Lynda is inderdaad een figuur voor wat langer haarquote:
Tot vanmiddag/vanavond!quote:Op woensdag 5 december 2007 13:03 schreef draculettetje het volgende:
voordat ik nog meer slagroom en aardbeien (oe chocola en aardbeien) voorbij zie komen spring ik gauw in de auto en ga naar huis!
quote:
Haha je begint behoorlijk vooruit te denken hequote:Op woensdag 5 december 2007 13:03 schreef draculettetje het volgende:
voordat ik nog meer slagroom en aardbeien (oe chocola en aardbeien) voorbij zie komen spring ik gauw in de auto en ga naar huis!
Hahaha het gaat om het ideequote:Op woensdag 5 december 2007 13:11 schreef WhiteLightning het volgende:
ja moet je geen chicks van 13 laten zien heh
quote:Op woensdag 5 december 2007 13:11 schreef WhiteLightning het volgende:
ja moet je geen chicks van 13 laten zien heh
Je kent PedoBear toch wel?quote:Op woensdag 5 december 2007 13:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
ben ik nou de enige die er niet om kan lachen
je kent die beer toch welquote:Op woensdag 5 december 2007 13:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik vond m wel mooiquote:Op woensdag 5 december 2007 13:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
nou ok om je op te vrolijkenquote:Op woensdag 5 december 2007 13:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
Whehehe ik hou wel van flauwe humor op z'n tijdquote:Op woensdag 5 december 2007 13:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ok om je op te vrolijken
Staat een dom blondje voor een koekoeksklok. Zegt de klok: "Koekoek, koekoek, koekoek, koekoek!" Zegt het domme blondje: "Ik weet heus wel dat het 1 uur is hoor! Dat hoef je me niet vier keer te vertellen...!
Valt wel mee tochquote:Op woensdag 5 december 2007 13:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
en dan zeggen jullie dat ik snelle rben he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op woensdag 5 december 2007 13:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik vind dat kort haar trouwens bij sommige vrouwen wel mooi staatQua gradatie schaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NSFW
LSFW
SFW[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Brrr moet aan die andere plekken ook niet denkenquote:Op woensdag 5 december 2007 13:35 schreef WhiteLightning het volgende:
mja vind er wel knap gewoon, maar * WhiteLightning heeft een zwak voor langer harigenalleen op dr hoofd hoor
*glimlach*quote:Op woensdag 5 december 2007 13:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Staat een dom blondje voor een koekoeksklok. Zegt de klok: "Koekoek, koekoek, koekoek, koekoek!" Zegt het domme blondje: "Ik weet heus wel dat het 1 uur is hoor! Dat hoef je me niet vier keer te vertellen...!
ok nu moest ik toch best wel lachenquote:Op woensdag 5 december 2007 13:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Dat bedoel ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |