Oeh, ik kom voor in iemands droom!quote:Op zondag 30 december 2007 15:58 schreef frame-saw het volgende:
Haha wauw half 8
Ik had trouwens gedroomd over oud & nieuw en toen kwam ik jou dus tegen, terwijl ik geen idee heb hoe je er uit ziet. Maar je had wel een camera bij je
[standaard Fok! reactie]quote:Op zondag 30 december 2007 23:22 schreef frame-saw het volgende:
Haha lekker voor je. En nee ik werd niet gillend wakker, ik weet niet eens meer wat er gebeurde.
Wat hij zegt!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:33 schreef ghizzer het volgende:
![]()
EEN HEEL GELUKKIG EN GEZOND 2008 TOEGEWENST IEDEREEN!!!
![]()
![]()
Gefeliciteerd beelz!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 11:45 schreef beelz het volgende:
Heej lui maak er een puik jaar van
Ik ga mijn verjaardag vieren
Ik ben er toch echt meerdere keren geweestquote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:57 schreef frame-saw het volgende:
Gefeliciteerd en gelukkig nieuw jaar.
Swollywood ik heb je niet gezien in Nieuwscafé
Wat hij zegt!quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:21 schreef Ps2K het volgende:
Gelukkig 2008 iedereen!
Vanaf nu noemen we je Wouter Bos, dat snap je wel he?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:19 schreef ghizzer het volgende:
WTF! lees ik vandaag in de Stentor dat Maxx Vastgoed illegaal woningen verhuurde (Veemarkt). betwijfel nu of ik nog wel op zoek ben naar een kamer. Zwolle blijkt toch wel redelijk kansloos en bovendien lever ik maandag mijn scriptie in. Ach.. ik zie wel of ik nu ben afgestudeerd en waar ik aan een baan kom. Als ik in het Zwolse nog aan een kamer kan komen, graag, maar ik heb eigenlijk de hoop op betaalbare woonruimte wel opgegeven.
en oh ja.. ik heb het vandaag voor mekaar gekregen om de auto vanuit stilstand in de 3 op te laten trekken. (H)
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:39 schreef beelz het volgende:
[..]
Vanaf nu noemen we je Wouter Bos, dat snap je wel he?
Neem een Twingo, het lukt zelfs vanuit z'n 4, in z'n 5 is de volgende uitdaging!! En tsja...Maxx.......ooit naast die familie gewoond......no need to say more!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:19 schreef ghizzer het volgende:
en oh ja.. ik heb het vandaag voor mekaar gekregen om de auto vanuit stilstand in de 3 op te laten trekken. (H)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |