Ja, dat schot voor open doel liet ik aan L. om in te schieten.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:16 schreef Frollo het volgende:
Plat en leuk hoeven elkaar niet uit te sluiten natuurlijk.
Gelieve geen voetbalmetaforen op mij te betrekken.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat schot voor open doel liet ik aan L. om in te schieten.
Gelieve niet zo te zeuren.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:23 schreef Frollo het volgende:
[..]
Gelieve geen voetbalmetaforen op mij te betrekken.
Voetbal
Volgens mij kan dat nog steeds.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:52 schreef Gellius het volgende:
Ik zeg meestal "môgge". Ik hoop niet dat dat ergens uit is.
't is een ware invasie. En ze verhullen niet eens waarvoor ze hier zijn. Laatst had eentje het zelfs op zijn kentekenplaat staan: WOR-K25quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:59 schreef dwerg het volgende:
Zelfs in Nieuw Zeeland werkte ik met Polen. Ze zijn overal!
quote:Op zondag 9 december 2007 09:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
Claudia
Ik heb The Fountainhead gekregen van de lieve Sint
Jij was nooit zo'n liefhebber van Koekepan_de_kotser?quote:Op zondag 9 december 2007 07:22 schreef Claudia_x het volgende:
Kun je die kotsende mensen misschien achterwege laten, k_man?
En dat moet dan Neerlands hoop in bange dagen voorstellen.quote:
Tss, dat zou je stiekem best spannend vinden hoor, zo'n commando die je kamer binnentijgert!quote:Op zondag 9 december 2007 22:34 schreef Thisbe het volgende:
[..]
En dat moet dan Neerlands hoop in bange dagen voorstellen.
Er zitten geen kotsende mensen bij de India-foto's.quote:Op zondag 9 december 2007 07:22 schreef Claudia_x het volgende:
Kun je die kotsende mensen misschien achterwege laten, k_man?
Hvad mener du kun Danske mænd??quote:Op zondag 9 december 2007 22:43 schreef Thisbe het volgende:
Alleen als het een Deen is, IR!
Hadden we het hier pas niet over? Eindelijk gerechtigheid. Ik vind dat slaan na het G-woord buiten het strafrecht mag vallen.quote:RIJSWIJK - Dat het neologisme 'goeiemoggel' nog niet bij iedereen is ingeburgerd, bleek zondag, toen twee mannen elkaar in een café in Rijswijk met dat woord begroetten. Een derde cafégast sloeg er direct op los, omdat hij dacht dat hij voor 'mongool' werd uitgemaakt.
Meerdere personen raakten bij het gevecht betrokken. Toen de politie ter plaatse kwam, bleek de veroorzaker met de noorderzon te zijn vertrokken.
Het woord goeiemoggel komt voor in een reclame van KPN en is een verbastering van goedemorgen. In het spotje praten visboeren met elkaar met woorden die verkeerd werden ingetypt bij het sms'en. Het gebruik van goeiemoggel lijkt een ware rage te zijn geworden.
Laurentien
Het woord komt inmiddels in de beste kringen voor. Zelfs prinses Laurentien bezigde het dit weekeinde, bij de opening van het Jubileumcongres Genootschap Onze Taal. "Dames en heren, of misschien moet ik zeggen: Goeiemoggel", begon de prinses haar toespraak.
Die moesten weg geloof ik, teneinde het gewenste lullige sfeertje te creëren.quote:Op maandag 10 december 2007 14:02 schreef Z het volgende:
Het gekke van die reclame is dat ze geen computers op dat kantoor hebben staan.
Het is dan ook gewoon een woord. Aap.quote:Op maandag 10 december 2007 11:55 schreef Z het volgende:
Fountainhead is ook de naam van een nieuwbouwgebeuren in A'dam.
http://www.fountainhead.nu/
[smilie die zich onder z'n kin krabt.]
Ha, een kloon.quote:Op maandag 10 december 2007 14:52 schreef de_gvr7 het volgende:
[..]
Het is dan ook gewoon een woord. Aap.
Wat je zegt ben je zelf, met je kont door de helf.quote:
Ja, hoi, Pope.quote:Op maandag 10 december 2007 14:55 schreef de_gvr7 het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf, met je kont door de helf.
Ah. Ik hoor de violen al langzaam dwepen met weemoed.quote:Op maandag 10 december 2007 14:58 schreef k_man het volgende:
Hmm. Ik weet 't niet hoor. Het is wel eens leuker geweest hier.
Leuke binnenkomst!quote:Op maandag 10 december 2007 14:52 schreef de_gvr7 het volgende:
[..]
Het is dan ook gewoon een woord. Aap.
Hallo!quote:Op maandag 10 december 2007 15:15 schreef Gellius het volgende:
GVR!
Eigenlijk is dat op zichzelf al prachtig nieuws, zo op deze maandag.quote:Op maandag 10 december 2007 14:35 schreef Frollo het volgende:
De vissenposters en de modelscheepjes en de telmachine behoren in elk geval wel tot de standaarduitrusting van mijn vader zijn kantoor. [afbeelding]
Da's jaren geledenquote:Op maandag 10 december 2007 14:58 schreef k_man het volgende:
Hmm. Ik weet 't niet hoor. Het is wel eens leuker geweest hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |