Ik deed helemaal niet gezellig mee heurquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jullie deden zelf ook gezellig meeEn dan hier lopen schreeuwen dat de bagger weg moet
![]()
Topic is bagger vrij
Dacht dat als je het (eindelijk) had opgezocht dat hij dan wel alles correct weergafquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:34 schreef Harajuku. het volgende:
Omdat de zoekfunctie al keilang kaput is?
En als we sluiten met een tekst is het ook niet goedquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Als jullie een topic sluiten of een opmerking modereren, kan dat dan zonder er steeds een of andere grappige maar veelal weinigzeggende opmerking er bij in te gooien? Gewoon dichtkwakken en klaar. Zonder extra poespas.
Nee sorry, staat in de taakomschrijving.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Als jullie een topic sluiten of een opmerking modereren, kan dat dan zonder er steeds een of andere grappige maar veelal weinigzeggende opmerking er bij in te gooien? Gewoon dichtkwakken en klaar. Zonder extra poespas.
Schande is hetquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En als we sluiten met een tekst is het ook niet goed
quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee sorry, staat in de taakomschrijving.
"Semi-grappig doen om bij de users in de smaak te vallen"
Neequote:
Neen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:26 schreef De_Ananas het volgende:
Zijn de lightproducten al verboden in NL?
Dat is juist geweldigquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:16 schreef Teunebeun het volgende:
Kunnen jullie het topic sluiten. Topic
Ik leg de link nazi en dat topic niet echtquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:09 schreef De_Ananas het volgende:
Waarom is mijn reactie aangepast?
Als je voor in Nazi-Duitsland voor Nazi's concerten geeft etc dan ben je zelf ook een Nazi?
Lees de FP (quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik leg de link nazi en dat topic niet echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |