abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55035182
Zwangerschap en geboorte deel 339

De aanstaande papa's en mama's :

01 december 2007: Droeke en Droekestijger
02 december 2007: DeLiedje
08 december 2007: Faja-Lobi (jongetje)
10 december 2007: klein_spookje en S-A-I-N-T (meisje)
13 december 2007: nanalune
14 december 2007:_Lotje_ (jongetje)
*** 21 december 2007: Brighteyes en stinkie*** (jongetje)

**2008**

03 januari 2007: Ardenlyn
07 januari 2008: Tan
07 januari 2008: Tearsong
09 januari 2008: wenneke1
17 januari 2008: vamperotica (jongetje)
17 januari 2008: Mirage en Oversight
21 januari 2008: Renda (jongetje)
31 januari 2008: Pruk
06 februari 2008: Ticootje (meisje)
07 februari 2008 hestria en grim reaper (jongetje)
07 februari 2008: Randa_V en Magneet (meisje)
07 februari 2008: Tup
14 februari 2008: Suerte (jongetje)
20 februari 2008: Webkim
25 februari 2008: Maneki.Neko
28 februari 2008: Icicle
05 maart 2008: donnahvh (meisje)
15 maart 2008: vrouwtje-theelepel
17 maart 2008: k_i_m (meisje)
24 maart 2008: Macka66 (vh Hello_Dolly) (meisje)
27 maart 2008 Popples en Prowl
*** 02 april 2008: ET en Swets ***
*** 15 april 2008: Sjak en Schanulleke***
26 april 2008: FoN
27 april 2008: flowerbox
30 april 2008: pinkelmeisje
06 mei 2008: Wennie
22 mei 2008: R81
25 mei 2008: Grijs
27 mei 2008: Mammietje
*** 11 juni 2008: Silmarwen en Knut***
18 juni 2008: PussinBoots
18 juni 2008: Tuc
19 juni 2008: KD-fotografie
26 juni 2008: rusketier (papa)
27 juni 2008: Bla_Bla_Bla
07 juli 2008: Lunastar
07 juli 2008: --Eveliene--
20 juli 2008: Bright (papa)
09 augustus 2008: Kaar

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.
  dinsdag 4 december 2007 @ 14:55:15 #2
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_55035232
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 14:18 schreef Ticootje het volgende:

[..]

K-i-m heeft m... Misschien kan je straks aan haar vragen hoe het ding bevalt.
Je kan dat ding net zo opfluffen als je zelf wil hoor. Het oppervlak is redelijk vlak te krijgen, en er zit een tuigje ingenaaid om het kind in vast te zetten. Mijn neefje van 4 rolde er trouwens de hele kamer mee door. Die vond hem geweldig .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_55035463
Ja dat was ook een reden voor mij om toch een doomoo seat te kopen. Als blijkt dat het voor de baby niet werkt, dan is het altijd nog een mooie zitzak voor Tomas. Ach, en misschien dat m'n schoonouders nog wel vragen of we nog iets nodig hebben voor de baby en dan heb ik meteen iets om te vragen. En zo niet dan kopen we hem zelf wel
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:21:19 #4
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_55036012
Wat staan er een boel dames op 'knappen'. Wat gaat dat toch ongelooflijk hard (ja sorry, beetje cliché enzo)
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:22:19 #5
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_55036036
Ja, daarom twijfel ik nog een beetje. Hij is zeker leuk voor peuters/kleuters. Maar ik wacht nog even af. Misschien kan ik de verleiding niet weerstaan, hij zo zou leuk bij onze fatboy en de fatboy-poof passen.
pi_55036348
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 14:55 schreef Ticootje het volgende:
tvp dan maar..
gaat met ticootje mee

ik moet zeggen dat de box hier heilig is madam lag er met 1 week echt al in.
ik kreeg trouwens ook commentaar van schoonmoeder waarom je in vredesnaam een box nodig had.
zei had er nooit een gehad dus waarom zouden wij wel? toen heb ik gezegd omdat het lekker handig is en dat ik mijn kind niet ziek wil hebben. mijn houten vloer is veel te koud. ach en van die 10 euro ga je ook niet dood
mama van 3 kids!
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:43:26 #7
54772 Silmarwen
pi_55036433
Jullie weten dat je niet ziek kan worden van kou of tocht he. Dat is een fabeltje uit grootmoederstijd. De reden dat je vaker ziek wordt in de winter, of als het koud is, is dat mensen vaker dichter op elkaar zitten, minder luchten, waardoor virusjes sneller worden overgeven. Niet dat dat een reden is om je kind lekker wel in de tocht of de kou te zetten is.
pi_55036522
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:43 schreef Silmarwen het volgende:
Jullie weten dat je niet ziek kan worden van kou of tocht he. Dat is een fabeltje uit grootmoederstijd. De reden dat je vaker ziek wordt in de winter, of als het koud is, is dat mensen vaker dichter op elkaar zitten, minder luchten, waardoor virusjes sneller worden overgeven. Niet dat dat een reden is om je kind lekker wel in de tocht of de kou te zetten is.
juist ziek wordt je van een virus, niet van kou....
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:48:47 #9
54772 Silmarwen
pi_55036561
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:47 schreef Ticootje het volgende:

[..]

juist ziek wordt je van een virus, niet van kou....
Maar het koud hebben is gewoon naar. Ik ga de verwarming ook eens wat hoger zetten. Gek de eerste 12 weken had ik het steeds bloedheet, maar nu lijkt dat weer wat weggetrokken te zijn. Heb het weer veel vaker koud.
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:55:50 #10
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_55036737
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:43 schreef Silmarwen het volgende:
Dat is niet helemaal waar, voor zover ik weet. Als je het koud hebt worden je slijmvliezen gevoeliger en gaat er 'iets open staan' (weet niet meer precies wat, maar vandaar ook de waterneus) en daardoor krijgen de bacteriën die verkoudheid veroorzaken meer kans. Maar dat geldt dus voor verkoudheid en niet voor griep, heb ik mij laten vertellen door de huisarts.
Ook vermindert je weerstand door de wisseling van kou (buiten) en warmte (binnen). Dat kost je lichaam veel energie waardoor je weer gevoeliger bent voor ziektes.

Dat moet ook wel mede-oorzaak zijn, want ik heb afgelopen zomervakantie meer binnen gezeten met de familie (door al die regen) dan nu en ik heb geen griep of verkoudheid gehad afgelopen zomer.

Blaasontsteking door kou schijnt wél weer een fabeltje te zijn.
  dinsdag 4 december 2007 @ 16:01:46 #11
54772 Silmarwen
pi_55036879
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:55 schreef Tan het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar, voor zover ik weet. Als je het koud hebt worden je slijmvliezen gevoeliger en gaat er 'iets open staan' (weet niet meer precies wat, maar vandaar ook de waterneus) en daardoor krijgen de bacteriën die verkoudheid veroorzaken meer kans. Maar dat geldt dus voor verkoudheid en niet voor griep, heb ik mij laten vertellen door de huisarts.
Ook vermindert je weerstand door de wisseling van kou (buiten) en warmte (binnen). Dat kost je lichaam veel energie waardoor je weer gevoeliger bent voor ziektes.

Dat moet ook wel mede-oorzaak zijn, want ik heb afgelopen zomervakantie meer binnen gezeten met de familie (door al die regen) dan nu en ik heb geen griep of verkoudheid gehad afgelopen zomer.

Blaasontsteking door kou schijnt wél weer een fabeltje te zijn.
Dat klinkt inderdaad wel logisch ja. Ik had ook ooit begrepen dat doordat wij in de winter en de donkere maanden minder zon krijgen en daardoor onze weerstand ook wat lager wordt.

Maar goed, over het algemeen word je niet ziek van tocht of kou. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat je dan maar lekker in de tocht en de kou moet gaan staan want dat is sowieso niet prettig.

Ik dacht trouwens ook dat het iets had te maken met de longen en veel kou, maar dat weet ik niet zeker meer. Zal het eens vragen aan de verloskundige/huisarts als ik er de volgende keer ben. Ben er wel nieuwsgierig naar.

Grappig trouwens met die blaasontsteking want wat is het eerste wat je hoort als je een kort rokje aanhebt "Wil je een blaasontsteking ofzo?" Ik had vroeger heel vaak blaasontstekingen. Ok dit wordt een beetje oftopic nu hoor. En toen vertelde mijn huisarts dat veel vrouwen vaak een blaasontsteking krijgen met als oorzaak seks en dat je de kans op een blaasontsteking zou verminderen door na de seks te gaan plassen en je even goed te wassen (niet met zeep).
pi_55037130
Je wordt er misschien niet ziek van, maar om mezelf of mijn kind nou in de tocht of kou te zetten vind ik ook zo wat
  dinsdag 4 december 2007 @ 16:22:53 #13
14746 k_i_m
pi_55037384
Als ik 's avonds in bed lig te internetten met mijn laptop op schoot, kruipt het kind altijd naar de warmte toe die de laptop afgeeft .
In my life
Why do I smile
pi_55037403
sil een koude vloer lijkt me ook niet echt gezond voor een kindje. isschien kun je er niet ziek van worden.
een koude baby lijkt me ook niet echt iets goeds al is het voor de de orgaantjes of wat dan ook.
mama van 3 kids!
pi_55037496
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:22 schreef k_i_m het volgende:
Als ik 's avonds in bed lig te internetten met mijn laptop op schoot, kruipt het kind altijd naar de warmte toe die de laptop afgeeft .
Wacht maar, er komt een tijd dat ze tegen de laptop gaan schoppen
  Jubileum moderator dinsdag 4 december 2007 @ 16:30:07 #16
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55037509
topictitel even BE proof gemaakt
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 4 december 2007 @ 16:31:03 #17
14746 k_i_m
pi_55037539
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:29 schreef Pruk het volgende:

[..]

Wacht maar, er komt een tijd dat ze tegen de laptop gaan schoppen
Dat doet ze al, maar meestal schuif ik hem dan verder naar beneden, wie weet of de warmte niet goed is ofzo. Het voelt trouwens ook zwaar verrot, zo'n kind in het onderste stukje van je buik .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 4 december 2007 @ 16:36:55 #18
54772 Silmarwen
pi_55037700
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:23 schreef Popples het volgende:
sil een koude vloer lijkt me ook niet echt gezond voor een kindje. isschien kun je er niet ziek van worden.
een koude baby lijkt me ook niet echt iets goeds al is het voor de de orgaantjes of wat dan ook.
Ik heb ook nooit gezegd dat ik mijn kindje op een koude vloer zou leggen, dat was een conclusie die werd getrokken. Natuurlijk zou ik dat niet doen, ik zei net ook al dat kou niet prettig is.
Ik ben overigens in juni uitgerekend he. Niet in december ofzo.
pi_55037844
Dan hopen we gewoon op een betere zomer dan dit jaar Sil, dan kun je je beebje lekker buiten op een kleedje leggen.
en dan wel helemaal afgeschermd zodat er geen beestjes bij kunnen
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 4 december 2007 @ 16:43:46 #20
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_55037846
Een wipstoeltje wordt in ieder geval afgeraden, zeker in het begin is het een half uurtje max.
Daarna zeggen twee uur per dag max, maar daar zit je andere "stoeltjestijd" dan bij in (maxi cosi bv).

Een ieder moet het zelf weten uiteraard, ik had een box op wieltjes, en trok die gezellig met me mee naar de keuken als ik daar bezig was.
Vergeet niet dat, als je bv onverhoopt een KS krijgt, een draagzak/doek soms net niet lekker kan zitten, en na verloop van tijd wordt het best zwaar als ze wat ouder zijn.
Bovendien had ik echt niet geweten waar ik mijn kind had moeten laten (toen ze groter waren) als ik even moest plassen, wasmachine laden etc.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_55038075
Wow... Is er vandaag een record aan posts in dit topic gevestigd? Vanmorgen nog pagina 3 van de vorige, nu pagina 1 van een vers topic ..

Dat krijg ik even niet bijgelezen hoor.. Mijn mam is lekker hier (mee aan het afwachten . Mijn vader is even terug naar hun huis, hij heeft zo zijn 'verplichtingen' op 5 december elk jaar.. Zijn soort van bij-baantje ).

Bij gyn was alles goed... wel fijn natuurlijk ...
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:02:32 #22
11682 Moonah
Jolie femme
pi_55038249
Is er al iets bekend Sombie? Ik hoop zo op positief nieuws van je.

heb het oude topic even doorgescrolled, maar kon zo gauw niets vinen. Sorry als ik er overheen heb gelezen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:07:14 #23
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55038349
zo.. ff een dagje geen internet

Overigens lagen beide kids vanaf dag 1 in de box. Continue in handen werden ze erg onrustig van, op een kleedje op de grond vind ik geen optie voor die hele kleintjes en meenemen naar de wc is ook niet echt een optie. Bij de eerste moet je ook nog slaapsignalen leren herkennen, en soms mis je die dan wel eens.. En dan sliepen ze gewoon eventjes in de box. Dekentje eroverheen leggen en klaar
Zeker Tijn heeft regelmatig in de box geslapen; omdat je dan ook veel met de oudste bezig bent mis je slaapsignalen nog wat makkelijker omdat je niet de hele dag verliefd naar je kleintje kunt kijken.

Vanmiddag trouwens gemerkt dat m'n zadel een stukje naar beneden moet; m'n buik past niet meer tussen zadel en Tijn z'n zitje en dan wordt af- en opstappen wat lastiger
(en tijdens het fietsen kwam ik er achter dat ik een aambei heb twee zwangerschappen zonder die dingen doorgekomen, bij de bevalling van Tijn wel een kleintje opgelopen maar deze keer ben ik dus wel de pineut )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:15:11 #24
14746 k_i_m
pi_55038514
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:07 schreef E.T. het volgende:

(en tijdens het fietsen kwam ik er achter dat ik een aambei heb twee zwangerschappen zonder die dingen doorgekomen, bij de bevalling van Tijn wel een kleintje opgelopen maar deze keer ben ik dus wel de pineut )
Hoe weet je dat dan dat dat het is? (leuke zin trouwens) Die dingen fascineren me mateloos, want ik vind dat idee echt pure horror. Ik heb ook een keer wat bloed afgeveegd aan de achterkant, maar ik had meer het idee dat het een soort scheurtje was. Hoe weet je dat het dat niet was? .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:28:33 #25
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_55038798
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:15 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Hoe weet je dat dan dat dat het is? (leuke zin trouwens) Die dingen fascineren me mateloos, want ik vind dat idee echt pure horror. Ik heb ook een keer wat bloed afgeveegd aan de achterkant, maar ik had meer het idee dat het een soort scheurtje was. Hoe weet je dat het dat niet was? .
Een aambei zie je niet over het hoofd hoor, tenzij die inwendig zit, maar bij een zwangerschap puilen ze al gauw naar buiten
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:28:57 #26
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55038806
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:02 schreef Moonah het volgende:

heb het oude topic even doorgescrolled, maar kon zo gauw niets vinen. Sorry als ik er overheen heb gelezen.
morgen heeft de echo pas Moonah
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:29:26 #27
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55038817
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:02 schreef Moonah het volgende:

*mee afvraagt...
Weet je al iets meer sombie?
Oh ja... morgen echo, maar heb je verder nog bloedverlies gehad?
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:30:03 #28
14746 k_i_m
pi_55038834
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:28 schreef Tan het volgende:

[..]

Een aambei zie je niet over het hoofd hoor, tenzij die inwendig zit, maar bij een zwangerschap puilen ze al gauw naar buiten
Dus dan voel je wel echt een bult zegmaar? Straks gelijk even checken op het toilet .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:47:31 #29
54772 Silmarwen
pi_55039194
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:30 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Dus dan voel je wel echt een bult zegmaar? Straks gelijk even checken op het toilet .
Ik wilde zeggen google er eens op, maar na het zelf te hebben gedaan kan ik het je toch wel afraden.

Het is dus een soort van uitstulping.
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:48:30 #30
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_55039216
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:30 schreef k_i_m het volgende:

[..]

ja. Een zacht uitpuilend ondefinieerbaar bolletje. Jeukt als de neten en is erg gevoelig (vandaar dat snel bloeden). Een compres met honing schijnt erg goed te helpen (en het is ook het beste om ze weer naar binnen te drukken, je poepgat in zeg maar ), maar ik heb het zelf nooit zo heel erg gehad dat ik de behoefte voelde om er honing op te kwakken Maar een vriendin van me had ze zo groot als een tennisbal, dat was alleen zo erg geworden door het persen bij de bevalling. (leuk hè, die horrorverhalen )
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:49:17 #31
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55039237
Whehehe. Ik zal het achterwege laten.

Zeg DeLiedje? Wanneer zullen we nou eens? Morgen heb ik toch maar liever niet. Donderdag doen? Schikt je dat een beetje?
pi_55039313
Wij hadden zowel een box als een wipstoel.
Amber heeft wel eens in de box gelegen maar de keren dat ze erin geslapen heeft izjn op 1 hand te tellen. De wipstoel vond ze juist heel leuk toen ze wat ouder was. Ze wipte de hele kamer door.
De kinderwagenbak hebben wij nooit in huis gebruikt. Wij hadden een apart wiegje.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_55039542
aambeien..kheb hier alweer een trosje muscaat hangen
Saartje
pi_55039657
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:29 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

*mee afvraagt...
Weet je al iets meer sombie?
Oh ja... morgen echo, maar heb je verder nog bloedverlies gehad?
Ik geloof verder niet, maar dat staat inderdaad in het vorige topic ergens
pi_55039679
Ik heb nog niets uit voelen steken, maar ikmoet zeggen dat ik ook niet durf te voelen De laatste keer dat het bloedde is gelukkig alweer een tijd geleden, men, ik schrok me de apelazarus.
  dinsdag 4 december 2007 @ 18:23:46 #36
189138 Tuc
Baby on board!
pi_55040090
De echo was goed
Hele mooie echo gezien, hartje gehoord
Ik ben helemaal
Heb wel foto's, moet ze even proberen te scannen e.d.
Die komen later!
Wij zijn helemaal blij!
And when the night is cloudy
There is still a light that shines on me
Shine on until tomorrow
Let it be, let it be
  dinsdag 4 december 2007 @ 19:03:45 #37
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55040991

Hartjes horen en zien is ok!
pi_55041427
Jeetje, wat kletsen jullie veel! Niet bij te houden...

Ik las dat er wat mensen naar me vroegen. Lief! De echo is dus inderdaad morgenmiddag, eind van de middag. Ik heb geen bloedverlies meer gehad en ook geen krampen. Ik ben nu wel erg zenuwachtig en een beetje somber. Pijn in mijn buik als ik aan morgen denk. Stiekem denk ik (of ben ik bang? ik weet het niet) dat het niet goed is en dat het vruchtje niet heeft losgelaten, of hoe noem je dat. Ik heb verder totaal geen zwangerschapsverschijnselen. Ik probeer er niet zo aan te denken want ik kan toch niets doen en moet afwachten. Was het maar morgenavond, dan weet ik het.
pi_55041655
Heel veel sterkte morgen Sombie
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_55041690
Merlijn heeft hier aardig wat in de box gelegen, en in het prille begin gehangen in de hangmat. Om te slapen was het, zeker de eerste weken waarin het traplopen niet echt van harte ging, wel makkelijk om hem te laten slapen in de kinderwagenbak beneden. En de box al vroeg hebben staan is natuurlijk ook gewoon erg leuk, maar ik kan me heel goed voorstellen dat hij meteen weer wordt gebruikt, want koken met een een baby in de draagdoek vond ik ook erg eng, bijvoorbeeld bij warm water afgieten of spetterende olie ofzo. In het wippertje ging Merlijn ook pas na een paar maanden en bij deze zou ik het niet zomaar durven, bang dat Merlijn de kleine om zal gooien. Liever de box.
pi_55041702
Veel sterkte Sombie.
  dinsdag 4 december 2007 @ 19:35:50 #42
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55041753
Heel veel sterkte morgen Sombie.
Ik had ook echt nul komma nul kwaaltjes in het begin. Niet misselijk, geen zere boopies, niet overdreven moe etc. etc. dus het hoeft niks te betekenen, maar ik kan me goed voorstellen dat je probeert je gevoelens een beetje neutraal te houden.
pi_55041763
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:03 schreef Maneki.Neko het volgende:
aambeien..kheb hier alweer een trosje muscaat hangen
Het is hier na Merlijn eigenlijk nooit helemaal weggeweest. Maak me er ook geen drukte over. Alleen met in bad zitten vind ik het onhandig omdat ik ze dan voel zitten . Met persen had ik er toen niet meer gekregen dan ik al had, maar juist door de ijzertabletten en de harde ontlasting daardoor waren bij Merlijn de oorzaak.
pi_55042376
Tuc wat fijn

En Somie, heel veel succes morgen
pi_55042438
Sombie, succes/sterkte morgen .

Hier hadden we de box al een paar weken voor de bevalling staan. En we gebruiken hem vanaf dag 1. In het begin lag ze er steeds even kort in, maar dat begint nu langer te worden. Mirte is meer wakker en het is heel gezellig op schoot, maar ik vind het ook wel lekker om mn handen vrij te hebben en ben van mening dat het ook ok is als ze nu al een beetje leert om zichzelf te vermaken (dat bestaat nog voornamelijk uit kijken momenteel).
Fake it till you make it...
  Jubileum moderator dinsdag 4 december 2007 @ 20:17:14 #46
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55042776
DeLiedje zijn er al dingen afgesproken over hoe lang je nog moet doorlopen ? Heeft de gyn. nog iets concreets gezegd daarover?

Sombie heel veel sterkte morgen

Tuc wat fijn!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_55043565
Nog even over de boxen, ik wilde een ronde, want mijn ouders hadden zo'n mooie ronde staan voor hun eerste kleinkind en ik was meteen verliefd, en nou mag ik hem overnemen van m'n ouders

Maar dat in een draagdoek staat me ook erg aan, mede ook omdat ik van een therapeut heb geleerd dat het voor kleintjes belangerijk kan zijn om ze goed af te schermen tegen allerlei invloeden van buitenaf; omdat ze anders al snel overprikkeld raken. Zelf was ik een overprikkeld kindje en nu nog merk ik dat (snel overprikkeld van alledaagse invloeden, alsof er een buzz door m'n lichaam gaat als ik savonds thuis kom, wat weer sne; opgelost is met een lange warme douche en goed insmeren, goed voor mezelf zorgen dus).
Zo is het bijv in landen als duitsland erg gebruikelijk een kind lang een mutsje te laten dragen.
Ik heb ook al eens ingelezen over inbakenen, maargoed, weet niet of ik een kleine te stevig durf in te pakken
Maar lichaamswarmte, moederwarmte en geborgenheid vind ik gewoon erg belangerijk in deze, ik heb gezien wat het bij kids kan veroorzaken als dat niet gebeurd (onthechting).
Mijn vriend heeft al een draagding van m'n ouders gehad (stoerdere versie), dat vond ik wel erg lief van m'n ouders, en echt iets voor mijn vriend

Maar ik denk dat met het gewoon in de box leggen etc niks mis mee is, ik zal die mooie ronde box denk ook wel vaker gebruiken

Ik ben trouwens op het moment grieperig, niet echt fijn als je zwanger bent, meteen zorgelijk om die kleine :|
Durf geen asperientje te nemen, maar heb het ergste nu denk wel gehad, hoop ik althans

Sombie jij veel sukses met de echo!
Bloedverlies hoeft niet meteen alarmerend te zijn heb ik inmiddels wel al geleerd, ex van m'n stiefbroer had het ook meerdere malen en heeft een gezond jochie op de wereld gezet.

Ik heb geen enkele drup bloedverlies tot op heden gehad, maar zaterdag wel wat krampen toen we aan het shoppen waren, maar gelukkig schoot dat al snel door naar m'n darmen, en griep erboven op, ja dan maak ik me ook zorgen. Als het nog zo klein is (of al zijn ze volwassen zoals ik al begrepen heb), zorgen zijn snel gemaakt!
Ik kijk dan ook uit naar de echo van volgende week, goed gevoel, maar toch ook beetje bang afentoe.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_55044255
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:49 schreef Brighteyes het volgende:
Zeg DeLiedje? Wanneer zullen we nou eens? Morgen heb ik toch maar liever niet. Donderdag doen? Schikt je dat een beetje?
Donderdag lijkt me een heel geschikt plan! Lekker zo voor het weekend iig
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:17 schreef Lois het volgende:
DeLiedje zijn er al dingen afgesproken over hoe lang je nog moet doorlopen ? Heeft de gyn. nog iets concreets gezegd daarover?
Er zijn niet zoveel redenen voor een gyn om al over zulke dingen te beginnen zeg maar, ik voel me zo goed en (hoor ik steeds van mijn omgeving) dat straal ik ook uit . Maar langer als ongeveer 42 weken doen ze niet iig...

Tuc wat heerlijk, geniet van je jubel-steming!
En sombie ik denk aan je morgen.. Hoop op een mooi sinterklaas kadootje voor jullie!
pi_55044351
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:49 schreef Llewella het volgende:

Ik ben trouwens op het moment grieperig, niet echt fijn als je zwanger bent, meteen zorgelijk om die kleine :|
Durf geen asperientje te nemen, maar heb het ergste nu denk wel gehad, hoop ik althans
Overbodige info misschien, maar toch... Asperientjes mogen zowiezo niet, paracetamol wel...
Beterschap!
  dinsdag 4 december 2007 @ 21:23:36 #50
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55044502
Llewella, je hebt nog een flinke tijd te gaan, maar over dat inbakeren. Doe dat ook alleen mbv goeie instructies. Het kan namelijk geen kwaad, maar dan moet je het wel goed doen. Er zijn flink wat boekjes over te vinden en vaak kunnen ze je op een consultatiebureau ook goed helpen daarmee.

Hier heeft mijn moeder een hangmatje gemaakt voor in de box, kan hij lekker in hangen. Alleen is het wel van de een heel kleurrijk stofje, dus of het echt rustgevend is...
  dinsdag 4 december 2007 @ 21:39:22 #51
103793 kozakken
Living the life
pi_55044839
Allemaal veel sterkte dames! (tja... ik wilde niet meteen binnenplempen zonder netjes dag te zeggen )
Wij hadden de box en daarin stond de eerste paar weken de kinderwagenbak wanneer we er niet mee naar buiten gingen natuurlijk
De geborgenheid van een kleine ruimte is wel heel fijn voor zo'n kleintje. En lekker warm slapen enzo.
Maar na een paar weken vonden mijn beide kinderen ook langzamerhand de kamer wel leuk om eens te zien. Dus toen steeds meer en meer korte periodes in de box.

Aambeiden zijn trouwens
pi_55044867
Sombie alvast heel veel sterkte en succes morgen met de echo. Ik weet niet of ik morgen overdag kan posten (druk, druk, druk met Sint en kind). En ergens hopen we dat we morgen nog even uit kunnen slapen. Onze meid was vandaag al om 05.15 uur wakker en aangezien papa jarig is lag ze pas om half 9 in bed vanavond. Sinterklaas komt morgen eerst op de creche om half elf en dan naar huis, dan gaat ze met mijn vader pudding maken zoals hij had beloofd, mijn ouders moeten volgens mij nog even met mijn oma naar het ziekenhuis toe en daarna wordt het Sinterklaasfeest bij ons thuis gevierd. Dus al met al hoop ik niet dat de kleine zich morgen aandient (drukte plus kop-zonder-kop verloskundige).

Maar DeLiedje, Droeke alle eer mag tuurlijk naar jullie als jullie verse babietjes willen showen!

Pffff mijn batterijtje is leeg vanavond dus ik ga mijn mand maar eens opzoeken. Slaap lekker ladies
pi_55047247
Sodeknetter... pfff, ben bijgelezen, heeft ff geduurd!

Het boxverhaal maakte nogal wat los. Bij mijn eerste heb ik (zodra de "een-baby-hoort-in-zijn-wieg-op-zijn-eigen-kamer"kraamhulp weg was) veel gebruik gemaakt van mijn box. Later sliep Randy daar overdag ook altijd omdat hij een sterk afgeplat hoofdje (oorzaak: overstrekking en daardoor sterke voorkeurshouding) had en daarom zoveel mogelijk op zijn zij moest liggen en dat mag (lees: is alleen veilig) alleen onder toezicht. Maar goed ook, want door die zijligging is hij een keer doorgerold en heb ik hem compleet slap (zonder ademhaling?) nog net op tijd uit de box kunnen halen, maar dat is een ander verhaal. ) Hoe dan ook, ik vond het ook wel gezellig zo en Randy sliep overal door heen, wat ik ook deed.
Met mijn 2e was een ander verhaal. Omdat Randy de box altijd wel prettig vond, legde ik Tinka altijd in een kinderwagenbak op de grote tafel. Zij sliep amper overdag. Toen ik voor de zoveelste keer langs de bak liep en haar alweer klaarwakker naar het plafond zag staren, vond ik haar zo zielig dat Randy voorgoed uit de box verbannen werd en zij de box kreeg. Ze is nu (eh...) ruim 19 maanden en ik zet haar alleen nog smorgens een kwartiertje in de box als ik Randy uit bed haal EN als ik haar uit bed haal terwijl er visite is, dat vind ze kennelijk prettiger/ veiliger. Voor dat kwartiertje smorgens moet ik nog een oplossing verzinnen omdat het toch wel een sta-in-de-weg is hier. Maar ik vind haar te jong om alleen te laten beneden. En beide kinderen tegelijk uit bed halen vind ik een ramp, de chaos is dan compleet voor ik de slaap uit mijn ogen heb! (Ideeen zijn welkom!)
Voor de 3e komt de box ook tijdig weer in de kamer te staan, als aankondiging voor de eerste 2 dat de 3e er aan komt en dat de box voor hem/haar alleen wordt en er geen speelgoed in gegooid mag worden.

Sombie, heel veel succes morgen met de echo. Ik duim voor je en sta klaar met voor goed nieuws!
pi_55047288
Hier werd bij de eerste juist aangeraden om 'r lekker in de box voor het raam te leggen.... Ze zag wat geel en dat licht (ook door het raam) zou juist goed zijn...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  dinsdag 4 december 2007 @ 23:25:59 #55
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_55047378
Wat een lieve foto's Lewis! een prachtig drietal!

Wat gaan jullie weer snel, maar ik probeer het bij te benen Heb me wel een beetje met moeite door de box- discussie heengeworstelt , was een beetje taaie kost , maar ik begrijp dat de vrede weer een beetje teruggekeerd is..

Hier nog niet echt voorwerk. Maar ik mag nog 9 dagen tot de uitrekendatum , nog niet echt het recht om erg ongeduldig te worden, hé?
pi_55047816
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 23:25 schreef nanalune het volgende:
Hier nog niet echt voorwerk. Maar ik mag nog 9 dagen tot de uitrekendatum , nog niet echt het recht om erg ongeduldig te worden, hé?
Dan neem je toch gewoon dat recht en schuif je het toch gewoon op hormonen?
pi_55048148
even aan het bijlezen... Vivi, ik heb echt heel hard moet lachen net om jouw opmerkingen over de box enzo
Mama van Floris, Leonore en ?
pi_55049869
sombie, succes straks! ik hoop dat het allemaal toch goed blijkt te zijn
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_55049946
Sombie.... Ik hoop dat je straks het allermooiste sinterklaaskadootje allertijden te zien krijgt!!
pi_55050599
Ik heb wat steken onderin mn buik.. wat kan dat zijn? Dat is toch geen voorwerk??
pi_55050623
Lieve Sombie, veel sterkte vandaag meid, ik zal een kaarsje voor je branden
Faja, ik hoop dat je zoontje nog lekker blijft zitten vandaag..
DeLiedje en Droeke, misschien dat het vandaag begint?!

Wij vieren vandaag (nog) geen Sinterklaas, zaterdag pas. Lekker rustig wel moet ik zeggen!
Ze weten gelukkig nog niet beter, en zo kan Lex er ook bij zijn. Iedereen die wel gaat vieren vandaag: veel plezier! Zo, en nu ontbijten
pi_55050651
quote:
Op woensdag 5 december 2007 08:53 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb wat steken onderin mn buik.. wat kan dat zijn? Dat is toch geen voorwerk??
Kan... Kan zijn dat je beebje aan het "indalen" is...Of gewoon erg ongemakkelijk ergens tegen aan ligt te woelen....(Ow en kijk ook niet op van messcherpe steken richting uitgang..... )
pi_55050688
quote:
Op woensdag 5 december 2007 08:57 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Kan... Kan zijn dat je beebje aan het "indalen" is...Of gewoon erg ongemakkelijk ergens tegen aan ligt te woelen....(Ow en kijk ook niet op van messcherpe steken richting uitgang..... )
Ja, het zijn inderdaad messteken.... pff het voelt wel wat vervelend...

Maar indalen is goed
pi_55050769
quote:
Op woensdag 5 december 2007 09:00 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja, het zijn inderdaad messteken.... pff het voelt wel wat vervelend...

Maar indalen is goed
  woensdag 5 december 2007 @ 09:39:53 #65
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_55051280
Sombie, veel sterkte vandaag
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_55051367
Ja, dat indalen voelt niet altijd prettig heb ik het gevoel Maar ik heb ook geen flauw idee of het inderdaad het indalen is wat ik voel, dus ik houd mijn mond maar weer
pi_55051591
quote:
Op woensdag 5 december 2007 09:44 schreef Pruk het volgende:
Ja, dat indalen voelt niet altijd prettig heb ik het gevoel Maar ik heb ook geen flauw idee of het inderdaad het indalen is wat ik voel, dus ik houd mijn mond maar weer
Ja bij mij kan het indalen zijn, maar ik heb ook weer last van mn darmen. Nu met de ijzertabletten doen mn darmen ook weer raar. Ik ben al lang blij dat ik een beetje normaal kan, maar ik heb wel flinke krampen. En een baby die dan heel erg beweegt... niet fijn. Maar dit zijn nu niet mijn darmen die ik voel (denk ik, hoop ik).
pi_55051674
Goeiemorgen!

Ik heb echt maar weinig te vertellen, behalve dan dat er nog steeds geen Punkie is .

Ik rommel al een week (krampen en harde buiken) maar dat zet gewoon niet door... Vanavond sinterklaas vieren (lees: gewoon gezellig op de koffie bij schoonouders want meer hadden we maar niet gepland voor dit jaar) en ik heb helemaal geen zin...
Ik wilde verdorie helemaal geen sinterklaas vieren dit jaar.. Ik wilde dat ons kindje er al was!
Samen met de papa (en alle lieve mensen om ons heen) genieten van een kleine baby!
pi_55051726
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 21:23 schreef Brighteyes het volgende:
Llewella, je hebt nog een flinke tijd te gaan, maar over dat inbakeren. Doe dat ook alleen mbv goeie instructies. Het kan namelijk geen kwaad, maar dan moet je het wel goed doen. Er zijn flink wat boekjes over te vinden en vaak kunnen ze je op een consultatiebureau ook goed helpen daarmee.

Hier heeft mijn moeder een hangmatje gemaakt voor in de box, kan hij lekker in hangen. Alleen is het wel van de een heel kleurrijk stofje, dus of het echt rustgevend is...
Yep, ik zou het ook alleen met een eerste begeleiding doen.
Ik heb het ooit gezien in een medisch programma wat over het kiss syndroom ging, toen werd er vanalles uitgelegd over het inbakenen, vond dat wel reuze interessant! Niet met het idee om het zelf dan ook meteen maar te doen als ik een kleine zou krijgen, maar wel om de achtergrond ervan te weten.

En ja ik heb idd nog een flinke tijd te gaan, maar ik hou graag van een grondige goede voorbereiding qua info verzamelen
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_55051771
Mag ik even ongeneerd zitten huilen hier....
kreeg gisteravond een telefoontje....
Mijn schoonzusje en zwager, hadden gister een echo en daarop was totaal geen leven meer te zien, ze waren 11 weken ver....

Vind het zo onwijs kut voor ze, vooral ook omdat het de laaste keer was dat het vergoed werd door de verzekering....
Wat in zou kunnen houden dat hun altijd kinderloos zouden blijven....

Bah ik baal zo als een stekker en leef zo met ze mee...
  woensdag 5 december 2007 @ 10:05:35 #71
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55051772
Hè balen DeLiedje...
Ik heb zelfs helemaal nog geen gerommel hier. Het is echt helemaal stil, dat lijkt me prettiger dan idd steeds denken 'zou dit dan... zou het door gaan zetten'...

Over het indalen, meestal (maar er zijn uiteraard uitzonderingen) gebeurt dit pas rond/na/anaf de 33-34e week dus het zou op zich wel aardig vroeg zijn Ticootje. Even vragen de volgende keer bij de vk dus.
  woensdag 5 december 2007 @ 10:06:25 #72
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55051785
quote:
Op woensdag 5 december 2007 10:05 schreef _Bar_ het volgende:
Mag ik even ongeneerd zitten huilen hier....
kreeg gisteravond een telefoontje....
Mijn schoonzusje en zwager, hadden gister een echo en daarop was totaal geen leven meer te zien, ze waren 11 weken ver....

Vind het zo onwijs kut voor ze, vooral ook omdat het de laaste keer was dat het vergoed werd door de verzekering....
Wat in zou kunnen houden dat hun altijd kinderloos zouden blijven....

Bah ik baal zo als een stekker en leef zo met ze mee...
Ach jeetje Bar... ik voelde letterlijk mijn schouders naar beneden zakken toen ik het las...
Meid, wat vreselijk verdrietig...
pi_55051842
Ja het is zo verschrikkelijk oneerlijk,
pi_55051886
Bar, dat zijn echt hele nare berichten. Je gunt het iemand zo... Zeker als je al zover bent dat je door alle pogingen heen bent en het gaat mis....

(kan het ziekenhuis niet zeggen dat het met 12 weken is misgegaan?? Dan krijg je weer 3 pogingen namelijk.. Dat ene weekje kunnen ze toch wel...toch?)
pi_55051951
Ik weet niet hoe ze het verder aan gaan pakken, schoonpa belde er gister over op, helemaal in tranen...
Heb hun zelf nog niet gesproken omdat ik ook niet weet wat ik ze zeggen moet...

Op dit moment is beetje alles ingestort bij hun, maar in neem dat ongemerkt ook mee
pi_55052004
Bar
pi_55052350
Ja bar, ik zou ook niet weten wat ik moet zeggen..

Je wereld stort in...
  woensdag 5 december 2007 @ 10:35:19 #78
14746 k_i_m
pi_55052364
Wat een rotnieuws Bar .
In my life
Why do I smile
  woensdag 5 december 2007 @ 11:03:00 #79
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55052918
Bar, jeetje wat een verdrietig nieuws
Logisch dat het zijn weerslag heeft op jou.. En dan bij jou die eerste hormonen-storm er nog bij..

Ticootje, als je niet goed weet wat je voelt is het iig niet het indalen Als je dat voelt kun je dat nl. exact omschrijven en navertellen. Waarschijnlijk zal het gewoon wat kramperig/groeipijn/bandenpijn/allerlei-andere-krampjes-en-steekjes-die-je-het-laatste-trimester-kunt-hebben zijn
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_55053081
Bar, wat een klote nieuws
  woensdag 5 december 2007 @ 11:30:32 #81
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55053499
sombie, weet je al wat? Wil iig even zeggen dat ik heel de ochtend aan je gedacht heb hoor!
  woensdag 5 december 2007 @ 11:38:30 #82
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_55053719
Oh Bar, wat vreselijk nieuws, veel sterkte

Hier ook nog steeds niet heel veel nieuws. Erg rustig in de buik (maar eerlijk gezegd mag beeb nu ook wel tot morgen wachten ).

Ik heb vanmiddag een check-up bij de gyn. Ik ga toch maar eens vragen wat en hoe als het volgende week nog steeds rustig is. Ze laten je niet langer dan 42 over-lopen, maar betekend dat dat ze je dan voor het einde van de 42 weken inleiden? Of 'in' week 43 zeg maar? Eerlijk gezegd begin ik daar steeds meer in te geloven (ikzelf ben 3,5 week 'over tijd' geboren en mijn man is 3 weken 'over tijd' geboren). Het zal dus wel in de familie zitten Maar zoooo lang wil ik echt niet wachten.

Heeft de gyn het daar met jou al over gehad DeLiedje??? Ik heb echt geen idee hoe zoiets gaat...
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_55053894
Ik weet niet hoe het bij een gyneacoloog er aan toe gaat maar ik had het gisteren met de verloskundige er over wat zij doen als ik overtijd loop. Zij gaan pas strippen of vliezen breken als ik 41 weken en 5 dagen zwanger ben en anders wordt je overgedragen aan de gyneacoloog. Dus denk dat je dan al gauw in de 43e week zit.

De afgelopen dagen en weken had ik echt zo iets van als het maar niet op 5 december geboren wordt en nu is het 5 december en nou heb ik eindelijk een soort van rust over me heen. Zeer minimale kans dat het vandaag geboren gaat worden (zie het niet gebeuren in ieder geval) en ik heb dus geen kind dat straks zijn verjaardag moet delen met Sinterklaas. Alle andere dagen maken me niks meer uit.
pi_55053988
Droeke, dat beleid verschilt per ziekenhuis, vaak is het 42 weken maar als het goed gaat met je kindje dan laten ze je ook nog wel eens wat langer doorlopen. Ik zou het inderdaad even goed navragen want het is niet leuk als je uitgaat van 42 weken en het dan blijkt dan je eventueel nog langer moet blijven lopen!
Vaak moet je tegen die tijd om de dag, of elke dag langskomen om alles te laten controleren. Inleiden doen ze niet meteen (iig was het plan bij mij niet) eerst proberen te stimuleren door te strippen of gel, als dat tenminste kon.
pi_55054051
Bar wat een verschrikkelijk verdrietig nieuws!
  woensdag 5 december 2007 @ 12:08:53 #86
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_55054501
Ze strippen pas als de baarmoedermond verweekt is eerder heeft geen zin.

Bij mij gaan ze kijken of het verweekt is met 40wk en 4 dagen. Dus 14 december en dan gaan ze als dat zo is strippen.

Bar succes met alles
pi_55054583
Bar

Hier in het ziekenhuis doen ze niet aan strippen.
Ze zouden bij mij met 42+1 gaan inleiden omdat dat een vrijdag was en ze in het weekend niet inleiden.
Hoefde tot die tijd ook niet extra langs te komen, met 38 weken, 40 weken en 42 weken controle... Gelukkig de 42 weken controle niet gehaald omdat Pepijn met 41+4 zelf besloot te komen.
  woensdag 5 december 2007 @ 12:21:42 #88
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55054777
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:08 schreef klein_spookje het volgende:
Ze strippen pas als de baarmoedermond verweekt is eerder heeft geen zin.

Bij mij gaan ze kijken of het verweekt is met 40wk en 4 dagen. Dus 14 december en dan gaan ze als dat zo is strippen.

Bar succes met alles
Maar ik hoop toch echt voor de meeste dames dat die baarmoedermond toch iig wel verweekt is als ze tegen de 42 weken aanlopen!
40wk4d vind ik nog rijkelijk vroeg eigenlijk.

Ik heb geen idee hoe het hier werkt, ik weet alleen dat ze tot 43 weken gaan, maar wanneer ze dan actie gaan ondernemen weet ik eig. niet.
  woensdag 5 december 2007 @ 12:31:33 #89
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_55054957
Hoop het ook be dat het dan toch wel verweekt is. Maar in sommige landen strippen ze al met 38 wk (gewoonte omdat dan te doen)

Het is ook idd hier vroeg dat ze het doen. Maar als ik 2 wk overtijd loop dan zit ik met kerst precies en eerlijk gezegt wilde ik dat zelf liever niet. Nu heb je er niets over te zeggen ik weet het. Maar Mara was precies een week te laat en nu gaan we ook voor 1 week over tijd.

Omdat bij mij de ontsluiting zeer moeizaam ging lees (ruim 30 uur) willen ze kijken of ze me dan een handje kunnen helpen.

Maar goed strippen hoeft niet te werken in principe werkt het het zelfde (misschien wel minder goed zelfs dan sex hebben)
  woensdag 5 december 2007 @ 12:45:02 #90
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_55055297
Dank jullie wel voor de info! Ik ga straks dan toch maar eens vragen, aangezien ik volgende week zaterdag precies 42 weken ben. En ik heb inderdaad gehoord dat inleiden nooit in het weekend gebeurd, dus ik ben benieuwd of ze dan nog voor het weekend gaan besluiten of toch erna... Uiteraard zal ik jullie vertellen wat hier dan de gebruikelijke gang van zaken is! Het is misschien ook anders omdat ik een medische indicatie heb, misschien willen ze dan toch maximaal die 42 aanhouden... Maar goed, we zullen zien!

Ik ben ook de afgelopen dagen heel onrustig geweest dat het kindje vandaag zou komen, en nu is het gelukkig vrij onwaarschijnlijk. Heb vannacht echt in de rats gezeten en heel slecht geslapen. En nu denk ik: waarMAAK je je druk om, hahaha
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_55055572
Oh Bar :*
  woensdag 5 december 2007 @ 13:01:05 #92
74310 nanalune
pi_55055688
Goh, heb er totáál niet bij stilgestaan dat vandaag eigenlijk helemaal geen handige dag is om je verjaardag te hebben.. inderdaad.. eigenlijk is heel december vervelend voor je kindje , denk ik...

Aan de andere kant.. ik kan het er ook wel uitkijken dus als het begint, begint het..
net een stuk in het bos gewandeld gewaggeld..ging eigenlijk hartstikke goed! en wat een héérlijk weer hé? aanradertje, de wind door je haren en lekker depri binnen-zit-weer..

edit:

Ow sorry Bar, was alweer aan het invoeren, maar wilde je toch zeggen dat ik het echt naar vind voor je schoonzusje! veel sterkte gewenst aan jullie familie!
pi_55055754
Je hoeft tegen mij geen sorry te zeggen hoor Nanalune
pi_55055806
Oh Bar, wat verschrikkelijk! Zoveel vreugde en dan slaat het plotseling om
Heel veel sterkte met de verwerking, vooral voor hen!
  woensdag 5 december 2007 @ 13:16:40 #95
74310 nanalune
pi_55056051
quote:
Op woensdag 5 december 2007 13:03 schreef _Bar_ het volgende:
Je hoeft tegen mij geen sorry te zeggen hoor Nanalune
mm, was meer een automatisme.. had zo in mijn hoofd om er op te reageren. Hoe is het nu met jouzelf? is het bloeden gestopt? ( als ik zo vrij mag zijn )
pi_55056196
Bar.... Wat een verschrikkelijk rotnieuws
Ik zou ook om woroden verlegen zitten...Juist omdat ik vaak het gevoel heb dat woorden zo leeg zijn.
pi_55056238
quote:
Op woensdag 5 december 2007 13:16 schreef nanalune het volgende:

[..]

mm, was meer een automatisme.. had zo in mijn hoofd om er op te reageren. Hoe is het nu met jouzelf? is het bloeden gestopt? ( als ik zo vrij mag zijn )
Nope het bloeden is niet gestopt, is zelfs helder geworden helaas...
morgen even kijken met een echo... houd jullie op de hoogte
  woensdag 5 december 2007 @ 13:39:15 #98
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55056476
Ow Bar..
Nou weet ik even niet meer wat ik moet zeggen. En ik heb je net nogwel gefeliciteerd.. Ik wist dit niet..
Bloedverlies... Wat kut! Ik hoop écht dat je morgen een heel mooi knipperend lampje op het scherm ziet!
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_55056596
quote:
Op woensdag 5 december 2007 13:39 schreef Noli. het volgende:
Ow Bar..
Nou weet ik even niet meer wat ik moet zeggen. En ik heb je net nogwel gefeliciteerd.. Ik wist dit niet..
Bloedverlies... Wat kut! Ik hoop écht dat je morgen een heel mooi knipperend lampje op het scherm ziet!
Tja, ik ben hier misschien wel te nuchter in ofzo, maar ik merk het allemaal wel, heb in elk geval weinig zin om bij de pakken neer te gaan zitten ofzo, ik neem het zoals het komt.
  woensdag 5 december 2007 @ 13:48:54 #100
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55056670
Bar, ik ga ook echt volop duimen voor je voor morgen hoor... jemig, deze moet toch echt wel gewoon blijven plakken hoor!
pi_55057786
Bar: Ik hoop echt zo dat morgen alles goed blijkt te zijn met jullie kindje...
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')