Supermen Lovers - Starlightquote:Op maandag 10 december 2007 16:14 schreef markovvv het volgende:
Hallo mensen,
ik ben op zoek naar een nummer dat al een tijdje oud is. Ik kan alleen de clip beschrijven omdat ik niks van de lyric weet (als hij deze uberhaupt heeft). De clip is getekend of gemaakt van klei. Het gaat over een soort aardappel en een muis die samen muziek maken. Ze doen dit in een huis in een woestijn. Uiteindelijk wordt de muziek opgepikt door een ruimteschip en dit vliegt naar aarde waarna de muis met hun vertrekt. In de laatste scene zie je de muis in een bubbelbad zitten (met een sigaar geloof ik). Nu ik dit zo type klinkt het allemaal heel vaag en vreemd maar dit is wel het verhaal.
De titel of de artiest heeft ook iets met star als ik het me goed kan herinneren.
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen, zou jullie eeuwig dankbaar zijn
Is geen bestaand nummer, maar speciaal voor die reclame gemaakt door FC Walvischquote:Op maandag 10 december 2007 13:50 schreef Crientj het volgende:
Weet iemand hoe het nummer heet die gebruikt wordt in de reclame van het rijk?
De reclame is met allemaal puzzelstukjes van korte stukjes beeld en er wordt een soort techno/trance achtig nummer in gebruikt..
Iemanddd?
He verdorie, hij is net zo leuk !quote:Op maandag 10 december 2007 16:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Is geen bestaand nummer, maar speciaal voor die reclame gemaakt door FC Walvisch
Kloptquote:Op maandag 10 december 2007 17:14 schreef Crientj het volgende:
[..]
He verdorie, hij is net zo leuk !
Staat hiertussen iets?quote:Op maandag 10 december 2007 20:06 schreef Clone_Gsus het volgende:
ik zoek 2 nummers!
1e: Remix van krezip - i would stay, heel dansbaar plaatje
Zeker!! t was die van Beef, dank je!!quote:Op maandag 10 december 2007 20:09 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Staat hiertussen iets?
http://nlpop.blog.nl/pop/(...)e-commercial-reclame
Je mocht 'm zelf uitzoekenquote:Op maandag 10 december 2007 20:15 schreef Clone_Gsus het volgende:
[..]
Zeker!! t was die van Beef, dank je!!
Is dat niet de uitvoering door Tom Jones?quote:Op maandag 10 december 2007 22:06 schreef blingda het volgende:
hoi allemaal, ik ben al een tijdje op zoek naar twee nummers:
de eerste is een r&b/club achtig snel nummer met de tekst van kiss van prince, volgens mij gezongen door
een donkere man (lage diepe stem)
er worden korte stukjes tekst in het liedje gezongen van prince: 'you dont have to be rich to be my girl'
i just want your extra time and your kiss, en dan een stuk sneller gezongen. ik heb het liedje gehoord bij
een fitness clubs waar ze gebruik maken van die speciale verzamelcd's, maar heb het niet via die weg
kunnen vinden.
Wie o wie kan mij helpen??
Het was zeker laat....quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:48 schreef Ottaav het volgende:
Bedoel je misschien King Bee - Back By Dope Demand?
Ik zoek het nummer uit de Axe reclame, waarin een vrouw een restaurant inloopt, de ober op z'n kont slaat etc.
En ik zoek nog een salsa(?) achtig nummer, hoor het de laatste tijd vrij vaak. Er zit geen tekst in, wel trompetten
Hij lijkt er een beetje op inderdaad, maar die bedoel ik niet.quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:48 schreef Ottaav het volgende:
Bedoel je misschien King Bee - Back By Dope Demand?
Ik zoek het nummer uit de Axe reclame, waarin een vrouw een restaurant inloopt, de ober op z'n kont slaat etc.
En ik zoek nog een salsa(?) achtig nummer, hoor het de laatste tijd vrij vaak. Er zit geen tekst in, wel trompetten
Gevonden.quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:59 schreef Tape het volgende:
Ik zoek het nummer dat ongeveer zo gaat:
KLIK
Volgens mij hartstikke bekend, maar ik kan niet op de artiest/titel komen!
Of je leest de OP even.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:00 schreef Sjoe538 het volgende:
Ik zoek nummers van het klein orkest..
Gevondenquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:00 schreef Sjoe538 het volgende:
Ik zoek nummers van het klein orkest..
Dromedaris en Mijn vader is een leugenaar.. andere nummers heb ik wel kunnen vinden.. iemand?
iemand?quote:Op maandag 10 december 2007 22:00 schreef marc1982 het volgende:
kan iemand mij vertellen welk nummer wordt gedraaid op de achtergrond, bij de 538-concert agenda?
vraag me dit al een tijd af.
thanks
Nee die is het niet. Hij lijkt er wel een beetje op. Er zit iets van een tuba in ofzo, je hoort duidelijk "pom pom pompom pom" en stukjes trompet. Wie kan hier wat mee?quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:44 schreef Tape het volgende:
[..]
Overigens zou je voor de eerste eens hier kunnen kijken. De tweede is misschien Ian Oliver - Bucovina (Ian Oliver Clubovina Mix)?
Inderdaad laatquote:Op dinsdag 11 december 2007 09:06 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het was zeker laat....
Axe reclame: Dawn Landes - Straight Lines
stond hierboven ook al een keer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |