Dan neem je toch gewoon dat recht en schuif je het toch gewoon op hormonen?quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:25 schreef nanalune het volgende:
Hier nog niet echt voorwerk. Maar ik mag nog 9 dagen tot de uitrekendatum , nog niet echt het recht om erg ongeduldig te worden, hé?
Kan... Kan zijn dat je beebje aan het "indalen" is...Of gewoon erg ongemakkelijk ergens tegen aan ligt te woelen....(Ow en kijk ook niet op van messcherpe steken richting uitgang.....quote:Op woensdag 5 december 2007 08:53 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb wat steken onderin mn buik.. wat kan dat zijn? Dat is toch geen voorwerk??
Ja, het zijn inderdaad messteken.... pff het voelt wel wat vervelend...quote:Op woensdag 5 december 2007 08:57 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Kan... Kan zijn dat je beebje aan het "indalen" is...Of gewoon erg ongemakkelijk ergens tegen aan ligt te woelen....(Ow en kijk ook niet op van messcherpe steken richting uitgang.....)
quote:Op woensdag 5 december 2007 09:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, het zijn inderdaad messteken.... pff het voelt wel wat vervelend...
Maar indalen is goed
Ja bij mij kan het indalen zijn, maar ik heb ook weer last van mn darmen. Nu met de ijzertabletten doen mn darmen ook weer raar. Ik ben al lang blij dat ik een beetje normaal kan, maar ik heb wel flinke krampen. En een baby die dan heel erg beweegt... niet fijn. Maar dit zijn nu niet mijn darmen die ik voel (denk ik, hoop ik).quote:Op woensdag 5 december 2007 09:44 schreef Pruk het volgende:
Ja, dat indalen voelt niet altijd prettig heb ik het gevoelMaar ik heb ook geen flauw idee of het inderdaad het indalen is wat ik voel, dus ik houd mijn mond maar weer
Yep, ik zou het ook alleen met een eerste begeleiding doen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:23 schreef Brighteyes het volgende:
Llewella, je hebt nog een flinke tijd te gaan, maar over dat inbakeren. Doe dat ook alleen mbv goeie instructies. Het kan namelijk geen kwaad, maar dan moet je het wel goed doen.Er zijn flink wat boekjes over te vinden en vaak kunnen ze je op een consultatiebureau ook goed helpen daarmee.
Hier heeft mijn moeder een hangmatje gemaakt voor in de box, kan hij lekker in hangen. Alleen is het wel van de een heel kleurrijk stofje, dus of het echt rustgevend is...![]()
Ach jeetje Bar... ik voelde letterlijk mijn schouders naar beneden zakken toen ik het las...quote:Op woensdag 5 december 2007 10:05 schreef _Bar_ het volgende:
Mag ik even ongeneerd zitten huilen hier....
kreeg gisteravond een telefoontje....
Mijn schoonzusje en zwager, hadden gister een echo en daarop was totaal geen leven meer te zien, ze waren 11 weken ver....
Vind het zo onwijs kut voor ze, vooral ook omdat het de laaste keer was dat het vergoed werd door de verzekering....
Wat in zou kunnen houden dat hun altijd kinderloos zouden blijven....
Bah ik baal zo als een stekker en leef zo met ze mee...
Maar ik hoop toch echt voor de meeste dames dat die baarmoedermond toch iig wel verweekt is als ze tegen de 42 weken aanlopen!quote:Op woensdag 5 december 2007 12:08 schreef klein_spookje het volgende:
Ze strippen pas als de baarmoedermond verweekt is eerder heeft geen zin.
Bij mij gaan ze kijken of het verweekt is met 40wk en 4 dagen. Dus 14 december en dan gaan ze als dat zo is strippen.
Bar succes met alles
mm, was meer een automatisme.. had zo in mijn hoofd om er op te reageren. Hoe is het nu met jouzelf? is het bloeden gestopt? ( als ik zo vrij mag zijnquote:Op woensdag 5 december 2007 13:03 schreef _Bar_ het volgende:
Je hoeft tegen mij geen sorry te zeggen hoor Nanalune
Nope het bloeden is niet gestopt, is zelfs helder geworden helaas...quote:Op woensdag 5 december 2007 13:16 schreef nanalune het volgende:
[..]
mm, was meer een automatisme.. had zo in mijn hoofd om er op te reageren. Hoe is het nu met jouzelf? is het bloeden gestopt? ( als ik zo vrij mag zijn)
Tja, ik ben hier misschien wel te nuchter in ofzo, maar ik merk het allemaal wel, heb in elk geval weinig zin om bij de pakken neer te gaan zitten ofzo, ik neem het zoals het komt.quote:Op woensdag 5 december 2007 13:39 schreef Noli. het volgende:
Ow Bar..![]()
Nou weet ik even niet meer wat ik moet zeggen. En ik heb je net nogwel gefeliciteerd.. Ik wist dit niet..
Bloedverlies... Wat kut! Ik hoop écht dat je morgen een heel mooi knipperend lampje op het scherm ziet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |