even discussiëren: wie vindt dit rood?quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Net in het sportjournaal, de training van Oranje: Van Bommel springt met twee benen vooruit richting Robben, die gelukkig opspringt (en vervolgens uiteraard een schwalbe maakt).
Gelukkig niets aan de hand dus, maar leert hij het nou nooit?
Hij raakt 'm dan wel niet, maar zo inkomen vind ik gewoon rood.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:53 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
even discussiëren: wie vindt dit rood?
Geel voor Robben, wat een wijf.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:53 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
even discussiëren: wie vindt dit rood?
quote:Op zaterdag 6 september 2008 01:36 schreef Radegast het volgende:
[..]
Geel voor Robben, wat een wijf.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 01:36 schreef Radegast het volgende:
[..]
Geel voor Robben, wat een wijf.
Hoe train je vel?quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:19 schreef Dos37 het volgende:
Dat was niks. Gewoon lekker vel getraind zoals ik van iedereen verwacht.
FYPquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:42 schreef kevin6188 het volgende:
Speelt twee dramatische wedstrijdenMaakte de winnende en is toch de held...
quote:Bundesliga: Van Bommel hoopt op tweejarig contract
Datum: 2-jan-2009 09:49
Door Mark van den Heuvel
Mark van Bommel (foto, rechts) heeft met de clubleiding van Bayern München afgesproken dat hij eind januari laat weten of hij ingaat op de aanbieding om zijn contract met één jaar te verlengen. “Ik heb zo langzamerhand wel een idee waar het naartoe gaat,” aldus Van Bommel. “Maar ik wil rustig de tijd nemen om er over na te denken.”
Samen met tal van andere oud-PSV’ers woonde de aanvoerder van Bayern München zaterdag in Eindhoven de wedstrijd PSV-FC Twente (0-0) bij. “Een erg gezellige avond,” aldus Van Bommel. “Ik heb met heel veel mensen gesproken, maar met niemand over een eventueel contract in Eindhoven. Dat is ook niet aan de orde. PSV is op dit moment in mijn carrière niet mijn eerste optie. Pas als er zich helemaal geen andere, grote buitenlandse clubs melden, dan komt PSV in beeld.”
Als je moet kiezen, waar zou je voorkeur naar uit gaan, een tweejarig contract bij PSV of nog één seizoen in Beieren?
Van Bommel: “Ik wil heel graag nog een contract voor twee jaar tekenen, dus dan ehh… We houden contact, eind januari neem ik een beslissing.”
quote:Van Bommel teleurgesteld in Bayern
MÜNCHEN - Het is hoogst onzeker of aan de periode van Mark van Bommel bij Bayern München een nieuw hoofdstuk wordt toegevoegd.
De middenvelder heeft een aanbieding van de Duitse topclub in beraad, maar is niet tevreden over de voorgestelde contractduur van één seizoen. Vandaag liet de clubleiding echter weten dat Van Bommel absoluut niet hoeft te rekenen op een nieuw voorstel.
,,Het aanbod staat, de bal ligt bij Mark,’’ zei Karl-Heinz Rummenigge gisteren in de Duitse media. ,,Hij heeft tot het einde van deze maand om te beslissen of hij akkoord gaat met onze aanbieding.’’
De 31-jarige Van Bommel liet eerder weten graag bij Bayern te blijven, maar zeer teleurgesteld te zijn over de eerste aanbieding van de club. Het huidige contract van de middenvelder loopt aan het einde van dit seizoen af.
Er was gisteren ook goed nieuws voor de Oranje-international. Uit onderzoek bleek dat zijn knieblessure meevalt. Van Bommel hoeft maar twee tot drie dagen rust te houden. De aanvoerder van Bayern moest maandag tijdens de oefenwedstrijd tegen Al Wheda in Saudi-Arabië voortijdig met knieproblemen van het veld.
,,Ik heb geluk gehad,’’ aldus Van Bommel op de website van de club. Hij is gewoon inzetbaar als zijn ploeg over ruim twee weken tegen HSV, dat getraind wordt door Martin Jol, de competitie hervat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |