Ik deed helemaal niet gezellig mee heurquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jullie deden zelf ook gezellig meeEn dan hier lopen schreeuwen dat de bagger weg moet
![]()
Topic is bagger vrij
Dacht dat als je het (eindelijk) had opgezocht dat hij dan wel alles correct weergafquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:34 schreef Harajuku. het volgende:
Omdat de zoekfunctie al keilang kaput is?
En als we sluiten met een tekst is het ook niet goedquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Als jullie een topic sluiten of een opmerking modereren, kan dat dan zonder er steeds een of andere grappige maar veelal weinigzeggende opmerking er bij in te gooien? Gewoon dichtkwakken en klaar. Zonder extra poespas.
Nee sorry, staat in de taakomschrijving.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Als jullie een topic sluiten of een opmerking modereren, kan dat dan zonder er steeds een of andere grappige maar veelal weinigzeggende opmerking er bij in te gooien? Gewoon dichtkwakken en klaar. Zonder extra poespas.
Schande is hetquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En als we sluiten met een tekst is het ook niet goed
quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee sorry, staat in de taakomschrijving.
"Semi-grappig doen om bij de users in de smaak te vallen"
Neequote:
Neen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:26 schreef De_Ananas het volgende:
Zijn de lightproducten al verboden in NL?
Dat is juist geweldigquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:16 schreef Teunebeun het volgende:
Kunnen jullie het topic sluiten. Topic
Ik leg de link nazi en dat topic niet echtquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:09 schreef De_Ananas het volgende:
Waarom is mijn reactie aangepast?
Als je voor in Nazi-Duitsland voor Nazi's concerten geeft etc dan ben je zelf ook een Nazi?
Lees de FP (quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik leg de link nazi en dat topic niet echt
FPquote:
LEESquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
FP
Als je nou normaal zegt dat die TS een rechtsextremist is
Ow zie het nu pasquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
LEES
HET
BERICHT
DAN
In dronken toestand ben ik nog een betere mod dan jij zeg
Zet mijn reactie dan terug wil je?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ow zie het nu pasNaja
Dan maakt het ook niet veel uit
Jaquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zet mijn reactie dan terug wil je?
Als ik jou toch niet hadquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Weer een geschiedenisles geleerd van ome Ananas
Doe eens.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:40 schreef De.Kromme het volgende:
Biogarde, reageer eens op m'n TR's. Of mag ik bij deze ook je moeder kanker toewensen?
Ik opende hem omdat ik me stoorde aan de ene na de andere pro-metal reactie bij een nieuwsbericht!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Doe eens.
Joh, je opende je topic om uit te lokken. Die post was walgelijk en is genote.
Goede kloon, tot dat metal topic wist ik niet dat jij het wasquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:49 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ik opende hem omdat ik me stoorde aan de ene na de andere pro-metal reactie bij een nieuwsbericht!.
Was goed bedoeltquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waarom open je het dan ook![]()
Ik ga het topic eens bekijkenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 02:16 schreef Guuskeee het volgende:
ik heb het gevoel dat 'Domme mensen die kreten slaken' een vermomd racisme-topic is
Heb em dichtgetieft.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 02:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ga het topic eens bekijken
Dan bekijk ik mijn bier maar weerquote:
Ik drink het lieverquote:Op zaterdag 12 januari 2008 02:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan bekijk ik mijn bier maar weer
Waar was je ?quote:
neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |