abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55058484
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_55058607
quote:
mooi die stanley menzo, helemaal verward hehehehe
  woensdag 5 december 2007 @ 15:13:17 #53
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55058619
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:05 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ze komen voor in totaal 35 miljoen, incl bijtekenen. De beste spits van Nederland, de beste nummer 10 beschikbaar, de echte Ajacieden als Heitinga en Maduro en de beste keeper van Nederland; en een voor jou graag geziene verdediger.

Hoe groot is je afkeer tegen Van Basten?
Dit zou te mooi voor woorden zijn, maar het gaat niet gebeuren. Als het echt zo is dat Marco van Basten ervoor zorgt dat er niemand weggaat en Luka Modric en Khalid Boulahrouz bijkomen, zou hij het van mij mogen proberen. Maar dan nog, ben bang dat zelfs de allerbeste selectie van de afgelopen tien jaar niet zal presteren onder Marco van Basten, puur doordat hij het gewoon (nog) niet heeft.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_55058905
- poll dood -

[ Bericht 98% gewijzigd door CSI_MIAMI op 05-12-2007 15:40:45 ]
pi_55058955
Ik mis de optie 'je moeder'.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  woensdag 5 december 2007 @ 15:34:03 #56
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_55058998
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:31 schreef Blight het volgende:
Ik mis de optie 'je moeder'.
gooi die poll nou maar in je Ajac OP
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_55059021
quote:
Je speelt vals! (of er ging iets mis natuurlijk)
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_55059025
Je kan niet eens op Van Basten stemmen!

Ik ben wel benieuwd wat er in dat artikel staat van Modric. Het vage vertaalprogramma wat ik gebruikte kwam iets uit met onderhandelingen en interesse van Ajax.
pi_55059036
quote:
Je speelt vals! (of er ging iets mis natuurlijk)
  woensdag 5 december 2007 @ 15:36:02 #60
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_55059042
die poll is stuk
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 5 december 2007 @ 15:37:50 #61
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55059084
Iemand heeft iets of hij heeft het niet. Het 'even ergens anders proberen' is dus gewoon onzin. Danny Blind heeft het duidelijk niet (dat zou nou een prima A-klasse scout en/of assistent zijn), Marco van Basten heeft het mijns inziens niet als bondscoach, maar er is een grote kans dat hij het wel heeft voor een club als Ajax vanwege de genoemde zaken.

+ Hij zal altijd eerst naar de jeugdopleiding kijken
+ Hij zal talentvolle spelers over de streep kunnen trekken naar Ajax te komen of bij Ajax te blijven.
+ Hij zal vanwege zijn uitstraling als ex-voetballer een netwerk hebben, en waar hij dat niet heeft zal de drempel laag zijn.
+ Hij is altijd rustig

- Hij is naar de media niet realistisch over het spel (maar welke coach behalve Koster is dat wel?)

Een ideale staf zou voor mij zijn:
- Van Basten (hoofdcoach, trainer aanval)
- Blind (analyse tegenstander, scouting, trainer verdediging)
- Van der Sar (keepers, reservekeeper bij nood(?)) *
- Koster (algemene training, toevoeging voor ervaring)
* Moet hij daar wel trek in hebben, natuurlijk.
pi_55059157
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:34 schreef Houniet het volgende:

[..]

gooi die poll nou maar in je Ajac OP [afbeelding]
check die OP maar.. die zag er toch beter uit dan de vorige!
pi_55059168
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je kan niet eens op Van Basten stemmen!

Ik ben wel benieuwd wat er in dat artikel staat van Modric. Het vage vertaalprogramma wat ik gebruikte kwam iets uit met onderhandelingen en interesse van Ajax.
SABOTAGE!
pi_55059270
Poll: Wie wordt de nieuwe hoofdtrainer van ons aller Ajax?
  • San Marco
  • Adrie
  • Frenk
  • Guus
  • Iemand's moeder, nl:
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  • pi_55059294
    quote:
    Ajax gaat werk maken van Modric

Ajax gaat er wederom alles aan doen om het Kroatische supertalent Luka Modric naar Amsterdam te halen.

Volgens de Kroatische krant Vecernji is Sören Lerby op dit moment in Zagreb om te praten met diens zaakwaarnemer Zdravka Mamic over de mogelijkheden om de 22-jarige middenvelder in de winterstop naar Amsterdam te loodsen.

Modric maakte indruk op Ajax in de dubbele confronatie met Dinamo Zagreb in de UEFA Cup.

De jonge international was tevens al actief voor zijn land op het WK van 2006 en zal ook komende zomer in Oostenrijk en Zwitserland van de partij zijn.
    Lekker op tijd Ajax, .
    -
      Redactie Games woensdag 5 december 2007 @ 15:48:26 #66
    23535 crew  Fathom
    LeChuck
    pi_55059308
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 15:37 schreef twi het volgende:
    Iemand heeft iets of hij heeft het niet. Het 'even ergens anders proberen' is dus gewoon onzin. Danny Blind heeft het duidelijk niet (dat zou nou een prima A-klasse scout en/of assistent zijn), Marco van Basten heeft het mijns inziens niet als bondscoach, maar er is een grote kans dat hij het wel heeft voor een club als Ajax vanwege de genoemde zaken.

+ Hij zal altijd eerst naar de jeugdopleiding kijken
    + Hij zal talentvolle spelers over de streep kunnen trekken naar Ajax te komen of bij Ajax te blijven.
    + Hij zal vanwege zijn uitstraling als ex-voetballer een netwerk hebben, en waar hij dat niet heeft zal de drempel laag zijn.
    + Hij is altijd rustig

- Hij is naar de media niet realistisch over het spel (maar welke coach behalve Koster is dat wel?)

Als koster geen zin heeft vind ik Neeskens ook wel een goede kandidaat om assistent te worden.
    LeChuck: I-- --am your brother!
    Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
    LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
    Guybrush: Noooooooo!!!!
    pi_55059318
    Liever Modric dan Aissati.
    pi_55059345
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 15:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
    Liever Modric dan Aissati.
    Ja, dat spreekt voor zich.
    Modric is the next best thing, alleen nu al onhaalbaar.
    -
    pi_55059455
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 15:49 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ja, dat spreekt voor zich.
    Modric is the next best thing, alleen nu al onhaalbaar.
    Ik zou anders ook Ajax boven Arsenal en Chelsea kiezen hoor.
    pi_55059476

wat kijkt ie vrolijk he
    pi_55059491
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 15:47 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Lekker op tijd Ajax, .
    Komen ze nu mee Maar goed, beter laat dan nooit.
    pi_55059523
    quote:

[..]

Lekker op tijd Ajax, .
    Wow, als die toch zou komen

Helaas erg onrealistisch
    pi_55059556
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 15:54 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Zlatan deed het, die kon uit grotere clubs kiezen .
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_55059565
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 15:57 schreef keijz het volgende:

[..]

Wow, als die toch zou komen [afbeelding]

Helaas erg onrealistisch [afbeelding]
    Dachten we van Urzaiz ook.. en kijk! Hij is er!

Wie gaat er naar Dubai?
      woensdag 5 december 2007 @ 15:59:20 #75
    117642 Sethje
    Notoire betweter
    pi_55059576
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 15:54 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Als Modric een slimme jongen is, redeneert hij misschien wel wat anders, en kiest hij niet blind voor het grote geld.
    Als hij nu naar een Chelsea of een Arsenal gaat zit hij toch eerst 2 jaar op de bank en dat weet hij zelf ook. Als hij zich 2,3 jaar kan doorontwikkelen bij Ajax kan hij op zijn 25e alsnog als een veel completere speler naar een echt grote competitie.
    Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
    27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
    Mijn party reviews
    pi_55059651
    Eén voordeel van de komst van van Basten, als hij al wilde komen nu helemaal geen v.Bommel.
    AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
      woensdag 5 december 2007 @ 16:03:54 #77
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_55059658
    Het is heel simpel, zolang Modric niet bij een andere club heeft getekend moet Ajax er alles aan doen om hem binnen te halen.

Met alle respect, een half jaar terug kende niemand (hier) die gast en nu zouden Chelsea en Arsenal beiden bereid zijn 45 miljoen voor hem neer te tellen? Ik geloof er niks van. Als Arsenal en Chelsea hem zo nodig hebben, waarom hebben ze Sneijder of Van der Vaart dan niet opgepikt voor de helft van dat bedrag?
    pi_55059683
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 16:03 schreef twi het volgende:
    Het is heel simpel, zolang Modric niet bij een andere club heeft getekend moet Ajax er alles aan doen om hem binnen te halen.

Met alle respect, een half jaar terug kende niemand (hier) die gast en nu zouden Chelsea en Arsenal beiden bereid zijn 45 miljoen voor hem neer te tellen? Ik geloof er niks van. Als Arsenal en Chelsea hem zo nodig hebben, waarom hebben ze Sneijder of Van der Vaart dan niet opgepikt voor de helft van dat bedrag?
    Precies, bij zulke clubs gaat hij toch (nog) niet uit de verf komen. Veels te veel concurrentie voor zo'n jongen. Gewoon lekker naar Ajax gaan.
    pi_55059740
    quote:

[..]

Lekker op tijd Ajax, .
    Wat is nou de bron van dit artikel?
    I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
      woensdag 5 december 2007 @ 16:08:20 #80
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_55059749
    Overigens denk ik dat als zijn club slim is, ze hem gewoon pas in de zomer verkopen. Kroatie op het EK, gooien ze daar hoge ogen, dan is die jongen natuurlijk wel vertrokken voor een fiks bedrag.
    pi_55059779
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 16:08 schreef twi het volgende:
    Overigens denk ik dat als zijn club slim is, ze hem gewoon pas in de zomer verkopen. Kroatie op het EK, gooien ze daar hoge ogen, dan is die jongen natuurlijk wel vertrokken voor een fiks bedrag.
    Het is niet te hopen, grote kans dat hij dan zeker opvalt. Kroatië zit niet in een hele sterke poule, op papier.
    pi_55059978
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 16:08 schreef Blight het volgende:

[..]

Wat is nou de bron van dit artikel?
    http://www.goal.com/nl/Articolo.aspx?ContenutoId=503842
      woensdag 5 december 2007 @ 16:24:42 #83
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_55060128
    Die gast lijkt echt enorm op JC.
    pi_55060188
    Modric
    ><(({°>
    pi_55060268
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 16:24 schreef twi het volgende:
    Nu je het zegt
    pi_55060368
    Binnenhalen die gast
    pi_55060404
    En van Basten ook
    ><(({°>
    pi_55060448
    quote:
    Zdravko Mamić i Ajax bez dogovora o Modriću

Specijalni Ajaxov izaslanik, Fifin menad¸er, Danac Soren Lerby, poku¨ao je jučer jo¨ jednom slomiti otpor Dinamova izvr¨nog dopredsjednika Zdravka Mamića i nagovoriti ga da usmjeri kapetana modrih Luku Modrića prema Amsterdamu.

Pregovori u Westinu trajali su sinoć nekoliko sati, no iz njih nije proizi¨ao zaključak koji bi natjerao čelnike Ajaxa da otvore pjenu¨ca. Luka Modrić, koji je u vrijeme tih pregovora bio u Westinu u karanteni, i dalje je čvrsto u Dinamu, a čak i da se dogovorio s Ajaxom, Mamić to sigurno u ovom trenutku ne bi bio objavio.

Iako je Soren Lerby kratko kazao da je zadovoljan svojom misijom u Zagrebu, vjerojatno se to odnosi samo na Mamićevu zavr¨nu rečenicu: "Jo¨ ste u igri, javite se za mjesec dana".

To je, međutim, bio samo kurtoazni odgovor jer Mamić je sinoć kazao kako vi¨e nije imao srca odbijati Ajax pa je ipak pristao primiti uglednoga gosta iako je već bezbroj puta ponovio kako Ajax nije klub za Modrića.

Premda kopljanici mogu financijski pratiti i najveće europske klubove, Lukin vlasnik Mamić čvrsto ostaje pri stavu da Modrić mo¸e samo u Real, Barcelonu ili Chelsea. Nije tajna da je poslao s Englezima zapravo gotov i da se samo čeka kraj polusezone i da i Luka stavi svoj potpis za Chelsea.

Soren Lerby iskoristio je kratki posjet Zagrebu i za piće s najvećom HSV-ovom zvijezdom Rafaelom van der Vaartom, ali Danac neće ostati na utakmici Dinamo - HSV, nego već danas odlazi natrag u Amsterdam.

Nema sumnje da će se Ajaxovi čelnici slijepo dr¸ati sinoćnjeg dogovora i da će se ponovno javiti za mjesec dana. Tada će napokon saznati istinu, to jest, da nikad nisu bili u ozbiljnoj igri za Dinamovu desetku.
    Iemand de kroatische taal machtig?

Ik als spuit 11 had de eerste pagina van dit topic nog niet gelezen, sorry voor de double post

[ Bericht 3% gewijzigd door sjimz op 05-12-2007 17:27:48 ]
    pi_55060466
    Als Modric komt zitten we goed. Heb er alleen niet echt veel vertrouwen in. Zagreb zal teveel geld vragen.
    pi_55060526
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 16:24 schreef twi het volgende:
    Het Luka Modric-topic #1: een nieuwe Cruijff
      woensdag 5 december 2007 @ 17:02:05 #91
    36815 Silenus
    Frikandel of kroket?
    pi_55060991
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 12:43 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Op basis van Oranje moet ik er ook niet aan denken, maar laat je daar niet toe leiden.. De laatste mooie pot van Oranje was op wk 98 denk ik... (Toen Sar die kopstoot van Ortega kreeg?)
    '

Nederland - Joegoslavië (6-1), kwartfinale EK en Nederland - Schotland (6-0) barrageduel in 2003 waren anders ook niet mis.
    Gourmetten of steengrillen?
    pi_55061200
    Van Gaal deed het nog veel minder dan Marco en die willen veel mensen ook wel terug.
    AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
      woensdag 5 december 2007 @ 17:12:03 #93
    82589 S-Two
    barba macacu
    pi_55061225
    Die Sinterklaas foto's , prachtig.
    Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
    Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
    Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
    or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
      woensdag 5 december 2007 @ 17:20:36 #94
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_55061421
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 17:11 schreef F1Bas het volgende:
    Van Gaal deed het nog veel minder dan Marco en die willen veel mensen ook wel terug.
    Adriaanse deed het slecht bij Ajax en die willen mensen ook hebben.
    Jol liet over zich heenlopen en kreeg spelers opgedrongen die hij niet wilde hebben bij de Spurs en die willen mensen ook hebben.

De enige waar je echt weinig tegen in zou kunnen brengen is Hiddink, maar de kans dat die komt acht ik erg klein.
    pi_55061685

Haha, die open mondjes en gezichten na die actie van Jan-Arie van der Heijden tegen Jong Feyenoord. Iemand die al een filmpje hiervan heeft gevonden?
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_55061799
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 16:41 schreef Nashje het volgende:
    Als Modric komt zitten we goed. Heb er alleen niet echt veel vertrouwen in. Zagreb zal teveel geld vragen.
    Ze vroegen begin dit seizoen al 12 miljoen, dat zal nu ongeveer het dubbele zijn..
    -
      woensdag 5 december 2007 @ 17:54:27 #97
    36815 Silenus
    Frikandel of kroket?
    pi_55061818
    HAhahaha, schitterende foto. Ik stond zelf ook met een gebalde vuist aan m'n mond drie keer OOOHOHHHHHHHHH te roepen...

Overal om je heen hoorde je ook van die negers: Ohhhww, oewat een pannaaa, lekker hor! lekker hor!! oewat een disssss!!!
    Gourmetten of steengrillen?
    pi_55061906
    quote:
    Milan wil 'koopje' Zambrotta naar San Siro halen
    AC Milan wil zijn verdediging in januari versterken met routinier Gianluca Zambrotta. De Milanese club is bereid vijf miljoen euro te betalen voor de back van FC Barcelona.

El Mundo Deportivo meldt dat Barcelona vermoedelijk akkoord zal gaan met het aanbod. De 30-jarige Zambrotta heeft het namelijk niet meer naar zijn zin in Spanje doordat hij regelmatig op de bank zit.

De oud-speler van Juventus zal om die reden vermoedelijk ook instemmen met een transfer, meldt het Spaanse dagblad. Zambrotta stapte medio 2006 over naar Barcelona, na de degradatie van Juventus. In Catalonië speelde de international tot dusver 46 duels.
    Voetbalprimeur

Ook leuk voor Ajax
    Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
    pi_55061977
    Wat heeft dat met Ajax te maken dan?
    pi_55061988
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 15:37 schreef twi het volgende:
    Volgens mij heeft V. Basten ook gemeld zijn eigen staf (van het Schip iig) mee te willen nemen.
    A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
    Klik dan als je durft
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')