Uh wiequote:Op donderdag 6 december 2007 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
grafgloeiende pruts FQR
PEBKACquote:Op donderdag 6 december 2007 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
grafgloeiende pruts FQR
FQR snapte ik nog, maar PEBKACquote:
Weheh, ja dat gaat snel heh, quoten met de FQR!quote:Op donderdag 6 december 2007 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
grafgloeiende pruts FQR
Truste!quote:Op donderdag 6 december 2007 22:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/PEBKAC
Nu bed
Van het weer hoef je het niet te hebben iddquote:Op vrijdag 7 december 2007 07:33 schreef Kuukske het volgende:
Poeh, het wordt me een dagje vandaag.
Nou, ik heb het weer al overleefd. Ik heb gewoon niet zoveel zin.quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Van het weer hoef je het niet te hebben idd
Of heb je nog andere ellende aan je hoofd?
Zin? Waarin dan? In werken?quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:20 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb gewoon niet zoveel zin.
Ahhuh.quote:
Ah, krjig je dan éindelijk een station?quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:47 schreef Sjowhan het volgende:
Whehehe.
Minister Eurlings geeft mijn dorp even 10 miljoen voor het bouwen van een station!
Eindelijk jaquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah, krjig je dan éindelijk een station?
Welk rotdorp? Zandvoort?quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:54 schreef Sjowhan het volgende:
Eindelijk ja.
Mocht ook wel eens tijd worden, dat rotdorp naast ons had al een station, konden wij niet achterblijven.
hier ook. heb dan ook maar besloten om nog 2 dagen te blijven liggenquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ahhuh.
Ik wil lekker warm in bed vertoeven.
Gaan ze na de winter weer verder?quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:10 schreef leonieke het volgende:
Ja hé?
Het wordt een beetje het standaardberichtje...
t zit jullie niet echt mee wat die bouw betreft he. hoelag zijn ze nu al bezig?quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:10 schreef leonieke het volgende:
Ja hé?
Het wordt een beetje het standaardberichtje...
quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Komtie aan hoor
"Bollenstreek Centraal"
Whehequote:
Ze zullen wel moeten, veronderstel ik. Ik ben nog steeds van plan van begin juli te verhuizen dus ze zullen moeten doorwerken.quote:
We hebben de compromis getekend op 23 december 2006, de bouwvergunning hadden we op 24 april en het was de bedoeling om in juni te beginnen. Uiteindelijk is dat al 10 oktober geworden.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
t zit jullie niet echt mee wat die bouw betreft he. hoelag zijn ze nu al bezig?
Ah oké. Nouja, hou de gedachte vast dat het écht afkomt volgend jaar.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:20 schreef leonieke het volgende:
Ze zullen wel moeten, veronderstel ik. Ik ben nog steeds van plan van begin juli te verhuizen dus ze zullen moeten doorwerken.
En als het niet naar ons huis is, ben ik van plan van een tijd bij mijn ma te gaan wonen tijdens het vakantie. Niet de standaard 1 week Dadizele - 1 week Ninove alleszins.
Het zal écht wel moeten. Hoe meer ze het uitstellen, hoe minder ik te vertellen heb thuis.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah oké. Nouja, hou de gedachte vast dat het écht afkomt volgend jaar..
das heel vervelendquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:22 schreef leonieke het volgende:
Het ergste is om te zien dat ze in de straat van mijn ma ook een huis aan het bouwen zijn en zij zijn rond 10 november begonnen en daar staat het eerste verdiep er al helemaal...
Dát wel.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Whehe. Je moet toegeven, hij is leuk bedacht.
Maar dat lag toch vooral aan het weer, dat ze niet door konden ofzo?quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
We hebben de compromis getekend op 23 december 2006, de bouwvergunning hadden we op 24 april en het was de bedoeling om in juni te beginnen. Uiteindelijk is dat al 10 oktober geworden.
t heeft toch niet gevroren?quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maar dat lag toch vooral aan het weer, dat ze niet door konden ofzo?
Dat werd ons toch gezegd, maar rondom ons werd er wel overal gebouwd...quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maar dat lag toch vooral aan het weer, dat ze niet door konden ofzo?
Pfff handigquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat werd ons toch gezegd, maar rondom ons werd er wel overal gebouwd...
Het is nog maar eens bewezen dat je bij familie altijd op de laatste plaats komt he
We horen vanalles waarom het zo lang duurt... alleen merk ik die zaken bij niemand anders.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
das heel vervelend
weten jullie ook waarom het zo lang duurt?
toen men eindelijk met de bouw van t huis van mijn ouders begon eind vorig jaar, ging t ook behoorlijk snel. juli zaten ze erin. Daarom verbaas ik me er een beetje van dat t bij jullie maar niet van de vloer afkomt
Schoonvader is aannemer... en daar wonen we idd ook... Kun je u de spanningen een beetje voorstellen?quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:34 schreef Ynske het volgende:
Is het familie die de bouw doet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |