abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 december 2007 @ 10:47:52 #201
143609 sipper
Gambling is for fools!
pi_55567749
- verwijderd door admin -
pi_55567842
quote:
Op woensdag 26 december 2007 23:53 schreef beelz het volgende:

[..]

Hoe staat het met je scriptie? Gaat het nog goed? Ik heb trouwens een kaartje gezien bij de Albert Heijn in de Diezerpromenade waarin een kamer aangeboden is voor 250 per maand in het centrum. Interesse? Dan probeer ik hem ff mee te nemen als ik daar in de buurt ben.
mwoah mwoah.. het is nog even aanpezen. nog wat dingen bijschaven en conclusies en aanbevelingen uitbreiden. hoop vandaag of morgen dat ik 'm inlever.

ja van die kamer zou relaxt zijn! door mn scriptie is t zoeken de laatste weken op een erg laag pitje beland, maar ik sta zeker nog open voor het geval er een mogelijkheid zich voor doet.

[ Bericht 0% gewijzigd door ghizzer op 27-12-2007 10:57:59 ]
pi_55576205
quote:
Op donderdag 27 december 2007 10:47 schreef sipper het volgende:
Het leeft nog!
pi_55619178
Damn, wat rustig hier. Hoef iig niet veel bij te lezen
  zaterdag 29 december 2007 @ 11:06:12 #205
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_55619917
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 10:05 schreef swollywood het volgende:
Damn, wat rustig hier. Hoef iig niet veel bij te lezen
Heb je alle tijd om tussen de regels door te lezen!!
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_55619939
De topictitel is nu helemaal actueel
quote:
Hiphoptrio Opgezwolle is er definitief mee gestopt, in tegenstelling tot eerdere persberichten. "De berichten in de krant zeggen dat we voorlópig gestopt zijn, maar dat is niet zo," zegt rapper Sticks. " Dit is echt het einde van Opgezwolle."
http://www.destentor.nl/z(...)le-is-definitief.ece

pi_55622265
Haha waauw.

Vindt een vriendin van me vast jammer, die wilde nog op visite hier om eens naar een concert van ze te gaan
pi_55622987
Goedemiddag Zwolle. Ik ben nu maar wat blij dat ik nog naar The Rhythm The Rebel ben geweest. Ik vind het wel erg jammer dat ze gestopt zijn.
pi_55628858
Jeetje, ik wilde eerst naar Hedon met O&N, toen dat was uitverkocht wilde ik naar Eureka, las ik dat je daar 15 euro moet betalen aan jaarlidmaatschap en daarbij een kaartje van 11 euro. Poep! Dan maar met het polsbandje rondlopen, het zal wel ergens gezellig zijn (alhoewel ik de meeste van de kroegen die deelnemen niet eens leuk vind, maar ik moet toch ergens bier drinken ).
pi_55629080
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 18:22 schreef frame-saw het volgende:
Jeetje, ik wilde eerst naar Hedon met O&N, toen dat was uitverkocht wilde ik naar Eureka, las ik dat je daar 15 euro moet betalen aan jaarlidmaatschap en daarbij een kaartje van 11 euro. Poep! Dan maar met het polsbandje rondlopen, het zal wel ergens gezellig zijn (alhoewel ik de meeste van de kroegen die deelnemen niet eens leuk vind, maar ik moet toch ergens bier drinken ).
Voor het geval je met O&N in het Nieuwscafe of de Vergane Glorie komt en je ziet iemand lopen met een wit overhemd met kroeglogo en gewapend met een digitale camera met externe flitser: That's me!
pi_55629388
Haha oké
pi_55629438
En voor het geval je met O&N in het Nieuwscafé of de Vergane Glorie komt en je ziet iemand lopen met een wit overhemd met kroeglogo en gewapend met een M16 met externe demper. Phone the police!
pi_55629576
Ik weet niet hoe een M16 met externe demper er uit ziet, maar als het er gevaarlijk uitziet zal ik dat doen.
pi_55629672
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 18:58 schreef frame-saw het volgende:
Ik weet niet hoe een M16 met externe demper er uit ziet, maar als het er gevaarlijk uitziet zal ik dat doen.
prima(Y). wat je ook kunt doen is beelz opbellen. zolang er stoelen of andere attributen in de buurt staan, zorgt ie wel voor een persoonlijke bewerking van die persoon. WWF SmackDown!!
pi_55629724
Ik denk/hoop dat de politie er sneller is dan beelz, aangezien ik eerst nog zijn nummer moet opzoeken en dan moet hij nog komen. En anders zo'n security-mannetje. Vooral die bij de Joffer is mijn grote vriend Wat een vuillak is dat, bah.
pi_55629999
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 19:04 schreef frame-saw het volgende:
Ik denk/hoop dat de politie er sneller is dan beelz, aangezien ik eerst nog zijn nummer moet opzoeken en dan moet hij nog komen. En anders zo'n security-mannetje. Vooral die bij de Joffer is mijn grote vriend Wat een vuillak is dat, bah.
haha in Deventer is het bij De Joffer al niet beter. We waren naar dat hip hopfestival in Zwolle geweest en na die tijd wilden we stappen in Deventer. Een vriend van mij (uiterlijk, type C. Ronaldo, half-tunesisch), had Nikes aan.. geen 'gabbermax', maar gewoon normale Nikes zoals je ze zoveel ziet. Hij kwam er niet in bij De Joffer. Toen zijn we maar verder gegaan. Eigenlijk vond ik het ook niet erg, want mijn mening over De Joffer is hier al lang geen geheim meer.
pi_55630060
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 19:14 schreef ghizzer het volgende:

[..]

haha in Deventer is het bij De Joffer al niet beter. We waren naar dat hip hopfestival in Zwolle geweest en na die tijd wilden we stappen in Deventer. Een vriend van mij (uiterlijk, type C. Ronaldo, half-tunesisch), had Nikes aan.. geen 'gabbermax', maar gewoon normale Nikes zoals je ze zoveel ziet. Hij kwam er niet in bij De Joffer. Toen zijn we maar verder gegaan. Eigenlijk vond ik het ook niet erg, want mijn mening over De Joffer is hier al lang geen geheim meer.
Dat had ik al eens gelezen ergens, dat is wel triest ja. Die securityman is zelf ook buitenlands, maar laat soms Marrokanen e.a. ook niet naar binnen. Een keer op vrijdagmiddag zag ik 2 jongens die niet naar binnen mochten omdat ze 'geen student' waren. Terwijl ze dat daar echt niet checken
pi_55630135
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 19:17 schreef frame-saw het volgende:

[..]

Dat had ik al eens gelezen ergens, dat is wel triest ja. Die securityman is zelf ook buitenlands, maar laat soms Marrokanen e.a. ook niet naar binnen. Een keer op vrijdagmiddag zag ik 2 jongens die niet naar binnen mochten omdat ze 'geen student' waren. Terwijl ze dat daar echt niet checken
echt sneu zeg. in Deventer is het een negeroïde man. we waren ook niet eens beschonken. sterker nog, die vriend was 100% nuchter omdat hij die avond de BOB was. maar ja, ik weet ook niet wat hun instructies zijn. ik wil ze daarom ook niet afvallen. ik vind het alleen flauw en nergens op slaan dat ze er niet in kwamen. ik heb zo vaak gympen aan gehad toen ik er wél in kwam. maar dat waren dan geen Nikes, maar van een ander merk (geloof Puma). slaat nergens op. Maar ik kan het niet laten.. De Joffer sucks big time!:P
pi_55630193
In Zwolle zijn er genoeg leuke toko's. En als je erg van De Joffertenten houdt, dan kan het niet missen dat je het uitgaan in Apeldoorn helemaal geweldig vindt.

..of ga anders helemaal los in café Bosch. .

[ Bericht 15% gewijzigd door ghizzer op 29-12-2007 19:37:15 ]
pi_55632381
Ik kom ook alleen maar in de Joffer omdat mn huisgenoten er heen gaan, zit liever in het Vliegende Paard of de Docter
Maar die tenten als de Joffer ben ik wel gewend, maar alsnog vind ik het bagger
  zaterdag 29 december 2007 @ 20:56:19 #221
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_55632938
Jezus fucking kansloos kut idols... Ik ga koffie zetten.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_55639071
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 19:02 schreef ghizzer het volgende:

[..]

prima(Y). wat je ook kunt doen is beelz opbellen. zolang er stoelen of andere attributen in de buurt staan, zorgt ie wel voor een persoonlijke bewerking van die persoon. WWF SmackDown!!
Er staan genoeg barkrukken om beelz een half uurtje bezig te houden
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 19:04 schreef frame-saw het volgende:
Security-mannetjes hebben ze niet bij het Nieuwscafe en de Vergane Glorie.
Omdat er (bijna) nooit gedonder is daar
pi_55639134
Ja weet ik eigenlijk wel
pi_55639865
Ik ga zo maar eens die kant op, het is al weer 12 uur geweest

En maar weer hopen dat de kater morgen meevalt
pi_55640241
quote:
Op zondag 30 december 2007 00:12 schreef swollywood het volgende:
Ik ga zo maar eens die kant op, het is al weer 12 uur geweest

En maar weer hopen dat de kater morgen meevalt
Was rond half 10 nog in het nieuwscafé, wat een drukte zeg Welgeteld 5 mensen die aan de bar zaten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')