Pek met veren!quote:Op woensdag 5 december 2007 10:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat komt pas als iemand 3 keer niet wakker wil worden![]()
(daarna komen er ook veren bij ed.)
Dus dat gaat hem ook niet worden? Net zo'n succes als het cijfertjes verhaalquote:Op woensdag 5 december 2007 11:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
yep maar daar heb ik toch geen verstand van
ik ben een mensen mens
Maak me gekquote:Op woensdag 5 december 2007 11:13 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik zal jou eens besmeren met pek met veren
quote:Op woensdag 5 december 2007 11:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dus dat gaat hem ook niet worden? Net zo'n succes als het cijfertjes verhaal
Ongekend, collega moet morgen met een SMDC uit India gaan bellen... Hij weet geeneens waar het over gaat![]()
![]()
En bedankt projectleider
Om mee te beginnen vind hij dat wel leuk denk ik, maar buiten dat ...quote:Op woensdag 5 december 2007 11:13 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik zal jou eens besmeren met pek met veren
wel de pek dan ?quote:Op woensdag 5 december 2007 11:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Om mee te beginnen vind hij dat wel leuk denk ik, maar buiten dat ...
Ik maak je altijd heel vriendelijk wakker enzo, dus dat veren gedoe zal er niet van komen
(niet om mee wakker te maken iig)
zo je hebt concurrentie droxzquote:
Veren op welke manier dan wel te verstaanquote:Op woensdag 5 december 2007 11:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee maar dat wist ik zelf ook al wel
ach ja nog even volhouden
ik heb honger
zo'n pak van pek met veren ziet er nou ook niet echt verleidelijk uit.....
maar veren alleen daarentegen
Afspreken met "vrienden" is toch niet verbodenquote:Op woensdag 5 december 2007 11:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo je hebt concurrentie droxz
Met een beetje creativiteit snap je hem wel hoorquote:Op woensdag 5 december 2007 11:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Veren op welke manier dan wel te verstaan
Nog eventjes en dan ben je weer vrij
Nog een kwartiertje en dan lunch!!
Middagquote:
Als ik mijn fantasie de vrije loop laat dan zie ik ook al slagroom e.d. voorbij vliegenquote:Op woensdag 5 december 2007 11:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Met een beetje creativiteit snap je hem wel hoor![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 december 2007 11:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Middag![]()
Ben je ook weer is uit je nest komen rollen:D
zolang je het hebt over pek en veren, stel ik me er iets anders bij voorquote:Op woensdag 5 december 2007 11:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Afspreken met "vrienden" is toch niet verboden
precies.... poppers in de hoek enzoquote:Op woensdag 5 december 2007 11:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als ik mijn fantasie de vrije loop laat dan zie ik ook al slagroom e.d. voorbij vliegen
Anders was het nog later gewordenquote:Op woensdag 5 december 2007 11:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik viel er eigenlijk bijna uit door mijn wekker
moggequote:Op woensdag 5 december 2007 11:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik viel er eigenlijk bijna uit door mijn wekker
dan was ik er voorlopig nietquote:Op woensdag 5 december 2007 11:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Anders was het nog later geworden
dan word het bij mij middagquote:Op woensdag 5 december 2007 11:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogge
ik werd vannochtend wakker ZONDER de wekker te zetten
Dan zei je rond 15.00, goedemogguhquote:Op woensdag 5 december 2007 11:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dan was ik er voorlopig niet![]()
maar ik had hem per ongeluk harder gezet
quote:Op woensdag 5 december 2007 11:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan zei je rond 15.00, goedemogguh![]()
Je kan ook zeggen, hoe vroeg?quote:Op woensdag 5 december 2007 11:50 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg hoe laat ben je gaan slapen friday12 ?
doe s gek !quote:Op woensdag 5 december 2007 11:51 schreef lynda het volgende:
Zonder wekker wakker worden.. Op tijd voor werk.. Dat zal mij echt niet snel gebeuren!
Zo de kapper maar eens blij maken *kuch*
D. schrik niet als ik je weer zie denk dat er zeker 30 cm vanaf gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |