je hebt je zin niet afgemaakt, ik heb je dus maar even geholpenquote:Op woensdag 5 december 2007 20:04 schreef Remy101 het volgende:
ben de beste boerenidioot & kutnewbie!
* kijkt naar OPquote:Op woensdag 5 december 2007 20:18 schreef Remy101 het volgende:
Wat zijn jullie toch zielige kleine kleuters!
Oh den ironie.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:18 schreef Remy101 het volgende:
Wat zijn jullie toch zielige kleine kleuters!
Alles kan kapot dus jij ook....quote:Op woensdag 5 december 2007 20:22 schreef Remy101 het volgende:
Maar toch ging dat telefoonhokje niek kapot!
Eensquote:Op woensdag 5 december 2007 20:33 schreef jogy het volgende:
Je bent zo goed dat je eigenlijk bewaard moet blijven voor het nageslacht. Bij voorkeur op sterk water en wel onmiddelijk.
en tuurlijk met de innerlijke anatomie toonbaar!quote:Op woensdag 5 december 2007 20:33 schreef jogy het volgende:
Je bent zo goed dat je eigenlijk bewaard moet blijven voor het nageslacht. Bij voorkeur op sterk water en wel onmiddelijk.
Wist jij al dat je vader 48 chromosomen heeft?quote:Op woensdag 5 december 2007 20:36 schreef Remy101 het volgende:
Wisten jullie al dat ik mijn avatar helemaal zelf heb gemaakt!
En dat je een aangeboren hersenafwijking hebt is ook een feit.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:36 schreef Remy101 het volgende:
Wisten jullie al dat ik mijn avatar helemaal zelf heb gemaakt!
46 zijn het er!quote:Op woensdag 5 december 2007 20:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Wist jij al dat je vader 48 chromosomen heeft?
* BrandX BX stopt de popcorn in de magnoquote:Op woensdag 5 december 2007 20:46 schreef Het_hupt het volgende:
biatch fight met een newbie![]()
![]()
![]()
* Het_hupt chips, bier en tietuh pakt
* Het_hupt knuffelt ff wat dichter bij BrandX BXquote:Op woensdag 5 december 2007 20:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
* BrandX BX stopt de popcorn in de magno
Óóóóóóóóóóóóóóóhquote:Op woensdag 5 december 2007 20:57 schreef miodzio het volgende:
Beter gaat TS dood.
Je postgeschiedenis gastquote:Op woensdag 5 december 2007 20:57 schreef Remy101 het volgende:
公司离深急&#
Dat is uiteindelijk wel het uitgangspunt maar je moet het wel zodanig inpakken dat het aantrekkelijk klinkt voor de persoon in kwestie.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:57 schreef miodzio het volgende:
Beter gaat TS dood.
Beter verruilt de TS zijn leven, een aaneenschakeling van mislukkingen, met het comfort van een autopsietafel. Dit uiteraard na een vredige en pijnloze uithetleventreding. Vanaf dit moment begint een leven van vreugde en jolijt in een groen, uitgestrekt landschap waar wulpse jonkvrouwen afgewisseld worden met bierdrinksessies.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is uiteindelijk wel het uitgangspunt maar je moet het wel zodanig inpakken dat het aantrekkelijk klinkt voor de persoon in kwestie.
TS vertoont kamper eigenschappen?quote:Op woensdag 5 december 2007 21:03 schreef jogy het volgende:
En je vader is ook meteen je neef zeker?
quote:Op woensdag 5 december 2007 21:03 schreef Remy101 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=FCMavCzh-Qs&feature=related
deze is leuker
Ta mère sur une barge vélo avec les clous par ses yeuxquote:Op woensdag 5 december 2007 21:06 schreef Remy101 het volgende:
Wie Jogy schon sagte: Die "Großen" (Intel, AMD) haben kapiert, dass irgendwann Schluss sein soll mit Verlustleistung Die Strukturen werden immer kleiner (Intel hat einen 45 nm Prototyp entwickelt) und die Verlustleistung / der Stromverbrauch wird zum Glück immer geringer.
Of een paar cirkelzagen ingraven zodat het platform gelijk is aan de vloer, daar een niet te lang zeil met water en zeep voorleggen. de zagen aanzetten, een aanloop nemen en over het zeil glijden. Dat zou wel een hit worden op youtube.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:09 schreef cerror het volgende:
Ooit wel eens Black&Decker roulette gedaan TS?
Gewoon net zolang in je slaap boren totdat je het opgeeft. Wel je best doen natuurlijk.
Ik probeer je alleen maar te helpen hoor.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:14 schreef Remy101 het volgende:
Volgens mij heb jij niet helemaal een gezonde geest!
quote:Op woensdag 5 december 2007 20:53 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
* Het_hupt knuffelt ff wat dichter bij BrandX BX
Dat is dierenmishandeling!quote:Op woensdag 5 december 2007 21:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Haasje over spelen met olifanten lijkt me wel iets voor TS.
Trouw met me, Joog!quote:Op woensdag 5 december 2007 21:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik probeer je alleen maar te helpen hoor.
quote:Op woensdag 5 december 2007 21:20 schreef jogy het volgende:
Waarom zou iemand Halo 3 willen spelen met de wetenschap dat ze tegen de beste spelen?
denk je dr ook ff om dat er ook nog andere mods in MOD uitspraken archief #3 moeten komen?quote:Op woensdag 5 december 2007 21:20 schreef jogy het volgende:
Waarom zou iemand Halo 3 willen spelen met de wetenschap dat ze tegen de beste spelen?
Ja! Ja! Jaaa! Maar dan wil ik, ondanks mijn grote weerzin tegen het krijgen van kinderen met jou wél een kindje creëeren. Dat is precies wat de wereld nodig heeft! Een kleine onweerstaanbare labiele Antichrist met een aandachtstekortstoornis en een rijkelijk bedeelde ietwat macabere fantasiewereld maar met de wil én de macht om zijn fantasieëen in de werkelijkheid te veranderen. En dan zijn wij de trotse ouders van die kleine sadistische hummelquote:
Remy ben je 101 keer in je poeperd gepaktquote:Op woensdag 5 december 2007 21:21 schreef Remy101 het volgende:
Dan kan ik weer even winnen!
Goeie OP trouwensquote:Op woensdag 5 december 2007 21:30 schreef Remy101 het volgende:
Kunnen jullie niet normaal typen tegen mij jullie zijn te gast in mijn topic!!
Kut newbiequote:Op woensdag 5 december 2007 21:30 schreef Remy101 het volgende:
Dat zie je verkeerd, jij bent te gast op dit forum en alle topics plus inhoud zijn intellectueel eigendom van de eigenaar dus jij hebt hier niets te zeggen uiteindelijk.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:30 schreef Remy101 het volgende:
Gast slotje dan maarquote:Op woensdag 5 december 2007 21:30 schreef Remy101 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |