Ik drink geen eens koffiequote:Op vrijdag 7 december 2007 10:17 schreef mordradead het volgende:
Tjezus, zo vroeg al op en ook nog actiefhad je daar veel koffie voor nodig of ging het vanzelf? Ik heb m'n opruimbuien altijd 's nachts na het stappen ofzo.
Och, ik zie de bui al hangen voor vanmiddag... regenpak maar meenemen
Mooi dat je je streef hebt behaald en veel succes met op hetzelfde gewicht blijvenquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:07 schreef Gewas het volgende:
Hoi,
Ik woog vanochtend 70,1 kilo, nu ben ik wel genoeg afgevallen. Dus ik ga dit topic verlaten. Nog veel succes met afvallen allemaal.
Doei.
Het leuke van schoonmaken is juist dat je kunt genieten vh resultaatquote:
hahaha, dat duurt wel ff ja! mn superslanke nichtje is nu (ik denk dat t al 5 maanden geleden is dat ze bevallen is) nog steeds flink zwaarder dan ervoor... (maar dat loop je er vast wel weer af als je kind ouder wordt en je overal mee naartoe wordt gesleurd)quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het leuke van schoonmaken is juist dat je kunt genieten vh resultaat.
Kraamvisite was geen bal aan. Baby maar 5 min gezien en toen ging de moeder met kind en later ook de vader naar boven. Daar zit je dan als visite en we hadden ook nog gebeld van tevoren. Beetje raar.
En de moeder zag eruit alsof er nog een baby in zat. Jezus, wat een dikke buik. Is dat normaal na een bevalling? Dan wil ik echt nooit kinderen, hoor.
Je mag best bij mij langskomen om schoon te maken hoor, dan geniet ik wel van jouw resultaatquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het leuke van schoonmaken is juist dat je kunt genieten vh resultaat.
Kraamvisite was geen bal aan. Baby maar 5 min gezien en toen ging de moeder met kind en later ook de vader naar boven. Daar zit je dan als visite en we hadden ook nog gebeld van tevoren. Beetje raar.
En de moeder zag eruit alsof er nog een baby in zat. Jezus, wat een dikke buik. Is dat normaal na een bevalling? Dan wil ik echt nooit kinderen, hoor.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:19 schreef conleche het volgende:
Zo ik ga maar eens naar de Appie en ga iets ongezonds kopen. Een pizza of zo. Of een quiche lorraine, of een stoommaaltijd, maar dan niet zo'n magere, maar een met pasta en saus. Ik ga iets kopen waar ik hééél dik van word en als toetje ga ik ook iets uitzoeken zonder op de achterkant naar de cal. te kijken.![]()
quote:
Lol.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:57 schreef conleche het volgende:
[..]
![]()
Ik ben alweer terug en de "buit" is schrikbarend: 1x stoommaaltijd met kip groene curry. Dat gaat eigenlijk nog wel (115 cal per 100 gr.) Máár nu komt het: amuselepels met vishapjes. (ik wil de bijgeleverde porseleinen lepels gebruiken voor de kerst). Ik heb ze alle 6 al op
Dan heb ik nog 2 soorten amuseborrelglaasjes gekocht 1 met ham meloen en een witte derrie en 1 met paté met rode saus. (ik denk dat ik dat toch maar in de koelkast laat staan.) En als toetje heb ik 6 (!) glaasjes met Italiaans dessert gehaald. O, wat moet ik díe niet alle 6 opeten. Renske, zeg eens dat ik er maar 1 mag?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:57 schreef conleche het volgende:
[..]
![]()
Ik ben alweer terug en de "buit" is schrikbarend: 1x stoommaaltijd met kip groene curry. Dat gaat eigenlijk nog wel (115 cal per 100 gr.) Máár nu komt het: amuselepels met vishapjes. (ik wil de bijgeleverde porseleinen lepels gebruiken voor de kerst). Ik heb ze alle 6 al op
Dan heb ik nog 2 soorten amuseborrelglaasjes gekocht 1 met ham meloen en een witte derrie en 1 met paté met rode saus. (ik denk dat ik dat toch maar in de koelkast laat staan.) En als toetje heb ik 6 (!) glaasjes met Italiaans dessert gehaald. O, wat moet ik díe niet alle 6 opeten. Renske, zeg eens dat ik er maar 1 mag?
zo iets eet ik juist om af te vallenquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:06 schreef conleche het volgende:
Ik ga nu voor straf deze dag eens helemaal uitschrijven qua calorieen. Dan zien jullie gelijk waarom ik nogal chubby was, want vroeger had ik wel eens per week zo'n dag.
-Ontbijt: 1 volkoren snee brood met filet Americain en komkommer.
-Lunch: nog zo'n boterham en nog eentje met pindakaas sambal en komkommer. Ik heb overigens een keer light pindakaas gekocht en dat is géén aanrader.![]()
-Om een uur of 4: pakje sultana hartig met mexicaanse kruiden. Ook niet fijn trouwens.
-Bij thuiskomst uit werk: 1 wodkaatje met klein bakje katjang pedis gemixt met japanse mix.
-6 amusehapjes
-Stoommaaltijd kip curry
3 dessertglaasjes met italiaanse toet. (Sorry Renske, je had vanavond geen overwicht op me)
Dit alles weggespoeld met een halve liter fanta light
Roughly: 2300 cal. Dat valt me eik nog mee. Maar goed zo'n 1900 van die cal, kwamen na zessen![]()
Maar ik snap niet dat "de gewone vrouw" 2000 cal. zou moeten kunnen eten zonder aan te komen. Ik geloof er niets van.
Freecell, dat gaat ook niet snel over toch? Wat heb je eigenlijk, was het de bof, las ik dat nu in het dieettopic? En wat doet dat met je als je al volwassen bent? Volgens mij heb je al een hele week geen hap binnen gehouden, slik je wel vitaminetabletten, of hou je die ook niet binnen?
Ik zou pas morgen op de weegschaal gaan staan, dan zie d'r waarschijnlijk niks meer van!quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:15 schreef zwahiel het volgende:
Zeg Sylvana, je mag hier ook wel komen soppen hoor...
Wat een moeilijk dagje, nee eerder avondje. Van 10.30 tot en met 22 uur in de keuken gewerkt vandaag. Dus da's wel erg de kat op 't spek binden. De hele dag ging 't eigenlijk wel ok, tot de avond kwam. Stiekem een beetje penne gepakt, telkens maar een heel klein beetje, maar toch. En onze pastaschotel (penne, met champignon roomsaus en spinazie erdoorheen geroerd, afgemaakt met parmazaanse kaas en gegratineerd met mozerella en brie) is toch wel behoorlijk lekker. Af en toe onder het klaar maken een beetje van gesnoept. Gelukkig komen die kazen er pas op 't laatst op dus die heb ik niet gehad.
Zo 's kijken of de weegschaal werkt en wat de schade is.
Nee toch? 6 amuses, 3 desserts? En vet bovendien. Ik heb de hele dag geen fruit of zuivel gegeten, nee dit was echt een ongezonde dag. Overdag was normaal overigens, het begon pas na thuiskomst.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
zo iets eet ik juist om af te vallendus ik kan het me wel voorstellen
De bof inderdaadquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:06 schreef conleche het volgende:
Freecell, dat gaat ook niet snel over toch? Wat heb je eigenlijk, was het de bof, las ik dat nu in het dieettopic? En wat doet dat met je als je al volwassen bent? Volgens mij heb je al een hele week geen hap binnen gehouden, slik je wel vitaminetabletten, of hou je die ook niet binnen?
Jeetje, dat kan ik me voorstellen zeg een hele week op 2 koppen soep!! Heb je al geprobeerd om een glas cola (gewoon, dus geen light) te drinken? Het schijnt dat dat echt heel goed werkt tegen misselijk zijn. En ook tegen de slapte (dat zal dan wel komen door de suiker die er in zit, maar het lijkt me dat je je momenteel geen zorgen hoeft te maken over je calorie-innamequote:Op vrijdag 7 december 2007 23:35 schreef freecell het volgende:
[..]
De bof inderdaad
Als je volwassen bent, mwa, koorts, dat is nog wel te doen, pijn in speekselklieren, vooral bij zuur eten en lachen.
En natuurlijk opgezette wangen, ook nog wel te doen.
Verder misselijk, overgeven en diarree
Sinds zaterdag 2 koppen kippensoep binnengehoudenGelukkig houd ik drinken wel gewoon binnen.
Het nadeel is dat ik 's avonds wél honger heb, maar zodra ik dan wat eet word ik heel misselijk en het komt er sowieso weer uitDat geldt helaas ook voor vitaminetabletten. Normaal krijg ik gelukkig wel genoeg vitaminen binnen en in een week heb je niet zomaar een tekort, dus dat geeft niet zoveel. Ik voel me alleen nogal slap nu
![]()
Volgens de huisarts moest ik op minstens een week rekenen dus ik geef het nog tot zaterdag
Nou, eigenlijk vind ik al jaren gewone cola heel vies. en nu iets drinken wat ik vies vind is niet heel handig, want dan vliegt het er alsnog weer uit.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Jeetje, dat kan ik me voorstellen zeg een hele week op 2 koppen soep!! Heb je al geprobeerd om een glas cola (gewoon, dus geen light) te drinken? Het schijnt dat dat echt heel goed werkt tegen misselijk zijn. En ook tegen de slapte (dat zal dan wel komen door de suiker die er in zit, maar het lijkt me dat je je momenteel geen zorgen hoeft te maken over je calorie-inname
Nee echt, met zo een hoeveelheid val ik afquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee toch? 6 amuses, 3 desserts? En vet bovendien. Ik heb de hele dag geen fruit of zuivel gegeten, nee dit was echt een ongezonde dag. Overdag was normaal overigens, het begon pas na thuiskomst.
maat 36 bij jouw lengte is echt hartstikke goed toch!! ik zou willen dat ik zo lang was, vind dat altijd heel mooi, zo rond de 1m75. Hoe gaat het nu met je? Ik bedoel qua liefdesverdriet en zo?
Morgen nog maar 's proberen, alleen mijn weegschaal werkt niet altijd wanneer ik 't wil...quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou pas morgen op de weegschaal gaan staan, dan zie d'r waarschijnlijk niks meer van!
Krijg net een mailtje van de postcodeloterij: of ik niet wil vergeten met de ijsbon m'n gewonnen beker Ben & Jerry's op te halen; ik heb nog een week
Ik doe aan die loterij mee om een miljoen te winnen, niet zo'n stomme ijsbeker, die dan vervolgens natuurlijk ook op moet! Maar ik zit dan toch te denken hè, om morgen ff naar de verbouwing bij mij thuis te kijken en dan de post op te halen. En dat is dan heus niet voor de bankafschriften, nee: die ijsbon, die wil ik. Wáárom zit ik toch zo in elkaar???
Dat wou ik ook nog zeggen!quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:04 schreef conleche het volgende:
Shit, Chicolate helemaal vergeten en nu ben ik net te laat. Nou maar alsnog:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hou oud ben je nu geworden? En heb je een leuke dag gehad?
Niet doen hoor! Je weegt je toch altijd op je weegschaal thuis? Dan is dat jouw weegschaal. Wat kan het schelen dat je "officieel" 2,5 kilo zwaarder bent?! Tis niet dat je nu een boete krijgt wegens valsheid in geschrifte!quote:Op zaterdag 8 december 2007 09:32 schreef Bagel het volgende:Goeie morgen allemaal!
[..]
Dat wou ik ook nog zeggen!
Ik twijfel heel erg of ik bij 'voortgang aanpassen' op dieet web overal 2.5 kilo bij op ga tellen. (de weegschaal waar ik thuis mee weeg blijkt nu dus officieel 2.5 kilo te weinig aan te geven) pffff... misschien vanmiddag![]()
Straks mn 15e rijlest gaat op zich al best goed!
Ik zou of een nieuwe weegschaal kopen of mijn streefgewicht met 2,5 kg omlaag doen. Ik zou niet overal 2,5 kg bij op gaan tellenquote:Op zaterdag 8 december 2007 09:32 schreef Bagel het volgende:
Ik twijfel heel erg of ik bij 'voortgang aanpassen' op dieet web overal 2.5 kilo bij op ga tellen. (de weegschaal waar ik thuis mee weeg blijkt nu dus officieel 2.5 kilo te weinig aan te geven) pffff... misschien vanmiddag![]()
hahaha... woon in purmerendquote:Op zaterdag 8 december 2007 10:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Niet doen hoor! Je weegt je toch altijd op je weegschaal thuis? Dan is dat jouw weegschaal. Wat kan het schelen dat je "officieel" 2,5 kilo zwaarder bent?! Tis niet dat je nu een boete krijgt wegens valsheid in geschrifte!
Pas als je ooit je weegschaal gaat vervangen en je dus iedere dag op de nieuwe weegschaal gaat staan, dan zou ik de boel aanpassen.
En wat betreft die rijlessen: jij woont toch ook in Amsterdam? Hoe laat moet je? Dan weet ik wanneer ik beter ff kan thuisblijven![]()
(ja, die was behoorlijk flauw)
quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
waarom zou je er 2,5 kilo afhalen?
als je nu kijkt naar je lichaam: o er kan nog wel 5kg af
ga je er toch niet 7,5 kilo van maken alleen omdat je gewicht er dan "in het echt" er beter uitziet?
ga dan naar de evenaar verhuizen of op een berg wonen daar is de gravitatiecversnellling lager
In Utrecht zit een speciaalzaak (Sandrabra, leuke bh's, suffe naam). En daar gaat het vanaf omvang 60 tot cup JJ. En ze doen daar niet aan meten, maar aan passen. Mijn borstkas heeft echt geen omvang van 65 cm, eerder 75 ofzo. Maar volgens die winkel is de omvang goed als je er achter nog net een vuist tussen kan krijgen. Lekker strak dus (maar ik kan nog wel ademhalenquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:13 schreef Bagel het volgende:
[..]
@ egeltje1985: is dat wel te vinden met 65 omtrek? (vond 70 DD al lastig!) iig leuke BH!
jullie eten wel vaak chinees of lijkt dat maar zo?quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:01 schreef Sylvana het volgende:
Net voor het eerst nasi goreng met kipsate gegeten van de Conimex, was erg lekker
Niet Chinees, maar Oosters, en wokken is best gezond, met al die groenten en kipquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
jullie eten wel vaak chinees of lijkt dat maar zo?
niet altijd even slim al je wilt afvallen
maar nasi en sate klinkt toch erg chineesquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Niet Chinees, maar Oosters, en wokken is best gezond, met al die groenten en kipProbeer het aantal keren pasta wel wat te verminderen, maar gewoon Hollandse pot houden we niet echt van
Uhm, dit was voor het eerst dat we het atenquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar nasi en sate klinkt toch erg chineesen zover ik weet niet gezond
wokken is inderdaad wel gezond
ok ik schrok er namelijk wel van hoeveel er in zitquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Uhm, dit was voor het eerst dat we het atenEn dit was nasi met uitjes, prei en sperziebonen
en satesaus had ik niet zo heel veel van gemaakt, dus viel allemaal best mee
En vaak eten we het niet dus
Nasi en sate klinken allebei eerder Indonesisch dan Chinees.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar nasi en sate klinkt toch erg chineesen zover ik weet niet gezond
wokken is inderdaad wel gezond
ja zo kom je er welquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:58 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nasi en sate klinken allebei eerder Indonesisch dan Chinees.
Echt mager is de maaltijd niet, maar dat moet ook wel eens kunnen.
Fijn om te weten dat jij vindt dat je zelf niet serieus bezig bent met je 3 tompoezen in een week. Gaan wij allemaal gewoon serieus verder met zo nu en dan een bordje lekkere nasiquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:00 schreef Miss_S het volgende:
ja zo kom je er welelke dag iets anders slechts eten omdat het een keertje toch moet kunnen
als je echt serieus bezig bent moet je die zooi gewoon niet eten
ik heb zelf ook gezegd dat ik deze week dus niet serieus bezig wasquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:06 schreef Heavenlyblue het volgende:
[..]
Fijn om te weten dat jij vindt dat jezelf niet serieus bezig bent met je 3 tompoezen in een week. Gaan wij allemaal gewoon serieus verder met zo nu en dan een bordje lekkere nasi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |