quote:Op woensdag 5 december 2007 10:27 schreef Z het volgende:
Ik fiets langs drie scholen als ik naar m'n werk ga, ik heb drie SInten gezien. Bij 1 school was het blinde paniek, er was namelijk een cadeautjes dief. Alle kinderen in paniek. Maar gelukkig was er politie om de dief te zoeken.
waren ze van dit jaar of van vorig jaar ?quote:Op woensdag 5 december 2007 10:22 schreef DaMart het volgende:
Sint is langsgeweest op het werk... ik vond een roomboteramandelstaaf, chocoladeletter en een gedicht.
Ze zijn houdbaar tot januari volgend jaar, dus het is nog veilig om ze te etenquote:Op woensdag 5 december 2007 13:00 schreef maffemuts het volgende:
[..]
waren ze van dit jaar of van vorig jaar ?![]()
Wij luisteren ernaar tijdens het klussen.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:48 schreef Z het volgende:
Randy Newman doet me, net als Leonard Cohen, denken aan lange ritten in hete auto's door Frankrijk. En de geur van shag en asfalt. Mijn vader luisterde dat in de auto op vakantie.
Mijn 100-dagen tour?quote:Op donderdag 6 december 2007 08:49 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Welk programma?
De kat wilde het ook even vanaf gepaste hoogte bewonderen?quote:Op donderdag 6 december 2007 09:09 schreef Claudia_x het volgende:
We hebben een nieuw schilderij.
[ afbeelding ]
Zie maar eens een foto te maken zonder dat één van de drie katten zich ermee gaat bemoeien.quote:Op donderdag 6 december 2007 09:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
De kat wilde het ook even vanaf gepaste hoogte bewonderen?
Juist! Al vind ik zelf de bergen kantje boord.quote:Op donderdag 6 december 2007 09:36 schreef Frollo het volgende:
Beetje Hopperachtig, die schaduwen. De bergen doen me dan weer denken aan Bob Ross. Je hebt dus het beste van twee werelden!
Het is een oude dame.quote:Op donderdag 6 december 2007 09:43 schreef Z het volgende:
Nah, zo zien bergen er toch gewoon uit. De pose van het mannetje maakt alles goed.
Ik vind de kat het leukst.quote:Op donderdag 6 december 2007 09:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zie maar eens een foto te maken zonder dat één van de drie katten zich ermee gaat bemoeien.
quote:Op donderdag 6 december 2007 09:36 schreef Frollo het volgende:
Beetje Hopperachtig, die schaduwen. De bergen doen me dan weer denken aan Bob Ross. Je hebt dus het beste van twee werelden!
De blanke kogel, JAM.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:16 schreef JAM het volgende:
wat moet je dan?- wat moet je anders?
quote:Beste LXIV,
Tijdens mijn bezoek aan forum.fok.nl viel jouw bericht over kaasfobie me op. Het is intussen al een tijdje geleden dat je het bericht geplaatst hebt. Hoe gaat het nu met je?
Ik zal mezelf even voorstellen. Mijn naam is Lotte en ik ben redacteur bij het programma Je Zal Het Maar Hebben van BNN. Ik ben erg benieuwd naar jouw verhaal en ik zou je graag een keertje willen bellen, zodat je me er misschien wat meer over kunt vertellen. Gewoon voor een vrijblijvend gesprek, het verplicht je niet mee te werken aan het programma…!
De reden dat wij een kaasfobie in het programma willen behandelen, is omdat het een specifieke fobie is en daarom vaak niet begrepen wordt. Wij willen iemand zelf aan het woord laten, zodat we misschien kunnen bijdragen aan een beetje meer erkenning. Ik hoop dat jij me kunt helpen. Wie weet zou je zelf mee willen werken aan het programma? Of misschien ken je iemand die zijn/haar verhaal op tv wil vertellen?
Op werkdagen ben ik te bereiken op XXX. Je mag me ook een mail sturen, naar XXX. En wil je wat meer informatie over het programma, kijk dan eens op www.jezalhetmaarhebben.nl.
Vriendelijke groetjes en hopelijk tot mails!
Lotte XXXX
Écht wel!quote:Op donderdag 6 december 2007 20:29 schreef LXIV het volgende:
Ja, dat zou wel zeggen, maar het is écht, écht niet verzonnen, L!
Dat stukje over die fobie natuurlijk wel!
quote:Altijd heb ik gedacht dat ik de enige Nederlander was die bang was voor kaas. Eindelijk hoor ik van iemand die dezelfde angst heeft! Zelfs het lezen of schrijven van het woord kaas bezorgt me de koude rillingen. Nu ik dit aan het typen ben staan me de nekharen overeind. Alleen het woord al. KAAS. Die langgerekte AA op links geflankeerd met zo'n harde K en afgesloten met die sissende S. Verschrikkelijk.
Voor iemand die deze fobie niet heeft lijkt het misschien uiterst onwaarschijnlijk dat mensen bang kunnen zijn voor kaas. Maar voor mij is het evengoed onvoorstelbaar dat mensen bang kunnen zijn voor zo'n klein lief muisje dat geen enkel gevaar vormt. Natuurlijk weet ik wel dat kaas niet gevaarlijk is, maar wanneer er een homp kaas in mijn buurt komt lijkt het alsof mijn keel wordt dichtgeknepen. In een klap staat het koude zweet me op de rug. Wanneer ik dan niet weg kan raak ik volledig in paniek. Ik geloof dat ik in staat ben om van een verdieping van 5-hoog te springen wanneer mij geen keuze meer rest tussen kaas en vluchten.
Niet alle soorten kaas jagen me evenveel angst aan. Voor Franse kazen ben ik helemaal niet bang, voor mijn gevoel is dat helemaal geen kaas. Nee, de kaas waar ik bang voor ben is de gewone Nederlandse kaas, van die gele met zo'n oranje korst. Gruwelijk. Wanneer kaas in plakjes gesneden is valt het wel mee. Op de een of andere manier lijkt de macht van kaas dan enigzins gebroken. Het meest verschrikkelijk zijn die grote driehoekige hompen kaas die naar je liggen te loeren vanaf de ontbijttafel. Onvoorstelbaar dat mensen gewoon onbezorgd met elkaar praten terwijl er zo'n homp langs ze ligt. Merken ze dan helemaal niks?
Waar het precies vandaan gekomen is weet ik niet. Zolang ik me kan herinneren heb ik deze angst al. Mijn moeder heeft me verteld dat zelfs al toen ik nog heel klein was, ik af en toe helemaal hysterisch werd aan de ontbijttafel. Pas na enkele maanden kwamen ze erachter dat dit alleen maar gebeurde wanneer er een stuk kaas op tafel werd gezet. Vanaf dat moment kwam ik thuis in ieder geval niet meer met kaas in aanraking.
Mijn ouders hadden de hoop dat het wel minder zou worden naarmate ik ouder werd. Toen ik een jaar of acht was kon ik tenminste begrijpen dat kaas niet daadwerkelijk gevaarlijk was. Het zou mij in ieder geval nooit kunnen verwonden, doden of opeten. Maar het vreemde is dat ondanks dit besef de angst voor kaas eigenlijk nooit minder werd. Gelukkig woonde ik vlakbij de basisschool, zodat ik tussen de middag thuis kon gaan eten. Er was afgesproken met de school dat ik altijd vijf minuten eerder weg mocht in de pauze. Zo kon soms wekenlang voorkomen worden dat ik bij kaas in de buurt kwam of er zelfs maar aan hoefde te denken. Dat waren hele goede weken. Maar diep van binnen bleef de angst voor kaas bestaan, wies zelfs langzaam aan. Het probleem werd niet opgelost maar omzeild.
De problemen begonnen pas echt toen ik op mijn 19e op kamers ging wonen. Pas toen besefte ik me hoezeer mijn ouders me al die tijd beschermt hadden. Vanaf
(Wordt vervolgt bij belangstelling)
Ja, shit. Wat moet je dan hè,- wat moet je dan?quote:Op donderdag 6 december 2007 21:33 schreef LXIV het volgende:
Wisten jullie trouwens dat je bij de NAVO met een job op universitair niveau en 12 jaar ervaring zo'n 100K per jaar verdient? Als basissalarisEn daar komen dan nog allerlei emolumenten bovenop.
Maar het mooiste is: dit is dan de eerste zes jaar belastingvrij!!!!![]()
Dat is toch niet normaal meer. Voor een 38-urige werkweek![]()
Toch maar solliciteren dan.
Ik ken iemand die het echt heeft. Nu heb ik zelf ook een zeer grote afkeer van kaas, maar heeft die afkeer nooit fobische proporties aangenomen.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:29 schreef LXIV het volgende:
Ja, dat zou wel zeggen, maar het is écht, écht niet verzonnen, L!
Dat stukje over die fobie natuurlijk wel!
Maandag, woensdag, vrijdag. Maar eigenlijk werk ik niet op maandag. Alleen de laatste tijd weer wel.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:15 schreef LXIV het volgende:
Maandag, dinsdag, zwemdag?
Ik ging het googelen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:26 schreef Z het volgende:
Met een witte anaalzone.
Verkapte hups-post.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:36 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga trouwens niet op en neer hupsen met pompommetjes, maar ik ben wel blij dat het straks weekend is.
Het waren vooral sites voor de liefhebbers, dacht ik in die ene oogopslag te kunnen zien. Wel naïef dat ik even wilde checken of dit een Z-neologisme was.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:36 schreef Z het volgende:
Whehehe. Dan kwam je vast bij anal-bleeching oid uit. Ik heb een oud vogelboekje waar ze het telkens over de anaalzone hebben.
Nee, ik zou hupsen als er een weekendbezoek gepland stond. En dat is niet zo.quote:
Juist.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:46 schreef Z het volgende:
Toch weer die IJmuiden link.
Ik heb niet altijd zin om genuanceerd te reageren als mijn taal wordt verkankerd en verval dan inderdaad in de oude reflex van 'oh wat zijn ze domquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:46 schreef Lienekien het volgende:
Dt-fouten onvermijdelijk?
Wat een gemiste kans, dat topic. Ik heb 't eerst met lede ogen aangezien en ben toen maar eens op zoek gegaan naar het artikel waar het eigenlijk om ging. Maar men komt er gemiddeld niet verder dan de automatische reacties op de 'dt-kwestie'. Het wil er maar niet in dat het onderzoek toch echt een andere insteek heeft.
Ik ben het dan ook geheel eens met jouw "De gemiddelde mens benadert zijn taal helemaal niet grammaticaal analytisch."quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:04 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik heb niet altijd zin om genuanceerd te reageren als mijn taal wordt verkankerd en verval dan inderdaad in de oude reflex van 'oh wat zijn ze dom![]()
'.
Maar diep in mijn hart snap ik heus wel waar het onderzoek over ging en in mijn meest recente post in het topic zeg ik dat ook.
Precies! Ik betrap me daar ook heel vaak op, zo'n onbedoelde t of d. Dat automatisme zit er dus in. Ik vermoed dat de stelselmatige typefouten die ik maak, precies zullen kloppen met de bevindingen in het onderzoek.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:07 schreef Gellius het volgende:
Tsja. dt-delinquenten een douw geven is de eenvoudigste manier op een forum om je even superieur te wanen. Ik merk bij mezelf dat 'vingergeheugen' een grote rol speelt: ik maak met typen geregeld dt-fouten die ik niet maak wanneer ik met de hand schrijf: vooral een extra t in de eerste persoon: ik vindt, ik meldt. Dat willen mijn vingers zo en aangezien ik mails en posts zelden netjes overlees voor ik op send/post druk, ontsnapt zo'n fout aan mijn aandacht.
Ik denk dat er altijd wel een zelfcorrectie nodig is.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:23 schreef Frollo het volgende:
Misschien is het dus wel zo dat hoe goed je spelt, afhangt van hoe snel je jezelf kunt corrigeren.
Dat is zeker waar.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:26 schreef LXIV het volgende:
Goed spellen en goed schrijven zijn twee heel andere dingen.
Maar jij hebt dan weer een prettige persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:28 schreef Z het volgende:
Ik heb last van zowel slecht spellen als kromme zinnen.
Ok, bedankt.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:56 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
De gemiddelde mens benadert de taal wel degelijk grammaticaal-analytisch, maar reflecteert daar misschien niet over. Dat is iets anders.
Maar waarom zoveel politie? Het vreemde was dat er een aantal kramen wel stond en een aantal niet. En de hoeveelheid politie dus.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:02 schreef Z het volgende:
http://www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=31420
On-zin.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:56 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
De gemiddelde mens benadert de taal wel degelijk grammaticaal-analytisch, maar reflecteert daar misschien niet over. Dat is iets anders.
Je hebt toch Nederlands gestudeerd?quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
On-zin.
En ik kan het weten, want ik heb er voor doorgeleerd.
Niet vooraf, hand in hand.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:09 schreef Gellius het volgende:
Pope denkt waarschijnlijk ook dat grammatica aan taal vooraf is gegaan.
Wellicht om al die marktkoopmannen weg te houden bij Loewies, en hun standjes. En 'who cares', die AC is toch een flutmarkt (geworden).quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:06 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Maar waarom zoveel politie? Het vreemde was dat er een aantal kramen wel stond en een aantal niet. En de hoeveelheid politie dus.
Ik ben gewoon nieuwsgierig. Ik woon er vlakbij en loop er elke dag langs. Verder zal het me een zorg zijn, ik kom er nooit.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:11 schreef Z het volgende:
[..]
Wellicht om al die marktkoopmannen weg te houden bij Loewies, en hun standjes. En 'who cares', die AC is toch een flutmarkt (geworden).
Het ging om het 'benaderen' van de taal, niet om het 'spreken' van de taal.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:10 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
De enige manier om een taal te spreken is grammaticaal.
Jazeker. Denk jij soms dat ik een beetje romans heb zitten lezen en daar een scriptie over gefröbeld heb?quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:09 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Je hebt toch Nederlands gestudeerd?
Wel in de context van het gebruiken van de taal. Het ging in Frollo's post niet in reflectie op de taal.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het ging om het 'benaderen' van de taal, niet om het 'spreken' van de taal.
Nee, maar anderzijds lijkt het me sterk dat je daadwerkelijk iets geleerd hebt daar.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jazeker. Denk jij soms dat ik een beetje romans heb zitten lezen en daar een scriptie over gefröbeld heb?
En waar baseer je dat op?quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:16 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Nee, maar anderzijds lijkt het me sterk dat je daadwerkelijk iets geleerd hebt daar.
Ik haal m'n groente tegenwoordig biologisch.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:12 schreef Gellius het volgende:
Nja, maar ik wilde morgen wel even nieuwe kaas, vis en groente inslaan.
De studiegids, Neerlandici, de verhalen van mensen die het studeren, de ongein die ze uithalen bij het onderwijsinstituut Nederlands (alle studies van Geesteswetenschappen hebben een vak Academische Vaardigheden wat per sé door Neerlandici gegeven moet worden, je reinste werkeloosheid en corruptie), etc. Vooral etc.quote:
Oh, ok. Nou, als je 't niet erg vindt, dan acht ik dat allemaal niet zo van toepassing op mijn genoten opleiding en persoontje.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:19 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
De studiegids, Neerlandici, de verhalen van mensen die het studeren, de ongein die ze uithalen bij het onderwijsinstituut Nederlands (alle studies van Geesteswetenschappen hebben een vak Academische Vaardigheden wat per sé door Neerlandici gegeven moet worden, je reinste werkeloosheid en corruptie), etc. Vooral etc..
Het zal mij een zorg zijn wat jij vindt. Dat weet je!quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, ok. Nou, als je 't niet erg vindt, dan acht ik dat allemaal niet zo van toepassing op mijn genoten opleiding en persoontje.
Goh, en toch blijf je mij ook maar lastig vallen met wat jij vindt!quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:22 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Het zal mij een zorg zijn wat jij vindt. Dat weet je!
Je kankerdekanker vroeg er naar, fucking doos.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Goh, en toch blijf je mij ook maar lastig vallen met wat jij vindt!
Nee hoor.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:27 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Je kankerdekanker vroeg er naar, fucking doos.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jazeker. Denk jij soms dat ik een beetje romans heb zitten lezen en daar een scriptie over gefröbeld heb? [afbeelding]
Duidelijk vraagzinnen en met name de laatste is niet retorisch.quote:
Oja? waar doe je dat?quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:17 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik haal m'n groente tegenwoordig biologisch.
Op een vrijdagmiddag? Dat zou zorgelijk zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:42 schreef Z het volgende:
Ik dacht dat Liene wellicht toch nog 'gescoord' had.
Oh, ik dacht dat je 'goedemoggel' afzette tegen 'goeie 's morgens' en iets uit The Office.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:51 schreef LXIV het volgende:
Niets. hoezo?
Je PI.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:11 schreef LXIV het volgende:
Ach, als er maar gelachen wordt, al is het om niets.
Ja, dat schot voor open doel liet ik aan L. om in te schieten.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:16 schreef Frollo het volgende:
Plat en leuk hoeven elkaar niet uit te sluiten natuurlijk.
Gelieve geen voetbalmetaforen op mij te betrekken.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat schot voor open doel liet ik aan L. om in te schieten.
Gelieve niet zo te zeuren.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:23 schreef Frollo het volgende:
[..]
Gelieve geen voetbalmetaforen op mij te betrekken.
Voetbal
Volgens mij kan dat nog steeds.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:52 schreef Gellius het volgende:
Ik zeg meestal "môgge". Ik hoop niet dat dat ergens uit is.
't is een ware invasie. En ze verhullen niet eens waarvoor ze hier zijn. Laatst had eentje het zelfs op zijn kentekenplaat staan: WOR-K25quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:59 schreef dwerg het volgende:
Zelfs in Nieuw Zeeland werkte ik met Polen. Ze zijn overal!
quote:Op zondag 9 december 2007 09:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
Claudia
Ik heb The Fountainhead gekregen van de lieve Sint
Jij was nooit zo'n liefhebber van Koekepan_de_kotser?quote:Op zondag 9 december 2007 07:22 schreef Claudia_x het volgende:
Kun je die kotsende mensen misschien achterwege laten, k_man?
En dat moet dan Neerlands hoop in bange dagen voorstellen.quote:
Tss, dat zou je stiekem best spannend vinden hoor, zo'n commando die je kamer binnentijgert!quote:Op zondag 9 december 2007 22:34 schreef Thisbe het volgende:
[..]
En dat moet dan Neerlands hoop in bange dagen voorstellen.
Er zitten geen kotsende mensen bij de India-foto's.quote:Op zondag 9 december 2007 07:22 schreef Claudia_x het volgende:
Kun je die kotsende mensen misschien achterwege laten, k_man?
Hvad mener du kun Danske mænd??quote:Op zondag 9 december 2007 22:43 schreef Thisbe het volgende:
Alleen als het een Deen is, IR!
Hadden we het hier pas niet over? Eindelijk gerechtigheid. Ik vind dat slaan na het G-woord buiten het strafrecht mag vallen.quote:RIJSWIJK - Dat het neologisme 'goeiemoggel' nog niet bij iedereen is ingeburgerd, bleek zondag, toen twee mannen elkaar in een café in Rijswijk met dat woord begroetten. Een derde cafégast sloeg er direct op los, omdat hij dacht dat hij voor 'mongool' werd uitgemaakt.
Meerdere personen raakten bij het gevecht betrokken. Toen de politie ter plaatse kwam, bleek de veroorzaker met de noorderzon te zijn vertrokken.
Het woord goeiemoggel komt voor in een reclame van KPN en is een verbastering van goedemorgen. In het spotje praten visboeren met elkaar met woorden die verkeerd werden ingetypt bij het sms'en. Het gebruik van goeiemoggel lijkt een ware rage te zijn geworden.
Laurentien
Het woord komt inmiddels in de beste kringen voor. Zelfs prinses Laurentien bezigde het dit weekeinde, bij de opening van het Jubileumcongres Genootschap Onze Taal. "Dames en heren, of misschien moet ik zeggen: Goeiemoggel", begon de prinses haar toespraak.
Die moesten weg geloof ik, teneinde het gewenste lullige sfeertje te creëren.quote:Op maandag 10 december 2007 14:02 schreef Z het volgende:
Het gekke van die reclame is dat ze geen computers op dat kantoor hebben staan.
Het is dan ook gewoon een woord. Aap.quote:Op maandag 10 december 2007 11:55 schreef Z het volgende:
Fountainhead is ook de naam van een nieuwbouwgebeuren in A'dam.
http://www.fountainhead.nu/
[smilie die zich onder z'n kin krabt.]
Ha, een kloon.quote:Op maandag 10 december 2007 14:52 schreef de_gvr7 het volgende:
[..]
Het is dan ook gewoon een woord. Aap.
Wat je zegt ben je zelf, met je kont door de helf.quote:
Ja, hoi, Pope.quote:Op maandag 10 december 2007 14:55 schreef de_gvr7 het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf, met je kont door de helf.
Ah. Ik hoor de violen al langzaam dwepen met weemoed.quote:Op maandag 10 december 2007 14:58 schreef k_man het volgende:
Hmm. Ik weet 't niet hoor. Het is wel eens leuker geweest hier.
Leuke binnenkomst!quote:Op maandag 10 december 2007 14:52 schreef de_gvr7 het volgende:
[..]
Het is dan ook gewoon een woord. Aap.
Hallo!quote:Op maandag 10 december 2007 15:15 schreef Gellius het volgende:
GVR!
Eigenlijk is dat op zichzelf al prachtig nieuws, zo op deze maandag.quote:Op maandag 10 december 2007 14:35 schreef Frollo het volgende:
De vissenposters en de modelscheepjes en de telmachine behoren in elk geval wel tot de standaarduitrusting van mijn vader zijn kantoor. [afbeelding]
Da's jaren geledenquote:Op maandag 10 december 2007 14:58 schreef k_man het volgende:
Hmm. Ik weet 't niet hoor. Het is wel eens leuker geweest hier.
Weet je trouwens al of je terug gaat?quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:59 schreef dwerg het volgende:
Zelfs in Nieuw Zeeland werkte ik met Polen. Ze zijn overal!
Ik heb me ooit ingeschreven voor een of andere carrierebeurs waar ik niet heen ben gegaan, maar sindsdien krijg ik regelmatig mail dat ik gespot ben en dat ze willen dat ik reageer op een functie, maar het zijn altijd ICT-manager functies. En ik heb dan wel twee beeldschermen op mijn werk, maar dat wil nog niet zeggen ik graag ICT-manager zou willen worden. Dus ik luier nog wel even voort.quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:16 schreef Frollo het volgende:
Ben je nog niet geheadhunt dan? [afbeelding]
quote:
Ik heb deze zaterdag gemaakt. Was eenvoudig en lekker.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:22 schreef Z het volgende:
Gellius (of was het Mane?), doe eens dat recept voor dat lamsstoofpotje. Lijkt me wel iets voor kerst.
IR.quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik krijg zojuist een mailtje dat de tweede lezer niks aan te merken heeft op mijn scriptie. Ergo: ik ben klaar. Ergo: ik ben zo goed als afgestudeerd. Ergo: het leuke leven zit erop.
Waarom niet (nou ja, niet dat ik zo graag zou willen dat je aan de andere kant van de wereld zat, maar u snapt me wel)? En was het nu gewoon een leuke bollenvakantie?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:46 schreef dwerg het volgende:
Oh, en ik ga niet terug.
Zó goed is mijn Deens nou ook weer niet. Maar er marcheren altijd veel snoepige Denen voorbij tijdens de intocht van de Vierdaagse. En na ruim twintig jaar observeren kan ik wel zeggen dat de Denen altijd de mooiste militairen sturen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
![]()
Nå , Dansk er ikke den bedst egnede sprog hen til skabe en pjank ( hen til mig skøn), men hvilke jer savn!
![]()
[ afbeelding ]
O ja, hier heb je zelfs een mep voor ontvangen van mij.quote:
Alleen jammer dat je met snoepige soldaten de oorlog niet wint.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:16 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Zó goed is mijn Deens nou ook weer niet. Maar er marcheren altijd veel snoepige Denen voorbij tijdens de intocht van de Vierdaagse. En na ruim twintig jaar observeren kan ik wel zeggen dat de Denen altijd de mooiste militairen sturen.
Ik neem aan dat je die weer terugneemt nu je zwart op wit laat merken hoe dol ook jij op denen bent.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:48 schreef Thisbe het volgende:
[..]
O ja, hier heb je zelfs een mep voor ontvangen van mij. [afbeelding]
Heb je sneller gedaan dan ik. Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik krijg zojuist een mailtje dat de tweede lezer niks aan te merken heeft op mijn scriptie. Ergo: ik ben klaar. Ergo: ik ben zo goed als afgestudeerd. Ergo: het leuke leven zit erop.
Gefeliciteerd IRquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
Moet je daarvoor dan naar Denemarken??quote:Op woensdag 12 december 2007 10:20 schreef Thisbe het volgende:
Ik vind het leuk dat je in Denemarken niet stijf gevloekt wordt als je de straat oversteekt.
Daar ben ik dan (godzijdank) ook nog nooit geweest.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:31 schreef beeer het volgende:
Ik ben nooit in Denenmarken geweest maar ik heb altijd het idee dat het gewoon provincie Groningen in het groot is.
Houden zo.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:15 schreef JAM het volgende:
[..]
Daar ben ik dan (godzijdank) ook nog nooit geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |