abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 december 2007 @ 20:13:20 #151
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_55131148
Sylvana zegt dat ze dit voor het eerst at! Dat kan dan best hoor. Je moet vooral je gezonde dagen bij elkaar op tellen en zo nu en dan iets eten wat niet zo goed is voor de lijn kan dan best. Het moet natuurlijk niet elke dag een 'uitzondering' zijn, daar heb je dan weer groot gelijk in.
pi_55131191
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 20:13 schreef Heavenlyblue het volgende:
Sylvana zegt dat ze dit voor het eerst at! Dat kan dan best hoor. Je moet vooral je gezonde dagen bij elkaar op tellen en zo nu en dan iets eten wat niet zo goed is voor de lijn kan dan best. Het moet natuurlijk niet elke dag een 'uitzondering' zijn, daar heb je dan weer groot gelijk in.
volgens mij begrijp je niet wat ik bedoel
en het was ook niet tegen sylvana maar gewoon iets dat je vaak hoort/ziet

maar hoe vaak is afentoe iets slechts eten?
  zaterdag 8 december 2007 @ 20:20:24 #153
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_55131385
Dat zal denk ik voor iedereen anders zijn. Maar zelf vind ik 1x per week wel op het randje als je wilt afvallen. Ik doe het gewoon niet, alleen als het niet anders kan (als iemand anders het voor me klaarmaakt bijvoorbeeld zal ik het wel gewoon opeten).
pi_55131688
Ik denk dat het ook wel een beetje van je leefpatroon afhangt hoe vaak je je iets kunt verantwoorden. Als je de hele dag druk bezig bent geweest, dan mag je jezelf toch ook wel belonen met lekker eten?
pi_55132861
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 17:59 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Mooi dat je je streef hebt behaald en veel succes met op hetzelfde gewicht blijven
Dat gaat vast wel lukken.
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 18:19 schreef conleche het volgende:

[..]

Je mag best bij mij langskomen om schoon te maken hoor, dan geniet ik wel van jouw resultaat

Ik had vandaag geen zin in de dag en ik ben nog steeds behoorlijk sjacherijnig. Ik zal wel ongesteld moeten worden of zo, want ik heb echt nérgens zin in. Ja, in vies en vet eten, daar heb ik dan weer wel zin in. Ik zit hier ook al die tijd zonder tv want de tele2 monteur is geweest, maar kon de boel niet aansluiten omdat de KPN z'n telefoonlijn niet voor elkaar had en de KPN zal zich natuurlijk niet haasten om een Tele2 klant uit de brand te helpen. Afijn, klote. (nog een geluk dat hier een hotel naast zit met een onbeschermd draadloos netwerk, anders had ik ook nog eens geen internet)

Zo ik ga maar eens naar de Appie en ga iets ongezonds kopen. Een pizza of zo. Of een quiche lorraine, of een stoommaaltijd, maar dan niet zo'n magere, maar een met pasta en saus. Ik ga iets kopen waar ik hééél dik van word en als toetje ga ik ook iets uitzoeken zonder op de achterkant naar de cal. te kijken.

O ja en Gewas: proost! Om te vieren dat je niet meer wilt afvallen!
Proost. Ik begin net aan mijn tweede biertje.

En of je nou wel of niet af en toe nasi eet maakt volgens mij echt niets uit. Ik heb zelf het idee dat je juist dikker wordt van aardappels met groente en een stuk vlees. Hoewel ik er niet veel verstand van heb. Ik heb me nooit drukgemaakt om wat ik eet of hoeveel calorieen ergens in zouden zitten. Ik eet gewoon wat ik wil en dat gaat gewoon goed dus volgens mij maakt het allemaal niet zoveel uit.
pi_55134530
Ik eet verder echt nooit patat ofzo, als ik 1 keer in het half jaar patat ofzo eet is het veel. Meestal gewoon wokken hier

En alleen maar gezond doen hou je niet vol, 1 keer in de week wat ongezonds moet kunnen vind ik

Maar daar kom ik hier dus lang niet aan
pi_55134896
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 22:08 schreef Sylvana het volgende:
Ik eet verder echt nooit patat ofzo, als ik 1 keer in het half jaar patat ofzo eet is het veel. Meestal gewoon wokken hier

En alleen maar gezond doen hou je niet vol, 1 keer in de week wat ongezonds moet kunnen vind ik

Maar daar kom ik hier dus lang niet aan
Patat eet ik heel af en toe, ik vind het heel lekker. Maar dan eet ik alleen patat (heel klein bordje) en salade zonder dressing en dan is het net zo veel als een normale avondmaaltijd, alleen naar verhouding wat meer vet. Moet dan maar een keer.
pi_55136893
Bij mij zit het hem ook niet echt in het avondeten dat slecht is, maar in de chips en snacks 's avonds. Als ik me gewoon aan 3 maaltijden en 3 tussendoortjes hou is het goed. Maar die zak chips 's avonds verpest het
pi_55140099
nasi en state is vrij gezond (en indonesisch, niet chinees.. )
sate is mager vlees, zoveel suas hoef je er niet bij te eten (ik neem nooit saus)
nasi is rijst met groente, zie het probleem niet zo ?

en image is wel een leuke winkel
pi_55140801
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 20:29 schreef Liejannuh het volgende:
Ik denk dat het ook wel een beetje van je leefpatroon afhangt hoe vaak je je iets kunt verantwoorden. Als je de hele dag druk bezig bent geweest, dan mag je jezelf toch ook wel belonen met lekker eten?
ja maar je hebt toch ook lekker gezond eten?
en waarom jezelf belonen met eten?
pi_55140816
quote:
Op zondag 9 december 2007 04:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
nasi en state is vrij gezond (en indonesisch, niet chinees.. )
sate is mager vlees, zoveel suas hoef je er niet bij te eten (ik neem nooit saus)
nasi is rijst met groente, zie het probleem niet zo ?

en image is wel een leuke winkel
ik vind iets waar 500+ kcal in zit een weet ik hoeveel vet gewoon ongezond
rijst met groente en verder niets is niet ongezond nee maar kennelijk is nasi dus officieel iets anders
en kippenvlees niets mis mee maar als je de saus erbij gaat eten wordt het dus wel moddervet en ongezond
pi_55140887
Als je zelf nasi maakt hoeft dat absoluut niet ongezond te zijn! Je neemt gewoon een klein beetje gekookte rijst, bakt dat in een klein beetje olie (nasi betekent geloof ik niks anders dan :gebakken rijst) Dan gooi je er naar believen kip, kalkoen of mager varkensvlees door en je doet er wat wokgroenten en kruiden bij en rauwe, hele dunne preiringetjes. Serveren met atjar. Prima maaltijd en niet meer cal. dan een portie aardappels groete vlees. Het wordt idd een ander verhaal als je er sauzen bij neemt. Maar bv. een klein beetje chilisaus kan ook niet veel kwaad.
pi_55140942
quote:
Op zondag 9 december 2007 10:24 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik vind iets waar 500+ kcal in zit een weet ik hoeveel vet gewoon ongezond
rijst met groente en verder niets is niet ongezond nee maar kennelijk is nasi dus officieel iets anders
en kippenvlees niets mis mee maar als je de saus erbij gaat eten wordt het dus wel moddervet en ongezond
Bij "nasi goreng" gaan ze uit van kant-en-klare supermarkt nasi goreng. En inderdaad is die verschrikkelijk vet.
Mijn huismaaknasi is niet vet, zit 1! eetlepel olie door voor een tweepersoonsportie en verder héél veel groenten, beetje rijst en kruiden. Soms kip.
Ik zie het punt niet. En nasi is inderdaad gewoon gebakken rijst, niet meer en niet minder.
pi_55140961
quote:
Op zondag 9 december 2007 10:40 schreef freecell het volgende:

[..]

Bij "nasi goreng" gaan ze uit van kant-en-klare supermarkt nasi goreng. En inderdaad is die verschrikkelijk vet.
Mijn huismaaknasi is niet vet, zit 1! eetlepel olie door voor een tweepersoonsportie en verder héél veel groenten, beetje rijst en kruiden. Soms kip.
Ik zie het punt niet. En nasi is inderdaad gewoon gebakken rijst, niet meer en niet minder.
dat is nu toch al 2x gezegd? een keer door mij en toen door conlenche nog een keer

ik zei ook dat nasi goreng officieel dan iets anders is
pi_55141049
quote:
Op zondag 9 december 2007 10:43 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat is nu toch al 2x gezegd? een keer door mij en toen door conlenche nog een keer

ik zei ook dat nasi goreng officieel dan iets anders is
Je zei dat NASI iets anders is. Dat is niet waar, nasi goreng is een specifiek soort nasi. Daar ging ik even op in. Het is namelijk wel degelijk nasi
En ik wilde natuurlijk ook even vertellen hoe ik nasi maak, dat was namelijk het onderwerp

Maar ontopic: ik zit aan de groene thee en het hele huis ruikt naar kerstboom
pi_55141063
quote:
Op zondag 9 december 2007 10:52 schreef freecell het volgende:

[..]

Je zei dat NASI iets anders is. Dat is niet waar, nasi goreng is een specifiek soort nasi. Daar ging ik even op in. Het is namelijk wel degelijk nasi

Maar ontopic: ik zit aan de groene thee en het hele huis ruikt naar kerstboom
daarvoor hadden we het over nasi goreng dus ik nam aan dat dat wel duidelijk was

maak je je niet zorgen dat je nu zoveel bent afgevallen?
pi_55141109
quote:
Op zondag 9 december 2007 10:54 schreef Miss_S het volgende:

[..]

daarvoor hadden we het over nasi goreng dus ik nam aan dat dat wel duidelijk was

maak je je niet zorgen dat je nu zoveel bent afgevallen?
Was niet helemaal duidelijk bij mij

Nou, op het moment maak ik me wel een beetje zorgen inderdaad Ik zit ónder mijn streefgewicht en dat is niet de bedoeling natuurlijk. Aan de andere kant ben ik nog steeds aardig kwabbig hier en daar, dus het is niet dramatisch, maar het gaat wel véél te snel zo.
Ik kan nog niet weer normaal eten, als ik eet word ik heel beroerd en als ik ook maar een hap teveel eet komt het er weer uit.
En morgen krijg ik elastiekjes en woensdag een beugel, dus van normaal eten komt ook nog even niet zo veel waarschijnlijk.
Dus het is is even niet zo lekker qua eten hier
pi_55141140
quote:
Op zondag 9 december 2007 10:59 schreef freecell het volgende:

[..]

Was niet helemaal duidelijk bij mij

Nou, op het moment maak ik me wel een beetje zorgen inderdaad Ik zit ónder mijn streefgewicht en dat is niet de bedoeling natuurlijk. Aan de andere kant ben ik nog steeds aardig kwabbig hier en daar, dus het is niet dramatisch, maar het gaat wel véél te snel zo.
Ik kan nog niet weer normaal eten, als ik eet word ik heel beroerd en als ik ook maar een hap teveel eet komt het er weer uit.
En morgen krijg ik elastiekjes en woensdag een beugel, dus van normaal eten komt ook nog even niet zo veel waarschijnlijk.
Dus het is is even niet zo lekker qua eten hier
maar dat kwabbig gaat er ook niet van af door afvallen (of je moet inderdaad nog veel afvallen) daar moet je voor gaan sporten

kan je niet meer vloeibare dingen binnen houden?
pi_55141193
quote:
Op zondag 9 december 2007 11:02 schreef Miss_S het volgende:

[..]

maar dat kwabbig gaat er ook niet van af door afvallen (of je moet inderdaad nog veel afvallen) daar moet je voor gaan sporten

kan je niet meer vloeibare dingen binnen houden?
Sporten gaat nu niet Ik kan kippensoep binnenhouden en soms knackerbröd en dat vind ik al best stoer
Yoghurt en dergelijke is te zuur voor mijn speekselklieren, is erg pijnlijk.
pi_55141654
Lijkt me erg lastig als je niet normaal kunt eten, sterkte ermee freecell

Ik ben bang dat Peter me toch heeft aangestoken met de griep, mn neus zit helemaal vol en heb echt last van mn keel, vooral met slikken.

En ik kan echt niet ziek worden, maandag en dinsdag moet ik echt naar school en donderdag beginnen met stage.
pi_55141686
Sorry dat ik zo in stilte bezig ben. Maar ik doe nog steeds mee hoor!

Update

Hier begon het mee:
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 16:45 schreef Huppelei het volgende:
Nou ik ga ook meedoen!
Ik ben een jongen van 15 jaar. 1.92 meter. 81 Kilo. BMI van 22. Klinkt allemaal misschien goed. Maar ik heb een buik omtrek van 91 cm. En dat vind ik wel wat te veel eigenlijk
Maar ik ga vooral meedoen omdat ik nog al bol in me gezicht ben. Ben ik wel mee geboren. Maar misschien kan ik er wel wat aan veranderen op deze manier.
En 5 weken later:

1.92 meter
73 kilogram
BMI van 19.8
Buikomtrek van 82 cm

pi_55141689
Ik had al wel gehoord dat je als volwassene beter geen kinderziektes kan krijgen, maar jij bent het levende bewijs zeg!! Ik vind misselijk zijn echt het ergste wat er is. Ik heb liever hoofd-keel-of buikpijn. Als je misselijk bent heb je zó'n algeheel gevoel van ellende. (ik herinner me een keer vorig jaar toen ik een "verkeerd" ei had gegeten: man, wat was ik ziek. Kon echt wel janken!).

Over het afvallen: je zal als je weer beter bent wel weer een beetje aankomen, maar vast niet alles en dan is het toch een 'prettige' bijkomstigheid. En wat Miss_S zegt: daarna kan je met sporten het kwabbige proberen weg te krijgen. Hoeveel weeg je nu dan?
pi_55141719
quote:
Op zondag 9 december 2007 11:46 schreef Huppelei het volgende:

Update

Hier begon het mee:
[..]

En 5 weken later:

1.92 meter
73 kilogram
BMI van 19.8
Buikomtrek van 82 cm

Feli!! Foto??
pi_55141758
quote:
Op zondag 9 december 2007 11:46 schreef conleche het volgende:
Ik had al wel gehoord dat je als volwassene beter geen kinderziektes kan krijgen, maar jij bent het levende bewijs zeg!! Ik vind misselijk zijn echt het ergste wat er is. Ik heb liever hoofd-keel-of buikpijn. Als je misselijk bent heb je zó'n algeheel gevoel van ellende. (ik herinner me een keer vorig jaar toen ik een "verkeerd" ei had gegeten: man, wat was ik ziek. Kon echt wel janken!).

Over het afvallen: je zal als je weer beter bent wel weer een beetje aankomen, maar vast niet alles en dan is het toch een 'prettige' bijkomstigheid. En wat Miss_S zegt: daarna kan je met sporten het kwabbige proberen weg te krijgen. Hoeveel weeg je nu dan?
Jeps, boven de 20 nog kinderziektes krijgen is absoluut erg vervelend. Duurt nu al meer dan een week
In die week ben ik zo'n 4 KG kwijtgeraakt en ik zit nu onder de 65.
En normaal loop ik 3 á 4 keer in de week hard, maar als je een week lang praktisch niets gegeten hebt, ben je dusdanig slap dat je niet eens normaal buiten kan lopen, laat staan hard

Ik ben nu trouwens niet heel misselijk hoor, maar zodra er iets van voedsel in mijn maag komt is het weer helemaal mis.
pi_55141772
quote:

Update

Hier begon het mee:
[..]

En 5 weken later:

1.92 meter
73 kilogram
BMI van 19.8
Buikomtrek van 82 cm

Zo, dat scheelt met buikomtrek!
pi_55141932
quote:

Update

Hier begon het mee:
[..]

En 5 weken later:

1.92 meter
73 kilogram
BMI van 19.8
Buikomtrek van 82 cm

Zo, dat is een flink verschil in buikomtrek zeg Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
pi_55142263
Ik zal eens een foto maken! Ik ben er nog niet hoor. Er zit nog wel wat vet rond me buik en ik wil echt wat meer buikspieren gaan trainen. En dan moet dat vet er wel af zodat het ook een beetje zichtbaar is.

Ik heb in die 5 weken eigenlijk gewoon minder gegeten dan normaal. 3 maaltijden per dag. Als ontbijt 2 boterhammen met licht beleg (rosbief, rookvlees, smeerkaas 20+). In de middag hetzelfde. Tussen ontbijt en lunch een appel. En dan tussen avond eten en lunch nog 2 stuks fruit. En dan 's avonds eten wat de pot schaft.
Ook veel water gedronken en de laatste 2 weken 3 keer per week 2 uur naar de sportschool en 3 keer per week 45 minuten hardlopen.

pi_55142332
quote:
Op zondag 9 december 2007 10:22 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja maar je hebt toch ook lekker gezond eten?
en waarom jezelf belonen met eten?
Er is ontzettend lekker gezond eten. Maar Nasi met kipsaté is nou niet de ongezondste maaltijd van het jaar. Als iemand nu gaat posten dat hij of zij 3 borden patat, 2 frikandellen speciaal, een broodje kroket en een kaassoufle op had, dan mag je je idd afvragen hoe serieus iemand bezig is met zijn of haar dieet. Nasi met saté is echt niet zo ongezond als jij wilt doen voorkomen.
En jezelf belonen met eten is toch helemaal niet zo raar? Eten is geen straf en als je nu heel erg kunt genieten van iets, dan moet je dat gewoon af en toe nemen. En als het dan nog eens als beloning ziet voor het harde werken, dan is het helemaal niets mis mee.
quote:

Update

Hier begon het mee:
[..]

En 5 weken later:

1.92 meter
73 kilogram
BMI van 19.8
Buikomtrek van 82 cm

Wow! Dat is nog effectiever dan mijn India dieet (7 kilo in 5 weken)!
En dat dieet van je klinkt niet eens zo gek. Wat at je daarvoor dan?
pi_55142336
quote:
Op zondag 9 december 2007 12:20 schreef Huppelei het volgende:
Ik zal eens een foto maken! Ik ben er nog niet hoor. Er zit nog wel wat vet rond me buik en ik wil echt wat meer buikspieren gaan trainen. En dan moet dat vet er wel af zodat het ook een beetje zichtbaar is.

Ik heb in die 5 weken eigenlijk gewoon minder gegeten dan normaal. 3 maaltijden per dag. Als ontbijt 2 boterhammen met licht beleg (rosbief, rookvlees, smeerkaas 20+). In de middag hetzelfde. Tussen ontbijt en lunch een appel. En dan tussen avond eten en lunch nog 2 stuks fruit. En dan 's avonds eten wat de pot schaft.
Ook veel water gedronken en de laatste 2 weken 3 keer per week 2 uur naar de sportschool en 3 keer per week 45 minuten hardlopen.

Zo, dan ben je er echt flink mee bezig geweest, goed hoor
pi_55142348
Ik heb af en toe trouwens wel flink honger geleden.
pi_55142375
At je bijvoorbeeld 's avonds na het eten ook niks meer? ( zie er niks over in je post staan)

Als ik dat zou doen dan zou ik ook wel makkelijk afvallen. Overdag gaat het prima, maar 's avonds ga ik steeds de mist in
pi_55142493
quote:
Op zondag 9 december 2007 12:26 schreef Sylvana het volgende:
At je bijvoorbeeld 's avonds na het eten ook niks meer? ( zie er niks over in je post staan)

Als ik dat zou doen dan zou ik ook wel makkelijk afvallen. Overdag gaat het prima, maar 's avonds ga ik steeds de mist in
Nope, na het eten niks meer. Alleen maar een glas water ofzo.
pi_55142567
quote:
Op zondag 9 december 2007 12:26 schreef Sylvana het volgende:

Das ook mijn grote probleem. Ik heb 's avonds ook echt veel meer trek dan overdag. Overdag ben ik altijd wel bezig met iets en denk ik er ook vaak niet aan om wat te eten, maar 's avonds vind ik het veel moeilijker. Eigenlijk zou ik veel meer activiteiten buitenshuis in de avond moeten plannen, maar ja ik ben ook een behoorlijke huismus. (Goh, dat ik dat nog eens zou zeggen, ging vroeger zóveel uit )

Misschien toch wat vaker naar de film en zo. (want ik moet natuurlijk ook niet dagelijks in een café gaan hangen, dan werkt het natuurlijk averechts, want dan zit ik natuurlijk niet aan de cola-light )
pi_55142626
Appels zijn trouwens ook heel goed. Als ik een appel op heb, heb ik gewoon tijdje echt geen honger meer. (daar komt ook het zogenaamde appel-dieet van)
pi_55142633
quote:
Op zondag 9 december 2007 12:24 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Er is ontzettend lekker gezond eten. Maar Nasi met kipsaté is nou niet de ongezondste maaltijd van het jaar. Als iemand nu gaat posten dat hij of zij 3 borden patat, 2 frikandellen speciaal, een broodje kroket en een kaassoufle op had, dan mag je je idd afvragen hoe serieus iemand bezig is met zijn of haar dieet. Nasi met saté is echt niet zo ongezond als jij wilt doen voorkomen.
En jezelf belonen met eten is toch helemaal niet zo raar? Eten is geen straf en als je nu heel erg kunt genieten van iets, dan moet je dat gewoon af en toe nemen. En als het dan nog eens als beloning ziet voor het harde werken, dan is het helemaal niets mis mee.
[..]
jezelf belonen met eten vind ik niet normaal, veel mensen met overgewicht doen dat en daar zit dus ook het probleem
als je eten gewoon ziet om jezelf te voeden en meer niet gaat het een stuk beter
pi_55142724
quote:
Op zondag 9 december 2007 12:42 schreef Huppelei het volgende:
Appels zijn trouwens ook heel goed. Als ik een appel op heb, heb ik gewoon tijdje echt geen honger meer. (daar komt ook het zogenaamde appel-dieet van)
Appels werken bij mij averechts. Als ik een appel eet als ik trek heb, heb ik daarna MEGA trek. Ik eet wel appels hoor, maar alleen als tussendoortje als ik niet echt een hongergevoel heb, want ik vind ze wel erg lekker.
pi_55142873
quote:
Op zondag 9 december 2007 12:38 schreef conleche het volgende:

[..]

Das ook mijn grote probleem. Ik heb 's avonds ook echt veel meer trek dan overdag. Overdag ben ik altijd wel bezig met iets en denk ik er ook vaak niet aan om wat te eten, maar 's avonds vind ik het veel moeilijker. Eigenlijk zou ik veel meer activiteiten buitenshuis in de avond moeten plannen, maar ja ik ben ook een behoorlijke huismus. (Goh, dat ik dat nog eens zou zeggen, ging vroeger zóveel uit )

Misschien toch wat vaker naar de film en zo. (want ik moet natuurlijk ook niet dagelijks in een café gaan hangen, dan werkt het natuurlijk averechts, want dan zit ik natuurlijk niet aan de cola-light )
Ik ben ook zo'n echte huismus hoor, zit 's avonds ook gewoon alleen of met Peter op de bank te hangen of achter de pc.

Vanavond de Knorr Mixx Mediterraanse Spaghettischotel proberen, lijkt me wel lekker, die Kipschotel was dat wel van de week iig
  Vis een optie? zondag 9 december 2007 @ 12:54:43 #188
70532 loveli
N
pi_55142891
quote:
Op zondag 9 december 2007 12:42 schreef Miss_S het volgende:
jezelf belonen met eten vind ik niet normaal, veel mensen met overgewicht doen dat en daar zit dus ook het probleem
als je eten gewoon ziet om jezelf te voeden en meer niet gaat het een stuk beter
Het probleem zit niet in het belonen, maar in het maat houden. Beloon je jezelf met een koekje of gaat de hele zak leeg, neem je een bakje ijs of de hele pot B&J. Je mag best eten om te genieten, als je maar weet wanneer je moet stoppen.
crap in = crap out
pi_55142951
quote:
Op zondag 9 december 2007 12:54 schreef loveli het volgende:

[..]

Het probleem zit niet in het belonen, maar in het maat houden. Beloon je jezelf met een koekje of gaat de hele zak leeg, neem je een bakje ijs of de hele pot B&J. Je mag best eten om te genieten, als je maar weet wanneer je moet stoppen.
En zo is het maar net.
Als ik niet meer mag genieten van lekker eten, dan is er toch niets meer aan?
Dan kan ik net zo goed gaan leven op rijstewafels ofzo.
pi_55142974
quote:
Op zondag 9 december 2007 12:54 schreef loveli het volgende:

[..]

maar waarom jezelf belonen met eten? dan troost je jezelf waarschijnlijk ook met eten en ja dan ga je verkeerd om met eten
pi_55142994
quote:
Op zondag 9 december 2007 12:57 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

En zo is het maar net.
Als ik niet meer mag genieten van lekker eten, dan is er toch niets meer aan?
Dan kan ik net zo goed gaan leven op rijstewafels ofzo.
maar tussen genieten en belonen zit veel verschil, vooral tussen de oren
  Vis een optie? zondag 9 december 2007 @ 13:01:20 #192
70532 loveli
N
pi_55143051
quote:
Op zondag 9 december 2007 12:58 schreef Miss_S het volgende:
maar waarom jezelf belonen met eten? dan troost je jezelf waarschijnlijk ook met eten en ja dan ga je verkeerd om met eten
Niet dat ik echt zin heb in zo'n discussie, maar ik denk dat ik een ander idee heb over hoe je goed omgaat met eten.
crap in = crap out
pi_55143788
IIEUW!! Even volslagen offtopic: Er zijn nu 2 mensen in de galerie, een nogal "hip" stel. Ik kan niet stoppen om naar de vrouw te kijken: WANT DIE HEEFT BAKKEBAARDEN, ik zweer het. En geen neppe, want het zijn geen borstels of zo, nee gewoon echte eigen haartjes en zo te zien heeft ze het nog wel netjes bijgeknipt Please, laat dat niet de nieuwste mode zijn

* conleche moet nu ophouden met staren, het wordt onbeleefd...
  zondag 9 december 2007 @ 14:57:26 #194
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_55145958
* zwahiel komt niet onder de 74 terrecht :| Al zo'n 5 dagen op 74,4 ~ 74,7 maar 't gaat niet meer omlaag...
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_55148120
ik weeg... nog steeds.. 63,5 dan ben ik eh.. 8,5 kg afgevallen sinds de 1e poging..
en uhm.. 5 kilo sinds ik hier begon
nog 3,5kilo te gaan en dan ben ik blij
dus eigenlijk ben ik al op 70 %
pi_55148142
ik zit ongeveer op 75% ben bijna 30 kilo kwijt en wil nog ongeveer 10 kwijt
pi_55148209
er is altijd een baas boven baas maar hartstikke goed hoor relatief stelt dat van mij niet zo veel voor vooor maar ben er alsnog echt blij mee. t gaat mensen ook opvallen.
hey! je bent opeens dun zeg! hey je had eerst veeel dikkere armen! hey wat heb je een klein maatje aan van jas

pi_55148266
quote:
Op zondag 9 december 2007 16:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
er is altijd een baas boven baas maar hartstikke goed hoor relatief stelt dat van mij niet zo veel voor vooor maar ben er alsnog echt blij mee. t gaat mensen ook opvallen.
hey! je bent opeens dun zeg! hey je had eerst veeel dikkere armen! hey wat heb je een klein maatje aan van jas

maar jij kan ook geen 30 kilo afvallen dan blijft er niets van je over
pi_55148454
Ik zit op ruim 60%, ben 9,1 kilo afgevallen en wil er nog 5,8 afvallen. Dan weeg ik 58 en dan vind ik het prima.
pi_55150227
Ik zit op 0% Telkens val ik een paar kilo af als ik fanatiek begin, en dan is mn motivatie weer weg en zit het er met een paar weken weer aan

Mordradead, jij zwemt/zwom toch ook? Hoe deed je dat dan, hoe lang en hoe vaak in de week enzo? En alleen baantjes zwemmen, of ook andere aquasporten, als aquaspinning enzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')