Heerlijk nummerquote:
Staat op het album Between the buttons, heel gaaf nummerquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Kan het liedje nog steeds niet vinden
Dude...Samim - Heaterquote:Op zondag 9 december 2007 17:11 schreef 2cv het volgende:
3FM had een bestaand nummer (met accordeon) omgebouwd zodat er de melodie van sinterklaasmuziek doorheen klonk. Hoe heet dat nummer ?
Geen idee, maar ik wil een Sinterklaas CD samenstellen. En ja, ik ben een beetje laatquote:Op zondag 9 december 2007 19:42 schreef nipeng het volgende:
Gaat dat nog steeds door?
De sinterklaasversie is te downloaden op www.metmichiel.nl, maar ik vraag me wel af onder welke steen je hebt geleefd als je het origineel niet kende...quote:Op zondag 9 december 2007 20:04 schreef 2cv het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik wil een Sinterklaas CD samenstellen. En ja, ik ben een beetje laat
Geen warezrequests hier, en als je 'm wilt kopen... zoek via Google!quote:Op zondag 9 december 2007 20:06 schreef badgirl18 het volgende:
Hallo,
heel stom, maar ik ben op zoek naar een karaoke versie van het nummer "Ik voel me zo verdomd alleen' van Danny de Munk. Ik kan het echt nergens vinden, maar heb het echt snél nodig.
En geen apres ski
Groeten,
Zanza Labs - Control The Mind (Original Mix)quote:Op zondag 9 december 2007 20:10 schreef SuperRogier het volgende:
klik
3e nummer, enig idee? Het is hardstyle/hardcore
Tof, dankje !quote:Op zondag 9 december 2007 20:09 schreef Molluck het volgende:
[..]
De sinterklaasversie is te downloaden op www.metmichiel.nl, maar ik vraag me wel af onder welke steen je hebt geleefd als je het origineel niet kende...
Kan hem niet vindenquote:Op zondag 9 december 2007 20:09 schreef Molluck het volgende:
[..]
De sinterklaasversie is te downloaden op www.metmichiel.nl, maar ik vraag me wel af onder welke steen je hebt geleefd als je het origineel niet kende...
Dude.. Pick 'N Mix - Ooh la laquote:
Dude..Scooter - The Question is What Is The Question?quote:Op zondag 9 december 2007 22:04 schreef DoimeN het volgende:
Kan iemand mij aub vertellen hoe dat lied heet met die rare stem van: just me and you, how do you do?
Op 2:40? je zou me hier erg mee helpen!
http://www.youtube.com/watch?v=asGS2-A-DbU
Wat een kutlied!quote:Op zondag 9 december 2007 22:07 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dude..Scooter - The Question is What Is The Question?
Thanksquote:Op zondag 9 december 2007 20:12 schreef donroyco het volgende:
[..]
Zanza Labs - Control The Mind (Original Mix)
Stond ook in één der commentsquote:
Frapant, ik wou naar beneden scrollen, geen comments, ik dacht die zal wel gedisabled zijn oid..quote:
In de herkansingquote:Op zondag 9 december 2007 16:05 schreef Droopie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=8YUEUecQByI
ik zoek het tweede nummer, dit nummer staat ook in een gave mix van een jaar of vier geleden, als iemand die weet zou echt fantastisch wezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |