abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 december 2007 @ 10:17:38 #101
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_55095820
Tjezus, zo vroeg al op en ook nog actief had je daar veel koffie voor nodig of ging het vanzelf? Ik heb m'n opruimbuien altijd 's nachts na het stappen ofzo.

Och, ik zie de bui al hangen voor vanmiddag... regenpak maar meenemen
Bernie en ik zijn tof.
pi_55096123
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 10:17 schreef mordradead het volgende:
Tjezus, zo vroeg al op en ook nog actief had je daar veel koffie voor nodig of ging het vanzelf? Ik heb m'n opruimbuien altijd 's nachts na het stappen ofzo.

Och, ik zie de bui al hangen voor vanmiddag... regenpak maar meenemen
Ik drink geen eens koffie

Maar ik ben altijd al opruimerig en schoonmakerig, kan niet stilzitten en moet altijd wat doen

En doe het dus ook altijd bij Peter, vind hij echt heel erg

Ik ben nu maar vast een broodje aan het eten, honger gekregen van al dat schoonmaken en de lunch duurt nog wel ff.
pi_55098906
Ik ben juist niet schoonmakerig! Vind het altijd erg vervelend om af te wassen en stofzuigen ofzo. Meestal doe ik het erg laat in de avond als ik niet kan slapen en daar ook geen behoefte aan heb.
Net pathologisch prakticum gehad. Het was erg interessant en de docent was goed en grappig enzo, maar hij ging op een bepaald moment wel erg ageren tegen erg dikke mensen, zgn. 'kamerolifanten'. Weet niet waarom, maar heb toch het gevoel dan in de verdediging te moeten schieten, ook al legde hij het uit alsof ik nooit aan die definitie voldaan heb (enorm zware mensen bedoelde hij).
Stiekem voel ik me nog steeds dik blijkbaar!
Het mooi kotsende meisje.
  vrijdag 7 december 2007 @ 12:49:33 #104
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55099249
Ik ben dol op schoonmaken . Dan is alles weer zo lekker schoon hier .
Ik ben klaar met mijn werk en nu ga ik eens aan de studie. Vanochtend tussen de bedrijven door nog even bij de prof langs geweest en nu zie ik het weer helemaal zitten met afstuderen .
Zo eerst even eten en eind vd middag ga ik samen met Mark op kraamvisite bij zijn zus. Zij heeft dinsdag een baby gekregen .
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? vrijdag 7 december 2007 @ 13:49:03 #105
70532 loveli
N
pi_55100619
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 12:49 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben dol op schoonmaken .
Zin om hier langs te komen?
crap in = crap out
pi_55102443
Hoi,

Ik woog vanochtend 70,1 kilo, nu ben ik wel genoeg afgevallen. Dus ik ga dit topic verlaten. Nog veel succes met afvallen allemaal.

Doei.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2007 15:09:25 ]
pi_55106513
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 15:07 schreef Gewas het volgende:
Hoi,

Ik woog vanochtend 70,1 kilo, nu ben ik wel genoeg afgevallen. Dus ik ga dit topic verlaten. Nog veel succes met afvallen allemaal.

Doei.
Mooi dat je je streef hebt behaald en veel succes met op hetzelfde gewicht blijven
  vrijdag 7 december 2007 @ 18:08:24 #108
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55106757
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 13:49 schreef loveli het volgende:

[..]

Zin om hier langs te komen?
Het leuke van schoonmaken is juist dat je kunt genieten vh resultaat .

Kraamvisite was geen bal aan. Baby maar 5 min gezien en toen ging de moeder met kind en later ook de vader naar boven. Daar zit je dan als visite en we hadden ook nog gebeld van tevoren. Beetje raar.
En de moeder zag eruit alsof er nog een baby in zat. Jezus, wat een dikke buik. Is dat normaal na een bevalling? Dan wil ik echt nooit kinderen, hoor .
Niet meer actief op Fok!
pi_55106908
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 18:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Kraamvisite was geen bal aan. Baby maar 5 min gezien en toen ging de moeder met kind en later ook de vader naar boven. Daar zit je dan als visite en we hadden ook nog gebeld van tevoren. Beetje raar.
En de moeder zag eruit alsof er nog een baby in zat. Jezus, wat een dikke buik. Is dat normaal na een bevalling? Dan wil ik echt nooit kinderen, hoor .
hahaha, dat duurt wel ff ja! mn superslanke nichtje is nu (ik denk dat t al 5 maanden geleden is dat ze bevallen is) nog steeds flink zwaarder dan ervoor... (maar dat loop je er vast wel weer af als je kind ouder wordt en je overal mee naartoe wordt gesleurd)

t college viel vandaag toch nog wel mee, had gelukkig een paraplu en de trams reden weer prima! (was dinsdag zo'n drama) nu ga ik bruin worden (zonnebankje )
pi_55107014
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 18:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je mag best bij mij langskomen om schoon te maken hoor, dan geniet ik wel van jouw resultaat

Ik had vandaag geen zin in de dag en ik ben nog steeds behoorlijk sjacherijnig. Ik zal wel ongesteld moeten worden of zo, want ik heb echt nérgens zin in. Ja, in vies en vet eten, daar heb ik dan weer wel zin in. Ik zit hier ook al die tijd zonder tv want de tele2 monteur is geweest, maar kon de boel niet aansluiten omdat de KPN z'n telefoonlijn niet voor elkaar had en de KPN zal zich natuurlijk niet haasten om een Tele2 klant uit de brand te helpen. Afijn, klote. (nog een geluk dat hier een hotel naast zit met een onbeschermd draadloos netwerk, anders had ik ook nog eens geen internet)

Zo ik ga maar eens naar de Appie en ga iets ongezonds kopen. Een pizza of zo. Of een quiche lorraine, of een stoommaaltijd, maar dan niet zo'n magere, maar een met pasta en saus. Ik ga iets kopen waar ik hééél dik van word en als toetje ga ik ook iets uitzoeken zonder op de achterkant naar de cal. te kijken.

O ja en Gewas: proost! Om te vieren dat je niet meer wilt afvallen!
  vrijdag 7 december 2007 @ 18:37:55 #111
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55107465
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 18:19 schreef conleche het volgende:

Zo ik ga maar eens naar de Appie en ga iets ongezonds kopen. Een pizza of zo. Of een quiche lorraine, of een stoommaaltijd, maar dan niet zo'n magere, maar een met pasta en saus. Ik ga iets kopen waar ik hééél dik van word en als toetje ga ik ook iets uitzoeken zonder op de achterkant naar de cal. te kijken.
.

Go, Colette, go! .
Niet meer actief op Fok!
pi_55107862
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 18:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

Go, Colette, go! .
Ik ben alweer terug en de "buit" is schrikbarend: 1x stoommaaltijd met kip groene curry. Dat gaat eigenlijk nog wel (115 cal per 100 gr.) Máár nu komt het: amuselepels met vishapjes. (ik wil de bijgeleverde porseleinen lepels gebruiken voor de kerst). Ik heb ze alle 6 al op Dan heb ik nog 2 soorten amuseborrelglaasjes gekocht 1 met ham meloen en een witte derrie en 1 met paté met rode saus. (ik denk dat ik dat toch maar in de koelkast laat staan.) En als toetje heb ik 6 (!) glaasjes met Italiaans dessert gehaald. O, wat moet ik díe niet alle 6 opeten. Renske, zeg eens dat ik er maar 1 mag?
  vrijdag 7 december 2007 @ 19:35:52 #113
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55108817
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 18:57 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik ben alweer terug en de "buit" is schrikbarend: 1x stoommaaltijd met kip groene curry. Dat gaat eigenlijk nog wel (115 cal per 100 gr.) Máár nu komt het: amuselepels met vishapjes. (ik wil de bijgeleverde porseleinen lepels gebruiken voor de kerst). Ik heb ze alle 6 al op Dan heb ik nog 2 soorten amuseborrelglaasjes gekocht 1 met ham meloen en een witte derrie en 1 met paté met rode saus. (ik denk dat ik dat toch maar in de koelkast laat staan.) En als toetje heb ik 6 (!) glaasjes met Italiaans dessert gehaald. O, wat moet ik díe niet alle 6 opeten. Renske, zeg eens dat ik er maar 1 mag?
Lol.
Ik ben ook vreselijk bezig vandaag. Ik begin er niet eens over .

Colette, je mag er maar eentje hebben, want anders zit je zo weer boven de 65 en dat wil je toch niet? .
Niet meer actief op Fok!
pi_55112848
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 18:57 schreef conleche het volgende:

[..]

Hahaha, ik kan me je dag opeens heel levendig voorstellen
Heb zelf ook al de hele avond zin in vies en vet eten, maar ik weet dat het er net zo hard weer uitkomt en dat is ook de enige reden dat ik er af blijf
pi_55114407
Ik ga nu voor straf deze dag eens helemaal uitschrijven qua calorieen. Dan zien jullie gelijk waarom ik nogal chubby was, want vroeger had ik wel eens per week zo'n dag.

-Ontbijt: 1 volkoren snee brood met filet Americain en komkommer.

-Lunch: nog zo'n boterham en nog eentje met pindakaas sambal en komkommer. Ik heb overigens een keer light pindakaas gekocht en dat is géén aanrader.

-Om een uur of 4: pakje sultana hartig met mexicaanse kruiden. Ook niet fijn trouwens.

-Bij thuiskomst uit werk: 1 wodkaatje met klein bakje katjang pedis gemixt met japanse mix.

-6 amusehapjes

-Stoommaaltijd kip curry

3 dessertglaasjes met italiaanse toet. (Sorry Renske, je had vanavond geen overwicht op me)

Dit alles weggespoeld met een halve liter fanta light

Roughly: 2300 cal. Dat valt me eik nog mee. Maar goed zo'n 1900 van die cal, kwamen na zessen

Maar ik snap niet dat "de gewone vrouw" 2000 cal. zou moeten kunnen eten zonder aan te komen. Ik geloof er niets van.

Freecell, dat gaat ook niet snel over toch? Wat heb je eigenlijk, was het de bof, las ik dat nu in het dieettopic? En wat doet dat met je als je al volwassen bent? Volgens mij heb je al een hele week geen hap binnen gehouden, slik je wel vitaminetabletten, of hou je die ook niet binnen?
pi_55114456
die 2000kcal voor een gewone vrouw geloof ik ook echt niet
ik moet niet boven de 1800 kcal gaan zitten of ik kom weer aan
  vrijdag 7 december 2007 @ 23:15:19 #117
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_55114618
Zeg Sylvana, je mag hier ook wel komen soppen hoor...

Wat een moeilijk dagje, nee eerder avondje. Van 10.30 tot en met 22 uur in de keuken gewerkt vandaag. Dus da's wel erg de kat op 't spek binden. De hele dag ging 't eigenlijk wel ok, tot de avond kwam. Stiekem een beetje penne gepakt, telkens maar een heel klein beetje, maar toch. En onze pastaschotel (penne, met champignon roomsaus en spinazie erdoorheen geroerd, afgemaakt met parmazaanse kaas en gegratineerd met mozerella en brie) is toch wel behoorlijk lekker. Af en toe onder het klaar maken een beetje van gesnoept. Gelukkig komen die kazen er pas op 't laatst op dus die heb ik niet gehad.

Zo 's kijken of de weegschaal werkt en wat de schade is.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_55114897
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:06 schreef conleche het volgende:
Ik ga nu voor straf deze dag eens helemaal uitschrijven qua calorieen. Dan zien jullie gelijk waarom ik nogal chubby was, want vroeger had ik wel eens per week zo'n dag.

-Ontbijt: 1 volkoren snee brood met filet Americain en komkommer.

-Lunch: nog zo'n boterham en nog eentje met pindakaas sambal en komkommer. Ik heb overigens een keer light pindakaas gekocht en dat is géén aanrader.

-Om een uur of 4: pakje sultana hartig met mexicaanse kruiden. Ook niet fijn trouwens.

-Bij thuiskomst uit werk: 1 wodkaatje met klein bakje katjang pedis gemixt met japanse mix.

-6 amusehapjes

-Stoommaaltijd kip curry

3 dessertglaasjes met italiaanse toet. (Sorry Renske, je had vanavond geen overwicht op me)

Dit alles weggespoeld met een halve liter fanta light

Roughly: 2300 cal. Dat valt me eik nog mee. Maar goed zo'n 1900 van die cal, kwamen na zessen

Maar ik snap niet dat "de gewone vrouw" 2000 cal. zou moeten kunnen eten zonder aan te komen. Ik geloof er niets van.

Freecell, dat gaat ook niet snel over toch? Wat heb je eigenlijk, was het de bof, las ik dat nu in het dieettopic? En wat doet dat met je als je al volwassen bent? Volgens mij heb je al een hele week geen hap binnen gehouden, slik je wel vitaminetabletten, of hou je die ook niet binnen?
zo iets eet ik juist om af te vallen dus ik kan het me wel voorstellen
pi_55114944
ow ik ging vandaag eens nieuwe kleren kopen sinds 5kg geleden
ik zo heel entuaisiast een rokje in maat 38 uit het rek pakken (bershka)
zwem ik er in

nu heb ik schijnbaar een maat die altijd op is. 38 hangt er tenminste altijd nog
pi_55114960
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:15 schreef zwahiel het volgende:
Zeg Sylvana, je mag hier ook wel komen soppen hoor...

Wat een moeilijk dagje, nee eerder avondje. Van 10.30 tot en met 22 uur in de keuken gewerkt vandaag. Dus da's wel erg de kat op 't spek binden. De hele dag ging 't eigenlijk wel ok, tot de avond kwam. Stiekem een beetje penne gepakt, telkens maar een heel klein beetje, maar toch. En onze pastaschotel (penne, met champignon roomsaus en spinazie erdoorheen geroerd, afgemaakt met parmazaanse kaas en gegratineerd met mozerella en brie) is toch wel behoorlijk lekker. Af en toe onder het klaar maken een beetje van gesnoept. Gelukkig komen die kazen er pas op 't laatst op dus die heb ik niet gehad.

Zo 's kijken of de weegschaal werkt en wat de schade is.
Ik zou pas morgen op de weegschaal gaan staan, dan zie d'r waarschijnlijk niks meer van!

Krijg net een mailtje van de postcodeloterij: of ik niet wil vergeten met de ijsbon m'n gewonnen beker Ben & Jerry's op te halen; ik heb nog een week
Ik doe aan die loterij mee om een miljoen te winnen, niet zo'n stomme ijsbeker, die dan vervolgens natuurlijk ook op moet! Maar ik zit dan toch te denken hè, om morgen ff naar de verbouwing bij mij thuis te kijken en dan de post op te halen. En dat is dan heus niet voor de bankafschriften, nee: die ijsbon, die wil ik. Wáárom zit ik toch zo in elkaar???
pi_55115094
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

zo iets eet ik juist om af te vallen dus ik kan het me wel voorstellen
Nee toch? 6 amuses, 3 desserts? En vet bovendien. Ik heb de hele dag geen fruit of zuivel gegeten, nee dit was echt een ongezonde dag. Overdag was normaal overigens, het begon pas na thuiskomst.

maat 36 bij jouw lengte is echt hartstikke goed toch!! ik zou willen dat ik zo lang was, vind dat altijd heel mooi, zo rond de 1m75. Hoe gaat het nu met je? Ik bedoel qua liefdesverdriet en zo?
pi_55115114
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:06 schreef conleche het volgende:

De bof inderdaad
Als je volwassen bent, mwa, koorts, dat is nog wel te doen, pijn in speekselklieren, vooral bij zuur eten en lachen.
En natuurlijk opgezette wangen, ook nog wel te doen.
Verder misselijk, overgeven en diarree

Sinds zaterdag 2 koppen kippensoep binnengehouden Gelukkig houd ik drinken wel gewoon binnen.
Het nadeel is dat ik 's avonds wél honger heb, maar zodra ik dan wat eet word ik heel misselijk en het komt er sowieso weer uit Dat geldt helaas ook voor vitaminetabletten. Normaal krijg ik gelukkig wel genoeg vitaminen binnen en in een week heb je niet zomaar een tekort, dus dat geeft niet zoveel. Ik voel me alleen nogal slap nu

Volgens de huisarts moest ik op minstens een week rekenen dus ik geef het nog tot zaterdag
pi_55115198
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:35 schreef freecell het volgende:

[..]

De bof inderdaad
Als je volwassen bent, mwa, koorts, dat is nog wel te doen, pijn in speekselklieren, vooral bij zuur eten en lachen.
En natuurlijk opgezette wangen, ook nog wel te doen.
Verder misselijk, overgeven en diarree

Sinds zaterdag 2 koppen kippensoep binnengehouden Gelukkig houd ik drinken wel gewoon binnen.
Het nadeel is dat ik 's avonds wél honger heb, maar zodra ik dan wat eet word ik heel misselijk en het komt er sowieso weer uit Dat geldt helaas ook voor vitaminetabletten. Normaal krijg ik gelukkig wel genoeg vitaminen binnen en in een week heb je niet zomaar een tekort, dus dat geeft niet zoveel. Ik voel me alleen nogal slap nu

Volgens de huisarts moest ik op minstens een week rekenen dus ik geef het nog tot zaterdag
Jeetje, dat kan ik me voorstellen zeg een hele week op 2 koppen soep!! Heb je al geprobeerd om een glas cola (gewoon, dus geen light) te drinken? Het schijnt dat dat echt heel goed werkt tegen misselijk zijn. En ook tegen de slapte (dat zal dan wel komen door de suiker die er in zit, maar het lijkt me dat je je momenteel geen zorgen hoeft te maken over je calorie-inname
pi_55115335
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:39 schreef conleche het volgende:

[..]

Jeetje, dat kan ik me voorstellen zeg een hele week op 2 koppen soep!! Heb je al geprobeerd om een glas cola (gewoon, dus geen light) te drinken? Het schijnt dat dat echt heel goed werkt tegen misselijk zijn. En ook tegen de slapte (dat zal dan wel komen door de suiker die er in zit, maar het lijkt me dat je je momenteel geen zorgen hoeft te maken over je calorie-inname
Nou, eigenlijk vind ik al jaren gewone cola heel vies. en nu iets drinken wat ik vies vind is niet heel handig, want dan vliegt het er alsnog weer uit. Cola light blijft wel zitten trouwens en helpt inderdaad wat tegen misselijkheid. Het nadeel is dan weer dat cola nogal zuur is en dus een aanval op mn speekselklieren doet

De 2 koppen soep waren trouwens gisteravond en vanavond en ik was al heel trots dat ze er in bleven

Gemiddelde calorie inname afgelopen week: 200 kcal. Hiervan ging ongeveer 80% er ook weer uit
Wel goed vor de lijn, maar wrs jojo ik het er ook gewoon weer aan als ik beter ben
pi_55115511
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:34 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee toch? 6 amuses, 3 desserts? En vet bovendien. Ik heb de hele dag geen fruit of zuivel gegeten, nee dit was echt een ongezonde dag. Overdag was normaal overigens, het begon pas na thuiskomst.

maat 36 bij jouw lengte is echt hartstikke goed toch!! ik zou willen dat ik zo lang was, vind dat altijd heel mooi, zo rond de 1m75. Hoe gaat het nu met je? Ik bedoel qua liefdesverdriet en zo?
Nee echt, met zo een hoeveelheid val ik af Dus daarom post ik hier ook geen lijstjes
Ja is ook goed maar wil nog dat laatste beetje vet van mn buik Maar heb niks te klagen. Met mij gaat het wel goed, nog af en toe dipjes als hij weer botte opmerkingen maakt die niet zo bedoeld zijn,. we gingen vrienden blijven of zo maar allen met vrienden spreek je toch af? Alleen "zou dat een beetje raar zijn " volgens hem.
nou ja.. zn vrienden zie ik nog wel.. en die zijn ook leuk. en t contact komt vast nog wel weer. of niet. maar maar hem terug hoeft echt niet meer.

iedereen beterschap die ziek is. chicolate gefeliciteerd. .
pi_55115734
Shit, Chicolate helemaal vergeten en nu ben ik net te laat. Nou maar alsnog:
Hou oud ben je nu geworden? En heb je een leuke dag gehad?
pi_55115777
ik was net op tijd
  zaterdag 8 december 2007 @ 00:23:53 #128
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_55116222
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:28 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik zou pas morgen op de weegschaal gaan staan, dan zie d'r waarschijnlijk niks meer van!

Krijg net een mailtje van de postcodeloterij: of ik niet wil vergeten met de ijsbon m'n gewonnen beker Ben & Jerry's op te halen; ik heb nog een week
Ik doe aan die loterij mee om een miljoen te winnen, niet zo'n stomme ijsbeker, die dan vervolgens natuurlijk ook op moet! Maar ik zit dan toch te denken hè, om morgen ff naar de verbouwing bij mij thuis te kijken en dan de post op te halen. En dat is dan heus niet voor de bankafschriften, nee: die ijsbon, die wil ik. Wáárom zit ik toch zo in elkaar???
Morgen nog maar 's proberen, alleen mijn weegschaal werkt niet altijd wanneer ik 't wil...
Nu net was ik 75,1 kg... Hoopte lager, maar goed, 's avonds ben je wel zwaarder, maar ook 's avonds wil ik niet te zwaar zijn Heb wel veel water gedronken vandaag, maar toch Ben benieuwd morgen.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_55120458
Goeie morgen allemaal!
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 00:04 schreef conleche het volgende:
Shit, Chicolate helemaal vergeten en nu ben ik net te laat. Nou maar alsnog:
Hou oud ben je nu geworden? En heb je een leuke dag gehad?
Dat wou ik ook nog zeggen!

Ik twijfel heel erg of ik bij 'voortgang aanpassen' op dieet web overal 2.5 kilo bij op ga tellen. (de weegschaal waar ik thuis mee weeg blijkt nu dus officieel 2.5 kilo te weinig aan te geven) pffff... misschien vanmiddag

Straks mn 15e rijles t gaat op zich al best goed!
pi_55120764
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 09:32 schreef Bagel het volgende:
Goeie morgen allemaal!
[..]

Dat wou ik ook nog zeggen!

Ik twijfel heel erg of ik bij 'voortgang aanpassen' op dieet web overal 2.5 kilo bij op ga tellen. (de weegschaal waar ik thuis mee weeg blijkt nu dus officieel 2.5 kilo te weinig aan te geven) pffff... misschien vanmiddag

Straks mn 15e rijles t gaat op zich al best goed!
Niet doen hoor! Je weegt je toch altijd op je weegschaal thuis? Dan is dat jouw weegschaal. Wat kan het schelen dat je "officieel" 2,5 kilo zwaarder bent?! Tis niet dat je nu een boete krijgt wegens valsheid in geschrifte!

Pas als je ooit je weegschaal gaat vervangen en je dus iedere dag op de nieuwe weegschaal gaat staan, dan zou ik de boel aanpassen.

En wat betreft die rijlessen: jij woont toch ook in Amsterdam? Hoe laat moet je? Dan weet ik wanneer ik beter ff kan thuisblijven
(ja, die was behoorlijk flauw)
  zaterdag 8 december 2007 @ 11:30:13 #131
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_55121502
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 09:32 schreef Bagel het volgende:
Ik zou of een nieuwe weegschaal kopen of mijn streefgewicht met 2,5 kg omlaag doen. Ik zou niet overal 2,5 kg bij op gaan tellen
pi_55121889
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 10:19 schreef conleche het volgende:

[..]

Niet doen hoor! Je weegt je toch altijd op je weegschaal thuis? Dan is dat jouw weegschaal. Wat kan het schelen dat je "officieel" 2,5 kilo zwaarder bent?! Tis niet dat je nu een boete krijgt wegens valsheid in geschrifte!

Pas als je ooit je weegschaal gaat vervangen en je dus iedere dag op de nieuwe weegschaal gaat staan, dan zou ik de boel aanpassen.

En wat betreft die rijlessen: jij woont toch ook in Amsterdam? Hoe laat moet je? Dan weet ik wanneer ik beter ff kan thuisblijven
(ja, die was behoorlijk flauw)
hahaha... woon in purmerend (zit wel meer in amsterdam) maar geen zorgen, ik rijd meestal in zaandam (moest net wel 5 keer een stukje om die stomme grote rotonde!)

ben t wel met jullie eens, vind t ook geen leuk idee om alles te gaan verhogen, dus mn streefgewicht gaat gewoon n stukje omlaag! (ik blijf me wel afentoe op andere weegschalen wegen, want als die van mij nog meer gaat afwijken wil ik dat natuurlijk wel weten ) (ook zo sneu als ik over n paar maanden 5 kilo zwaarder blijk te zijn!)

edit: zie net dat we met zn allen al richting de 200 afgevallen kilo gaan
pi_55122107
waarom zou je er 2,5 kilo afhalen?
als je nu kijkt naar je lichaam: o er kan nog wel 5kg af
ga je er toch niet 7,5 kilo van maken alleen omdat je gewicht er dan "in het echt" er beter uitziet?
ga dan naar de evenaar verhuizen of op een berg wonen daar is de gravitatiecversnellling lager
pi_55123003
wij hebben ook nog een andere weegschaal in huis (met vetmeting) en daar weeg ik ook ongeveer 2 kilo meer op
maar dat is geen digitale en de mijne wel dus gebruik ik die gewoon vind ik wel makkelijker
pi_55123613
Goeiemiddag

Zo Colette, jij hebt je lekker te buiten gedaan gisteren Als het maar lekker was he Maar nu weer netjes gezond eten

Gisteren verjaardag gehad en was erg gezellig, zelfs mijn ouders en broertje zijn langsgeweest

Peter is vandaag alleen ziek ( hij was al hele week niet lekker en nu heeft het echt doorgezet) dus mag ik in mn eentje alle troep opruimen en afwassen. Verbrand ik weer aardig wat mee

Moeten nog even kijken hoe we het met eten doen. Als hij zich wat lekkerder voelt en zin in eten heeft wordt het nasi, anders moet ik voor mezelf nog wat halen.
  zaterdag 8 december 2007 @ 14:23:07 #136
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_55124059
Goedemiddag allen!

Vandaag gaan we Sinterklaas vieren hier (met mijn ouders en mn vriend). Gelukkig is mijn moeder ook aan het lijnen en ze doet de boodschappen, dus er wordt redelijk mager gourmetspul gehaald (biefstuk, tartaartje als een soort hamburgertje, kip, vis).

Gisteren heb ik samen met mn ouders gewinkeld. Heel leuk (ook op financiëel gebied). Ik ging op bh- en spijkerbroekenjacht. De bh-jacht is geslaagd (ik heb nu 65 G of 65GG, kleinere omvang dus).

Deze dus:

Ook heb ik een nieuwe spijkerbroek weten te bemachtigen. Daar zag ik een beetje tegenop, want de laatste keer dat ik een spijkerbroek kocht kon ik niets leuks en passends vinden. Deze zoektocht begon ook niet zo heel goed. (Note to self: niet meer naar de Image gaan, want daar zijn ze niet lief en helpen ze je niet...) Uiteindelijk geslaagd, bij de rode winkel, waar ze wel vriendelijk waren en met allemaal broeken aan kwamen dragen. Ik heb nu 31-32 en ook al vinden ze dat bij hollands next top model heel groot, ik ben er erg tevreden mee (een paar maanden terug had ik nog 34-32...). Jeuh dus.

En nu nog even gedichten maken.

PS: en ik ben vanmorgen naar de sportschool geweest, waar ik goed mn best heb gedaan op de crosstrainer en op verschillende apparaten en nog 12 minuten heb gerend op de loopband.

[ Bericht 9% gewijzigd door egeltje1985 op 08-12-2007 14:24:41 (PSje toegevoegd) ]
  zaterdag 8 december 2007 @ 14:40:22 #137
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_55124279
hmmm 74,3. 't lijkt wel of er niets meer af gaat... Nog maar anderhalve week en het totale sport regime kan weer los gaan, heb er zelf wel zin in eigenlijk. Mis mijn trainingen erg.

Die van Hollands Next Topmodel moeten niet zeuren, want de maten die zij hebben heeft niemand. Ook bij Mens Health Cover model is 't 't zelfde. Maten waar een jongen van droomt om 't maar zo te zeggen. Je krijgt ze echt niet zo snel, tenzij je echt elke dag traint en je je levenswerk ervan maakt. Maar dan leef je om mooi te zijn en niet om te leven om 't zo maar te stellen.
pi_55124794
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 12:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
waarom zou je er 2,5 kilo afhalen?
als je nu kijkt naar je lichaam: o er kan nog wel 5kg af
ga je er toch niet 7,5 kilo van maken alleen omdat je gewicht er dan "in het echt" er beter uitziet?
ga dan naar de evenaar verhuizen of op een berg wonen daar is de gravitatiecversnellling lager
het gaat er niet echt om hoe goed mn gewicht lijkt, maar mn streefgewicht (in overleg met de dokter) was 60, en op mn thuis weegschaal is dat dus 57.5! Maar als ik tevreden ben bij de 60 volgens mijn weegschaal laat ik t ook gewoon lekker zo hor. (ben sowieso meer n meter dan n weger, maar geef toe, t is niet heel leuk om erachter te komen dat je 2.5 kilo zwaarder bent dan je dacht!)

@ egeltje1985: is dat wel te vinden met 65 omtrek? (vond 70 DD al lastig!) iig leuke BH!

Ben weer hard aan t 'studeren' (dat ik nu op Fok zit zegt genoeg over hoe goed t gaa't) en ik vind t gewoon niet meer zo boeiend. ik wacht nog ff volgende periode af en anders ga ik volgend jaar lekker wat anders doen!
  zaterdag 8 december 2007 @ 15:44:59 #139
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_55125261
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:13 schreef Bagel het volgende:

[..]

@ egeltje1985: is dat wel te vinden met 65 omtrek? (vond 70 DD al lastig!) iig leuke BH!
In Utrecht zit een speciaalzaak (Sandrabra, leuke bh's, suffe naam). En daar gaat het vanaf omvang 60 tot cup JJ. En ze doen daar niet aan meten, maar aan passen. Mijn borstkas heeft echt geen omvang van 65 cm, eerder 75 ofzo. Maar volgens die winkel is de omvang goed als je er achter nog net een vuist tussen kan krijgen. Lekker strak dus (maar ik kan nog wel ademhalen ).
pi_55129293
Net voor het eerst nasi goreng met kipsate gegeten van de Conimex, was erg lekker
pi_55129604
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 19:01 schreef Sylvana het volgende:
Net voor het eerst nasi goreng met kipsate gegeten van de Conimex, was erg lekker
jullie eten wel vaak chinees of lijkt dat maar zo?
niet altijd even slim al je wilt afvallen
pi_55129781
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 19:18 schreef Miss_S het volgende:

[..]

jullie eten wel vaak chinees of lijkt dat maar zo?
niet altijd even slim al je wilt afvallen
Niet Chinees, maar Oosters, en wokken is best gezond, met al die groenten en kip Probeer het aantal keren pasta wel wat te verminderen, maar gewoon Hollandse pot houden we niet echt van
pi_55129864
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 19:27 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Niet Chinees, maar Oosters, en wokken is best gezond, met al die groenten en kip Probeer het aantal keren pasta wel wat te verminderen, maar gewoon Hollandse pot houden we niet echt van
maar nasi en sate klinkt toch erg chinees en zover ik weet niet gezond
wokken is inderdaad wel gezond
pi_55130029
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 19:30 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Uhm, dit was voor het eerst dat we het aten En dit was nasi met uitjes, prei en sperziebonen en satesaus had ik niet zo heel veel van gemaakt, dus viel allemaal best mee

En vaak eten we het niet dus
pi_55130132
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 19:36 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Uhm, dit was voor het eerst dat we het aten En dit was nasi met uitjes, prei en sperziebonen en satesaus had ik niet zo heel veel van gemaakt, dus viel allemaal best mee

En vaak eten we het niet dus
ok ik schrok er namelijk wel van hoeveel er in zit
nasi goreng: 574 kcal
1 stokje kipsate: 100kcal

en dan natuurlijk nog 21 gram vet
pi_55130224
Vandaag ging iets beter, maar nog steeds niet goed genoeg. Ik moet maar snel ongesteld worden dan is alles weer een beetje normaal. Gegeten:

ontbijt snelle jelle ontbijtkoek (ik had haast)
lunch: 3 boterhammen met filet/komkommer
18 uur: wodkaatje, bakje emping.

avondeten: vegetarisch valess ding met provencaalse smurrie drin, sperziebonen en paprika rauwkost. Toe heb ik die andere 3 glaasjes dessert opgegeten. Dan is het maar op.

Vanavond nog wel even een bakje yoghurt en wat fruit nemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 08-12-2007 20:10:20 ]
pi_55130609
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 19:30 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Nasi en sate klinken allebei eerder Indonesisch dan Chinees.
Echt mager is de maaltijd niet, maar dat moet ook wel eens kunnen.
pi_55130689
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 19:58 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Nasi en sate klinken allebei eerder Indonesisch dan Chinees.
Echt mager is de maaltijd niet, maar dat moet ook wel eens kunnen.
ja zo kom je er wel elke dag iets anders slechts eten omdat het een keertje toch moet kunnen
als je echt serieus bezig bent moet je die zooi gewoon niet eten
  zaterdag 8 december 2007 @ 20:06:11 #149
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_55130865
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 20:00 schreef Miss_S het volgende:
ja zo kom je er wel elke dag iets anders slechts eten omdat het een keertje toch moet kunnen
als je echt serieus bezig bent moet je die zooi gewoon niet eten
Fijn om te weten dat jij vindt dat je zelf niet serieus bezig bent met je 3 tompoezen in een week. Gaan wij allemaal gewoon serieus verder met zo nu en dan een bordje lekkere nasi
pi_55130932
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 20:06 schreef Heavenlyblue het volgende:

[..]

Fijn om te weten dat jij vindt dat jezelf niet serieus bezig bent met je 3 tompoezen in een week. Gaan wij allemaal gewoon serieus verder met zo nu en dan een bordje lekkere nasi
ik heb zelf ook gezegd dat ik deze week dus niet serieus bezig was

wat ik bedoelde is dat iedereen altijd zegt ik eet maar een keer in de maand patat, pizza, nasi etc
en als je dat bij elkaar telt word dat gewoon erg veel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')