mwoah mwoah.. het is nog even aanpezen. nog wat dingen bijschaven en conclusies en aanbevelingen uitbreiden. hoop vandaag of morgen dat ik 'm inlever.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:53 schreef beelz het volgende:
[..]
Hoe staat het met je scriptie? Gaat het nog goed? Ik heb trouwens een kaartje gezien bij de Albert Heijn in de Diezerpromenade waarin een kamer aangeboden is voor 250 per maand in het centrum. Interesse? Dan probeer ik hem ff mee te nemen als ik daar in de buurt ben.
Heb je alle tijd om tussen de regels door te lezen!!quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:05 schreef swollywood het volgende:
Damn, wat rustig hier. Hoef iig niet veel bij te lezen
http://www.destentor.nl/z(...)le-is-definitief.ecequote:Hiphoptrio Opgezwolle is er definitief mee gestopt, in tegenstelling tot eerdere persberichten. "De berichten in de krant zeggen dat we voorlópig gestopt zijn, maar dat is niet zo," zegt rapper Sticks. " Dit is echt het einde van Opgezwolle."
Voor het geval je met O&N in het Nieuwscafe of de Vergane Glorie komt en je ziet iemand lopen met een wit overhemd met kroeglogo en gewapend met een digitale camera met externe flitser: That's me!quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:22 schreef frame-saw het volgende:
Jeetje, ik wilde eerst naar Hedon met O&N, toen dat was uitverkocht wilde ik naar Eureka, las ik dat je daar 15 euro moet betalen aan jaarlidmaatschap en daarbij een kaartje van 11 euro. Poep! Dan maar met het polsbandje rondlopen, het zal wel ergens gezellig zijn (alhoewel ik de meeste van de kroegen die deelnemen niet eens leuk vind, maar ik moet toch ergens bier drinken).
prima(Y). wat je ook kunt doen is beelz opbellen. zolang er stoelen of andere attributen in de buurt staan, zorgt ie wel voor een persoonlijke bewerking van die persoon. WWF SmackDown!!quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:58 schreef frame-saw het volgende:
Ik weet niet hoe een M16 met externe demper er uit ziet, maar als het er gevaarlijk uitziet zal ik dat doen.
haha in Deventer is het bij De Joffer al niet beter. We waren naar dat hip hopfestival in Zwolle geweest en na die tijd wilden we stappen in Deventer. Een vriend van mij (uiterlijk, type C. Ronaldo, half-tunesisch), had Nikes aan.. geen 'gabbermax', maar gewoon normale Nikes zoals je ze zoveel ziet. Hij kwam er niet in bij De Joffer. Toen zijn we maar verder gegaan. Eigenlijk vond ik het ook niet erg, want mijn mening over De Joffer is hier al lang geen geheim meer.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:04 schreef frame-saw het volgende:
Ik denk/hoop dat de politie er sneller is dan beelz, aangezien ik eerst nog zijn nummer moet opzoeken en dan moet hij nog komen. En anders zo'n security-mannetje. Vooral die bij de Joffer is mijn grote vriendWat een vuillak is dat, bah.
Dat had ik al eens gelezen ergens, dat is wel triest ja. Die securityman is zelf ook buitenlands, maar laat soms Marrokanen e.a. ook niet naar binnen. Een keer op vrijdagmiddag zag ik 2 jongens die niet naar binnen mochten omdat ze 'geen student' waren. Terwijl ze dat daar echt niet checkenquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:14 schreef ghizzer het volgende:
[..]
haha in Deventer is het bij De Joffer al niet beter. We waren naar dat hip hopfestival in Zwolle geweest en na die tijd wilden we stappen in Deventer. Een vriend van mij (uiterlijk, type C. Ronaldo, half-tunesisch), had Nikes aan.. geen 'gabbermax', maar gewoon normale Nikes zoals je ze zoveel ziet. Hij kwam er niet in bij De Joffer. Toen zijn we maar verder gegaan. Eigenlijk vond ik het ook niet erg, want mijn mening over De Joffer is hier al lang geen geheim meer.
echt sneu zeg. in Deventer is het een negeroïde man. we waren ook niet eens beschonken. sterker nog, die vriend was 100% nuchter omdat hij die avond de BOB was. maar ja, ik weet ook niet wat hun instructies zijn. ik wil ze daarom ook niet afvallen. ik vind het alleen flauw en nergens op slaan dat ze er niet in kwamen. ik heb zo vaak gympen aan gehad toen ik er wél in kwam. maar dat waren dan geen Nikes, maar van een ander merk (geloof Puma). slaat nergens op. Maar ik kan het niet laten.. De Joffer sucks big time!:Pquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:17 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Dat had ik al eens gelezen ergens, dat is wel triest ja. Die securityman is zelf ook buitenlands, maar laat soms Marrokanen e.a. ook niet naar binnen. Een keer op vrijdagmiddag zag ik 2 jongens die niet naar binnen mochten omdat ze 'geen student' waren. Terwijl ze dat daar echt niet checken
Er staan genoeg barkrukken om beelz een half uurtje bezig te houdenquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:02 schreef ghizzer het volgende:
[..]
prima(Y). wat je ook kunt doen is beelz opbellen. zolang er stoelen of andere attributen in de buurt staan, zorgt ie wel voor een persoonlijke bewerking van die persoon. WWF SmackDown!!
Security-mannetjes hebben ze niet bij het Nieuwscafe en de Vergane Glorie.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:04 schreef frame-saw het volgende:
Ik denk/hoop dat de politie er sneller is dan beelz, aangezien ik eerst nog zijn nummer moet opzoeken en dan moet hij nog komen. En anders zo'n security-mannetje. Vooral die bij de Joffer is mijn grote vriendWat een vuillak is dat, bah.
Was rond half 10 nog in het nieuwscafé, wat een drukte zegquote:Op zondag 30 december 2007 00:12 schreef swollywood het volgende:
Ik ga zo maar eens die kant op, het is al weer 12 uur geweest
En maar weer hopen dat de kater morgen meevalt
Oeh, ik kom voor in iemands droom!quote:Op zondag 30 december 2007 15:58 schreef frame-saw het volgende:
Haha wauw half 8
Ik had trouwens gedroomd over oud & nieuw en toen kwam ik jou dus tegen, terwijl ik geen idee heb hoe je er uit ziet. Maar je had wel een camera bij je
[standaard Fok! reactie]quote:Op zondag 30 december 2007 23:22 schreef frame-saw het volgende:
Haha lekker voor je. En nee ik werd niet gillend wakker, ik weet niet eens meer wat er gebeurde.
Wat hij zegt!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:33 schreef ghizzer het volgende:
![]()
EEN HEEL GELUKKIG EN GEZOND 2008 TOEGEWENST IEDEREEN!!!
![]()
![]()
Gefeliciteerd beelz!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 11:45 schreef beelz het volgende:
Heej lui maak er een puik jaar van
Ik ga mijn verjaardag vieren
Ik ben er toch echt meerdere keren geweestquote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:57 schreef frame-saw het volgende:
Gefeliciteerd en gelukkig nieuw jaar.
Swollywood ik heb je niet gezien in Nieuwscafé
Wat hij zegt!quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:21 schreef Ps2K het volgende:
Gelukkig 2008 iedereen!
Vanaf nu noemen we je Wouter Bos, dat snap je wel he?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:19 schreef ghizzer het volgende:
WTF! lees ik vandaag in de Stentor dat Maxx Vastgoed illegaal woningen verhuurde (Veemarkt). betwijfel nu of ik nog wel op zoek ben naar een kamer. Zwolle blijkt toch wel redelijk kansloos en bovendien lever ik maandag mijn scriptie in. Ach.. ik zie wel of ik nu ben afgestudeerd en waar ik aan een baan kom. Als ik in het Zwolse nog aan een kamer kan komen, graag, maar ik heb eigenlijk de hoop op betaalbare woonruimte wel opgegeven.
en oh ja.. ik heb het vandaag voor mekaar gekregen om de auto vanuit stilstand in de 3 op te laten trekken. (H)
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:39 schreef beelz het volgende:
[..]
Vanaf nu noemen we je Wouter Bos, dat snap je wel he?
Neem een Twingo, het lukt zelfs vanuit z'n 4, in z'n 5 is de volgende uitdaging!! En tsja...Maxx.......ooit naast die familie gewoond......no need to say more!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:19 schreef ghizzer het volgende:
en oh ja.. ik heb het vandaag voor mekaar gekregen om de auto vanuit stilstand in de 3 op te laten trekken. (H)
Yes there is, tell us.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:16 schreef navvy het volgende:
En tsja...Maxx.......ooit naast die familie gewoond......no need to say more!
Kijk wat je doet, alles en iedereen durft niet meer te reageren!quote:
Ziek, weekend zonder drank en nu weer aan het werk met koppijn.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:57 schreef navvy het volgende:
[..]
Kijk wat je doet, alles en iedereen durft niet meer te reageren!
Alles een beetje goed met de Zwollenaartjes?
Irritante man inderdaad.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:17 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Dat had ik al eens gelezen ergens, dat is wel triest ja. Die securityman is zelf ook buitenlands, maar laat soms Marrokanen e.a. ook niet naar binnen. Een keer op vrijdagmiddag zag ik 2 jongens die niet naar binnen mochten omdat ze 'geen student' waren. Terwijl ze dat daar echt niet checken
Hmm, geen drank en toch koppijn.......da's idd kut. Viel sterkte ermee!quote:Op maandag 7 januari 2008 09:43 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ziek, weekend zonder drank en nu weer aan het werk met koppijn.
kut dus
Als je toch brak bent, kost ff de kattenbak onder, anders is t ook zo zinloos om t te verschonen.quote:Op zondag 13 januari 2008 14:22 schreef rudedeltadude het volgende:
hier ook brakheid...
en ik moet de kattenbak nog doen
whehe.... ik liet de kattenbak vallen....quote:Op zondag 13 januari 2008 18:47 schreef navvy het volgende:
[..]
Als je toch brak bent, kost ff de kattenbak onder, anders is t ook zo zinloos om t te verschonen.
Ow ja avond Zwolle!
Zum kotsen!quote:Op zondag 13 januari 2008 21:48 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
whehe.... ik liet de kattenbak vallen....
quote:
Kan er uitgebreid over doorlullen maar er zit morgenochtend een 6 in de wekkerstand.............dus ik groet u en wens u veel succes met al je braakselperrikelen en ga lekker plat! Gegroet!quote:
11:36???quote:Op zondag 13 januari 2008 22:35 schreef navvy het volgende:
[..]
Kan er uitgebreid over doorlullen maar er zit morgenochtend een 6 in de wekkerstand.............dus ik groet u en wens u veel succes met al je braakselperrikelen en ga lekker plat! Gegroet!
slaap lekker dan....quote:Op zondag 13 januari 2008 23:21 schreef beelz het volgende:
Had ik al gezegd dat ik morgen en overmorgen vrij ben?
Veel plezier met werken stelletje arbeiders
Alsof dat wat ik doe werken genoemd kan wordenquote:Op zondag 13 januari 2008 23:21 schreef beelz het volgende:
Had ik al gezegd dat ik morgen en overmorgen vrij ben?
Veel plezier met werken stelletje arbeiders
Ben ik bij hoge uitznondering een zaterdagavond een keer niet in de VG, ben jij erquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:00 schreef PaRaR het volgende:
Hallo Zwolle!
Afgelopen zaterdag weer eens in de VG geweest. Rondje gemaakt, biertje genuttigd en toen weer pleiten ... Was behoorlijk rustig. Beetje jammer van de persoon die zo nodig an me capuchon moest zitten terwijl ik een rondje maakte.
Vanavond lekker naar de voetbal en morgen eens uitslapen voor de verandering!
Tabee!
Het is dat ik koppijn heb, anders was ik ff een biertje komen drinkenquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:23 schreef beelz het volgende:
Dag Zwolle
Indien U vanavond nietsch te doen hebt bent U van harte welkom in het immer gezellige Zwolsche Popfront alwaar ik uw gastheer zal zijn voor enen avond oud Hollandsche gezelligheid ende bier drincken. Ter leeringh ende vermaeck zal aldaar oock muzieck gedraaid worden.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:23 schreef beelz het volgende:
Dag Zwolle
Indien U vanavond nietsch te doen hebt bent U van harte welkom in het immer gezellige Zwolsche Popfront alwaar ik uw gastheer zal zijn voor enen avond oud Hollandsche gezelligheid ende bier drincken. Ter leeringh ende vermaeck zal aldaar oock muzieck gedraaid worden.
Sterker nog, het is weekeind!quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:59 schreef navvy het volgende:
Avond Zwolle! Wat een k*t weer vandaag, weer genoeg ongelukken gezien op de snelweg......helaas geen doden, dan heeft het staan in de file tenminste nog een beetje zin. Maar tis weer bijna weekend halleluja!!
Gegroet enzo!
Dat schijtstuk tussen staphorst en zwolle weer?quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:59 schreef navvy het volgende:
Avond Zwolle! Wat een k*t weer vandaag, weer genoeg ongelukken gezien op de snelweg......helaas geen doden, dan heeft het staan in de file tenminste nog een beetje zin. Maar tis weer bijna weekend halleluja!!
Gegroet enzo!
Valt mee, dan ben ik net begonnen met werken dus ik zit veilig binnenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:47 schreef frame-saw het volgende:
Hier begint er ook één met rijlessen, donderdag 31 januari om 13.00 moeten jullie oppassen!
Nope, het schijtstuk tussen Zwolle en Apeldoorn! Maar nu weekend, wordt weinig autorijden........burp.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:04 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Dat schijtstuk tussen staphorst en zwolle weer?
AH, dan hebben mijn kids hun middagslaapje, kan je ze niet dood rijden. Succes trouwens!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:47 schreef frame-saw het volgende:
Hier begint er ook één met rijlessen, donderdag 31 januari om 13.00 moeten jullie oppassen!
Succes! Ik heb er nu 4 rijlessen op zittenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:47 schreef frame-saw het volgende:
Als het bier niet naar Navvy komt, gaat Navvy maar naar het bier......ben onder voorbehoud present!quote:Op maandag 21 januari 2008 11:15 schreef beelz het volgende:
Volgende week woensdag is het weer de laatste woensdag van de maand. Om dat feit te vieren stel ik voor dat jullie allemaal gezellig naar het Zwolsche Popfront komen
Gezelligquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:04 schreef navvy het volgende:
[..]
Als het bier niet naar Navvy komt, gaat Navvy maar naar het bier......ben onder voorbehoud present!
Succes Ghizzer met studie etc.
Gegroet.....tot laters enzo!
Goed plan!quote:Op maandag 21 januari 2008 11:15 schreef beelz het volgende:
Volgende week woensdag is het weer de laatste woensdag van de maand. Om dat feit te vieren stel ik voor dat jullie allemaal gezellig naar het Zwolsche Popfront komen
Komt die klojo weer met de auto dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:53 schreef beelz het volgende:
[..]
Gezellig
Ps2K is ook aanwezig zei hij zondag al.
Nog meer mensen daar?
quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:34 schreef navvy het volgende:
[..]
Komt die klojo weer met de auto dan?
Dude ik kan niet in Zwolle fietsen. Ik ben Groningen gewend, das mooi plat. Zwolle is op heuvels gebouwd en fietst kutquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:34 schreef navvy het volgende:
[..]
Komt die klojo weer met de auto dan?
Als je nou gewoon toegeeft dat je er te lui voor bentquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:01 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Dude ik kan niet in Zwolle fietsen. Ik ben Groningen gewend, das mooi plat. Zwolle is op heuvels gebouwd en fietst kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |