quote:Op woensdag 5 december 2007 21:20 schreef jogy het volgende:
Waarom zou iemand Halo 3 willen spelen met de wetenschap dat ze tegen de beste spelen?
denk je dr ook ff om dat er ook nog andere mods in MOD uitspraken archief #3 moeten komen?quote:Op woensdag 5 december 2007 21:20 schreef jogy het volgende:
Waarom zou iemand Halo 3 willen spelen met de wetenschap dat ze tegen de beste spelen?
Ja! Ja! Jaaa! Maar dan wil ik, ondanks mijn grote weerzin tegen het krijgen van kinderen met jou wél een kindje creëeren. Dat is precies wat de wereld nodig heeft! Een kleine onweerstaanbare labiele Antichrist met een aandachtstekortstoornis en een rijkelijk bedeelde ietwat macabere fantasiewereld maar met de wil én de macht om zijn fantasieëen in de werkelijkheid te veranderen. En dan zijn wij de trotse ouders van die kleine sadistische hummelquote:
Remy ben je 101 keer in je poeperd gepaktquote:Op woensdag 5 december 2007 21:21 schreef Remy101 het volgende:
Dan kan ik weer even winnen!
Goeie OP trouwensquote:Op woensdag 5 december 2007 21:30 schreef Remy101 het volgende:
Kunnen jullie niet normaal typen tegen mij jullie zijn te gast in mijn topic!!
Kut newbiequote:Op woensdag 5 december 2007 21:30 schreef Remy101 het volgende:
Dat zie je verkeerd, jij bent te gast op dit forum en alle topics plus inhoud zijn intellectueel eigendom van de eigenaar dus jij hebt hier niets te zeggen uiteindelijk.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:30 schreef Remy101 het volgende:
Gast slotje dan maarquote:Op woensdag 5 december 2007 21:30 schreef Remy101 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |