Ah, gelukkig maarquote:
Zie hoeveel toffer het leven is met Engelse frasenquote:Op donderdag 6 december 2007 18:57 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Whehe, boy got mad skills yoTimmeeeeeeeehhhhh
Ziek zijn is voor jou als een schone onderbroek aantrekken toch, of heb ik het misquote:
Je hebt het mis.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ziek zijn is voor jou als een schone onderbroek aantrekken toch, of heb ik het mis?
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 6 december 2007 23:14 schreef Sanne het volgende:
Certificaat ontvangen!
4,3 EVC punten binnen!
quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:10 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb geen nieuwe trui.
Best wel. Op de hartaanvalmomenten naquote:Op vrijdag 7 december 2007 00:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
American Gangster, toffe film
quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:10 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb geen nieuwe trui.
Ok, verklaringquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:41 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb de verbouwer beneden even toegesproken dat hij toch echt niet zo vroeg moet gaan boren ...
Kun je de wind ook even toespreken dat hij wel mag gaan liggen?quote:
Nee, en dan ook echt een uurtjequote:Op vrijdag 7 december 2007 09:41 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb de verbouwer beneden even toegesproken dat hij toch echt niet zo vroeg moet gaan boren ...
foei woei!quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:26 schreef Sanne het volgende:
[..]
Kun je de wind ook even toespreken dat hij wel mag gaan liggen?
Nee, ik was daarvoor al wakker... zomaarquote:
Ik denk dat ik er zo nog 1 neemquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[afbeelding]
MB & D_A Hot Chocolat
[afbeelding]
Lekker vrij?quote:
Hehe, maar goed dat ik die meegenomen had danquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er zo nog 1 neem [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, maar goed dat ik die meegenomen had dan [afbeelding]
Thank God it's friday.quote:
Wat is daar zo grappig aan, en waarom gebruiken jullie die lelijke smiliequote:
Alsof ik dat niet al lang gevraagd hadquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:48 schreef Zhenar het volgende:
Wat is er up met dat halfbakken hartje?
Nou omdat dat door mij isquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat is daar zo grappig aan, en waarom gebruiken jullie die lelijke smilie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |