderdaad

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 14 december 2007 @ 15:46:02 #78
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_55271551
Poes vond de boom niet mooi Hij was echt net helemaal klaar. Zit in achter mijn pc, zie ik dat ding in mijn ooghoek ineens omvallen! En pien had zich verstopt achter de verwarming en keek me onschuldig aan Ik heb t niet gezien dat ze erin hing, maar het moet haast wel want de boom staat behoorlijk stevig...

Wonderbaarlijk genoeg is alles nog heel, alleen van de onderkant van de piek is een klein stukje afgebroken. Maar kon de helft er opnieuw inhangen dus
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  vrijdag 14 december 2007 @ 15:46:15 #79
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_55271556
quote:

[..]

Whehe iemand wordt daar geownd
Huilen dan.
  vrijdag 14 december 2007 @ 15:57:19 #80
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55271788
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 15:19 schreef Verbal het volgende:

[..]

Dan zou het in jouw geval dubbelop zijn inderdaad [afbeelding]

V.
Ik dacht dat het altijd zo ging . My bad dan.
  vrijdag 14 december 2007 @ 16:02:53 #81
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_55271946
Niet van mezelf maar wel van een buurjongen.
Buurjongen had een cavia of hamster gekregen en op de dag dat hij in huis kwam werd er natuurlijk gespeeld met het beestje op de vloer. Overbuurjongetje van mij bij hem over de vloer, leuk meespelen.
Overbuurjongetje is soms ietwat onhandig, maar goed dat komt later wel.

Buurvrouw vraagt vervolgens aan de spelende kids, jongens willen jullie wat drinken, lekker zegt thomas en hij wil overeind komen, dus knie op de vloer en dan opduwen.
Hamstertje zat dus onder de knie.

Enigzins doordat soort dingen vind ik het onwijs egoistisch om een dier als speelkameraad te moeten hebben....
  vrijdag 14 december 2007 @ 16:05:42 #82
136 V.
pi_55272003
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 15:57 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik dacht dat het altijd zo ging . My bad dan.
Neuh, misschien zijn wij wel gewoon raar

Pjotr moet van mij altijd gaan zitten als hij zijn pilletjes krijgt. Als ik daarmee klaar ben, krijgt hij een aai over zijn bol en hobbelt hij lekker verder.

Als ik wil dat hij langer blijft zitten, zeg ik 'blijf'.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 14 december 2007 @ 16:06:16 #83
136 V.
pi_55272024
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 15:46 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Whehe iemand wordt daar geownd
Echt wel

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 14 december 2007 @ 16:41:09 #84
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_55272858
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 16:06 schreef Verbal het volgende:

[..]

Echt wel

V.
Duidelijke zaak ja
Huilen dan.
  vrijdag 14 december 2007 @ 16:45:21 #85
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55272960
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 16:05 schreef Verbal het volgende:

[..]

Neuh, misschien zijn wij wel gewoon raar [afbeelding]

Pjotr moet van mij altijd gaan zitten als hij zijn pilletjes krijgt. Als ik daarmee klaar ben, krijgt hij een aai over zijn bol en hobbelt hij lekker verder.

Als ik wil dat hij langer blijft zitten, zeg ik 'blijf'.

V.
Dat verklaart het dan, want als 't hier klaar is, zeg ik "klaar" dan mag ie doen wat ie blieft. Tot aan klaar blijft ie whatever hij moest doen.
  vrijdag 14 december 2007 @ 22:02:43 #86
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_55279667
Geweldig topic.....

hond, zee, kramp, mama, poepen.
Welcome Mr. President, How can we serve you,
pi_55321138
Onze dochters kregen een hamster, maar na anderhalf jaar werd ie wel heel erg sloom. dus wij: ja, zwart-witje is dan ook al heel oud he. Dus het kan best zijn dat ie binnenkort dood gaat. Op een dag ligt ie stijf in het hokje, dood dus. 's Morgens dochters verteld dat zwart-witje dood was, dus treurende kinders naar school gebracht.

De hamster hadden we in de schuur gezet, tot we wisten wat we er mee zouden doen. Kliko of toch maar begraven.Tot mn man dacht: misschien doet ie wel een winterslaap ofzo. Toch maar even gegoogled en warempel: als ze op een koude plaats staan, kunnen ze een winterslaap doen. Stond zwart-witje toch vlak bij de achterdeur, hartje winter... wij de hamster weer gepakt, gelukkig nog niet begraven, bij de verwarming gezet, dekentje er omheen en ja hoor, heel langzaam zag je hem ontdooien en deed ie het weer!
Uit school kwam een vriendinnetje mee om de treurende dochters in hun leed bij te staan. Die stonden vreemd te kijken dat zwart-witje uit de dood was herrezen.
Nadeel was wel dat toen ie echt doodging ze het eigenlijk niet echt konden geloven. Wij ook niet trouwens, hij heeft nog een dagje thuis opgebaard gelegen, gewoon, voor de zekerheid
Screw them.
We're going home.
  zondag 16 december 2007 @ 22:03:28 #88
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_55322672
Schiet me er nog 1 te binnen.

Vroeger hadden mijn broer en ik een parkiet als huisdier, harstikke leuk en het feit dat hij tam was en kon rondvliegen deed het overlijden van de vorige piet snel vergeten.

Op een zondagochtend al rondfladderend zat de piet op mijn schouder en me broer wilde hem wel op zijn schouder hebben. Aangezien we beiden aan het aanrecht stonden en de kooi schoonmaakten deed ik mijn schouder tegen zijn schouder aanleggen zodat piet kon overhippen.
Helaas zat piet met zijn kop te pulken aan iets aan mijn bovenarm en stond op het puntje van mijn schouder.

De kop van piet werd dus even ge-sandwiched. Piep en een hoop gefladder verder schrokken we beiden maar gelukkig was piet stevig genoeg om dit spannende avontuur te overleven.
pi_55323309
quote:
pi_55324087
quote:

[..]

Jij en Verbal zijn echte hondenliefhebbers.

Wat heeft jullie helden precies uit de linie gehouden?
  maandag 17 december 2007 @ 22:32:00 #91
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_55348095
Leuk topic dit gelukkig heb ik met mijn nieuwe hamstertje Fiona nog niks meegemaakt.
  woensdag 19 december 2007 @ 17:09:17 #92
136 V.
pi_55392010
quote:
Op zondag 16 december 2007 22:53 schreef Troubles. het volgende:

[..]

Jij en Verbal zijn echte hondenliefhebbers.

Wat heeft jullie helden precies uit de linie gehouden?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 december 2007 @ 19:31:28 #93
163650 Greys
pi_55395800
quote:
Op zondag 16 december 2007 21:00 schreef CarOnline het volgende:
en ja hoor, heel langzaam zag je hem ontdooien en deed ie het weer!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_55399861
Onze kat Vero was nog niet zo lang bij ons en een kitten van 9 weken. Ze mocht dus nog niet naar buiten maar het was een snikhete zomeravond dus een stonden de tuindeuren toch open met een hoog schot ervoor zodat ze niet naar buiten kon, en wij om 1 uur 's nachts nog zwetend buiten.
Alleen bleek dat kleine kittentje dus toch over dat hoge schot heen te kunnen springen en voor we het wisten schoot het beestje de donkere tuin in. Wij in paniek er achteraan, waarop mevrouw wegsprintte richting de vijver. In het donker lijkt dat gladde donkere water net een zwarte spiegel(vloer), ze aarzelde een korte seconde en nam toen een snoekduik.. om onder water te verdwijnen. Het leek wel een uur te duren voordat ze spartelend terug boven water kwam. En nog wilde mevrouw niet gepakt worden en zwom ze steeds bij ons vandaan.
Uiteindelijk hebben we haar toch te pakken gekregen, één druipend verzopen katje! Maar niet nadat de hele buurt wakker was geworden door ons paniekerige geschreeuw...
Those who try to be different, are all the same.
pi_55401101
Ik heb vaak genoeg gedacht dat ons konijn dood was.
Dat beest vond het heerlijk om op d'r rug te liggen, dus we dachten altijd dat ze er niet meer was.

Tot ze op een dag weer op d'r zij lag, nouja, was niets bijzonders voor ons. Alleen was ze ditmaal wel dood.
0 topics op naam. 14.gif
pi_55401135
I am the mountain the forest and the earth.
pi_55412933
Ik heb gisteren per ongeluk de kat in de trapkast opgesloten. Ik had de boodschappen opgeruimd en de kast weer dicht gedaan. Ik dacht dat de kat boven zat. Tot mijn vriend thuis kwam en wat te drinken wilde pakken: schiet Doortje ineens de kast uit! Heeft daar misschien wel twee uur gezeten, zonder een kik te geven.
pi_55415535
Ik heb een caviaschuur en een deel van mijn schatjes lopen lekker los in de schuur. Lekker overal houtvezel en hooi voor ze neergelegd zodat het lekker warm is. Nou moet ik dagelijks even checken natuurlijk, even lekker knuffelen en hier en daar wat medicijntjes uitdelen, ik kom binnen en draai me om, ik was iets vergeten. Precies in die paar seconden kwamen de meiden al aangerend om te komen schooien en ik tik er zo eentje weg met mijn schoen....arme Morgannah Gelukkig heeft ze er geen pijn ofzo aan overgehouden maar vond t wel zielig hoor
  donderdag 20 december 2007 @ 17:05:24 #99
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_55420412
Ik had vandaag een afspraak bij de dierenarts voor gebitscontrole. Omdat ik het in mijn eentje niet voorelkaar krijg ze beide te vangen heb ik een vriend gevraagd om te helpen. Meestal komen de katten gezellig knuffelen en dan kunnen we ze tegelijkertijd oppakken en in de reiskooi doen.
Tenminste dat werkte de eerste keer. Ze hadden ons gewoon door en lieten zich niet pakken. Ik heb de afspraak moeten afzeggen. Volgende week weer een poging wagen.
pi_55428470
Dit is echt een leuk topic om te lezen.

Zelf heb ik 1 of inmiddels alweer 2 jaar geleden een blunder gemaakt.
Het betrof geen huisdier maar een klein veldmuisje die bij mij in huis wilde overwinteren.

Ik wilde het niet direkt in dit topic posten omdat ik niet graag toegeef dat toen ik het veldmuisje ontdekt had niet ben overgegaan tot muizenvallen, gif of zelfs ook maar een diervriendelijke val.
Welnee, ik zette maandenlang iedere avond een schoteltje water en een schoteltje knabbeltjes neer terwijl ik in intussen wel angstig was dat er misschien wel eens een hele familie veldmuis zou kunnen ontstaan met alle neefjes en nichtjes van partij.

Familieleden bleven uit maar het dilemma niet.

Mijn bureau stond toen ook in de huiskamer en toen ik op een avond mijn belasting moest invullen trok ik de onderste grootste la open en trof daar de hele administratie, die ik er een jaar lang in had gemoffeld aan alsof ik een papierschredder opentrok. De versnipperde inhoud heb ik samen met alle keuteltjes in zijn geheel weg moeten gooien en ik heb tegen de lade, omdat deze nogal wat klemde, een flinke karatetrap gegeven om 'm weer dicht te krijgen.
Gelukkig had ik mijn jaaropgaven apart in de boekenkast bewaard en kon de aangifte prima doen.

Het weer werd steeds mooier en dat veldmuisje had ik eigenlijk ook nooit meer gehoord of door de kamer zien rennen.
Totdat ik afgelopen zomer eens aan een extreem premenstruele schoonmaak onderhevig was en alles moest gelicht. Toen vond ik achter de bank, onder de verwarming een verdroogd klein muisje met een enorme deuk in zijn rug.
pi_55502538
Van de week kwam Flynn bj ons op tafel kijken wat we gingen eten terwijl we maaltijdsalade op ons bord door elkaar aan het husselen waren. Ineens schiet ik een beetje uit met m'n vork, maar ik raak hem niet. Toch rent Flynn snel de kamer uit en gaat onder de krabpaal in de gang verbeten over z'n koppie zitten wrijven met één oog dicht. Had ik dus dressing (met nogal veel azijn) in z'n oog gespetterd. Het zag er nogal pijnlijk uit.

M'n vriend pakte Flynn beet en ik probeerde z'n oog uit te spoelen met water, dat lukte niet omdat ik in alle haast niks bij de hand had om gericht te druppelen en Flynn zich losrukte omdat zijn koppie nat werd, toen maar een flesje conditioning contactlensvloeistof gepakt, dat is erg makkelijk in de ogen te druppelen, toen ik dat gedaan had deed hij z'n oog weer gewoon open. Gelukkig dat het spul ook bij katten gebruikt kon worden, want dat wist ik van tevoren dus niet zeker, had ook m'n tweede blunder geweest kunnen zijn.
Ik googlede ooit eens naar oogmedicijnen voor katten en kwam toen op het weblog van Georgina Verbaan, die het omgekeerde meemaakte, ze gebruikte medicijnen voor haar kat op zichzelf.
http://www.georginaverbaan.nl/2005/07/_in_de_categori.html
pi_55504122
Hond moest uitgelaten dus we gingen op pad, eenmaal op weg kwamen we een oudere mevrouw tegen met een zeer bejaarde hond waar mijn hond nogal chagrijnig op reageerde. Ik til mijn (aangelijnde) tegensputterende mormel dus op omdat de mevrouw het wat angstig vond. Ondertussen liep ik gewoon stevig door, kijk om me heen, zie het bejaarde hondje niet meer, en zet mormel op de grond (dacht ik) Ik zette mormel dus bovenop het oude beestje, die was ongemerkt met ons meegelopen. Oude beestjes kunnen dus ook nog heeeeel fel zijn heb ik geleerd Het was eigenlijk niet eens echt een blooper, alleen maar zeeeer grappig.
I like it I like it I like it loud ♥
döp dep döp dededöp döp döp
pi_55507985
"Dat doet ie anders nooit!"-momentje?
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_55524129
Helemaal waar Adfundum, maar dan hebben we het toch wel over het oude beestje toch?
I like it I like it I like it loud ♥
döp dep döp dededöp döp döp
pi_55541971
Ik loop de schuur uit, zwaai de deur open. Aan de andere kant probeerde onze poes net naar binnen te komen via het (afgesloten) katteluik. Poes werd de tuin in gelanceerd...

Blooper van vriend, die ging het paard van een andere vriend even over de neus aaien, niet inde gaten dat ie op dat moment met zijn broek tegen het schrikdraad stond. Paard kreeg een flinke tik op de neus en wou een jaar lang niet meer in de buurt komen.
...
pi_55790269
Ik heb genoeg huisdierenblunders.

Ik begin wel bij de meeste genante.. Ik moest even kijken naar de pc van mijn baas in zijn huis. Zijn jongste dochter had net een nieuwe cavia gehad, en ze vroeg of ik hem vast wou houden. Ik vond dat niet zo goed idee, maar ze zetten dat beest toch in de palm van mijn hand. Beet dat beest me in mijn duim en uit een reflex begin ik met mijn hand te schudden... en daar ging de cavia en viel een meter op de grond. Wonder boven wonder liep die cavia gewoon verder. Zegt de dochter van mijn baas.. Nog een keer! ze vond het namelijk best grappig om haar cavia door de lucht te zien vliegen

Huisdierblunder 2
Een van mijn katten had haar eerste nestje gehad en toen liepen er na een paar weken 5 katten (moederpoes en 4 kittens) door het huis. Om de bank te sparen, had mijn moeder een groot kleed over de (nieuwe) bank gelegd en aan de zijkanten een soort van knoop gemaakt.

Een vriendje van school kwam langs om naar de jonge katjes te kijken en ik liep naar de plaats waar ze meestal slapen.. Het vriendje zei, ik tel er namelijk maar 3. Ik het hele huis doorgelopen en een paar keer onder de bank gekeken. Ik had mijn moeder gebeld dat we een kleine katje miste en die stond op het punt om de dierenambulance te bellen voor een vermiste katje.. Zie ik opeens een zwarte kopje vanuit die knoop komen.

Huisdierblunder 3:
Ik moest wat achter het schot hebben in mijn slaapkamer, zodra het schot open gaat, gaan de alarmbellen rinkelen bij de katten. Het is daar lekker warm, donker en beschermt, dus daar willen ze graag zitten. Nadat ik klaar was, zonder te kijken het schot weer dichtgedaan. De kat was lekker in slaap gevallen.. Toen ik lag te slapen, hoorde ik een zachte gemiauwd en ik had geen idee waar het uberhaupt vandaan zo komen. Toen herinnerde ik me dat ik natuurlijk het schot open had gedaan, ik heb de kat nog nooit zo snel naar zijn voederbak zien rennen. Kat had toch iets van 20 uur opgesloten gezeten
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
  Boks-Chick zaterdag 5 januari 2008 @ 11:48:17 #107
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_55791008
quote:
Op woensdag 19 december 2007 22:11 schreef faun het volgende:
Dit zijn onze katten.
http://www.youtube.com/watch?v=355EtitrVXw
lolwut
  zaterdag 5 januari 2008 @ 12:37:05 #108
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55791790
Jazz is zo een vreetzak dat ie alles zo op heeft en daarna Max zijn kant op gaat. Om dat te voorkomen pak ik hem dan meestal vast. Laatst was ie daar echt niet van gediend. Piepen, zeuren, janken. Maar ik wilde dat Max gewoon normaal zijn eten op kon eten dus hield Jazz nog even vast.

Toen Maz klaar was zette ik hem maar snel op de grond, en ik heb hem nog nooit zo hard naar de kattenbak zien rennen. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')