je hebt je zin niet afgemaakt, ik heb je dus maar even geholpenquote:Op woensdag 5 december 2007 20:04 schreef Remy101 het volgende:
ben de beste boerenidioot & kutnewbie!
* kijkt naar OPquote:Op woensdag 5 december 2007 20:18 schreef Remy101 het volgende:
Wat zijn jullie toch zielige kleine kleuters!
Oh den ironie.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:18 schreef Remy101 het volgende:
Wat zijn jullie toch zielige kleine kleuters!
Alles kan kapot dus jij ook....quote:Op woensdag 5 december 2007 20:22 schreef Remy101 het volgende:
Maar toch ging dat telefoonhokje niek kapot!
Eensquote:Op woensdag 5 december 2007 20:33 schreef jogy het volgende:
Je bent zo goed dat je eigenlijk bewaard moet blijven voor het nageslacht. Bij voorkeur op sterk water en wel onmiddelijk.
en tuurlijk met de innerlijke anatomie toonbaar!quote:Op woensdag 5 december 2007 20:33 schreef jogy het volgende:
Je bent zo goed dat je eigenlijk bewaard moet blijven voor het nageslacht. Bij voorkeur op sterk water en wel onmiddelijk.
Wist jij al dat je vader 48 chromosomen heeft?quote:Op woensdag 5 december 2007 20:36 schreef Remy101 het volgende:
Wisten jullie al dat ik mijn avatar helemaal zelf heb gemaakt!
En dat je een aangeboren hersenafwijking hebt is ook een feit.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:36 schreef Remy101 het volgende:
Wisten jullie al dat ik mijn avatar helemaal zelf heb gemaakt!
46 zijn het er!quote:Op woensdag 5 december 2007 20:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Wist jij al dat je vader 48 chromosomen heeft?
* BrandX BX stopt de popcorn in de magnoquote:Op woensdag 5 december 2007 20:46 schreef Het_hupt het volgende:
biatch fight met een newbie![]()
![]()
![]()
* Het_hupt chips, bier en tietuh pakt
* Het_hupt knuffelt ff wat dichter bij BrandX BXquote:Op woensdag 5 december 2007 20:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
* BrandX BX stopt de popcorn in de magno
Óóóóóóóóóóóóóóóhquote:Op woensdag 5 december 2007 20:57 schreef miodzio het volgende:
Beter gaat TS dood.
Je postgeschiedenis gastquote:Op woensdag 5 december 2007 20:57 schreef Remy101 het volgende:
公司离深急&#
Dat is uiteindelijk wel het uitgangspunt maar je moet het wel zodanig inpakken dat het aantrekkelijk klinkt voor de persoon in kwestie.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:57 schreef miodzio het volgende:
Beter gaat TS dood.
Beter verruilt de TS zijn leven, een aaneenschakeling van mislukkingen, met het comfort van een autopsietafel. Dit uiteraard na een vredige en pijnloze uithetleventreding. Vanaf dit moment begint een leven van vreugde en jolijt in een groen, uitgestrekt landschap waar wulpse jonkvrouwen afgewisseld worden met bierdrinksessies.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is uiteindelijk wel het uitgangspunt maar je moet het wel zodanig inpakken dat het aantrekkelijk klinkt voor de persoon in kwestie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |