quote:Op woensdag 5 december 2007 10:27 schreef Z het volgende:
Ik fiets langs drie scholen als ik naar m'n werk ga, ik heb drie SInten gezien. Bij 1 school was het blinde paniek, er was namelijk een cadeautjes dief. Alle kinderen in paniek. Maar gelukkig was er politie om de dief te zoeken.
waren ze van dit jaar of van vorig jaar ?quote:Op woensdag 5 december 2007 10:22 schreef DaMart het volgende:
Sint is langsgeweest op het werk... ik vond een roomboteramandelstaaf, chocoladeletter en een gedicht.
Ze zijn houdbaar tot januari volgend jaar, dus het is nog veilig om ze te etenquote:Op woensdag 5 december 2007 13:00 schreef maffemuts het volgende:
[..]
waren ze van dit jaar of van vorig jaar ?![]()
Wij luisteren ernaar tijdens het klussen.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:48 schreef Z het volgende:
Randy Newman doet me, net als Leonard Cohen, denken aan lange ritten in hete auto's door Frankrijk. En de geur van shag en asfalt. Mijn vader luisterde dat in de auto op vakantie.
Mijn 100-dagen tour?quote:Op donderdag 6 december 2007 08:49 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Welk programma?
De kat wilde het ook even vanaf gepaste hoogte bewonderen?quote:Op donderdag 6 december 2007 09:09 schreef Claudia_x het volgende:
We hebben een nieuw schilderij.
[ afbeelding ]
Zie maar eens een foto te maken zonder dat één van de drie katten zich ermee gaat bemoeien.quote:Op donderdag 6 december 2007 09:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
De kat wilde het ook even vanaf gepaste hoogte bewonderen?
Juist! Al vind ik zelf de bergen kantje boord.quote:Op donderdag 6 december 2007 09:36 schreef Frollo het volgende:
Beetje Hopperachtig, die schaduwen. De bergen doen me dan weer denken aan Bob Ross. Je hebt dus het beste van twee werelden!
Het is een oude dame.quote:Op donderdag 6 december 2007 09:43 schreef Z het volgende:
Nah, zo zien bergen er toch gewoon uit. De pose van het mannetje maakt alles goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |