Middagquote:
Als ik mijn fantasie de vrije loop laat dan zie ik ook al slagroom e.d. voorbij vliegenquote:Op woensdag 5 december 2007 11:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Met een beetje creativiteit snap je hem wel hoor![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 december 2007 11:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Middag![]()
Ben je ook weer is uit je nest komen rollen:D
zolang je het hebt over pek en veren, stel ik me er iets anders bij voorquote:Op woensdag 5 december 2007 11:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Afspreken met "vrienden" is toch niet verboden
precies.... poppers in de hoek enzoquote:Op woensdag 5 december 2007 11:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als ik mijn fantasie de vrije loop laat dan zie ik ook al slagroom e.d. voorbij vliegen
Anders was het nog later gewordenquote:Op woensdag 5 december 2007 11:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik viel er eigenlijk bijna uit door mijn wekker
moggequote:Op woensdag 5 december 2007 11:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik viel er eigenlijk bijna uit door mijn wekker
dan was ik er voorlopig nietquote:Op woensdag 5 december 2007 11:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Anders was het nog later geworden
dan word het bij mij middagquote:Op woensdag 5 december 2007 11:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogge
ik werd vannochtend wakker ZONDER de wekker te zetten
Dan zei je rond 15.00, goedemogguhquote:Op woensdag 5 december 2007 11:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dan was ik er voorlopig niet![]()
maar ik had hem per ongeluk harder gezet
quote:Op woensdag 5 december 2007 11:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan zei je rond 15.00, goedemogguh![]()
Je kan ook zeggen, hoe vroeg?quote:Op woensdag 5 december 2007 11:50 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg hoe laat ben je gaan slapen friday12 ?
doe s gek !quote:Op woensdag 5 december 2007 11:51 schreef lynda het volgende:
Zonder wekker wakker worden.. Op tijd voor werk.. Dat zal mij echt niet snel gebeuren!
Zo de kapper maar eens blij maken *kuch*
D. schrik niet als ik je weer zie denk dat er zeker 30 cm vanaf gaat
Kan je thuis ook doen... doe ik ook namelijkquote:Op woensdag 5 december 2007 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
doe s gek !
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 december 2007 11:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen, hoe vroeg?
quote:Op woensdag 5 december 2007 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
doe s gek !
[ afbeelding ]
Lynda "nu kort maar krachtig"quote:Op woensdag 5 december 2007 11:51 schreef lynda het volgende:
Zonder wekker wakker worden.. Op tijd voor werk.. Dat zal mij echt niet snel gebeuren!
Zo de kapper maar eens blij maken *kuch*
D. schrik niet als ik je weer zie denk dat er zeker 30 cm vanaf gaat
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 5 december 2007 12:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lynda "nu kort maar krachtig"
past aan naar:quote:Op woensdag 5 december 2007 12:08 schreef lynda het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Blijft langik en kort haar is
Much betterquote:Op woensdag 5 december 2007 12:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
past aan naar:
Lynda, nu iets korter, en nog krachtiger!
Ik moest gelijk hier aan denkenquote:Op woensdag 5 december 2007 12:11 schreef lynda het volgende:
[..]
Much better![]()
Nu nog de zin vinden om met tegenwindkracht 8 richting de stad te fietsen
Ah, zo'n kapsel had ik ook 3 weken geledenquote:Op woensdag 5 december 2007 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
doe s gek !
[ afbeelding ]
Ik zie er de humor wel van in om bedekt in pek met veren over "station x" (quote:Op woensdag 5 december 2007 11:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Om mee te beginnen vind hij dat wel leuk denk ik, maar buiten dat ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |