abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60328303
Als aanvoerder mag je toch meer zeiken dan als gewoon speler, dus gewoon doorgaan

Van Bommel die zeikt en zuigt is gewoon leuker om naar te kijken en het is grappig al die reactie te zien van fans van andere ploegen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60343591
Wel grappig in VI dat Servé Kuijer van Roda verhaalt over de keer dat hij met Nol Hendriks naar Fortuna Sittard ging kijken. Kuijer vond Van Bommel maar niks, Nol was lyrisch: "Zie je niet dat die jongen ogen in zijn achterhoofd heeft?" Ze boden Mark daarop een topcontract, maar die koos voor speelminuten in Sittard.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_60345621
Het eerste wat ik van Van Bommel herrinner is dat hij een keer van het veld gestuurd werd toen hij aan het schelden was op de grens terwijl hij aan het warm lopen was
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60346469
Hij heeft zich wel voorgenomen minder kaarten te pakken, zou hij dan nog gniepiger te werk gaan?
That's all folks!
  dinsdag 29 juli 2008 @ 09:52:15 #105
3185 Adelante
To let it go now
pi_60413445
quote:
Psycholoog moet opvliegende Van Bommel temperen
29/07/2008 08:56

Voetballend is er op Mark van Bommel weinig aan te merken, vindt Bayern München. Maar qua zelfbeheersing mankeert er nogal wat aan. Weet ook de Limburger, die de hulp van een psycholoog inschakelt om wat te doen aan zijn lichtontvlambaarheid.

'Dat moet eruit', zegt Van Bommel in Kicker. De 31-jarige middenvelder heeft in Duitsland rap een reputatie verworven met zijn opvliegende gedrag. Tijdens de 56 competitieduels die hij in actie kwam voor Bayern, incasseerde hij negentien gele kaarten en twee rode prenten.

Door de UEFA kreeg hij in het seizoen 2006/07 al eens een schorsing opgelegd vanwege een beledigend armgebaar in een Champions League-duel met Real Madrid. En tijdens de afgelopen competitie moest hij met rood van het veld toen hij in een wedstrijd tegen Hamburger SV de scheidsrechter trakteerde op een soortgelijk armgebaar.

Coach Jürgen Klinsmann heeft er bij Van Bommel op aangedrongen te werken aan zijn zelfbeheersing. De middenvelder gaat dan ook met sportpsycholoog Philipp Laux, die behoort tot de staf van Klinsi, aan de slag. 'Het is mijn eigen schuld dat ik dit stempel heb. Ik werk eraan om het te veranderen', vertelt Van Bommel.
Hij zoekt eindelijk professionele hulp voor zijn Josti gedrag.

[ Bericht 0% gewijzigd door Adelante op 29-07-2008 09:59:38 ]
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_60413627
bij nec hebben ze ook een teampsycholoog dus is dat ook ineens de jostiband?
  dinsdag 29 juli 2008 @ 10:07:16 #107
3185 Adelante
To let it go now
pi_60413728
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 10:02 schreef WooZ het volgende:
bij nec hebben ze ook een teampsycholoog dus is dat ook ineens de jostiband?
Als seizoenkaarthouder van Vitesse kan ik niks anders dan dat beamen natuurlijk
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_60413766
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 10:07 schreef Adelante het volgende:

[..]

Als seizoenkaarthouder van Vitesse kan ik niks anders dan dat beamen natuurlijk
ik had niks anders verwacht natuurlijk
pi_60654217
quote:
Van Bommel eerste buitenlandse aanvoerder Bayern
Uitgegeven: 8 augustus 2008 14:02
Laatst gewijzigd: 8 augustus 2008 14:03

MUNCHEN - Mark van Bommel is vrijdag door trainer Jürgen Klinsmann benoemd tot aanvoerder van Bayern München.

De 31-jarige Nederlandse middenvelder, die ook in de voorbereiding al de aanvoerdersband droeg, volgt doelman Oliver Kahn op.

Nog niet eerder was een buitenlandse speler aanvoerder van Bayern München. "Mark is meerdere talen machtig. Hij kan bovendien als middenvelder met alle medespelers makkelijk communiceren", aldus Klinsmann.

Leuk voor hem!
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 15:16:55 #110
176521 Grulez
rasgroninger
pi_60656493
Dat is niet niks zeg.
pi_60656547
Op zich is Mark toch helemaal geen buitenlandse aanvoerder?
pi_60656857
Doet ie netjes
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_60663014
De held.
Ben blij dat hij weer terug is bij Oranje, kan tenminste die verwende jochies tot de orde roepen. Bommel was het afgelopen EK een van de missende schakels bij Nederland.
PSV Eindhoven!
pi_60663173
Goede zet van Klinsmann!
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_60663530
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 18:19 schreef Heukelom het volgende:
De held.
Ben blij dat hij weer terug is bij Oranje, kan tenminste die verwende jochies tot de orde roepen. Bommel was het afgelopen EK een van de missende schakels bij Nederland.
Een van de missende schakels? En ik maar denken dat hij niet meedeed.
pi_60663627
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 18:42 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Een van de missende schakels? En ik maar denken dat hij niet meedeed.
Vind jij softy Engelaar beter dan?
PSV Eindhoven!
pi_60663743
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 18:47 schreef Heukelom het volgende:

[..]

Vind jij softy Engelaar beter dan?
Er is geen beter. Het zijn verschillende types.
pi_60663832
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 18:54 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Er is geen beter. Het zijn verschillende types.
In de controlerende rol vind ik Van Bommel zeer zeker beter, en aanvallend ontlopen ze elkaar niet veel. Technisch is Engelaar wel iets beter, maar tactisch is Bommel verder.
PSV Eindhoven!
pi_60669917
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 18:19 schreef Heukelom het volgende:
De held.
Over verwend jochie gesproken, hij is zelf de grootste. Overigens zullen een Sneijder / Persie en v/d Vaart zich echt de les niet laten lezen door van Bommel hoor. Als van Bommel zich dienstbaar opstelt en niet het leidertje gaat uithangen dan is hij bruikbaar. Niet meer dan dat overigens.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_60689690
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 22:20 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Over verwend jochie gesproken, hij is zelf de grootste. Overigens zullen een Sneijder / Persie en v/d Vaart zich echt de les niet laten lezen door van Bommel hoor. Als van Bommel zich dienstbaar opstelt en niet het leidertje gaat uithangen dan is hij bruikbaar. Niet meer dan dat overigens.
Nee, het ging veel beter zonder Bommel wil je zeggen? Tegen Rusland liepen Sneijder, Van der Vaart en Van Persie elkaar alleen maar boos en geïrriteerd aan te kijken, ze gunden elkaar niets.
En waarom zouden ze zich niet door Van Bommel terug laten roepen, die heeft véél meer gepresteerd in zijn loopbaan dan die 3.
PSV Eindhoven!
pi_60689762
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 20:17 schreef Heukelom het volgende:

[..]

Nee, het ging veel beter zonder Bommel wil je zeggen? Tegen Rusland liepen Sneijder, Van der Vaart en Van Persie elkaar alleen maar boos en geïrriteerd aan te kijken, ze gunden elkaar niets.
En waarom zouden ze zich niet door Van Bommel terug laten roepen, die heeft véél meer gepresteerd in zijn loopbaan dan die 3.
Met Van Bommel ging het ook niet goed in Oranje.
En Sneijder, Van Persie en Van der Vaart hebben nog niet zo veel gepresteerd maar er zit nog wel een duidelijk verschil in leeftijd.
Dus die kunnen dat nog makkelijk evenaren zo niet verbeteren.

Van Persie, Sneijder en Van der Vaart staan alle 3 tegenwoordig hoger in aanzien in Oranje dan de heer Van Bommel.
pi_60689854
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 20:20 schreef sjimz het volgende:

[..]

Met Van Bommel ging het ook niet goed in Oranje.
En Sneijder, Van Persie en Van der Vaart hebben nog niet zo veel gepresteerd maar er zit nog wel een duidelijk verschil in leeftijd.
Dus die kunnen dat nog makkelijk evenaren zo niet verbeteren.

Van Persie, Sneijder en Van der Vaart staan alle 3 tegenwoordig hoger in aanzien in Oranje dan de heer Van Bommel.
Juist, ze zijn idd een stuk jonger, daar heb je gelijk in. Maar jongere voetballers behoren toch te leren van de ouderen?

Van Bommel moet vertrouwen krijgen van Van Marwijk (zal het niet aan ontbreken, verwacht ik ), dan zal hij m.i. van grote waarde zijn/worden voor het Ned. Elftal, een type van Bommel missen we denk ik, Engelaar is te licht, De Jong nog wat te druistig. Van Bommel heeft óók aanvallende stootkracht, dat is ook een pluspunt. Ook het feit dat hij tegenstanders schrik aanjaagt is een reden om hem te selecteren, vind ik.
PSV Eindhoven!
pi_60689894
Wat moeten Sneijder, Van der Vaart en Van Persie dan van Van Bommel leren?
pi_60689921
Winnaarsmentaliteit, slimmigheidjes, tegenstanders intimideren.
PSV Eindhoven!
pi_60689977
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 20:27 schreef Heukelom het volgende:
Winnaarsmentaliteit, slimmigheidjes, tegenstanders intimideren.
Ik denk dat ze daar Van Bommel te weinig voor zien.
Leren doe je vooral bij je club.

Plus die mentaliteit valt ook niet echt aan te leren, die heb je of die heb je niet.
Slimmigheidjes ga je ook niet van Mark leren want hij pakt zelf veel te veel domme kaarten.
En intimideren... Denk je dat Sneijder iemand kan intimideren als hij voor iemand staat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')