Jouw interpretatie van de woorden "al lang" is wel érg ruim!quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet al lang gevraagd had.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou omdat dat door mij is [ afbeelding ]
Da's incrowd.quote:
Dat is het inderdaadquote:
OMG, hoe tofquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, ik was daarvoor al wakker... zomaar
We waren goed maandag he?quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:13 schreef MissBliss het volgende:
Dizeroonie!
Is ook niks voor jou.. hoewel... bier en sigaretten en moeilijke vragen beantwoorden...quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:16 schreef Svensational het volgende:
Ik begin een lichte afkeer voor de pub-quiz te ontwikkelen.
quote:
Ik bedoelde eigenlijk meer het gepraat erover hier, het gaat nergens anders meer overquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is ook niks voor jou.. hoewel... bier en sigaretten en moeilijke vragen beantwoorden...
Hopelijk ben ik dan wel wat beterquote:
Iddquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer het gepraat erover hier, het gaat nergens anders meer over!
Ik hoop dat ie met kerst weer terug magquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:44 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik mis de oude Buup hier.
Nee, het is voor de grap dat ie niet meer post.quote:
Sorry dat ik zo brutaal ben, Zhenarquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, het is voor de grap dat ie niet meer post.
Spuitin 11quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:19 schreef MissBliss het volgende:
Oh, ik wist ook niet dat Buup geband wasWat had ie gedaan?
Ja, zeg het dan!quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies waar het over ging.
Mijn modpowers zijn verzwakt! Ik heb mijn zwaard nodig om ze weer op te chargen!quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Use your modpowers! Zoek het op!
Nou, laat maar dan.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn modpowers zijn verzwakt! Ik heb mijn zwaard nodig om ze weer op te chargen!
Ik heb het je nog verteldquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies waar het over ging.
I know, dus dit is een uitgelezen kans om te pimpen met ons kleurtje en dat wij het wel wetenquote:
Ik dacht dat hij ShowChat gewoon niet meer leuk vond!quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, het is voor de grap dat ie niet meer post.
Oh ja. *pimpt*quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
I know, dus dit is een uitgelezen kans om te pimpen met ons kleurtje en dat wij het wel weten.
Pm het me gewoonquote:
Gebruik je kloonquote:
Ik zou nooit mod willen zijnquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:24 schreef Svensational het volgende:
Modje gevraagd op V&A! Zhenar, dit is dé kans om ook populair te worden
!
Negatieve aandacht is ook aandacht toch?quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:01 schreef Zhenar het volgende:
Hey Svensational! is dit de vermeende populariteit waar je op doelt?
Maar je zou het wél willen wordenquote:
Da's waarquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Negatieve aandacht is ook aandacht toch?
Nee, ook nietquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar je zou het wél willen worden!
Bedankt nog!quote:
Hans Zimmer is tha man iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |