ik haat kuurtjesquote:Op donderdag 6 december 2007 11:57 schreef marcb1974 het volgende:
T is er Yns?
Bwheheh.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:03 schreef mcDavid het volgende:
Nominatie voor leukste TS gaat bij deze naar kuuks.
Als het morgen dan maar beter gaatquote:Op donderdag 6 december 2007 12:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik haat kuurtjes
voel me nog beroerder als gister
quote:Op donderdag 6 december 2007 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
Ja, ben net ook geen boodschappen gaan doen
Ga je voor een wasmachine of meteen een was/droog combinatie?quote:Op donderdag 6 december 2007 13:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]. Dat hoef ik vandaag gelukkig niet te doen..
Ga vanavond loeren voor een nieuwe wasmachine. Die heb ik nog niet, en was wordt dus nu nog gewassen door mijn ouders
quote:Op donderdag 6 december 2007 13:43 schreef marcb1974 het volgende:
Omdat ze lichtelijk imbeciel zijn allemaal
Geen was/droog, maar enkel een wasmachine. Deze zijn in de meeste gevallen van slechtere kwaliteit, en vaak in verhouding (veel) duurderquote:Op donderdag 6 december 2007 13:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga je voor een wasmachine of meteen een was/droog combinatie?
quote:Op donderdag 6 december 2007 13:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat verklaart meteen veel meer ook nog
.
En dan ophangen?quote:Op donderdag 6 december 2007 14:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Geen was/droog, maar enkel een wasmachine. Deze zijn in de meeste gevallen van slechtere kwaliteit, en vaak in verhouding (veel) duurder
Flesquote:Op donderdag 6 december 2007 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh nou, jullie schieten ook niet erg op zonder mij hmm
Nou kutweer he, dat weet jequote:
Fleskččh!quote:Op donderdag 6 december 2007 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh nou, jullie schieten ook niet erg op zonder mij hmm
Hoe was het danquote:Op donderdag 6 december 2007 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou kutweer he, dat weet jeIk ben weer in Utrecht dus
vanavond meteen weer een afsopraak in de stad bla blanu eerst douchen en even een uurtje in bed liggen of zo
Neem wat fruit en klaarquote:Op donderdag 6 december 2007 16:17 schreef Ynske het volgende:daar is ze weer
wat een gedoe zeg
zelfs geen zin om te koken
ga jij t voor me kopen?quote:
Is dat beter dan door je mond naar binnen?quote:Op donderdag 6 december 2007 16:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
ga jij t voor me kopen?
de mandarijnen die hier liggen komen me inmiddels mijn neus uit
jah heb er al teveel gehadquote:Op donderdag 6 december 2007 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat beter dan door je mond naar binnen?
Dan maar een boterham of beschuit/cracker straks?quote:
quote:Op donderdag 6 december 2007 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Kuukskčččč!
* Dr_Flash klein blond oogappeltje om hals vliegt
Dan zou je denken dat er mensen wakker zijn jaquote:
Ja, hij is alleen ff druk met het uitzoeken vanquote:Op donderdag 6 december 2007 21:00 schreef Sjowhan het volgende:
Hij zit alweer in Utrecht, dus zal zich wel weer laten zien.
quote:Op donderdag 6 december 2007 21:00 schreef Sjowhan het volgende:
alle bordjes en andere foto'squote:Op donderdag 6 december 2007 21:00 schreef Sjowhan het volgende:
Uh wiequote:Op donderdag 6 december 2007 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
grafgloeiende pruts FQR
PEBKACquote:Op donderdag 6 december 2007 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
grafgloeiende pruts FQR
FQR snapte ik nog, maar PEBKACquote:
Weheh, ja dat gaat snel heh, quoten met de FQR!quote:Op donderdag 6 december 2007 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
grafgloeiende pruts FQR
Truste!quote:Op donderdag 6 december 2007 22:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/PEBKAC
Nu bed
Van het weer hoef je het niet te hebben iddquote:Op vrijdag 7 december 2007 07:33 schreef Kuukske het volgende:
Poeh, het wordt me een dagje vandaag.
Nou, ik heb het weer al overleefd. Ik heb gewoon niet zoveel zin.quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Van het weer hoef je het niet te hebben idd
Of heb je nog andere ellende aan je hoofd?
Zin? Waarin dan? In werken?quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:20 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb gewoon niet zoveel zin.
Ahhuh.quote:
Ah, krjig je dan éindelijk een station?quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:47 schreef Sjowhan het volgende:
Whehehe.
Minister Eurlings geeft mijn dorp even 10 miljoen voor het bouwen van een station!
Eindelijk jaquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah, krjig je dan éindelijk een station?
Welk rotdorp? Zandvoort?quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:54 schreef Sjowhan het volgende:
Eindelijk ja.
Mocht ook wel eens tijd worden, dat rotdorp naast ons had al een station, konden wij niet achterblijven.
hier ook. heb dan ook maar besloten om nog 2 dagen te blijven liggenquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ahhuh.
Ik wil lekker warm in bed vertoeven.
Gaan ze na de winter weer verder?quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:10 schreef leonieke het volgende:
Ja hé?
Het wordt een beetje het standaardberichtje...
t zit jullie niet echt mee wat die bouw betreft he. hoelag zijn ze nu al bezig?quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:10 schreef leonieke het volgende:
Ja hé?
Het wordt een beetje het standaardberichtje...
quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Komtie aan hoor
"Bollenstreek Centraal"
Whehequote:
Ze zullen wel moeten, veronderstel ik. Ik ben nog steeds van plan van begin juli te verhuizen dus ze zullen moeten doorwerken.quote:
We hebben de compromis getekend op 23 december 2006, de bouwvergunning hadden we op 24 april en het was de bedoeling om in juni te beginnen. Uiteindelijk is dat al 10 oktober geworden.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
t zit jullie niet echt mee wat die bouw betreft he. hoelag zijn ze nu al bezig?
Ah oké. Nouja, hou de gedachte vast dat het écht afkomt volgend jaar.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:20 schreef leonieke het volgende:
Ze zullen wel moeten, veronderstel ik. Ik ben nog steeds van plan van begin juli te verhuizen dus ze zullen moeten doorwerken.
En als het niet naar ons huis is, ben ik van plan van een tijd bij mijn ma te gaan wonen tijdens het vakantie. Niet de standaard 1 week Dadizele - 1 week Ninove alleszins.
Het zal écht wel moeten. Hoe meer ze het uitstellen, hoe minder ik te vertellen heb thuis.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah oké. Nouja, hou de gedachte vast dat het écht afkomt volgend jaar..
das heel vervelendquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:22 schreef leonieke het volgende:
Het ergste is om te zien dat ze in de straat van mijn ma ook een huis aan het bouwen zijn en zij zijn rond 10 november begonnen en daar staat het eerste verdiep er al helemaal...
Dát wel.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Whehe. Je moet toegeven, hij is leuk bedacht.
Maar dat lag toch vooral aan het weer, dat ze niet door konden ofzo?quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
We hebben de compromis getekend op 23 december 2006, de bouwvergunning hadden we op 24 april en het was de bedoeling om in juni te beginnen. Uiteindelijk is dat al 10 oktober geworden.
t heeft toch niet gevroren?quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maar dat lag toch vooral aan het weer, dat ze niet door konden ofzo?
Dat werd ons toch gezegd, maar rondom ons werd er wel overal gebouwd...quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maar dat lag toch vooral aan het weer, dat ze niet door konden ofzo?
Pfff handigquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat werd ons toch gezegd, maar rondom ons werd er wel overal gebouwd...
Het is nog maar eens bewezen dat je bij familie altijd op de laatste plaats komt he
We horen vanalles waarom het zo lang duurt... alleen merk ik die zaken bij niemand anders.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
das heel vervelend
weten jullie ook waarom het zo lang duurt?
toen men eindelijk met de bouw van t huis van mijn ouders begon eind vorig jaar, ging t ook behoorlijk snel. juli zaten ze erin. Daarom verbaas ik me er een beetje van dat t bij jullie maar niet van de vloer afkomt
Schoonvader is aannemer... en daar wonen we idd ook... Kun je u de spanningen een beetje voorstellen?quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:34 schreef Ynske het volgende:
Is het familie die de bouw doet?
jeumig. gezelligquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Schoonvader is aannemer... en daar wonen we idd ook... Kun je u de spanningen een beetje voorstellen?
Kunnen, met plezier... maar we kwamen blijkbaar al heel ondankbaar over toen we zeiden dat we echt volgende zomer willen verhuizen omdat deze situatie al lang genoeg geduurd heeft (netter gezegd natuurlijkquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
jeumig. gezellig
hadden jullie niet voor de overbrugging ergens iets kunnen huren?
tis dat ik geen schoonouders heb, maar denk niet dat ik daar zou willen wonen
Dat kan ik vanuit een familielid bevestigen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:40 schreef leonieke het volgende:
Btw, indien bij schoonouders gaan wonen te vermijden is: zeker doen
Mja, maar iedereen die daar langer dan een kwart nanoseconde over nadenkt, weet zelf ook wel dat dat met boter en suiker de slechtste zet van het bord is natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:40 schreef leonieke het volgende:
Btw, indien bij schoonouders gaan wonen te vermijden is: zeker doen
De CIA komt straks in de problemen omdat opnames van verhoren WEL vernietigd zijn, terwijl het OM in Nederland in zwaar weer zit omdat opnames van (vriendjes van) Holleeder juist NIET vernietigd zijn. Huh?quote:122 Teletekst vr 07 dec
CIA vernietigt opnames verhoren
` De CIA heeft video-opnames vernietigd
waarop strijders van al-Qaida worden
ondervraagd.Dat heeft de Amerikaanse
inlichtingendienst zelf bekendgemaakt.
Volgens CIA-directeur Hayden waren de
gebruikte verhoortechnieken legaal.Hij
liet de banden vernietigen om beambten
van de CIA tegen wraakacties van
al-Qaida te beschermen.Volgens de New
York Times toonden de beelden juist
wel martelingen en zijn ze om die reden
vernietigd.
Het is nu de vraag of er informatie is
achtergehouden tijdens de hoorzittingen
van het Congres over 11/9.Daardoor kan
de top van de CIA in problemen komen.
volgende nieuws financieel sport
Mja, soms heb je niet alles zelf in de hand en zijn er situaties waardoor dit de beste oplossing was die toen voorhanden was.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, maar iedereen die daar langer dan een kwart nanoseconde over nadenkt, weet zelf ook wel dat dat met boter en suiker de slechtste zet van het bord is natuurlijk.
Stom gedoequote:Op vrijdag 7 december 2007 09:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit is toch wel heel erg typisch, op zich
[..]
De CIA komt straks in de problemen omdat opnames van verhoren WEL vernietigd zijn, terwijl het OM in Nederland in zwaar weer zit omdat opnames van (vriendjes van) Holleeder juist NIET vernietigd zijn. Huh?
Je bedoelt "scheen"quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:45 schreef leonieke het volgende:
Mja, soms heb je niet alles zelf in de hand en zijn er situaties waardoor dit de beste oplossing was die toen voorhanden was.
Moest het mogelijk geweest zijn, hadden we dat niet gedaan hoor.
jaquote:
Nou, en WAT een geweldige oplossing was het, hmm?quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:49 schreef leonieke het volgende:
Maar eigenlijk ook wel een beetje de enige aangezien het heel erg dringend was..
Dat valt toch reuze mee? Ik ben gewoon toe aan weekendquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:48 schreef Dr_Flash het volgende:
ja
Zeg, heb je geen serviesgoed bij de hand of zo? Je bent duidelijk toe aan "iets kapot gooien" jij
Inderdaadquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, en WAT een geweldige oplossing was het, hmm?
Maar goed, als je alles van tevoren weet, kan je voor een dubbeltje de wereld rond
Hoe is het ondertussen met je?quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
InderdaadEn dan zou ik me ook veel minder zorgen moeten maken over bepaalde zaken
Nog wat draaierig eigenlijk. Vannacht niet goed geslapen omdat ik het gevoel had dat ik ging flauwvallen zoals de kamer draaide (nee, geen alcohol gedronkenquote:
Was het maar van de alcohol dus, dan had je ervoor iig nog een beetje lol gehadquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nog wat draaierig eigenlijk. Vannacht niet goed geslapen omdat ik het gevoel had dat ik ging flauwvallen zoals de kamer draaide (nee, geen alcohol gedronken)
Voor de rest: het is straks weekend
(en ik was even weg omdat we hier een noodgeval hadden)
jah maar denk dat ik maar weer ga slapenquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:18 schreef Kuukske het volgende:
Weer wakker Yns?
F5quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:27 schreef marcb1974 het volgende:
Fles, kap eens met die brede foto's,
mijn layout kan daar niet tegen
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens
Dat werkt niet echt nuttig bij text-onlyquote:
http://userstyles.org/styles/3987quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat werkt niet echt nuttig bij text-only
En, waar ruikt het naar?quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:08 schreef Kuukske het volgende:
Oeh, ik kan het weekend al ruiken, zo dichtbij is het.
Nou hequote:Op vrijdag 7 december 2007 12:48 schreef Kuukske het volgende:
Wat een bordjes weer Fles.
wat kan ik daar mee? Mag niets installeren hierquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
http://userstyles.org/styles/3987
Speciaal voor jou ff geupdate
Dat ligt aan Fuk!quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:27 schreef marcb1974 het volgende:
Fles, kap eens met die brede foto's,
mijn layout kan daar niet tegen
Ligt gent op de weg naar zweden? Of ben je daarvoor omgereden?quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En, waar ruikt het naar?
[..]
Nou he
Ik was toch een reisdag kwijt voor de terugweg, en om 06:15 in Brussel aan te komen... dan kan je die dag maar beter een beetje nuttig invullen niewaar?quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:12 schreef marcb1974 het volgende:
Ligt gent op de weg naar zweden? Of ben je daarvoor omgereden?
Net wat bedrijfskleding gepast in Haarlem!quote:
Waar ga je werkenquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
Net wat bedrijfskleding gepast in Haarlem!
Zoeen grijs stoffen pak met een zwarte pet met een rood biesjequote:Op vrijdag 7 december 2007 18:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
Voor als ik een keer ga rijden voor mn pa
Oeh, das wel handig voor de volgende meetquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
Voor als ik een keer ga rijden voor mn pa
Nee, helaasquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoeen grijs stoffen pak met een zwarte pet met een rood biesje
Qu de Buschauffeur
Kogelwerendvest en helm tegen lastige reizigersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |