Jouw interpretatie van de woorden "al lang" is wel érg ruim!quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet al lang gevraagd had.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou omdat dat door mij is [ afbeelding ]
Da's incrowd.quote:
Dat is het inderdaadquote:
OMG, hoe tofquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, ik was daarvoor al wakker... zomaar
We waren goed maandag he?quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:13 schreef MissBliss het volgende:
Dizeroonie!
Is ook niks voor jou.. hoewel... bier en sigaretten en moeilijke vragen beantwoorden...quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:16 schreef Svensational het volgende:
Ik begin een lichte afkeer voor de pub-quiz te ontwikkelen.
quote:
Ik bedoelde eigenlijk meer het gepraat erover hier, het gaat nergens anders meer overquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is ook niks voor jou.. hoewel... bier en sigaretten en moeilijke vragen beantwoorden...
Hopelijk ben ik dan wel wat beterquote:
Iddquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer het gepraat erover hier, het gaat nergens anders meer over!
Ik hoop dat ie met kerst weer terug magquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:44 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik mis de oude Buup hier.
Nee, het is voor de grap dat ie niet meer post.quote:
Sorry dat ik zo brutaal ben, Zhenarquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, het is voor de grap dat ie niet meer post.
Spuitin 11quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:19 schreef MissBliss het volgende:
Oh, ik wist ook niet dat Buup geband wasWat had ie gedaan?
Ja, zeg het dan!quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies waar het over ging.
Mijn modpowers zijn verzwakt! Ik heb mijn zwaard nodig om ze weer op te chargen!quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Use your modpowers! Zoek het op!
Nou, laat maar dan.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn modpowers zijn verzwakt! Ik heb mijn zwaard nodig om ze weer op te chargen!
Ik heb het je nog verteldquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies waar het over ging.
I know, dus dit is een uitgelezen kans om te pimpen met ons kleurtje en dat wij het wel wetenquote:
Ik dacht dat hij ShowChat gewoon niet meer leuk vond!quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, het is voor de grap dat ie niet meer post.
Oh ja. *pimpt*quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
I know, dus dit is een uitgelezen kans om te pimpen met ons kleurtje en dat wij het wel weten.
Pm het me gewoonquote:
Gebruik je kloonquote:
Ik zou nooit mod willen zijnquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:24 schreef Svensational het volgende:
Modje gevraagd op V&A! Zhenar, dit is dé kans om ook populair te worden
!
Negatieve aandacht is ook aandacht toch?quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:01 schreef Zhenar het volgende:
Hey Svensational! is dit de vermeende populariteit waar je op doelt?
Maar je zou het wél willen wordenquote:
Da's waarquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Negatieve aandacht is ook aandacht toch?
Nee, ook nietquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar je zou het wél willen worden!
Bedankt nog!quote:
Hans Zimmer is tha man iddquote:
Ohhh zo even doenquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hans Zimmer is tha man idd![]()
Je moet ook zijn muziek van Children of Dune luisteren; prachtig!
Het is de muziek die ze ook voor Peking Express gebruikt hebbenquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ohhh zo even doen
Eerst even Pirates afluisteren en daarna Pan's Labyrinth
En de oude Expeditie Robinson?quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het is de muziek die ze ook voor Peking Express gebruikt hebben
Nee, da's de muziek van Gladiatorquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En de oude Expeditie Robinson?
Ohja!quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, da's de muziek van GladiatorOok van Hans Zimmer.
Pm me de inlog even dan.quote:
Zeg wil jij toevallig heel Seizoen 2 van Heroes over de Divx krijgen?quote:
Ja, dat wil ik welquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeg wil jij toevallig heel Seizoen 2 van Heroes over de Divx krijgen?
Dan ga ik de download even aanslingerenquote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dan ga ik de download even aanslingeren
quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh hij heeft besloten dienst te weigeren op het moment
Blij maken met een dooie mugquote:
Heb je die nog niet?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Blij maken met een dooie mug
Ohja! Zal ik jullie nog even een dvd'tje geven voor mijn originele foto's?
Neen, en mijn ma wilt graag voor de oom en tante nog even aan de gang met die bijzonder fraaie foto'squote:Op vrijdag 7 december 2007 17:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heb je die nog niet?![]()
Ik zal ze branden en maandag meenemen
Aan de gang?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neen, en mijn ma wilt graag voor de oom en tante nog even aan de gang met die bijzonder fraaie foto's
Ja, foto's inlijsten, bewerken met scrappen etc. Dat ze ze kan afdrukken op wat voor formaat ze maar wiltquote:
Oh ja, scrappen! Leukquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, foto's inlijsten, bewerken met scrappen etc. Dat ze ze kan afdrukken op wat voor formaat ze maar wilt
Bij dat werk waar je eigenlijk weg wilde omdat het onder je niveau lag?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:29 schreef XcUZ_Me het volgende:Ik heb een contract voor onbepaalde tijd gekregen
Wat voor trui?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja hallo!!Ik heb een contract voor onbepaalde tijd gekregen
En ik heb een nieuwe trui!!!!
gefeliciteerd!!!quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja hallo!!Ik heb een contract voor onbepaalde tijd gekregen
En ik heb een nieuwe trui!!!!
Normaal heb ik het niet zo op hem, maar in die film is ie echt geweldig! Want zo moet hij ook echt overkomen!!!quote:
En een klote-einde.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:22 schreef Dizer het volgende:
. Goed, grappig en ontroerend!!
En een mooie einde! Hoe wil je anders zo een film eindigen???quote:
Op een goeie manier. En niet op een klote-manier.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:31 schreef Dizer het volgende:
Hoe wil je anders zo een film eindigen???
Wat is een goede manier dan?? Vertel het maaar aan ome Dizer in spoilersquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Op een goeie manier. En niet op een klote-manier.
Leuke film. Voor één keer...quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Tenacious D - The Pick of Destiny![]()
Twee keer: eerste keer nuchter, tweede keer stonedquote:
Klinkt als een romantische komediequote:Op vrijdag 7 december 2007 19:30 schreef Dizer het volgende:
After The Wedding
Eerder een zeer serieuze drama film. Met Mads Mikkelsonquote:
Earth lijkt me inderdaad ook een mooie film. Eens kijken of ik daar een keer een avondje voor kan vrijmakenquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
American Gangster, must see.
Earth ook trouwens.
Hehe, middagje trailers kijken met MB helptquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:44 schreef Re het volgende:
't is een documantaire toch?
I am legend lijkt me tof, Gloverfield of hoe die ook heet en nog eentje.. ahh The Mist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |