Ik maak de mensen wel vriendelijker wakker dan een wekker hoorquote:Op woensdag 5 december 2007 10:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hahaha, patent op aan vragen he
een emmer water is ook makkelijkquote:Op woensdag 5 december 2007 10:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik maak de mensen wel vriendelijker wakker dan een wekker hoor
Eventueel zit er in het pluspakket dat er zelfs koffie of thee bij komt
En het werkt ook nog is erg snelquote:Op woensdag 5 december 2007 10:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een emmer water is ook makkelijk
Dat komt pas als iemand 3 keer niet wakker wil wordenquote:Op woensdag 5 december 2007 10:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een emmer water is ook makkelijk
Veren? Explain?quote:Op woensdag 5 december 2007 10:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat komt pas als iemand 3 keer niet wakker wil worden![]()
(daarna komen er ook veren bij ed.)
oo veren kinkyquote:Op woensdag 5 december 2007 10:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Beetje de secretaresse spelen dus?quote:Op woensdag 5 december 2007 10:58 schreef draculettetje het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaah ik wordt gek
nee geen cijfertjes meer maar agenda's van alle hoofden bij houden
hoofd is vol
kwil naar huis
owkee ik zet nu zeurmode weer uit
yep maar daar heb ik toch geen verstand vanquote:Op woensdag 5 december 2007 11:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Beetje de secretaresse spelen dus?
Pek met veren!quote:Op woensdag 5 december 2007 10:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dus dat gaat hem ook niet worden? Net zo'n succes als het cijfertjes verhaalquote:Op woensdag 5 december 2007 11:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
yep maar daar heb ik toch geen verstand van
ik ben een mensen mens
Maak me gekquote:Op woensdag 5 december 2007 11:13 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik zal jou eens besmeren met pek met veren
quote:Op woensdag 5 december 2007 11:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dus dat gaat hem ook niet worden? Net zo'n succes als het cijfertjes verhaal
Ongekend, collega moet morgen met een SMDC uit India gaan bellen... Hij weet geeneens waar het over gaat![]()
![]()
En bedankt projectleider
Om mee te beginnen vind hij dat wel leuk denk ik, maar buiten dat ...quote:Op woensdag 5 december 2007 11:13 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik zal jou eens besmeren met pek met veren
wel de pek dan ?quote:Op woensdag 5 december 2007 11:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Om mee te beginnen vind hij dat wel leuk denk ik, maar buiten dat ...
Ik maak je altijd heel vriendelijk wakker enzo, dus dat veren gedoe zal er niet van komen
(niet om mee wakker te maken iig)
zo je hebt concurrentie droxzquote:
Veren op welke manier dan wel te verstaanquote:Op woensdag 5 december 2007 11:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee maar dat wist ik zelf ook al wel
ach ja nog even volhouden
ik heb honger
zo'n pak van pek met veren ziet er nou ook niet echt verleidelijk uit.....
maar veren alleen daarentegen
Afspreken met "vrienden" is toch niet verbodenquote:Op woensdag 5 december 2007 11:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo je hebt concurrentie droxz
Met een beetje creativiteit snap je hem wel hoorquote:Op woensdag 5 december 2007 11:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Veren op welke manier dan wel te verstaan
Nog eventjes en dan ben je weer vrij
Nog een kwartiertje en dan lunch!!
Middagquote:
Als ik mijn fantasie de vrije loop laat dan zie ik ook al slagroom e.d. voorbij vliegenquote:Op woensdag 5 december 2007 11:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Met een beetje creativiteit snap je hem wel hoor![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 december 2007 11:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Middag![]()
Ben je ook weer is uit je nest komen rollen:D
zolang je het hebt over pek en veren, stel ik me er iets anders bij voorquote:Op woensdag 5 december 2007 11:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Afspreken met "vrienden" is toch niet verboden
precies.... poppers in de hoek enzoquote:Op woensdag 5 december 2007 11:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als ik mijn fantasie de vrije loop laat dan zie ik ook al slagroom e.d. voorbij vliegen
Anders was het nog later gewordenquote:Op woensdag 5 december 2007 11:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik viel er eigenlijk bijna uit door mijn wekker
moggequote:Op woensdag 5 december 2007 11:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik viel er eigenlijk bijna uit door mijn wekker
dan was ik er voorlopig nietquote:Op woensdag 5 december 2007 11:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Anders was het nog later geworden
dan word het bij mij middagquote:Op woensdag 5 december 2007 11:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogge
ik werd vannochtend wakker ZONDER de wekker te zetten
Dan zei je rond 15.00, goedemogguhquote:Op woensdag 5 december 2007 11:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dan was ik er voorlopig niet![]()
maar ik had hem per ongeluk harder gezet
quote:Op woensdag 5 december 2007 11:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan zei je rond 15.00, goedemogguh![]()
Je kan ook zeggen, hoe vroeg?quote:Op woensdag 5 december 2007 11:50 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg hoe laat ben je gaan slapen friday12 ?
doe s gek !quote:Op woensdag 5 december 2007 11:51 schreef lynda het volgende:
Zonder wekker wakker worden.. Op tijd voor werk.. Dat zal mij echt niet snel gebeuren!
Zo de kapper maar eens blij maken *kuch*
D. schrik niet als ik je weer zie denk dat er zeker 30 cm vanaf gaat
Kan je thuis ook doen... doe ik ook namelijkquote:Op woensdag 5 december 2007 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
doe s gek !
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 december 2007 11:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen, hoe vroeg?
quote:Op woensdag 5 december 2007 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
doe s gek !
[ afbeelding ]
Lynda "nu kort maar krachtig"quote:Op woensdag 5 december 2007 11:51 schreef lynda het volgende:
Zonder wekker wakker worden.. Op tijd voor werk.. Dat zal mij echt niet snel gebeuren!
Zo de kapper maar eens blij maken *kuch*
D. schrik niet als ik je weer zie denk dat er zeker 30 cm vanaf gaat
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 5 december 2007 12:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lynda "nu kort maar krachtig"
past aan naar:quote:Op woensdag 5 december 2007 12:08 schreef lynda het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Blijft langik en kort haar is
Much betterquote:Op woensdag 5 december 2007 12:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
past aan naar:
Lynda, nu iets korter, en nog krachtiger!
Ik moest gelijk hier aan denkenquote:Op woensdag 5 december 2007 12:11 schreef lynda het volgende:
[..]
Much better![]()
Nu nog de zin vinden om met tegenwindkracht 8 richting de stad te fietsen
Ah, zo'n kapsel had ik ook 3 weken geledenquote:Op woensdag 5 december 2007 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
doe s gek !
[ afbeelding ]
Ik zie er de humor wel van in om bedekt in pek met veren over "station x" (quote:Op woensdag 5 december 2007 11:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Om mee te beginnen vind hij dat wel leuk denk ik, maar buiten dat ...
WL heeft blijkbaar vervelende ervaringen met 'afspreken met vrienden' ofzo?quote:Op woensdag 5 december 2007 11:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Afspreken met "vrienden" is toch niet verboden
Ipv pek en veren slagroom met verenquote:Op woensdag 5 december 2007 12:22 schreef draculettetje het volgende:
zoooo pauze heb weer even wat gemist, maar slagroom en veren weet niet of dat tegelijk toepasbaar is, maar beide apart geen slecht idee
enne ik kan eindelijk ook wat positiefs melden over het werk. Over vakantie gesproken, ik ben net min of meer verplicht om met kerst en oud en nieuw vrij te nemen!
enne nog meer ze gaan proberen wanneer het hoofdgebouw verbouwt is mij een functie achter de balie te geven!!!!!
ook mijn eigen voorstel wordt in het nieuwe jaar besproken!
Dat bedoel ik, slagroom is altijd een goed ideequote:Op woensdag 5 december 2007 12:22 schreef draculettetje het volgende:
zoooo pauze heb weer even wat gemist, maar slagroom en veren weet niet of dat tegelijk toepasbaar is, maar beide apart geen slecht idee
enne ik kan eindelijk ook wat positiefs melden over het werk. Over vakantie gesproken, ik ben net min of meer verplicht om met kerst en oud en nieuw vrij te nemen!
enne nog meer ze gaan proberen wanneer het hoofdgebouw verbouwt is mij een functie achter de balie te geven!!!!!
ook mijn eigen voorstel wordt in het nieuwe jaar besproken!
Same herequote:Op woensdag 5 december 2007 12:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah, zo'n kapsel had ik ook 3 weken geleden
Wakker blijven hequote:
Haha ja dat doe jezelf hequote:Op woensdag 5 december 2007 12:32 schreef draculettetje het volgende:
ik ben ook meteen een stuk vrolijker!
en heb steeds slagroom in mn hoofd
En nu gecombineerdquote:Op woensdag 5 december 2007 12:37 schreef draculettetje het volgende:
maak me helemaal gek hier!
lang haarquote:Op woensdag 5 december 2007 12:08 schreef lynda het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Blijft langik en kort haar is
Het moet je staanquote:
Dankjequote:Op woensdag 5 december 2007 12:20 schreef lynda het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ieuwe-vriendin.dhtml
daar bijna het zelfde stukje :p
bij vrouwen staat dat toch altijd ??quote:
Nog een half uurtjequote:Op woensdag 5 december 2007 12:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dankje
Nou, pauze voorbij, nog 3 uur..
Nou sommige vrouwen die dragen het lange haar op een manier, waarvan ik zeg... doe maar nietquote:Op woensdag 5 december 2007 13:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bij vrouwen staat dat toch altijd ??
ik vindt die opmerking eerder juist opgaan bij korthaar. vaak ziet dat er gewoon niet uit
leg uit ! Fotoquote:Op woensdag 5 december 2007 13:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nou sommige vrouwen die dragen het lange haar op een manier, waarvan ik zeg... doe maar niet
Lynda is inderdaad een figuur voor wat langer haarquote:
Tot vanmiddag/vanavond!quote:Op woensdag 5 december 2007 13:03 schreef draculettetje het volgende:
voordat ik nog meer slagroom en aardbeien (oe chocola en aardbeien) voorbij zie komen spring ik gauw in de auto en ga naar huis!
quote:
Haha je begint behoorlijk vooruit te denken hequote:Op woensdag 5 december 2007 13:03 schreef draculettetje het volgende:
voordat ik nog meer slagroom en aardbeien (oe chocola en aardbeien) voorbij zie komen spring ik gauw in de auto en ga naar huis!
Hahaha het gaat om het ideequote:Op woensdag 5 december 2007 13:11 schreef WhiteLightning het volgende:
ja moet je geen chicks van 13 laten zien heh
quote:Op woensdag 5 december 2007 13:11 schreef WhiteLightning het volgende:
ja moet je geen chicks van 13 laten zien heh
Je kent PedoBear toch wel?quote:Op woensdag 5 december 2007 13:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
ben ik nou de enige die er niet om kan lachen
je kent die beer toch welquote:Op woensdag 5 december 2007 13:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik vond m wel mooiquote:Op woensdag 5 december 2007 13:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
nou ok om je op te vrolijkenquote:Op woensdag 5 december 2007 13:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
Whehehe ik hou wel van flauwe humor op z'n tijdquote:Op woensdag 5 december 2007 13:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ok om je op te vrolijken
Staat een dom blondje voor een koekoeksklok. Zegt de klok: "Koekoek, koekoek, koekoek, koekoek!" Zegt het domme blondje: "Ik weet heus wel dat het 1 uur is hoor! Dat hoef je me niet vier keer te vertellen...!
Valt wel mee tochquote:Op woensdag 5 december 2007 13:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
en dan zeggen jullie dat ik snelle rben he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op woensdag 5 december 2007 13:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik vind dat kort haar trouwens bij sommige vrouwen wel mooi staatQua gradatie schaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NSFW
LSFW
SFW[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Brrr moet aan die andere plekken ook niet denkenquote:Op woensdag 5 december 2007 13:35 schreef WhiteLightning het volgende:
mja vind er wel knap gewoon, maar * WhiteLightning heeft een zwak voor langer harigenalleen op dr hoofd hoor
*glimlach*quote:Op woensdag 5 december 2007 13:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Staat een dom blondje voor een koekoeksklok. Zegt de klok: "Koekoek, koekoek, koekoek, koekoek!" Zegt het domme blondje: "Ik weet heus wel dat het 1 uur is hoor! Dat hoef je me niet vier keer te vertellen...!
ok nu moest ik toch best wel lachenquote:Op woensdag 5 december 2007 13:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Dat bedoel ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |