De afgelopen week waren het schat ik 97% rockgeorienteerde vragen, dus je moet niet klagenquote:Op woensdag 5 december 2007 12:01 schreef MadMaster het volgende:
Na al die dance-vragen vond ik deze song wel toepasselijk...
Ik klaag helemaal niet, ik hou van afwisseling en snoep sowieso van alle walletjes mee...quote:Op woensdag 5 december 2007 13:10 schreef Captain_Redbeard het volgende:
De afgelopen week waren het schat ik 97% rockgeorienteerde vragen, dus je moet niet klagen
Hint voor niets in elkaar gefröbeld...quote:Op woensdag 5 december 2007 13:13 schreef Berkery het volgende:
Twisted Sister - I wanna rock!
Jazzmatazz reken ik half goed. Snel gedaan!quote:Op woensdag 5 december 2007 14:54 schreef Captain_Redbeard het volgende:
jazzmatazz
kiss my jazz
jazzanova
kyoto jazz massive
dephazz
zz & de maskers
zZz
frizzle sizzle
Yazz
thin lizzy
Haha, waar ga je langs, en als wat: S of P?quote:Op woensdag 5 december 2007 14:55 schreef MadMaster het volgende:
Ik kom er nu tot 7, maar ga zo de schmink in.
Het heerlijk avondje is gekomen... [ afbeelding ]
Inderdaad, met de PP, die hoort er wel bij.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dan zou ik eerder Yazz half goed rekenen..
..maar dan wel samen met de Plastic Population
perfectquote:Op woensdag 5 december 2007 15:28 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Koen Groeneveld, Addy van de Zwan en Jan Voermans
P, mijn postuur doet afbreuk aan een rol van S...quote:Op woensdag 5 december 2007 14:59 schreef bukgeit het volgende:
Haha, waar ga je langs, en als wat: S of P?
quote:Op woensdag 5 december 2007 15:42 schreef ranja het volgende:
het aantal punten in de laatste stand?
Jullie doen geen van allen mee aan de Popquiz in Amstelveen op 16 december a.s.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:37 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Wat hebben bigshadow, Grobbel, Sack_Blabbath en ik gemeen?
Hoe weet jij dat nou? Dat event is verdwenen van last.fmquote:Op woensdag 5 december 2007 15:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jullie doen geen van allen mee aan de Popquiz in Amstelveen op 16 december a.s.
quote:
was niet wat ik zocht. dan zou het ook voor veel meer users kunnen gelden.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jullie doen geen van allen mee aan de Popquiz in Amstelveen op 16 december a.s.
Zwarte Piet weet alles...quote:Op woensdag 5 december 2007 15:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Dat event is verdwenen van last.fm
in dat geval zou ik oude jaargangen van 'het boek van S.' er maar bij gaan pakken.quote:
quote:Op woensdag 5 december 2007 15:48 schreef cafca het volgende:
Allemaal een bepaalde plaat in jullie album top 100?
quote:Op woensdag 5 december 2007 15:51 schreef Berkery het volgende:
Jullie zijn allemaal van hetzelfde bouwjaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |